abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_187645232
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juni 2019 21:58 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Maar je geeft ook geen antwoord op mijn vraag. Waarom wil je het topic heropend hebben?
Wil je alleen je info plaatsen en helemaal niet in discussie over het onderwerp zelf gaan?
Dat wordt lastig namelijk, dit is FOK forum waar het users vrij staat hun mening te uiten en feiten te delen.
Dus daarom nogmaals, wat wil je met het topic? :)
Omdat ik ’t ’n interessante onderwerp vindt. Het lijkt dat er zijn wat meelezers die ook zo denken.
Het is niet ‘mijn’ informatie. Ik wil informatie delen en zal in ‘discussie’ gaan als ik denk dat ’t de moeite waard is.
Elke user kan zelf bepalen met wie ze willen in discussie gaan of niet.
Most of the users here seem to believe every stupid story they see on TV and I don’t feel like wasting time on them.

Sure – I’ll read any information which might be useful or interesting, but I’m not interested in their personal opinions and I don’t see why they should be interested in mine.
Personal opinions often lead to personal, bitchy arguments – and it has happened here many, many times over the years and is one of the reasons why a lot of users do not post here anymore.
You should have noticed by now that some users here post nothing more than boring, pathetic, personal remarks/attacks.

Anyway, keep the topic closed if it makes you feel better or clever for whatever ridiculous reason.

Anyone who is genuinely interested in any 'voorlopig dicht' topic could just ask a moderator to re-open it.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator vrijdag 28 juni 2019 @ 11:48:43 #102
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_187645623
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 11:24 schreef Tingo het volgende:

[..]

Omdat ik ’t ’n interessante onderwerp vindt. Het lijkt dat er zijn wat meelezers die ook zo denken.
Het is niet ‘mijn’ informatie. Ik wil informatie delen en zal in ‘discussie’ gaan als ik denk dat ’t de moeite waard is.
Most of the users here seem to believe every stupid story they see on TV and I don’t feel like wasting time on them.

Sure – I’ll read any information which might be useful or interesting, but I’m not interested in their personal opinions and I don’t see why they should be interested in mine.
Personal opinions often lead to personal, bitchy arguments – and it has happened here many, many times over the years and is one of the reasons why a lot of users do not post here anymore.
You should have noticed by now that some users here post nothing more than boring, pathetic, personal remarks/attacks.

Anyway, keep the topic closed if it makes you feel better or clever for whatever ridiculous reason.

Anyone who is genuinely interested in any 'voorlopig dicht' topic could just ask a moderator to re-open it.
Ik ga er even over nadenken. Kom later met een antwoord.

En het moet niet weer over low-background steel gaan, als je daarover wil discussiëren kan je een apart topic openen.

En het wordt ook erg lastig als exacte wetenschappen in de discussie genegeerd blijven worden, dat doet BNW geen goed.
A child is born with no state of mind.
  Moderator vrijdag 28 juni 2019 @ 12:24:49 #103
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_187646122
Alleen in discussie gaan als het de moeite waard is? Dat werkt ook niet hier, al helemaal niet als jij de TS bent. Je zit hier wel op een discussieforum.
Zit je dan niet beter bij YouTube of Insta of met een blog? :)
pi_187646529
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 11:48 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Ik ga er even over nadenken. Kom later met een antwoord.

En het moet niet weer over low-background steel gaan, als je daarover wil discussiëren kan je een apart topic openen.

En het wordt ook erg lastig als exacte wetenschappen in de discussie genegeerd blijven worden, dat doet BNW geen goed.
Low-background steel n deeltje van de 'atomic' bomb discussie is. Ik ga helemaal geen new topic over maken. Ik heb niet de onderwerp gepost- twas allemaal 'news to me'.
Laat maar - hou de topic dicht. Is prima zo.
Don't waste your time.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_187646562
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 12:24 schreef SuperHartje het volgende:
Alleen in discussie gaan als het de moeite waard is? Dat werkt ook niet hier, al helemaal niet als jij de TS bent. Je zit hier wel op een discussieforum.
Zit je dan niet beter bij YouTube of Insta of met een blog? :)
Sinds wanneer is 't verplicht om in discussie te gaan met mensen die geloven alles op TV?
Ik zit hier wel op 'n discussie forum waar we kunnen zelf bepalen met wie we in discussie gaan.
I'm not getting into any mudslinging with a bunch of creeps.
  Moderator vrijdag 28 juni 2019 @ 13:18:32 #106
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_187646732
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 12:59 schreef Tingo het volgende:

[..]

Low-background steel n deeltje van de 'atomic' bomb discussie is. Ik ga helemaal geen new topic over maken. Ik heb niet de onderwerp gepost- twas allemaal 'news to me'.
Laat maar - hou de topic dicht. Is prima zo.
Don't waste your time.
Laten we wel zijn...het ging de laatste tijd alleen maar over low-background steel.
Dan mist het topic de samenhang en de onderbouwing ervoor.
Ben je nu zelf wel overtuigd dat de atoombom niet zou bestaan?

Wil je daar, met oog op redelijk gefundeerde verbanden met het onderwerp, nog over discussiëren?
Anders heeft het idd geen zin. :)
  vrijdag 28 juni 2019 @ 13:21:44 #107
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_187646767
quote:

[..]

Iets meer goed fatsoen toepassen zou ook helpen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  Moderator vrijdag 28 juni 2019 @ 13:25:32 #108
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_187646801
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 13:03 schreef Tingo het volgende:

[..]

Sinds wanneer is 't verplicht om in discussie te gaan met mensen die geloven alles op TV?
Ik zit hier wel op 'n discussie forum waar we kunnen zelf bepalen met wie we in discussie gaan.
I'm not getting into any mudslinging with a bunch of creeps.
Het lijkt me redelijk om open te staan voor discussie in een discussieforum :D
Als je alleen je info wil delen en er verder maar willekeurig op in wil gaan, is een blog of zo meer gepast. Dat gaat hier niet werken :)
pi_187647684
quote:

[..]

Het is een discussieforum gap, dan ga je in DISCUSSIE. Jij kan wel doen alsof exacte wetenschap een "persoonlijke mening" is, maar dan klets je wel enorm uit je nek natuurlijk. Je gaat nergens op in, en ratelt alleen maar verder met je vingers in je oren "lalalalalala kan geen lowbackgroundsteel vinden lalalalala". :')

quote:
Het lijkt dat er zijn wat meelezers die ook zo denken.
Lijkt erop van niet. :P

quote:
Kennelijk niet zoveel mensen? Ik heb wel interesse in een discussie, maar niet in jouw oeverloze geschreeuw zonder ergens op in te gaan.
  vrijdag 28 juni 2019 @ 16:52:16 #110
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_187649736
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2019 20:43 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Omdat het geen wetenschappelijk forum is, krijg je niet het antwoord wat je wil blijf dan niet doorzeuren, je hebt het al meerdere keren gevraagd.
anders wordt het een soort online verhoor en dat is voor beide partijen niet leuk.
Wat is jouw idee dan van een discussie? Gewoon wat roepen en niet ingaan op wat anderen daarop zeggen en over wat anders beginnen, of eindeloos onzin te herhalen?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 29 juni 2019 @ 17:00:35 #111
45206 Pietverdriet
pi_187666900
Zoals gewoonlijk blijft het dan stil.
pi_187667309
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 13:25 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Ik ben er open voor discussie – ligt eraan met wie naturlijk.
Noem je dit discussie of linkdumpen ?

quote:
Grappig is Piet Verdriet blijft maar zeiken dat ik in 't Engels posten, maar dan dumpt hij 5 Engelstalige links, zonder uitleg, zonder eigen mening, zonder quotes of references.

Ik heb de 5 links van de verdrietig meneer weer gelezen (plus de andere links van de nukist kamp) en er staat heel weinig nuttige, basic informatie in.
Ik zou wat meer commentaar over deze links posten maar de topic dicht is.

Ik snap echt niet waarom je wil dat ik 'n nieuwe topic over 'low back-ground steel' maken.
Lijkt wel op 'changing the goal posts' or damage control seeing as the users that you seem to agree with have failed miserably at providing any reliable information to back up their beliefs in the whole silly, shallow, 'low background steel' story.

I hope this isn't a case of one set of rules for one and another set of rules for users you agree with, but it certainly looks like that.

I'd be glad to post more in the Atoom bom topic, but I'm not wasting my time compiling a new topic only for it to be closed for no clear reason or because someone complains because they are getting battered in the discussion.
.........
Addition:
Als users 'n link posten, zou 't niet goed idee zijn dat ze 'n beetje uitleg, quotes, referenties bij kunnen zetten? Ik vraag gewoon omdat ik vaak van de tijd geen flauw idee over wat voor punt ze (de nukist kamp gang) willen maken want de link/articles altijd zo vaag zijn.

[ Bericht 2% gewijzigd door Tingo op 30-06-2019 18:59:07 ]
pi_187667325
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juni 2019 17:00 schreef Pietverdriet het volgende:
Zoals gewoonlijk blijft het dan stil.
Vraag 't aan 'n mod als de Atoom bom topic weer open mag.
  zaterdag 29 juni 2019 @ 17:35:09 #114
45206 Pietverdriet
pi_187667352
:W
pi_187667371
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 14:40 schreef illusions het volgende:

[..]

Kennelijk niet zoveel mensen? Ik heb wel interesse in een discussie, maar niet in jouw oeverloze geschreeuw zonder ergens op in te gaan.
Probably not. You don't have genuine interest in the subject. You come here to provoke and insult people. I don't recall you ever posting anything of use or interest.
Bye now - have a nice weekend.
  zaterdag 29 juni 2019 @ 17:48:01 #116
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_187667499
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2019 17:32 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik ben er open voor discussie – ligt eraan met wie naturlijk.
Zo komt het niet over.
Onikaan ni ov dovah
pi_187671201
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 13:25 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Als je alleen je info wil delen en er verder maar willekeurig op in wil gaan, is een blog of zo meer gepast. Dat gaat hier niet werken :)
Laat het gewoon dicht,TS heeft het ook al aangegeven,diverse users waaronder jij al behoorlijke steken onder de gordel gekregen,teveel gedoe.
Het is niet zo dat Tingo een speciaal figuur is hier,kom op zeg. Punt erachter en that's it.
  zaterdag 29 juni 2019 @ 22:57:15 #118
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_187672315
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2019 21:47 schreef Charged het volgende:

[..]

Laat het gewoon dicht,TS heeft het ook al aangegeven,diverse users waaronder jij al behoorlijke steken onder de gordel gekregen,teveel gedoe.
Het is niet zo dat Tingo een speciaal figuur is hier,kom op zeg. Punt erachter en that's it.
Dat ja.
Onikaan ni ov dovah
  zondag 30 juni 2019 @ 11:52:00 #119
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_187677444
Men heeft het liever over moorden lijkt het wel dan andere zaken. Lijkt meer op een misdaad forum, bnw is ver te zoeken. Gebeurt nog maar weinig hier.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_187680803
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2019 17:36 schreef Tingo het volgende:

[..]

Probably not. You don't have genuine interest in the subject. You come here to provoke and insult people. I don't recall you ever posting anything of use or interest.
Bye now - have a nice weekend.
Tuurlijk. :z Vooral nergens op in gaan. Heb van jou ook niet 1 bewijsbare reden gezien waarom kernwapens niet zouden bestaan, miljoen topics lang. Neee, "dit filmpje is raar dus atoombom is nep'.

quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2019 11:52 schreef controlaltdelete het volgende:
Men heeft het liever over moorden lijkt het wel dan andere zaken. Lijkt meer op een misdaad forum, bnw is ver te zoeken. Gebeurt nog maar weinig hier.
Misschien als jij een concrete bijdrage hebt over waarom kernwapens niet zouden bestaan en open staat voor discussie daarover, dat het topic weer open kan - of is dat te ver gezocht? :+
  zondag 30 juni 2019 @ 17:25:12 #121
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_187684058
Misschien wel misschien nie widde wel widde nie unne frikadel op oewe knie.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_187685832
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2019 21:47 schreef Charged het volgende:

[..]

Nee, dat heb ik ook nooit geclaimt. Niemand 'n 'speciaal figuur' hier behandeled is - als 't echt eerlijk gemod is.
pi_187685953
Hier nog 'n voorbeeld van 'n nuke crew linkdump zonder uitleg,mening enz.

quote:
Noem je dit ook 'fatsoenlijke discussie' ?
pi_187687237
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2019 19:08 schreef Tingo het volgende:
Hier nog 'n voorbeeld van 'n nuke crew linkdump zonder uitleg,mening enz.
[..]

Noem je dit ook 'fatsoenlijke discussie' ?
Hahahaha, dat is letterlijk een antwoord op jouw linkdump. Pot verwijt de ketel. _O- Een discussie moet van 2 kanten komen Tingo, maar je doet liever je vingers in je horen en schreeuwt heel hard lalala.
pi_187688070
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2019 20:11 schreef illusions het volgende:

[..]

Hahahaha, dat is letterlijk een antwoord op jouw linkdump. Pot verwijt de ketel. _O- Een discussie moet van 2 kanten komen Tingo, maar je doet liever je vingers in je horen en schreeuwt heel hard lalala.
'Letterlijk antwoord' is het niet. I posted a bunch of links to further demonstrate that there is no reliable information about 'low-background steel' to find and I also posted a comment with my post. You completely ignore that fact and then you posted 4 links without any comment or explanation.
You are telling little lies again. Hahahaha- NOT.

Maar ja, als je verder met de Atoom bom topic wil gaan en je zoveel echte interesse in heb, kan jij ook netjes 'n mod vragen om de topic te heropenen.
Maar daar ben je te laf voor denk ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')