abonnement Unibet Coolblue
pi_153145415


"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger

SPOILER: Algemeen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trainingsmethoden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Oefeningen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Sets & Reps
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Voeding
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Rust
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Supplementatie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Steroïden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Vitamines en mineralen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: FAQ
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2014
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Versiebeheer
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Doelstellingen van de leden voor 31-12-2014
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: FOK! Powerlifting Goals 31-12-2015
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor mensen die in de 2015 doelstellingen willen worden toegevoegd kunnen tot 30 maart Snakey DM-en
pi_153145578
Zijn er mensen met een homegym? Wat hebben jullie staan?
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
pi_153145905
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 23:42 schreef McNulty het volgende:
Zijn er mensen met een homegym? Wat hebben jullie staan?
Powerrack + high/low pulley

50mm:
Rogue Ohio bar PL/oly 220/20kg
Geen Idee bar PL 186cm/13,5kg
2x DB 5kg
10x0,5kg
2x1,0kg
4x1,25kg
4x2,5kg
10x5kg
4x10kg (2x bumper)
2x15kg
4x20kg (2x bumper)
4x25kg (2x bumper)
2xcollars
4x8kgchains

30mm:
4 schroef DBs
tot 15kg plates

random:
2xgele bands
2xblauwe bands
20x 50x50 rubber vloertegels
houten plaat
houten stok
wide pull/V-pull/tricep rope

Behalve rogue bar, ,prack, chains en 50mm DBs alles tweedehands.
pi_153146254
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 23:52 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Powerrack + high/low pulley

50mm:
Rogue Ohio bar PL/oly 220/20kg
Geen Idee bar PL 186cm/13,5kg
2x DB 5kg
10x0,5kg
2x1,0kg
4x1,25kg
4x2,5kg
10x5kg
4x10kg (2x bumper)
2x15kg
4x20kg (2x bumper)
4x25kg (2x bumper)
2xcollars
4x8kgchains

30mm:
4 schroef DBs
tot 15kg plates

random:
2xgele bands
2xblauwe bands
20x 50x50 rubber vloertegels
houten plaat
houten stok
wide pull/V-pull/tricep rope

Behalve rogue bar, ,prack, chains en 50mm DBs alles tweedehands.
:9~ Heerlijk.

Ik wil mijn eigen stekkie hebben nu. Ik ben me nu vooral aan het oriënteren op een goede powerrack en bar. De powerrack wil ik wel vrij solide en zwaar hebben. En de bar moet stevig genoeg zijn om niet te buigen. Geluidsproductie bij deadlifts zou wel een probleem kunnen worden. Werken die bumpers en rubberen tegels goed tegen geluidsproductie?

Dit is voorlopig genoeg voor mij:
Powerrack
Bar
(bumper)Plates
Flat Bench
EZ-curlbar
Verstelbare dumbells
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
pi_153146399
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 23:52 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Powerrack + high/low pulley

50mm:
Rogue Ohio bar PL/oly 220/20kg
Geen Idee bar PL 186cm/13,5kg
2x DB 5kg
10x0,5kg
2x1,0kg
4x1,25kg
4x2,5kg
10x5kg
4x10kg (2x bumper)
2x15kg
4x20kg (2x bumper)
4x25kg (2x bumper)
2xcollars
4x8kgchains

30mm:
4 schroef DBs
tot 15kg plates

random:
2xgele bands
2xblauwe bands
20x 50x50 rubber vloertegels
houten plaat
houten stok
wide pull/V-pull/tricep rope

Behalve rogue bar, ,prack, chains en 50mm DBs alles tweedehands.
Waarom 10x5kg?
Geen referral hier.
pi_153146400
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 00:06 schreef McNulty het volgende:

[..]

:9~ Heerlijk.

Ik wil mijn eigen stekkie hebben nu. Ik ben me nu vooral aan het oriënteren op een goede powerrack en bar. De powerrack wil ik wel vrij solide en zwaar hebben. En de bar moet stevig genoeg zijn om niet te buigen. Geluidsproductie bij deadlifts zou wel een probleem kunnen worden. Werken die bumpers en rubberen tegels goed tegen geluidsproductie?

Dit is voorlopig genoeg voor mij:
Powerrack
Bar
(bumper)Plates
Flat Bench
EZ-curlbar
Verstelbare dumbells
Als je in NL woont, ga naar powercage.nl en vraag Henk om een mooie (is wel 8+ weken levertijd, mja volledig custom...).
Bar kan je een degelijke ATX kopen van fitness-seller, of als je verzendkosten leuk vindt van Rogue. Zou mocht ik het weer doen een ATX halen, tenzij tweedehands er iets leuks te krijgen is.

Bumperplates alleen leuk als je Oly lifts doet, maar niet aan te raden ivm buren. Rubberen tegels helpen wel wat, maar het is geen oly platform dus als je met buren zit of in een appartement woont gaat deadliften lastig worden. Tot 120kg was het hier wel te doen, maar ik doe Oly/deadliften tegenwoordig in een gym buiten huis.

Waarom geen multi-bench? Inclines zijn toch wel leuk af en toe? Kan je meteen wat preacher curls op doen. Heb zelf een flat bench, maar ik mis de incline mogelijkheden toch echt wel.

quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 00:13 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Waarom 10x5kg?
Ben lui met loaden van m'n barbell bij de benches, en 50mm DBs hebben niet zoveel ruimte dus 2,5cm per plate is het maximale wat ik er uit kan halen.
pi_153146602
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 00:13 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Als je in NL woont, ga naar powercage.nl en vraag Henk om een mooie (is wel 8+ weken levertijd, mja volledig custom...).
Bar kan je een degelijke ATX kopen van fitness-seller, of als je verzendkosten leuk vindt van Rogue. Zou mocht ik het weer doen een ATX halen, tenzij tweedehands er iets leuks te krijgen is.

Bumperplates alleen leuk als je Oly lifts doet, maar niet aan te raden ivm buren. Rubberen tegels helpen wel wat, maar het is geen oly platform dus als je met buren zit of in een appartement woont gaat deadliften lastig worden. Tot 120kg was het hier wel te doen, maar ik doe Oly/deadliften tegenwoordig in een gym buiten huis.

Waarom geen multi-bench? Inclines zijn toch wel leuk af en toe? Kan je meteen wat preacher curls op doen. Heb zelf een flat bench, maar ik mis de incline mogelijkheden toch echt wel.

[..]

Ben lui met loaden van m'n barbell bij de benches, en 50mm DBs hebben niet zoveel ruimte dus 2,5cm per plate is het maximale wat ik er uit kan halen.
Als ik meerdere keren per maand moet deadliften in een public gym moet ik het wel even goed overwegen. Een abo is niet veel duurder dan een 4 p/m een losse les.

Multibench heb ik nooit gebruikt, maar de optie voor inclines wil ik ook wel hebben.

Maar olyplatformen werken wel goed tegen geluid? Mijn huidige sportschool heeft dat niet. Dat wordt dan zelf knutselen. :')
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
pi_153146671
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 00:29 schreef McNulty het volgende:

[..]

Als ik meerdere keren per maand moet deadliften in een public gym moet ik het wel even goed overwegen. Een abo is niet veel duurder dan een 4 p/m een losse les.

Multibench heb ik nooit gebruikt, maar de optie voor inclines wil ik ook wel hebben.

Maar olyplatformen werken wel goed tegen geluid? Mijn huidige sportschool heeft dat niet. Dat wordt dan zelf knutselen. :')
Beter dan rubberen tegels, maar ik ben geen ingenieur en het hangt ook af van je omgeving/bouw van je huis, begane grond, etc. Heb het zelf niet, dus kan er weinig over zeggen. Je deadlift ook weer niet de hele dag, lijkt mij. De een luistert muziek op 100 decibel, de ander laat 30 min lang ijzer vallen.
pi_153146710
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 00:35 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Beter dan rubberen tegels, maar ik ben geen ingenieur en het hangt ook af van je omgeving/bouw van je huis, begane grond, etc. Heb het zelf niet, dus kan er weinig over zeggen. Je deadlift ook weer niet de hele dag, lijkt mij. De een luistert muziek op 100 decibel, de ander laat 30 min lang ijzer vallen.
Het zou in mijn kelder komen. Die zit precies onder de woning van de 1 verdieping. Risky.
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
  maandag 1 juni 2015 @ 03:53:33 #10
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_153147416
UB / arm foto. Armen zijn de afgelopen maanden redelijk bijgetrokken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
80kg bodyweight. VP ~20%?
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  maandag 1 juni 2015 @ 08:34:09 #11
176485 Champy
Usericon was RaymondK
pi_153148206
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 03:53 schreef star_gazer het volgende:
UB / arm foto. Armen zijn de afgelopen maanden redelijk bijgetrokken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
80kg bodyweight. VP ~20%?
Hoe lang ben je?
Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
  maandag 1 juni 2015 @ 09:12:12 #12
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_153148546
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2015 08:34 schreef Champy het volgende:

[..]

Hoe lang ben je?
1.74 "lang" ;(

manlet struggles
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_153150925
quote:
7s.gif Op maandag 1 juni 2015 09:12 schreef star_gazer het volgende:

[..]

1.74 "lang" ;(

manlet struggles
Goed fysiek, grote klauwen of ben ik nou blind?

Vandaag:
Deadlift (volume) 5x 5-8 + 'safe' AMRAP
Sumo DL 5x 5-8
Squat (volume) 5x 5-8 + 'safe' AMRAP
Pauzed Sumo DL 8x1-3
Romanian deadlift/good morning/glute-hamraise 3x 8-12

Denk niet dat ik het ga overleven. Oats, banaan, koffie en vitargo. Hoop dat de gym die muziek is een keer goed doet.
  maandag 1 juni 2015 @ 11:44:00 #14
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_153151193
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 11:33 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Goed fysiek, grote klauwen of ben ik nou blind?

Vandaag:
Deadlift (volume) 5x 5-8 + 'safe' AMRAP
Sumo DL 5x 5-8
Squat (volume) 5x 5-8 + 'safe' AMRAP
Pauzed Sumo DL 8x1-3
Romanian deadlift/good morning/glute-hamraise 3x 8-12

Denk niet dat ik het ga overleven. Oats, banaan, koffie en vitargo. Hoop dat de gym die muziek is een keer goed doet.
Zo dan. Flinke volume.

Gewoon oortjes in en knallen vriend. Keiharde muziek pompen.

Vanmorgen het volgende gedaan:
SQ 3x5x140kg en 1x10x100kg
DL 5x100kg 3x120kg 1x140kg 1x150kg 1x160kg
Leg Extension 5x10
Leg Curl 3x10

Vond dit al redelijke volume. Ben gesloopt :'(
Deathlift or Die.
  maandag 1 juni 2015 @ 11:53:08 #15
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_153151424
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 03:53 schreef star_gazer het volgende:
UB / arm foto. Armen zijn de afgelopen maanden redelijk bijgetrokken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
80kg bodyweight. VP ~20%?
Je VP is wel wat lager. Ik denk dat je rond de 15% zit. Anders had je minder definitie rond je upper abs.

Goede fysiek trouwens. ^O^
  maandag 1 juni 2015 @ 12:02:06 #16
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_153151740
Zo eerste deload week van dit jaar, ben dr aan toe
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
pi_153154355
Bij mij in de gym (Amsterdam) deadliftte een soort van enorm brede Hagrid laatst 300kg. Denk dat het een pr was, iedereen juichen en joelen enzo. Chick achter de receptie zei dat hij NK titelhouder was.
Wat is eigenlijk het Nederlands record deadlift van de hoogste gewichtsklasse?
pi_153154422
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 13:24 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Bij mij in de gym (Amsterdam) deadliftte een soort van enorm brede Hagrid laatst 300kg. Denk dat het een pr was, iedereen juichen en joelen enzo. Chick achter de receptie zei dat hij NK titelhouder was.
Wat is eigenlijk het Nederlands record deadlift van de hoogste gewichtsklasse?
Deadlift
380 kg, P. Vrasdonk, 125 kg+, Powerliftingbond, 7 april 1985, Den Haag
342.5 kg, Jaap Fahner, 125 kg, Powerlifting Holland, 15 november 2003, Aldershot
220 kg, Lucas Gijsbertsen, 77,5 kg, Powerliftingbond, 13 mei 2012, Gramsbergen

[ Bericht 11% gewijzigd door Questular op 01-06-2015 13:32:54 ]
pi_153154458
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 13:27 schreef Questular het volgende:

[..]

Aangezien de persoon boven je al 280 deadlift denk ik niet dat 300kg het Nederlands record is :)
Ik had z'n wedstrijdlifts buiten beschouwing gelaten ;) Maar enig idee?

edit: thanks
pi_153154507
Scheelt natuurlijk wel veel per gewichtsklasse:

http://www.npb-powerlifting.nl/uitslagen-nk-powerlifting-2015/
  maandag 1 juni 2015 @ 13:37:03 #21
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_153154656

Das Christophe nog wat is idd titelhouder van het NK in de 120+ klasse.
Is dezelfde gym als Yuri lift sterke gast is dat
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
  maandag 1 juni 2015 @ 13:37:42 #22
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_153154676
Maar het is 325 op het EK had die 322.5 dacht ik sumo, hij is volgensmij sinds kort gewswitched naar conv
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
pi_153154985
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2015 19:03 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Thanks, nog meer tips kwa snelle kcal?
Iets van aardappelpuree ofzo? Lang genoeg met de staafmixer aan de gang gaan, en je krijgt dat best gemakkelijk naar binnen. ;)
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
  maandag 1 juni 2015 @ 13:52:59 #24
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_153155096
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 11:33 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Goed fysiek, grote klauwen of ben ik nou blind?
je bent blind ;) ik heb juist kleine handen. Mijn duimen zijn vooral dun en zwak, dus heb zwakke grip en heb goede grip training nodig.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  maandag 1 juni 2015 @ 13:55:02 #25
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_153155137
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 13:37 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:

Das Christophe nog wat is idd titelhouder van het NK in de 120+ klasse.
Is dezelfde gym als Yuri lift sterke gast is dat
Hij wordt getrained door Boris Sheiko die dit een tijdje geleden op facebook plaatste over Christophe.

41 weeks of my online student's life.

We started working with Christophe Rebreyend from the Netherlands on the 16th of June, 2014, after his participation at the National Championships, where he won 1st place with a total 725 kg (265 kg - 150 kg - 310 kg).

Looking through the video of his performance in the competition, the first thing that struck me was his height! 200 cm tall and his bodyweight was only 118 kg. And of course - a big black beard. I remember what I thought: "He should play basketball instead”. I watched his video again and outlined things we have to work on.

1. To improve technique.
Squat:
- a huge forward lean at the start position, which increased during the lift
- knees went forward too much and crossed toes’ line
- the closer to parallel the lower the velocity

Bench press:
- a narrow grip (a little more than shoulder width)
- long arms (impossible to fix)
- weak leg support

Deadlift:
- low butt position at the start
- highly raised chin at the start
- strongly rounded back
- snatching the barbell of the floor instead of pulling
- bad fixation at the top

2. To increase Christophe’s muscle mass and overall bodyweight.

3. To increase power qualities.

We began a long and difficult work. Christophe has so far been very industrious and persistent in achieving his goals. It is pleasure to work with him.
One very important thing is that he believes in his coach. For example, correcting technique always takes a long time. When he told me that he wanted to compete in 2.5 months after the start of joint work I agreed but said that we wouldn’t decrease the load in order to taper off for the competition as is normally done. The competition would just be a test. As I expected, Christophe totaled less than at the previous competition. Despite the fact he gained bodyweight, from 118kg to 124 kg, his result dropped from 725 kg to 712.5 kg. I liked that Christophe reacted calmly to this result and calmly continued to train with my plans.
Fast forward 40 weeks and Christophe took part at the European RAW Championships with IPF rules. I have to confess that I worried more than him, I knew that Christophe had no experience at international competitions (it was his first). I have seen many times when athletes were so worried that they made many mistakes, completing just 5-6 lifts instead of 9.
Christophe surprised me by his strong and balanced psychological state. He made 8/9 attempts and increased his total by 25 kg compared his previous best, setting all time personal records in each lift.
He totaled 785 kg RAW (287.5-175-322.5). He added 60 kg within 40 weeks of training.
With great pleasure I congratulate Christophe for excellent performance at the European RAW Championships. However, he has no time to relax and rest, we have been preparing for the World RAW Championships this June in Finland where he will compete in the national team of the Netherlands.
  maandag 1 juni 2015 @ 14:00:26 #26
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_153155367
Bizarre gewichten, erg cool om te zien :)
  maandag 1 juni 2015 @ 14:05:00 #28
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_153155405
Die guytje is wel sterk ja.
Deathlift or Die.
  maandag 1 juni 2015 @ 14:12:16 #29
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_153155632
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2015 14:12 schreef Snakey het volgende:
De enorme afstand die de bar af moet leggen bij de BP. :D
Komt me helaas bekend voor.
Geen referral hier.
  maandag 1 juni 2015 @ 16:35:59 #31
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_153159616
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2015 14:12 schreef Snakey het volgende:
De enorme afstand die de bar af moet leggen bij de BP. :D
Das weer eens wat anders dan die Chinees van laatst met amper 10 cm ROM :')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_153160674
Lieve brede Harry's,
Heeft iemand hier ervaring met het meenemen van supplementen in het vliegtuig?
Ik ga 5 weken naar Aruba en ga daar ook liften, maar heb eigenlijk geen zin om daar een nieuwe pot whey, pre work out en crea te kopen (zeker omdat het daar prijziger is).
  maandag 1 juni 2015 @ 17:18:22 #33
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_153160906
Crea en pwo kun je toch wel een paar weekjes zonder. En 5 weken vakantie, dan kan er toch wel een pot whey van een paar tientjes af als je dat perse nodig hebt.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 1 juni 2015 @ 17:23:00 #34
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_153160997
Ik breng mijn creatine als ik op vakantie ga altijd anaal in, maak er gewoon bolletjes van.
BEASTMODE
  maandag 1 juni 2015 @ 17:23:45 #35
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_153161014
Nee, maar serieus. Ik zou gewoon lekker niet gebruiken. Wat Henk dus zegt.
BEASTMODE
  maandag 1 juni 2015 @ 17:27:06 #36
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_153161093
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2015 17:23 schreef Awesome_ het volgende:
Nee, maar serieus. Ik zou gewoon lekker niet gebruiken. Wat Henk dus zegt.
Ze zien je aankomen met 3 potten poeder. Ik acht de kans groot dat je voor verder onderzoek mee mag. Sowieso al dat gesleep met die potten :N
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 1 juni 2015 @ 17:27:09 #37
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_153161094
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 17:09 schreef WHATSHESAID het volgende:
Lieve brede Harry's,
Heeft iemand hier ervaring met het meenemen van supplementen in het vliegtuig?
Ik ga 5 weken naar Aruba en ga daar ook liften, maar heb eigenlijk geen zin om daar een nieuwe pot whey, pre work out en crea te kopen (zeker omdat het daar prijziger is).
Wat ze hierboven zeggen. Maar om je vraag te beantwoorden, je kan er gewoon mee vliegen. Ik zou het wel in de originele verpakking houden zodat je geen oponthoud krijgt.
  maandag 1 juni 2015 @ 17:46:44 #38
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_153161504
gewoon daar een kg pot kopen en whey eten als een gek

ik zou wel piña colada smaak nemen
Deathlift or Die.
pi_153162494
Deadlifts (conventional 5x 5-8, sumo 5x 5-8, sumo pauze 8x 1-3 en romanians 3x 10) gingen goed, maar squats 5x 5-8... niet eens aan begonnen. M'n warmup setjes van 40-50-60% voelde aan als 140-150-160% en veel te self-aware en voelde me niet echt 'veilig' in dat rack ofzo _O- 8)7 . Zou kunnen dat het komt door eerst te deadliften, maar 5x10 erachter aan gaat normaal makkelijk. Echt niet prettig gewoon. Vorm was er niet. Volgende keer gewoon thuis squatten doen en video checken.
  maandag 1 juni 2015 @ 18:57:30 #40
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_153163497
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 15:01 schreef McNulty het volgende:
Wie beheerde de dropbox hier?
Moi,
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
  maandag 1 juni 2015 @ 19:02:50 #41
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_153163674
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 18:25 schreef Faeroer het volgende:
Deadlifts (conventional 5x 5-8, sumo 5x 5-8, sumo pauze 8x 1-3 en romanians 3x 10) gingen goed, maar squats 5x 5-8... niet eens aan begonnen. M'n warmup setjes van 40-50-60% voelde aan als 140-150-160% en veel te self-aware en voelde me niet echt 'veilig' in dat rack ofzo _O- 8)7 . Zou kunnen dat het komt door eerst te deadliften, maar 5x10 erachter aan gaat normaal makkelijk. Echt niet prettig gewoon. Vorm was er niet. Volgende keer gewoon thuis squatten doen en video checken.
Voor zover ik lees van trainingen van pro powerlifters squaten ze altijd eerst. Ik denk ook dat het veiliger is ivm fatique om eerst te squaten, en dan te deadliften.
pi_153165675
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2015 17:27 schreef fathank het volgende:

[..]

Ze zien je aankomen met 3 potten poeder. Ik acht de kans groot dat je voor verder onderzoek mee mag. Sowieso al dat gesleep met die potten :N
eet gewoon elke dag kip met rijst daar
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_153165981
quote:
7s.gif Op maandag 1 juni 2015 17:27 schreef Snakey het volgende:

[..]

Wat ze hierboven zeggen. Maar om je vraag te beantwoorden, je kan er gewoon mee vliegen. Ik zou het wel in de originele verpakking houden zodat je geen oponthoud krijgt.
Bedankt voor het beantwoorden van mijn vraag.
De overweging is er inderdaad om het gewoon niet mee te nemen, maar wilde ook weten hoe je het dan het makkelijkst kunt meebrengen mocht ik besluiten het wel mee te nemen (gesleep met potten is geen probleem, want die zooi weegt niks en ik heb toch vrij weinig in mijn koffer op bikini's en wat fladderige kleren na)
  maandag 1 juni 2015 @ 20:12:15 #44
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_153166245
quote:
14s.gif Op maandag 1 juni 2015 20:06 schreef WHATSHESAID het volgende:

[..]

Bedankt voor het beantwoorden van mijn vraag.
De overweging is er inderdaad om het gewoon niet mee te nemen, maar wilde ook weten hoe je het dan het makkelijkst kunt meebrengen mocht ik besluiten het wel mee te nemen (gesleep met potten is geen probleem, want die zooi weegt niks en ik heb toch vrij weinig in mijn koffer op bikini's en wat fladderige kleren na)
Ik weet niet hoe het tegenwoordig is maar vluchten uit/naar die contreien zijn 100% controles geweest. Om dan 3 potten met poeder mee te nemen kun je er op wachten dat je toch ff mee kan om te verklaren wat je bij je hebt en de testresultaten af te wachten. Ook al zou het onzinnig zijn om hiervandaan drugs die kant op te brengen :'). Lijkt me niet een heel chill begin van de vakantie.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_153166584
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2015 20:12 schreef fathank het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe het tegenwoordig is maar vluchten uit/naar die contreien zijn 100% controles geweest. Om dan 3 potten met poeder mee te nemen kun je er op wachten dat je toch ff mee kan om te verklaren wat je bij je hebt en de testresultaten af te wachten. Ook al zou het onzinnig zijn om hiervandaan drugs die kant op te brengen :'). Lijkt me niet een heel chill begin van de vakantie.
Ja vooral dat dus. Ben twee keer eerder geweest, op de heenweg is de controle niet zo erg, maar op de terugweg wanneer je weer op Schiphol bent word je sowieso als crimineel behandeld (nu mag als blanke vrouw niet klagen als ik zie hoe donkere mensen gecontroleerd worden, maar goed). Maar ben sowieso niet van plan om iets mee terug te nemen om die reden.
pi_153175976
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2015 20:20 schreef WHATSHESAID het volgende:

[..]

Ja vooral dat dus. Ben twee keer eerder geweest, op de heenweg is de controle niet zo erg, maar op de terugweg wanneer je weer op Schiphol bent word je sowieso als crimineel behandeld (nu mag als blanke vrouw niet klagen als ik zie hoe donkere mensen gecontroleerd worden, maar goed). Maar ben sowieso niet van plan om iets mee terug te nemen om die reden.
Ik heb creatine mee naar Australie genomen en dat was geen probleem. Ik ken geen land dat zo strikt is bij de grens als Australie.
pi_153176099
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2015 20:20 schreef WHATSHESAID het volgende:

[..]

Ja vooral dat dus. Ben twee keer eerder geweest, op de heenweg is de controle niet zo erg, maar op de terugweg wanneer je weer op Schiphol bent word je sowieso als crimineel behandeld (nu mag als blanke vrouw niet klagen als ik zie hoe donkere mensen gecontroleerd worden, maar goed). Maar ben sowieso niet van plan om iets mee terug te nemen om die reden.
Denk dat het wel kan. Als je maar geen B&F meeneemt, wat zij daar allemaal in stoppen... :D
  dinsdag 2 juni 2015 @ 11:12:13 #48
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_153181433
Vandaag 5/3/1 BBB gedaan, uurtje bezig geweest, drie oefeningen (DL 5/3/1, Squat 5x10 op 40% van m'n 1RM en nog 5x10 seated row).

Ik ben al lang niet meer zo kapot geweest.
  dinsdag 2 juni 2015 @ 12:44:27 #49
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_153183820
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 11:12 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Vandaag 5/3/1 BBB gedaan, uurtje bezig geweest, drie oefeningen (DL 5/3/1, Squat 5x10 op 40% van m'n 1RM en nog 5x10 seated row).

Ik ben al lang niet meer zo kapot geweest.
Ik doe 531 for strength, wat niet een heel uitgebreid programma is, maar ik deed er in het begin iets meer dan een uur over. Ik kan het nu binnen 50 minuten doen, maar ik ben naar 3 ipv 4 dagen gegaan. :P

4 dagen was iets teveel voor m'n oude lijf, ik herstelde niet goed genoeg.
  dinsdag 2 juni 2015 @ 12:45:20 #50
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_153184429
Zoals verwacht, rug gesloopt door DLs, quads en hips niet gesloopt. Zit er sterk aan te denken om m'n squat helemaal vanaf 0 op te gaan bouwen. Misschien gewoon met een zweep slaan als ik niet de juiste vorm heb, totdat het perfect gaat. _O-
  dinsdag 2 juni 2015 @ 13:13:49 #52
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_153184663
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 13:06 schreef Faeroer het volgende:
Zoals verwacht, rug gesloopt door DLs, quads en hips niet gesloopt. Zit er sterk aan te denken om m'n squat helemaal vanaf 0 op te gaan bouwen. Misschien gewoon met een zweep slaan als ik niet de juiste vorm heb, totdat het perfect gaat. _O-
Whehehe. Heb je niet iemand die je kan helpen met je form?
  dinsdag 2 juni 2015 @ 13:17:06 #53
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_153184779
Ik heb m'n massage stick binnen trouwens. Hell, ik heb er nu al een liefdesverhouding mee. O+
pi_153184804
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 13:17 schreef Snakey het volgende:
Ik heb m'n massage stick binnen trouwens. Hell, ik heb er nu al een liefdesverhouding mee. O+
welke heb je gehaald?
pi_153184859
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 13:13 schreef Snakey het volgende:
Whehehe. Heb je niet iemand die je kan helpen met je form?
Nog niet, nieuwe gym sinds verhuizing.

quote:
14s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 13:17 schreef Snakey het volgende:
Ik heb m'n massage stick binnen trouwens. Hell, ik heb er nu al een liefdesverhouding mee. O+
Klinkt pijnlijk. :D
  dinsdag 2 juni 2015 @ 13:20:19 #56
58789 Snakey
-||||--------||||-
  dinsdag 2 juni 2015 @ 14:06:50 #57
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_153186283
quote:
Lekker, ziet er fijner uit als een mee bal of foam roller
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
  dinsdag 2 juni 2015 @ 14:10:08 #58
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_153186356
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 14:06 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:

[..]

Lekker, ziet er fijner uit als een mee bal of foam roller
M'n benen zijn me dankbaar na de sessie vanmorgen. Nu nog zo mobiel worden dat ik m'n rug ook kan doen. :')
  dinsdag 2 juni 2015 @ 14:17:47 #59
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_153186510
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 14:10 schreef Snakey het volgende:

[..]

M'n benen zijn me dankbaar na de sessie vanmorgen. Nu nog zo mobiel worden dat ik m'n rug ook kan doen. :')
Of laten doen, ik zal daar ook niet snel bijkomen
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
  dinsdag 2 juni 2015 @ 14:19:44 #60
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_153186549
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 14:17 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:

[..]

Of laten doen, ik zal daar ook niet snel bijkomen
Ja precies. Er zit hier vlakbij een goede sportmasseuge, binnenkort daar maar weer eens langs.
pi_153186551
Dadelijk naar de fysio, loop al een weekje met hoofdpijn rond die vanuit de nek lijkt te komen, hopen dat een sportmassage werkt :)
  dinsdag 2 juni 2015 @ 14:21:40 #62
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_153186579
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 14:19 schreef Questular het volgende:
Dadelijk naar de fysio, loop al een weekje met hoofdpijn rond die vanuit de nek lijkt te komen, hopen dat een sportmassage werkt :)
Zou goed kunnen. Als je een paar fijne knopen in je nek hebt kan je daar flink last van hebben.
  dinsdag 2 juni 2015 @ 15:31:35 #63
400386 Eleiko
Eindbaas
pi_153188555
Ik doe nu al tijden alles 3x10 maar zit er over te denken om 15-11-8-11-15 reps per oefening te doen. Ik denk dat mijn lichaam hier wel van gaat "schrikken". Goed plan of slecht plan?
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
  dinsdag 2 juni 2015 @ 15:36:36 #64
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_153188713
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 15:31 schreef Eleiko het volgende:
Ik doe nu al tijden alles 3x10 maar zit er over te denken om 15-11-8-11-15 reps per oefening te doen. Ik denk dat mijn lichaam hier wel van gaat "schrikken". Goed plan of slecht plan?
misschien eens wat zwaarder 4*6-8 en daarna een burnsetje? Ik geloof niet echt in 'schrikken' en piramide trainingen. Ik geloof meer in progressieve overload.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ethanolic op 02-06-2015 15:48:44 ]
Deathlift or Die.
  dinsdag 2 juni 2015 @ 15:46:20 #65
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_153188961
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 15:31 schreef Eleiko het volgende:
Ik doe nu al tijden alles 3x10 maar zit er over te denken om 15-11-8-11-15 reps per oefening te doen. Ik denk dat mijn lichaam hier wel van gaat "schrikken". Goed plan of slecht plan?
Full body of een split?
  dinsdag 2 juni 2015 @ 15:53:53 #66
400386 Eleiko
Eindbaas
pi_153189146
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 15:46 schreef Snakey het volgende:

[..]

Full body of een split?
Split, rug/biceps, borst/triceps, benen/schouders.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
  dinsdag 2 juni 2015 @ 15:56:19 #67
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_153189213
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 15:53 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Split, rug/biceps, borst/triceps, benen/schouders.
Dan zou ik doen wat Etha zegt. 4*6-8.
  dinsdag 2 juni 2015 @ 17:48:18 #68
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_153192283
Iemand enig idee waar ik deze kan bestellen?
http://www.reebok.com/us/(...)ceSelSize=M43422_650

Dus ook echt dit model en deze kleur?
Kan alleen iets andere versie op reebok.nl vinden en die hebben ze niet eens in mijn maat
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
pi_153197861
Ik zat naar dezelfde schoenen te kijken (alleen dan de lage variant), maar volgens mij zijn ze in Nederland alleen bij Reebok zelf te krijgen.
  FOK!fotograaf dinsdag 2 juni 2015 @ 21:31:04 #70
159915 -Menn0-
MNO
pi_153200279
Hebben jullie nog tips voor voedsel met weinig calorieën? Ik zelf zit op 2500 tijdens m'n cut maar m'n vriendin zit veel lager. Wat kan ik haar adviseren qua voedsel? Weet zelf weinig omdat ik zoveel kan eten....
,,/
pi_153200562
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 21:31 schreef -Menn0- het volgende:
Hebben jullie nog tips voor voedsel met weinig calorieën? Ik zelf zit op 2500 tijdens m'n cut maar m'n vriendin zit veel lager. Wat kan ik haar adviseren qua voedsel? Weet zelf weinig omdat ik zoveel kan eten....
Water
pi_153200772
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 21:31 schreef -Menn0- het volgende:
Hebben jullie nog tips voor voedsel met weinig calorieën? Ik zelf zit op 2500 tijdens m'n cut maar m'n vriendin zit veel lager. Wat kan ik haar adviseren qua voedsel? Weet zelf weinig omdat ik zoveel kan eten....
Groente, bonen, fruit, sla voor carbs. Lean meats/vis/whey voor protons. Hoeft niet alleen dat te zijn, maar het gaat een groter deel van je dieet worden.
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
  dinsdag 2 juni 2015 @ 21:46:42 #73
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_153200928
Wortelen.
Deathlift or Die.
pi_153201042
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 21:46 schreef Ethanolic het volgende:
Wortelen.
Die zijn ook heel goed voor je ogen, toch?
pi_153201569
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 21:49 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Die zijn ook heel goed voor je ogen, toch?
Ooit een konijn gezien met een bril?
pi_153201620
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 21:46 schreef Ethanolic het volgende:
Wortelen.
http://www.ah.nl/producte(...)uinerwten-extra-fijn

Sicke fiber count deze.
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
pi_153201727
Ik zoek bpa vrije plastic bakjes om mijn eten in te dumpen. Bij de blokker waren de goedkoopste 4 euro p/s. Moet goedkoper kunnen toch?
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
  dinsdag 2 juni 2015 @ 22:05:43 #78
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_153201754
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 22:05 schreef McNulty het volgende:
Ik zoek bpa vrije plastic bakjes om mijn eten in te dumpen. Bij de blokker waren de goedkoopste 4 euro p/s. Moet goedkoper kunnen toch?
Zijn dat die bakjes van de Chinees? Kijk ff bij musclemeat.

Oh, nvm :')

Maar die bakjes zijn wel chill.
Deathlift or Die.
pi_153201916
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 22:05 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Zijn dat die bakjes van de Chinees? Kijk ff bij musclemeat.

Oh, nvm :')

Maar die bakjes zijn wel chill.

Zijn niet bpa vrij. Als je plastic in de magnetron doe krijg je aids. BPA vrij is wat veiliger.

Wel goedkoop doe.
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
pi_153202232
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 22:09 schreef McNulty het volgende:

[..]

Zijn niet bpa vrij. Als je plastic in de magnetron doe krijg je aids. BPA vrij is wat veiliger.

Wel goedkoop doe.
Vanuit het plastic op een bord doen geen optie?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  woensdag 3 juni 2015 @ 00:35:17 #81
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_153207236
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 12:44 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ik doe 531 for strength, wat niet een heel uitgebreid programma is, maar ik deed er in het begin iets meer dan een uur over. Ik kan het nu binnen 50 minuten doen, maar ik ben naar 3 ipv 4 dagen gegaan. :P

4 dagen was iets teveel voor m'n oude lijf, ik herstelde niet goed genoeg.
Gebruik je ook de 3/5/1 week verdeling of de reguliere 5/3/1? Qua herstel iets beter met een relatief lichtere 5+ week tussendoor.

Voer hem zelf ook uit in 3 dagen met deadlift en ohp gecombineerd en FSL als supplement sets.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
pi_153211413
Dus het ziet er naar uit dat ik aardig vastzit bij mn nek en schouder (vooral de rechtskant) en dat mn rechterschouder ook niet helemaal ok is (legt in vergelijking met mn linkerschouder een heel andere weg af) dus dat wordt de komende tijd de fysio bezoeken.
pi_153212550
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 10:32 schreef Questular het volgende:
Dus het ziet er naar uit dat ik aardig vastzit bij mn nek en schouder (vooral de rechtskant) en dat mn rechterschouder ook niet helemaal ok is (legt in vergelijking met mn linkerschouder een heel andere weg af) dus dat wordt de komende tijd de fysio bezoeken.
Zit je veel achter een bureau? Ik had namelijk precies hetzelfde probleem door mijn houding achter een bureau. Zat overigens snel verbetering in toen ik de oefeningen ging doen.
  woensdag 3 juni 2015 @ 12:21:22 #84
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_153214215
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 00:35 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Gebruik je ook de 3/5/1 week verdeling of de reguliere 5/3/1? Qua herstel iets beter met een relatief lichtere 5+ week tussendoor.

Voer hem zelf ook uit in 3 dagen met deadlift en ohp gecombineerd en FSL als supplement sets.
Mm, dat is wel slim ja. Ik deed gewoon 5/3/1, maar ik denk dat 3/5/1 beter werkt inderdaad.
pi_153214680
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 11:19 schreef Multiply het volgende:

[..]

Zit je veel achter een bureau? Ik had namelijk precies hetzelfde probleem door mijn houding achter een bureau. Zat overigens snel verbetering in toen ik de oefeningen ging doen.
Yup 40 per week bureau werk waardoor mn houding rete slecht is.

http://www.backjoy.eu/nl/beter-zitten/ Denk dat ik dit eens ga proberen.
  woensdag 3 juni 2015 @ 13:06:58 #86
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_153215092
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 12:47 schreef Questular het volgende:

[..]

Yup 40 per week bureau werk waardoor mn houding rete slecht is.

http://www.backjoy.eu/nl/beter-zitten/ Denk dat ik dit eens ga proberen.
Vraag ook om een fatsoenlijke bureaustoel met een fatsoenlijke kantelstand en een waarvan de rugleuning onafhankelijk kan bewegen van de zitting. Niks zo slecht voor je rug als een statische bureaustoel. Daardoor drogen je wervelschijven veel sneller uit. Het is de eerste 2 dagen ff wennen maar daarna wil je niks anders meer. Probleem is dat je met een statische bureaustoel alles vanuit je armen en schouders gaat doen. Heb je een kantelstand op je stoel maak je al gauw gemiddeld 1500 bewegingen per dag extra.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 3 juni 2015 @ 13:29:22 #87
58789 Snakey
-||||--------||||-
  woensdag 3 juni 2015 @ 15:31:04 #88
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_153218748
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 10:32 schreef Questular het volgende:
Dus het ziet er naar uit dat ik aardig vastzit bij mn nek en schouder (vooral de rechtskant) en dat mn rechterschouder ook niet helemaal ok is (legt in vergelijking met mn linkerschouder een heel andere weg af) dus dat wordt de komende tijd de fysio bezoeken.
laat hem de connectie met je rib/ruggenwervel goed nakijken. Daar zat bij mij het probleem. Ook door al 18 jaar op een bureaustoel of autostoel leven. Ik was er overigens met 5 behandelinegn van af en het enige wat ik niet meer mocht doen met trainen was crossfit ( :') )
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  woensdag 3 juni 2015 @ 15:59:17 #89
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_153219615
5x157.5 deadlift. Die 1x180 gaat zeer binnenkort komen.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  woensdag 3 juni 2015 @ 16:02:01 #90
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_153219711
quote:
7s.gif Op woensdag 3 juni 2015 12:21 schreef Snakey het volgende:

[..]

Mm, dat is wel slim ja. Ik deed gewoon 5/3/1, maar ik denk dat 3/5/1 beter werkt inderdaad.
Ik vond juist de 5 week rete zwaar! Moest iedere keer toch die 5 tros pakken, wat op een gegeven moment best veel gaat worden als de gewichten zwaarder worden.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  donderdag 4 juni 2015 @ 05:21:48 #91
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_153238203
kut, linker rhomboid weer vertyfd na het deadliften. Heb een lichte scoliose, dus wellicht dat ik het nooit helemaal kan voorkomen, maar als iemand tips heeft om dit te voorkomen...
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  donderdag 4 juni 2015 @ 06:48:57 #92
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_153238335
Niet meer deadliften en Curlbrah worden
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  donderdag 4 juni 2015 @ 11:26:25 #93
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_153242155
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2015 06:48 schreef fathank het volgende:
Niet meer deadliften en Curlbrah worden
Nonsense sinds ik lift veel minder last van me rug als daarvoor.
Op 1 blessure na, maar alles direct afschaffen zou wel heel dom zijn
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
  donderdag 4 juni 2015 @ 11:27:11 #94
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_153242171
quote:
8s.gif Op donderdag 4 juni 2015 05:21 schreef star_gazer het volgende:
kut, linker rhomboid weer vertyfd na het deadliften. Heb een lichte scoliose, dus wellicht dat ik het nooit helemaal kan voorkomen, maar als iemand tips heeft om dit te voorkomen...
Doe je matched grip of mixed grip? Van die laatste merk ik ook wel eens dat ik een beetje scheef word.
pi_153242208
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 21:45 schreef opreis het volgende:
Ik heb de laatste tijd bij het deadliften last van een pees of botje in mijn handpalm (ongeveer in het midden dichtbij mijn duim). Iemand die weet wat het kan zijn/of het kwaad kan(heeft wel invloed op mijn grip dus kan minder liften)/hoe het op te lossen?
Niemand?
  donderdag 4 juni 2015 @ 11:32:55 #96
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_153242282
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 11:29 schreef opreis het volgende:

[..]

Niemand?
Neen, maar in het midden ergens bij de duim is mij ook enigszins onduidelijk waar het nu precies zit.
En wat je precies voelt ;)
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
pi_153242647

hier ongeveer
  donderdag 4 juni 2015 @ 11:55:58 #98
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_153242841
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 11:47 schreef opreis het volgende:
[ afbeelding ]
hier ongeveer
Klinkt als metacarpitis. Ontsteking van het 2e middenhandsbeentje. Komt vooral door overmatig masturberen.
pi_153242898
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 11:55 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Klinkt als metacarpitis. Ontsteking van het 2e middenhandsbeentje. Komt vooral door overmatig masturberen.
Schuldig :@
  donderdag 4 juni 2015 @ 12:11:59 #100
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_153243267
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 11:47 schreef opreis het volgende:
[ afbeelding ]
hier ongeveer
Ik zou het niet weten. Misschien even bij de dokter of een fysio langs.
  donderdag 4 juni 2015 @ 13:40:44 #101
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_153245618
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 11:27 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Doe je matched grip of mixed grip? Van die laatste merk ik ook wel eens dat ik een beetje scheef word.
Mixed. Misschien eens tijd om de hook grip te leren en/of straps te gaan gebruiken. Met double overhand kom ik niet veel verder dan 120kg. Ik heb helaas kleine handen en dunne, zwakke duimen (ja doe al griptraining), dus hook grip zal ook nit makkelijk worden :{
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  donderdag 4 juni 2015 @ 13:42:16 #102
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_153245656
quote:
7s.gif Op donderdag 4 juni 2015 13:40 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Mixed. Misschien eens tijd om de hook grip te leren en/of straps te gaan gebruiken. Met double overhand kom ik niet veel verder dan 120kg (kleine handen, zwakke duimen, ja doe al griptraining) :{
Tijdens het trainen je mixed grip omdraaien en alleen op je maxes je favo mixed grip gebruiken.
  donderdag 4 juni 2015 @ 14:02:01 #103
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_153246165
quote:
7s.gif Op donderdag 4 juni 2015 13:42 schreef Snakey het volgende:

[..]

Tijdens het trainen je mixed grip omdraaien en alleen op je maxes je favo mixed grip gebruiken.
Goed idee, dat ga ik ook eens van je stelen.
  donderdag 4 juni 2015 @ 14:03:27 #104
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_153246202
quote:
14s.gif Op donderdag 4 juni 2015 14:02 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Goed idee, dat ga ik ook eens van je stelen.
Ik heb het van Bolton gepikt. :P

Die raad het aan om precies de reden hierboven, je rug te beschermen.
  donderdag 4 juni 2015 @ 14:59:20 #105
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_153247675
Hoi. Ik heb een vraag en ik zal ongetwijfeld heel dom zijn :') Ik voel mezelf ook vrij dom. Anyway:

Ik heb een huidplooimeting laten doen. Waardes mee naar huis gekregen want ze kon haar briefje even niet zo snel vinden en ik ging wel even de tabel van Durnin googlen. Alleen, nu heb ik dus 4 punten. Moet ik dan die 4 punten optellen en weer door 4 delen en dan heb ik de huidplooidikte?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  Vis een optie? donderdag 4 juni 2015 @ 15:10:08 #106
70532 loveli
N
  donderdag 4 juni 2015 @ 15:55:23 #107
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_153249068
quote:
14s.gif Op donderdag 4 juni 2015 14:59 schreef Qwea het volgende:
Hoi. Ik heb een vraag en ik zal ongetwijfeld heel dom zijn :') Ik voel mezelf ook vrij dom.
Dit is wel een goede binnenkomer hoor. Mijn respect voor je is direct verdubbeld. Met zo'n instelling ga je het echt wel ver schoppen.
  donderdag 4 juni 2015 @ 17:26:55 #108
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_153251110
quote:
Yes, bingo! Dank u zeer!

quote:
14s.gif Op donderdag 4 juni 2015 15:55 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Dit is wel een goede binnenkomer hoor. Mijn respect voor je is direct verdubbeld. Met zo'n instelling ga je het echt wel ver schoppen.
Zelfkennis :')
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_153258810
Laat dat BPA vrije maar zitten. Iemand nog suggesties voor plastic maaltijdbakjes??
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
  donderdag 4 juni 2015 @ 22:28:24 #110
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_153259230
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 22:15 schreef McNulty het volgende:
Laat dat BPA vrije maar zitten. Iemand nog suggesties voor plastic maaltijdbakjes??
Loop de action in. Rekken vol en t kost geen kut
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  donderdag 4 juni 2015 @ 22:28:47 #111
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_153259242
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 22:15 schreef McNulty het volgende:
Laat dat BPA vrije maar zitten. Iemand nog suggesties voor plastic maaltijdbakjes??
Blokker, action, IKEA, muscle meat, enz enz?
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
  donderdag 4 juni 2015 @ 22:28:50 #112
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_153259244
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 22:15 schreef McNulty het volgende:
Laat dat BPA vrije maar zitten. Iemand nog suggesties voor plastic maaltijdbakjes??
Ikea.
pi_153259846
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2015 22:28 schreef fathank het volgende:

[..]

Loop de action in. Rekken vol en t kost geen kut
Action is niet zo gek ver. Loop daar wel eerst ff binnen.

quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2015 22:28 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:

[..]

Blokker, action, IKEA, muscle meat, enz enz?
Die van blokker vond ik duur. Waren wel bpa vrije doe. Bij musclemeat is de helft van de prijs verzendkosten. :') Maarja, als de action niets oplevert bestel ik daar wel ff.
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
pi_153259861
THANKS BRO'S
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
  donderdag 4 juni 2015 @ 22:46:42 #115
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_153259913
Ikea bakjes zijn echt waardeloos. Sluiten na 1 keer afwassen niet meer :') gebruik nu ducktape voor die dingen, zodat ze niet in mijn tas open gaan.
Deathlift or Die.
  vrijdag 5 juni 2015 @ 10:32:12 #116
236125 33
the exploding psychology
pi_153268609
quote:
7s.gif Op donderdag 4 juni 2015 13:40 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Mixed. Misschien eens tijd om de hook grip te leren en/of straps te gaan gebruiken. Met double overhand kom ik niet veel verder dan 120kg. Ik heb helaas kleine handen en dunne, zwakke duimen (ja doe al griptraining), dus hook grip zal ook nit makkelijk worden :{
Jaren geleden sinds ik gestopt ben met straps, begon mijn grip pas echt snel te verbeteren. Laat staan hoe snel je onderarmen beginnen te groeien (zie foto hieronder). Laat je straps staan kerel, koop wat (liquid) chalk. ;)

pi_153269009
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 10:32 schreef 33 het volgende:

[..]

Jaren geleden sinds ik gestopt ben met straps, begon mijn grip pas echt snel te verbeteren. Laat staan hoe snel je onderarmen beginnen te groeien (zie foto hieronder). Laat je straps staan kerel, koop wat (liquid) chalk. ;)

[ afbeelding ]
De fuck :D.
Geen referral hier.
  vrijdag 5 juni 2015 @ 10:55:57 #118
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_153269037
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2015 22:46 schreef Ethanolic het volgende:
Ikea bakjes zijn echt waardeloos. Sluiten na 1 keer afwassen niet meer :') gebruik nu ducktape voor die dingen, zodat ze niet in mijn tas open gaan.
Lonsdale-sleeves zijn daar ook goed voor.

Ooit gekocht om te proberen, maar het zijn echt absolute kutdingen.
  vrijdag 5 juni 2015 @ 10:56:59 #119
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_153269062
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 10:32 schreef 33 het volgende:

[..]

Jaren geleden sinds ik gestopt ben met straps, begon mijn grip pas echt snel te verbeteren. Laat staan hoe snel je onderarmen beginnen te groeien (zie foto hieronder). Laat je straps staan kerel, koop wat (liquid) chalk. ;)

[ afbeelding ]
Holy fuck brah, dat zijn serieuze varkenspoten. Jij knijpt vast nog water uit een steen.
  vrijdag 5 juni 2015 @ 11:49:05 #120
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_153270238
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 10:32 schreef 33 het volgende:

[..]

Jaren geleden sinds ik gestopt ben met straps, begon mijn grip pas echt snel te verbeteren. Laat staan hoe snel je onderarmen beginnen te groeien (zie foto hieronder). Laat je straps staan kerel, koop wat (liquid) chalk. ;)

[ afbeelding ]
Gebruik al chalk
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  vrijdag 5 juni 2015 @ 13:07:13 #121
236125 33
the exploding psychology
pi_153271866
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 10:56 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Holy fuck brah, dat zijn serieuze varkenspoten. Jij knijpt vast nog water uit een steen.
Nouja, liever uit een barbell. ;)

quote:
7s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 11:49 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Gebruik al chalk
Nice! En gewoon veel deadliften, dan komt die grip helemaal goed! :)
  vrijdag 5 juni 2015 @ 14:03:48 #122
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_153273089
Vanmorgen wat met fat gripzz gespeeld. 100 kilo langer dan 10 seconden vasthouden zit er nog niet in. :D
  vrijdag 5 juni 2015 @ 17:16:54 #123
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_153278309
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 13:07 schreef 33 het volgende:

[..]

Nouja, liever uit een barbell. ;)

[..]

Nice! En gewoon veel deadliften, dan komt die grip helemaal goed! :)
Ik weeg 80kg en deadlift 175kg. Mag niet klagen. Maar inderdaad op alternate grip.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_153279037
Iemand hier toevallig ervaring met http://www.joylent.eu ?
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_153279118
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 17:45 schreef tofastTG het volgende:
Iemand hier toevallig ervaring met http://www.joylent.eu ?
Gaat mij toch echt een stapje te ver. :D

Schijnt dat het aminozurengehalte nogal vaag is. Je gaat zeker niet binnenkrijgen wat hen aangeven op het etiketje. Liever kip- en wat Lomo steak van de Argentijn toch?

[ Bericht 12% gewijzigd door Faeroer op 05-06-2015 18:04:33 ]
  vrijdag 5 juni 2015 @ 17:59:56 #126
236125 33
the exploding psychology
pi_153279358
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 17:16 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Ik weeg 80kg en deadlift 175kg. Mag niet klagen. Maar inderdaad op alternate grip.
Nee idd, weet niet meer wat je lifte voordat ik een fokpauze nam, maar dat zijn mooie nummers. :)
  vrijdag 5 juni 2015 @ 18:01:35 #127
76470 Multiply
LA Lakers
pi_153279401
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 17:45 schreef tofastTG het volgende:
Iemand hier toevallig ervaring met http://www.joylent.eu ?
Hier is een topic over geweest in volgens mij CUL.

Het lijkt mij in ieder geval helemaal niks.
  vrijdag 5 juni 2015 @ 18:40:30 #128
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_153280365
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 17:45 schreef tofastTG het volgende:
Iemand hier toevallig ervaring met http://www.joylent.eu ?
http://www.npo.nl/jinek/30-01-2015/KN_1666208

Vanaf 34:00 komt de eigenaar van die onzin aan het woord.
Bedankt Hans.
pi_153280620
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 18:40 schreef bascross het volgende:

[..]

http://www.npo.nl/jinek/30-01-2015/KN_1666208

Vanaf 34:00 komt de eigenaar van die onzin aan het woord.
Vage gast. :') Waarom onzin trouwens, ik heb meestal geen probleem met eten maar nuttig vaak genoeg een normale proteïne shake.
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
  vrijdag 5 juni 2015 @ 18:55:37 #130
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_153280840
Met een shake is niets mis, maar waarom zou je zulke gefabriceerde rommel nemen waar zogenaamd alles in zit? Voor minder geld maak je zelf een havermout shake met whey waar je als serieus krachtsporter een stuk meer aan hebt.
Bedankt Hans.
  vrijdag 5 juni 2015 @ 19:09:56 #131
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_153281235
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 17:45 schreef tofastTG het volgende:
Iemand hier toevallig ervaring met http://www.joylent.eu ?
It's people!
pi_153281381
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 18:55 schreef bascross het volgende:
Met een shake is niets mis, maar waarom zou je zulke gefabriceerde rommel nemen waar zogenaamd alles in zit? Voor minder geld maak je zelf een havermout shake met whey waar je als serieus krachtsporter een stuk meer aan hebt.
Dat vraag ik me serieus af, want duur is het niet. ;)
En qua voedingswaardes lijkt er alles in te zitten ja. Of ik alleen hierop zou willen leven? Mwah, niet echt.
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_153303378
Zo, cut is voorbij.

8 kilo er af, vetpercentage ongeveer 5% verlaagd, maar de laatste weken gestagneerd.

Nu weer een tijdje clean-bulk.

3800 kcal per dag :9~
Geen referral hier.
  zaterdag 6 juni 2015 @ 21:49:12 #134
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_153310735
FFS, net de middelvinger tussen de deur gekregen, hele nagel laat los. Deadlift of ander grip werk gaat lastig worden de komende tijd... Met hookgrip valt de duim op de nagel van mijn middelvinger :')

Inb4 t-rex mode. 3x per week squatten
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
pi_153310996
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 21:49 schreef Verbosity het volgende:
FFS, net de middelvinger tussen de deur gekregen, hele nagel laat los. Deadlift of ander grip werk gaat lastig worden de komende tijd... Met hookgrip valt de duim op de nagel van mijn middelvinger :')

Inb4 t-rex mode. 3x per week squatten
Straps zouden kunnen helpen.

we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
  zaterdag 6 juni 2015 @ 21:57:39 #136
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_153311045
Moet ik eerst straps kopen :P
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
pi_153311142
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 21:57 schreef Verbosity het volgende:
Moet ik eerst straps kopen :P
Ja, ik weet niet hoe snel je duim geneest of hoe graag je je deadlift kracht wil behouden.

Heeft je gym niet wat liggen?
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
  zaterdag 6 juni 2015 @ 22:31:55 #138
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_153312451
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 21:49 schreef Verbosity het volgende:
FFS, net de middelvinger tussen de deur gekregen, hele nagel laat los. Deadlift of ander grip werk gaat lastig worden de komende tijd... Met hookgrip valt de duim op de nagel van mijn middelvinger :')

Inb4 t-rex mode. 3x per week squatten
Gewoon licht en op reps ;)
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
  zondag 7 juni 2015 @ 12:42:50 #139
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_153323700
Over een week is die huid dicht en soepel genoeg om weer mee te liften. Waarschijnlijk eerder. Daar verlies je echt niks mee
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  zondag 7 juni 2015 @ 13:21:45 #140
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_153324591
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 21:49 schreef Verbosity het volgende:
FFS, net de middelvinger tussen de deur gekregen, hele nagel laat los. Deadlift of ander grip werk gaat lastig worden de komende tijd... Met hookgrip valt de duim op de nagel van mijn middelvinger :')

Inb4 t-rex mode. 3x per week squatten
Kan wel 3 maanden duren voordat er een nieuwe nagel compleet is terug gegroeid :X
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_153340535
Squatten met een verbrande nek is niet zo zalig kwam ik net achter :P

Stomme vraag: waarom is een barbell press eigenlijk zwaarder dan een pull-up? Bij de press haal ik de 60kg niet, maar ik kan wel mijn lichaam optrekken van ruim 90kg met een rugzak om van 17.5kg.

Of zou je dat meer moeten vergelijken met een muscle up?
pi_153342295
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 23:18 schreef 1299 het volgende:
Squatten met een verbrande nek is niet zo zalig kwam ik net achter :P

Stomme vraag: waarom is een barbell press eigenlijk zwaarder dan een pull-up? Bij de press haal ik de 60kg niet, maar ik kan wel mijn lichaam optrekken van ruim 90kg met een rugzak om van 17.5kg.

Of zou je dat meer moeten vergelijken met een muscle up?
Pull up gaat (voornamelijk) vanuit je lats.

Press is vanuit je deltoids.
Geen referral hier.
  maandag 8 juni 2015 @ 09:21:19 #143
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_153345804
Vraagje. Zijn er eigenlijk ook Strongman gerichte gyms in Nederland? Lijkt me best leuk om een keer van die atlas stones te liften of van die banden te flippen
BEASTMODE
  maandag 8 juni 2015 @ 09:24:40 #144
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_153345854
Ze hebben mij zo'n band en hamers waarmee je er op kan slaan. Leuk voor de show, niemand gebruikt het :')
Deathlift or Die.
  maandag 8 juni 2015 @ 09:29:47 #145
69994 seto
-|||--------|||-
pi_153345925
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 09:21 schreef Awesome_ het volgende:
Vraagje. Zijn er eigenlijk ook Strongman gerichte gyms in Nederland? Lijkt me best leuk om een keer van die atlas stones te liften of van die banden te flippen
Je had ergens in Drenthe oid zo'n gym, die was wel echt met alles.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  maandag 8 juni 2015 @ 10:14:40 #146
400386 Eleiko
Eindbaas
pi_153346681
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 21:31 schreef -Menn0- het volgende:
Hebben jullie nog tips voor voedsel met weinig calorieën? Ik zelf zit op 2500 tijdens m'n cut maar m'n vriendin zit veel lager. Wat kan ik haar adviseren qua voedsel? Weet zelf weinig omdat ik zoveel kan eten....
Hoeveel lager zit ze? << 2000 KCal is niet gezond. Beter schroeft ze haar onderhoud omhoog door krachttraining te gaan doen.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
  maandag 8 juni 2015 @ 10:18:54 #147
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_153346793
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 10:14 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Hoeveel lager zit ze? << 2000 KCal is niet gezond. Beter schroeft ze haar onderhoud omhoog door krachttraining te gaan doen.
:') gast, als een chick kleiner is dan 170 en niet zwaar is, is <2000 kcal niet perse ongezond. Gewoon Ff kappen met die bro-science, had beter van je verwacht Cor.

In mijn diepe cuts heb ik ook <2k gegeten.

@menno: carbs cutten, veel groente en eiwitrijk voer.
Deathlift or Die.
  maandag 8 juni 2015 @ 10:45:56 #148
159909 -Peach
Prunus persica
pi_153347320
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 09:21 schreef Awesome_ het volgende:
Vraagje. Zijn er eigenlijk ook Strongman gerichte gyms in Nederland? Lijkt me best leuk om een keer van die atlas stones te liften of van die banden te flippen
http://forum.dutchbodybui(...)ing-locaties-330927/ misschien niet helemaal meer up-to-date.
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
  maandag 8 juni 2015 @ 12:42:46 #149
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_153350862
quote:
7s.gif Op maandag 8 juni 2015 12:42 schreef Snakey het volgende:
Er is ondertussen aardig wat whey e.d. getest. http://www.supplementlabtest.com/
Jammer dat MyProtein niet wordt aangeraakt bijna. Donaties op ¤ 200/350.

Kijken mensen hier nog IPF? 10 juni gaat Candito geloof ik rond 18:00 uur amsterdam :D
  FOK!fotograaf maandag 8 juni 2015 @ 13:16:03 #151
159915 -Menn0-
MNO
pi_153350957
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 10:14 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Hoeveel lager zit ze? << 2000 KCal is niet gezond. Beter schroeft ze haar onderhoud omhoog door krachttraining te gaan doen.
Ze is 1.65m :D maar ze doet al krachttraining :)

quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2015 10:18 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

:') gast, als een chick kleiner is dan 170 en niet zwaar is, is <2000 kcal niet perse ongezond. Gewoon Ff kappen met die bro-science, had beter van je verwacht Cor.

In mijn diepe cuts heb ik ook <2k gegeten.

@menno: carbs cutten, veel groente en eiwitrijk voer.
Ja heb de eiwitjes al omhoog gegooid en de carbs omlaag :)
,,/
  maandag 8 juni 2015 @ 13:32:50 #152
400386 Eleiko
Eindbaas
pi_153351416
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2015 10:18 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

:') gast, als een chick kleiner is dan 170 en niet zwaar is, is <2000 kcal niet perse ongezond. Gewoon Ff kappen met die bro-science, had beter van je verwacht Cor.

In mijn diepe cuts heb ik ook <2k gegeten.

@menno: carbs cutten, veel groente en eiwitrijk voer.
Ik heb het over volwassen vrouwen, niet over brugklasmeisjes.
Ok, ok: ik was wellicht wat generaliserend maar nogal wat vrouwen zitten ondoordacht te ver onder onderhoud met als doel (structureel?) af te vallen.
Verder eens met je advies.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
  maandag 8 juni 2015 @ 13:33:22 #153
400386 Eleiko
Eindbaas
pi_153351433
quote:
7s.gif Op maandag 8 juni 2015 12:42 schreef Snakey het volgende:
Er is ondertussen aardig wat whey e.d. getest. http://www.supplementlabtest.com/
B&F komt er niet echt goed van af :')
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
  maandag 8 juni 2015 @ 13:34:13 #154
38651 yozd
FR1908 Vakkie R
pi_153351460
Ik ga al 3 weken niet vooruit met mijn bench press. Vorige week benchde ik zelfs minder dan de week daarvoor. Ik kom wel aan, waarschijnlijk vet dus...

Ik doe meestal 10 reps warming up met alleen de stang, daarna 8 reps met licht gewicht en daarna 3 setjes van 7-8 reps met het gewicht wat ik maximaal kan. Is het een idee om een paar weken ipv 7 á 8 reps, 5x5 reps te doen met iets hoger gewicht?
"On a good day, when I run, the voices in my head get quieter until it’s just me, my breath and my feet on the sand (Dexter, E5x09)."
pi_153352133
ja
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_153352531
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 13:32 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Ik heb het over volwassen vrouwen, niet over brugklasmeisjes.
Ok, ok: ik was wellicht wat generaliserend maar nogal wat vrouwen zitten ondoordacht te ver onder onderhoud met als doel (structureel?) af te vallen.
Verder eens met je advies.
Denk niet dat die 2000 kcal waarden op iets feitelijks zijn gebaseerd. Er zijn mensen die aankomen bij zeg 1500 en andere komen aan bij zeg 3000 kcals (uitgaande van 0 extra activiteit). Het is niet alleen je gewicht en je lengte wat meetelt in het totale plaatje. De één is nou eenmaal efficiënter met energie dan de ander, genes. Ik moet kapot veel eten wil ik wat aan kunnen komen en zou op 2000 kcal (zonder sport) hardstikke dood anorexia gaan. Iemand anders komt al aan door alleen maar naar een suikerkorreltje te kijken.
  maandag 8 juni 2015 @ 14:15:10 #157
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_153352749
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 10:45 schreef -Peach het volgende:

[..]

http://forum.dutchbodybui(...)ing-locaties-330927/ misschien niet helemaal meer up-to-date.
thanks!

Jeetje, wat is dit wereldje eigenlijk klein in Nederland zeg. Wel jammer. Naja, die vetkezen als Jarno Hams en zijn vriendjes motiveert natuurlijk niet om het ook te gaan doen.
BEASTMODE
  maandag 8 juni 2015 @ 14:21:53 #158
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_153352930
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 13:34 schreef yozd het volgende:
Ik ga al 3 weken niet vooruit met mijn bench press. Vorige week benchde ik zelfs minder dan de week daarvoor. Ik kom wel aan, waarschijnlijk vet dus...

Ik doe meestal 10 reps warming up met alleen de stang, daarna 8 reps met licht gewicht en daarna 3 setjes van 7-8 reps met het gewicht wat ik maximaal kan. Is het een idee om een paar weken ipv 7 á 8 reps, 5x5 reps te doen met iets hoger gewicht?
Van week tot week kan dat variëren. Als je eens slecht geslapen hebt, een keer op een andere tijd getraind, de dag ervoor niet goed gegeten of alcohol gedronken, stress/met je gedachten anders zitten, misschien wat ziekjes bent, etc. dan kan het zomaar zijn dat je een week minder presteert.
  maandag 8 juni 2015 @ 14:24:59 #159
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_153353017
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2015 14:15 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

thanks!

Jeetje, wat is dit wereldje eigenlijk klein in Nederland zeg. Wel jammer. Naja, die vetkezen als Jarno Hams en zijn vriendjes motiveert natuurlijk niet om het ook te gaan doen.
De powerlift- en bodybuildwereldjes zijn in NL waarschijnlijk niet veel groter, tenminste niet qua aantal dedicated gyms. De meeste PL'ers en BB'ers trainen in gewone gyms.
pi_153354287
Valt ook wel weer mee. PL'ers kunnen gewoon trainen in CrossFit gyms, en die zijn er echt kapot veel. Waar ze wel is mee moeten kappen is die irritante healthcentres. Die moeten echt gewoon opbokken.
pi_153354501
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 15:12 schreef Faeroer het volgende:
Valt ook wel weer mee. PL'ers kunnen gewoon trainen in CrossFit gyms, en die zijn er echt kapot veel. Waar ze wel is mee moeten kappen is die irritante healthcentres. Die moeten echt gewoon opbokken.
Waar maak je je druk om
pi_153354600
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 15:21 schreef opreis het volgende:

[..]

Waar maak je je druk om
Om de vele healthcentres in Nederland. Staat er toch?
  maandag 8 juni 2015 @ 15:26:25 #163
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_153354609
De crossfitgym waar ik dan wel eens kom heeft ook wel van die banden liggen maar dan formaatje fiat500. Schiet ook niet op dus.
BEASTMODE
pi_153354628
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 15:25 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Om de vele healthcentres in Nederland. Staat er toch?
Ik doelde eerder op hoe jij er persoonlijk last van hebt.
pi_153354713
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 15:27 schreef opreis het volgende:

[..]

Ik doelde eerder op hoe jij er persoonlijk last van hebt.
Halen potentiële klanten weg van 'echte' gyms, waardoor de 'echte' gyms minder geld hebben en er dus minder kan worden geïnvesteerd in dingen waar ik wel wat aan heb.
pi_153354782
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 15:31 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Halen potentiële klanten weg van 'echte' gyms, waardoor de 'echte' gyms minder geld hebben en er dus minder kan worden geïnvesteerd in dingen waar ik wel wat aan heb.
Ah, gewoon jaloers dus dat die slapende leden van de healthcenters niet mee betalen aan jouw apperatuur.
pi_153354834
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 15:34 schreef opreis het volgende:

[..]

Ah, gewoon jaloers dus dat die slapende leden van de healthcenters niet mee betalen aan jouw apperatuur.
Idd. Liever dat geld besteedt wordt aan apparatuur, dan aan de managementfee van een franchise.
pi_153362999
Haha al die supplementen van B&F falen gewoon in die test. :')
pi_153367484
Ik vertrouw de test niet, en ten tweede hoort de overheid in te grijpen bij malafide zaken.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
  maandag 8 juni 2015 @ 23:22:46 #170
187510 IrCute
Americunt
pi_153369623
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 10:14 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Hoeveel lager zit ze? << 2000 KCal is niet gezond. Beter schroeft ze haar onderhoud omhoog door krachttraining te gaan doen.
Ja, dat is echt onzin dus. Er zullen heel weinig vrouwen zijn die met 2000kcal af kunnen vallen.
  dinsdag 9 juni 2015 @ 07:11:45 #171
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_153373243
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 22:30 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Ik vertrouw de test niet, en ten tweede hoort de overheid in te grijpen bij malafide zaken.
Wheygate niet meegekregen? Verbaast me niks dat ze de boel beflikkeren over de hele linie met hun huismerkproducten.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 9 juni 2015 @ 09:33:58 #172
400386 Eleiko
Eindbaas
pi_153374572
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 22:30 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Ik vertrouw de test niet, en ten tweede hoort de overheid in te grijpen bij malafide zaken.
Slaap lekker verder. Zoals gezegd: wheygate was overduidelijk. Er is meer dan de allerlaagste prijs. Ik snap werkelijk niet waarom mensen nog bij B&F kopen als je voor (vrijwel) hetzelfde geld wel de beloofde ingrediënten kunt krijgen. En vertrouwen in de overheid op dit punt: :')
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
  dinsdag 9 juni 2015 @ 12:21:49 #173
38651 yozd
FR1908 Vakkie R
pi_153378109
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 14:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

Van week tot week kan dat variëren. Als je eens slecht geslapen hebt, een keer op een andere tijd getraind, de dag ervoor niet goed gegeten of alcohol gedronken, stress/met je gedachten anders zitten, misschien wat ziekjes bent, etc. dan kan het zomaar zijn dat je een week minder presteert.
Ok thanks. Lange termijn dus in gedachten houden...
"On a good day, when I run, the voices in my head get quieter until it’s just me, my breath and my feet on the sand (Dexter, E5x09)."
  dinsdag 9 juni 2015 @ 12:23:15 #174
69994 seto
-|||--------|||-
pi_153378142
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 12:21 schreef yozd het volgende:

[..]

Ok thanks. Lange termijn dus in gedachten houden...
Altijd, het is geen race.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  dinsdag 9 juni 2015 @ 12:50:29 #175
400386 Eleiko
Eindbaas
pi_153378859
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 15:12 schreef Faeroer het volgende:
Valt ook wel weer mee. PL'ers kunnen gewoon trainen in CrossFit gyms, en die zijn er echt kapot veel. Waar ze wel is mee moeten kappen is die irritante healthcentres. Die moeten echt gewoon opbokken.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_153378904
Ik sport bij een healthcentre, en die is prima.
  dinsdag 9 juni 2015 @ 12:55:38 #177
400386 Eleiko
Eindbaas
pi_153379029
quote:
Nu pas gelezen, maar goed verhaal idd.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
  dinsdag 9 juni 2015 @ 12:56:53 #178
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_153379068
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 15:12 schreef Faeroer het volgende:
Valt ook wel weer mee. PL'ers kunnen gewoon trainen in CrossFit gyms, en die zijn er echt kapot veel. Waar ze wel is mee moeten kappen is die irritante healthcentres. Die moeten echt gewoon opbokken.
Ik train ook in een Crossfit gym. Gewoon de lessen mijden.
Deathlift or Die.
  dinsdag 9 juni 2015 @ 13:00:47 #179
400386 Eleiko
Eindbaas
pi_153379168
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 12:51 schreef Questular het volgende:
Ik sport bij een healthcentre, en die is prima.
Ik kan niet over jouw healthcentre oordelen, maar vele, zo niet de meeste hebben te beperkte voorzieningen (o.a. dumbbell gewichten, geen deadlift mogelijkheid en soms zelfs geen squat rack). Daarnaast vind ik de omgeving alles behalve inspirerend. Als 90% van de mensen maar wat aanklooit zijn dat niet de voorbeelden waar je je aan op kunt trekken. De laatste keer dat ik in een healthcenter was kon ik (40+ en echt niet sterk) bij elk apparaat de pin een flink eind naar beneden doen voordat ik begon. Nu moet de pin vrijwel altijd omhoog. Als anderen snoeihard trainen ben ik veel minder geneigd om te cheaten. Veder krijg ik nu goede tips, kun je trainingsschema's en tips uitwisselen met mensen die weten waar ze het over hebben. En ze weten tenminste wat spotten is: alleen minimaal helpen als het echt nodig is i.p.v. te gaan BOR-en (bij bankdrukken). Nee, voor mij nooit meer iets anders dan een hardcore gym.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_153385385
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 13:00 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Ik kan niet over jouw healthcentre oordelen, maar vele, zo niet de meeste hebben te beperkte voorzieningen (o.a. dumbbell gewichten, geen deadlift mogelijkheid en soms zelfs geen squat rack). Daarnaast vind ik de omgeving alles behalve inspirerend. Als 90% van de mensen maar wat aanklooit zijn dat niet de voorbeelden waar je je aan op kunt trekken. De laatste keer dat ik in een healthcenter was kon ik (40+ en echt niet sterk) bij elk apparaat de pin een flink eind naar beneden doen voordat ik begon. Nu moet de pin vrijwel altijd omhoog. Als anderen snoeihard trainen ben ik veel minder geneigd om te cheaten. Veder krijg ik nu goede tips, kun je trainingsschema's en tips uitwisselen met mensen die weten waar ze het over hebben. En ze weten tenminste wat spotten is: alleen minimaal helpen als het echt nodig is i.p.v. te gaan BOR-en (bij bankdrukken). Nee, voor mij nooit meer iets anders dan een hardcore gym.
Susterens gym :P
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_153385407
Moet er ook wel bij zeggen dat het per healthcentre natuurlijk verschilt. Ray traint in een soort van healthcentre, maar daar mag je gewoon deadliften en kan je flink tekeer. Wellicht trok ik de generalisatie een beetje te breed.

Een gym voor mij moet gewoon lekker open zijn, met veel barbells en schijven, platforms, racks en een DB gedeelte. Voor de rest een paar isolatie apparaten, maar zeker niet als focus. Het ligt denk ik ook wel een beetje aan de mentaliteit van de sportscholen in Nederland. Als ik kijk naar bv Finland waar ik regelmatig naar op vakantie ga, kijk je je ogen uit. Praktisch elke gym is zo'n ouderwetse ijzeren gym met goede spullen. Dus niet 90% cardio-apparatuur en Reebok yoga-matjes, met een bar waar je superfood bessen kan eten.
  dinsdag 9 juni 2015 @ 16:58:39 #182
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_153385725
Het enige probleem wat ik bij David Lloyd heb wat materiaal betreft is dat de dumbbells niet zwaar genoeg zijn.

Ik mis vooral de mensen die zwaar trainen, er echt voor gaan. Die heb ik nu niet om me heen en dat merk ik als ik een wat mindere dag of week heb. Niemand om je aan op te trekken, dan moet het echt even van diep komen, terwijl als je met geen zin de gym instapt of moe bent en iedereen om je heen werkt hard, dan ga je bijna als vanzelf mee op die energie.
pi_153396025
Hoe slecht zijn chips nou eigenlijk als bron voor koolhydraten en vetten? Heb van nature al weinig vetten in mijn dieet en dit zou voor mij echt een ideale cheatmeal zijn 1-2x in de week maak me alleen zorgen om de hoeveelheid zout
pi_153396654
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 22:23 schreef Henrys het volgende:
Hoe slecht zijn chips nou eigenlijk als bron voor koolhydraten en vetten? Heb van nature al weinig vetten in mijn dieet en dit zou voor mij echt een ideale cheatmeal zijn 1-2x in de week maak me alleen zorgen om de hoeveelheid zout
Het hangt natuurlijk van je goals af, maar als je (clean) bulkt en het past in je macros dan zie ik niet wat er mis mee is. Mits je de rest van de week natuurlijk wel je vet targets haalt, vetten schijnen essentieel te zijn voor je hormoonhuishouding, en dat heeft natuurlijk weer alles met spiermassa te maken.
pi_153399382
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 22:23 schreef Henrys het volgende:
Hoe slecht zijn chips nou eigenlijk als bron voor koolhydraten en vetten? Heb van nature al weinig vetten in mijn dieet en dit zou voor mij echt een ideale cheatmeal zijn 1-2x in de week maak me alleen zorgen om de hoeveelheid zout
Gewoon pindakaas, noten en melk man. Of als je gay bent avocado's.
pi_153401825
Wat is een beetje verhouding van OHP naar bench? Bench van 60, OHP van 40?
  woensdag 10 juni 2015 @ 08:36:26 #187
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_153402269
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 07:44 schreef BredeBroeder het volgende:
Wat is een beetje verhouding van OHP naar bench? Bench van 60, OHP van 40?
Zoiets, maar met zulke gewichten zou ik me nog niet druk maken over verhoudingen maar gaan eten en trainen als een beest.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_153403783
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 07:44 schreef BredeBroeder het volgende:
Wat is een beetje verhouding van OHP naar bench? Bench van 60, OHP van 40?
Is ook persoonlijk natuurlijk.
Mijn OHP is bijzonder zwak in verhouding tot mijn bench.

ohp: 60kg
bp: 105kg

Ik heb wat bovenrug/schouder mobiliteits probleempjes lijkt het op, dat zou ermee te maken kunnen hebben.
pi_153408898
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 07:44 schreef BredeBroeder het volgende:
Wat is een beetje verhouding van OHP naar bench? Bench van 60, OHP van 40?
Geen idee, maar m'n OHP gaat automatisch omhoog als m'n bench omhoog gaat. Alleen niet andersom. Denk niet dat kwa pecs het veel carryover heeft iig. :D

Doe tegenwoordig niets meer aan OHP, front delts groot genoeg door benching (incline helpt ook veel) en lat raises/face pulls voor de rest.
  woensdag 10 juni 2015 @ 13:51:57 #190
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_153409072
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 07:44 schreef BredeBroeder het volgende:
Wat is een beetje verhouding van OHP naar bench? Bench van 60, OHP van 40?
bij mij ligt ie iig helemaal scheef. Kut OHP.
BEASTMODE
pi_153410965
Ik ben met de OHP ook een beetje gestrant bij de 57.5kg, heb nu een deload gedaan. Maar ik geloof niet dat die nog heel snel gaat groeien.

BP = 80KG
OHP = 57.5KG

Dit bij 5x5.

En dan niet stiekum een push press natuurlijk ;) Zo vaak zie je magistrale getallen genoemd worden terwijl mensen dan het gewicht naar boven veren met hun benen.
  woensdag 10 juni 2015 @ 15:02:43 #192
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_153411000
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 07:44 schreef BredeBroeder het volgende:
Wat is een beetje verhouding van OHP naar bench? Bench van 60, OHP van 40?
According to Marke Rippetoe and Lon Kilgore in "Practical Programming," if you are an untrained man the press will be 62.8 percent of your bench press. If you are a novice lifter, your shoulder press will be 67 percent of your bench press. If you are an intermediate lifter, you should press at least 68.8 percent of your flat bench. As an advanced lifter, you should press 59.8 percent of your bench press, and if you are an elite lifter, your shoulder press should be at least 63.5 percent of your bench press.
  woensdag 10 juni 2015 @ 15:04:24 #193
58789 Snakey
-||||--------||||-
  woensdag 10 juni 2015 @ 15:37:21 #194
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_153412009
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 15:01 schreef 1299 het volgende:
Ik ben met de OHP ook een beetje gestrant bij de 57.5kg, heb nu een deload gedaan. Maar ik geloof niet dat die nog heel snel gaat groeien.

BP = 80KG
OHP = 57.5KG

Dit bij 5x5.

En dan niet stiekum een push press natuurlijk ;) Zo vaak zie je magistrale getallen genoemd worden terwijl mensen dan het gewicht naar boven veren met hun benen.
Dat is dan 71% van je bench. Je bench loopt dan achter op je OHP. :P

Ik probeer het wel eens, een push press, maar dat lukt me niet echt... Ik raak m'n coordinatie kwijt als ik het probeer. :D
pi_153412545
quote:
7s.gif Op woensdag 10 juni 2015 15:37 schreef Snakey het volgende:

[..]

Dat is dan 71% van je bench. Je bench loopt dan achter op je OHP. :P

Ik probeer het wel eens, een push press, maar dat lukt me niet echt... Ik raak m'n coordinatie kwijt als ik het probeer. :D
Ik zal het zeggen tegen mijn borstspieren oO/
pi_153413694
Ik bench 140 en OHP 110, bench is laatste jaar flink omhoog gegaan. Was een tijd dat ik 100 OHP en 120 benchde. Gebruik ook ongeloofelijk veel mijn delts als ik bench
  woensdag 10 juni 2015 @ 16:42:31 #197
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_153414008
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 16:34 schreef Henrys het volgende:
Ik bench 140 en OHP 110, bench is laatste jaar flink omhoog gegaan. Was een tijd dat ik 100 OHP en 120 benchde. Gebruik ook ongeloofelijk veel mijn delts als ik bench
Ik denk dan ook niet dat die percentages van Rip en Kilgore zo vreselijk nauw luisteren. Er zitten wat teveel variabelen in om een vast percentage vast te kunnen stellen lijkt mij.
pi_153414170
quote:
7s.gif Op woensdag 10 juni 2015 16:42 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ik denk dan ook niet dat die percentages van Rip en Kilgore zo vreselijk nauw luisteren. Er zitten wat teveel variabelen in om een vast percentage vast te kunnen stellen lijkt mij.
Ja datzelfde idee heb ik met die 1RM calculators, die kloppen ook zelden bij mij
  woensdag 10 juni 2015 @ 17:23:12 #199
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_153415052
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 16:48 schreef Henrys het volgende:

[..]

Ja datzelfde idee heb ik met die 1RM calculators, die kloppen ook zelden bij mij
Die zitten er altijd iets onder mijn werkelijke 1RM. Niet veel, kilo of 5, maar toch.
  woensdag 10 juni 2015 @ 17:29:07 #200
58789 Snakey
-||||--------||||-
  woensdag 10 juni 2015 @ 19:14:47 #201
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_153418258
quote:
Nogal een prijsverschil t.o.v. Rogue (¤700)
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
pi_153422589

Ik blijf het lekker wel doen! :6
  donderdag 11 juni 2015 @ 11:26:55 #203
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_153435293
Zo hopen dat mijn nieuwe trainschoeisel snel binnen is en mijn adipowers voor altijd de kast in kunnen!
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
  donderdag 11 juni 2015 @ 11:29:49 #204
38651 yozd
FR1908 Vakkie R
pi_153435368
Bij ons op de sportschool hebben ze tegenwoordig zo'n football bar waarmee je bijvoorbeeld kan benchen. Hebben jullie dat weleens gedaan? Zo ja, wat zijn de voor- en nadelen? Wat ik zo online kan vinden, is dat het mensen kan helpen die bij een normale bench press last van de schouders krijgen.
"On a good day, when I run, the voices in my head get quieter until it’s just me, my breath and my feet on the sand (Dexter, E5x09)."
  donderdag 11 juni 2015 @ 13:57:44 #205
256829 Sokz
Livin' the life
pi_153439024
Iemand bekend met een slijmbeursontsteking in de schouder? Tips voor genezen en/of ontwijken ( kan nu geen bp ohp etc )
pi_153439258
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 13:57 schreef Sokz het volgende:
Iemand bekend met een slijmbeursontsteking in de schouder? Tips voor genezen en/of ontwijken ( kan nu geen bp ohp etc )
Helaas wel, was weer gelukkig snel vanaf(Niks aan gedaan verder). BP tot 90 graden ging bij mij nog wel redelijk trouwens.
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_153439851
Hier maar weer eens een serieuze post sinds tijden. In 2013 heb ik langere tijd hard en goed getraind, naar o.a. een 1RM DL van 140kg. Sportschool sloot onverwachts (hier nog over gepost), daarna naar Basic Fit en dat was kut. In 2014 af en aan getraind, maar niet echt bijzonder (verklarend voor m'n afwezigheid in dit topic en de GYM ook :') ). Sinds begin dit jaar woonachtig in Haarlem en twee maanden geleden hier een supertoffe gym gevonden, sindsdien weer 3 tot 4 keer per week m'n oude PPL schema opgepakt.

Deadliften begon twee maanden geleden bij 3x5x90 (muscle memory ftw), vandaag 2x1x140 gehaald :7
  donderdag 11 juni 2015 @ 14:30:40 #208
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_153439981
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 11:26 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Zo hopen dat mijn nieuwe trainschoeisel snel binnen is en mijn adipowers voor altijd de kast in kunnen!
Gewoon een paar goedkope wannabe-All Stars. Goed genoeg voor ekte bro's.
pi_153441334
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 11:26 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Zo hopen dat mijn nieuwe trainschoeisel snel binnen is en mijn adipowers voor altijd de kast in kunnen!
Wat is er mis met adipowers? :(
  donderdag 11 juni 2015 @ 15:53:46 #210
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_153442428
quote:
7s.gif Op donderdag 11 juni 2015 14:25 schreef no1uknow het volgende:
Hier maar weer eens een serieuze post sinds tijden. In 2013 heb ik langere tijd hard en goed getraind, naar o.a. een 1RM DL van 140kg. Sportschool sloot onverwachts (hier nog over gepost), daarna naar Basic Fit en dat was kut. In 2014 af en aan getraind, maar niet echt bijzonder (verklarend voor m'n afwezigheid in dit topic en de GYM ook :') ). Sinds begin dit jaar woonachtig in Haarlem en twee maanden geleden hier een supertoffe gym gevonden, sindsdien weer 3 tot 4 keer per week m'n oude PPL schema opgepakt.

Deadliften begon twee maanden geleden bij 3x5x90 (muscle memory ftw), vandaag 2x1x140 gehaald :7
netjes man
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_153442480
quote:
7s.gif Op donderdag 11 juni 2015 14:25 schreef no1uknow het volgende:
vandaag 2x1x140 gehaald :7
Nice! Wat zijn je doelen?
  donderdag 11 juni 2015 @ 16:01:17 #213
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_153442529
quote:
14s.gif Op donderdag 11 juni 2015 15:53 schreef Snakey het volgende:
Good one. Vooral het derde punt. (Geen zorgen, deze is kort. :P ) http://www.elitefts.com/c(...)ter-in-the-gym-life/
Als ik hard word, begin ik gewoonlijk pas net.
  donderdag 11 juni 2015 @ 16:06:37 #214
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_153445370
Mannen, ik heb een halfvolle pot creatine staan. Ten minste houdbaar tot 21 december en af te halen in Groningen. Als je interesse hebt graag een dm sturen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 2% gewijzigd door Moralitas op 11-06-2015 19:04:47 ]
pi_153448774
quote:
14s.gif Op donderdag 11 juni 2015 15:58 schreef Beach het volgende:

[..]

netjes man
Thanks. Form kon beter maar bij m'n reguliere setjes is die prima :7
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 15:59 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Nice! Wat zijn je doelen?
Heb (nog) geen doelen voor over een zekere periode om eerlijk te zijn. Wel houd ik alles netjes bij in een notitieboekje en probeer ik elke week progressie te maken, wat redelijk lukt.
pi_153448840
Herkent iemand hier overigens het af en toe spontaan gaan slapen van de handen? Willekeurig links of rechts. Zonder aanleiding zeg maar, bijvoorbeeld als ik ergens wandel. Had er vandaag ook erg veel last van in de gym, na m'n DL's, na chinups maar ook bij curlen enzo. Het carpenter tunnelsyndroom schijnt in de familie te zitten, oma en ander familielid die er last van hadden.

Verbosity where u at?
  donderdag 11 juni 2015 @ 20:17:25 #218
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_153449066
quote:
14s.gif Op donderdag 11 juni 2015 14:30 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Gewoon een paar goedkope wannabe-All Stars. Goed genoeg voor ekte bro's.
De reebok's zijn een stuk steviger, en met fake all stars vind ik sowieso de hiel kut en instabiel aanvoelen.
Maarja ik ben dan ook nog lang geen ekte bro


quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 15:17 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Wat is er mis met adipowers? :(
Niets, als je highbar squat..
Maar doe nu meer low bar met wijdere stance en dan vind ik plat toch fijner.
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
  donderdag 11 juni 2015 @ 23:33:33 #219
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_153455933
quote:
7s.gif Op donderdag 11 juni 2015 14:25 schreef no1uknow het volgende:
Hier maar weer eens een serieuze post sinds tijden. In 2013 heb ik langere tijd hard en goed getraind, naar o.a. een 1RM DL van 140kg. Sportschool sloot onverwachts (hier nog over gepost), daarna naar Basic Fit en dat was kut. In 2014 af en aan getraind, maar niet echt bijzonder (verklarend voor m'n afwezigheid in dit topic en de GYM ook :') ). Sinds begin dit jaar woonachtig in Haarlem en twee maanden geleden hier een supertoffe gym gevonden, sindsdien weer 3 tot 4 keer per week m'n oude PPL schema opgepakt.

Deadliften begon twee maanden geleden bij 3x5x90 (muscle memory ftw), vandaag 2x1x140 gehaald :7
Prima bezig. Hoe doe je je ppl? Gewoon pplp plpp lppl?
Deathlift or Die.
  donderdag 11 juni 2015 @ 23:38:52 #220
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_153456131
Ik weet dat het niet zou moeten uitmaken en dat je lichaam geen weken telt, maar het gaat bij mij altijd enorm klote als ik niet gewoon een week schema heb.

Bijv bij een PPL 4x per week en dan zoals hierboven. Kan er gewoon echt niet mee dealen. Fucking autistisch.
Deathlift or Die.
pi_153460789
Mensen met belt op een 40KG squat...
  vrijdag 12 juni 2015 @ 09:09:58 #222
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_153461860
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 07:32 schreef BredeBroeder het volgende:
Mensen met belt op een 40KG squat...
Er zijn sowieso weinig mensen die een belt juist kunnen gebruiken.
  vrijdag 12 juni 2015 @ 09:25:21 #223
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_153462113
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 23:38 schreef Ethanolic het volgende:
Ik weet dat het niet zou moeten uitmaken en dat je lichaam geen weken telt, maar het gaat bij mij altijd enorm klote als ik niet gewoon een week schema heb.

Bijv bij een PPL 4x per week en dan zoals hierboven. Kan er gewoon echt niet mee dealen. Fucking autistisch.
Gewoon oneindige cyclus toch. Dat vind ik het fijne eraan. Ik neem geen bewuste rustdagen. Gewoon wanneer er plotseling iets tussenkomt of merk dat ik echt een rustdag nodig heb of geen zin heb. Lkkr flexibel.
BEASTMODE
  vrijdag 12 juni 2015 @ 09:29:46 #224
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_153462169
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 23:38 schreef Ethanolic het volgende:
Ik weet dat het niet zou moeten uitmaken en dat je lichaam geen weken telt, maar het gaat bij mij altijd enorm klote als ik niet gewoon een week schema heb.

Bijv bij een PPL 4x per week en dan zoals hierboven. Kan er gewoon echt niet mee dealen. Fucking autistisch.
Ik ben altijd blij als het weer zondagavond 00:00 is. Dan voel ik de reset-hormonen door m'n lichaam gieren.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 12 juni 2015 @ 09:33:49 #225
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_153462257
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 09:29 schreef fathank het volgende:

[..]

Ik ben altijd blij als het weer zondagavond 00:00 is. Dan voel ik de reset-hormonen door m'n lichaam gieren.
😂
BEASTMODE
pi_153462834
Pompdag

Benen moeten helemaal kapot, ik wil die rolstoel gainz maken
  vrijdag 12 juni 2015 @ 10:18:16 #227
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_153463162
Ik volg via Facebook de IPF kampioenschappen een beetje. Zitten bizarre DL's bij, 74 kilo klasse lift bijna 300 kilo.

Maar het blijft jammer van die 10cm BP'S...
pi_153463471
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 10:18 schreef Snakey het volgende:
Ik volg via Facebook de IPF kampioenschappen een beetje. Zitten bizarre DL's bij, 74 kilo klasse lift bijna 300 kilo.

Maar het blijft jammer van die 10cm BP'S...
Heb met name genoten bij de vrouwen. 84kg vrouwen met close-grip superrom en 84kg 'vrouwen' met wide-grip belly bobble rom.

Vrouw hier in de gym 23 jaar deadlift 180kg @ 52-54kg, maar heeft verder geen passie om aan wedstrijden mee te doen. Super zonde, mja. Weet niet wat haar squat en bench is, maar goede deadlift.

Candito vond ik heerlijk om te zien bij z'n squats, goede diepte alleen jammer van z'n deadlift met z'n voet :D. Toch nog zilver!
Tsung kwam ook wel sterk uit de verf.
Weet niet of NL Rebreyend Christopher nog mee doet/deed. Nog niet alles bekeken
  vrijdag 12 juni 2015 @ 10:46:19 #229
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_153463799
Die moet zondag.
Bedankt Hans.
pi_153463934
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2015 23:33 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Prima bezig. Hoe doe je je ppl? Gewoon pplp plpp lppl?
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 09:25 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

Gewoon oneindige cyclus toch. Dat vind ik het fijne eraan. Ik neem geen bewuste rustdagen. Gewoon wanneer er plotseling iets tussenkomt of merk dat ik echt een rustdag nodig heb of geen zin heb. Lkkr flexibel.
Zo dus. Ik ben overal en nergens de hele week en heb nooit structuur, dus ik kan ook niet goed voorspeller of ik 3 of 4 keer per week kan trainen.

quote:
10s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 07:32 schreef BredeBroeder het volgende:
Mensen met belt op een 40KG squat...
Die heb ik wel eens gezien in de smith
pi_153464191
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 10:33 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Candito vond ik heerlijk om te zien bij z'n squats, goede diepte alleen jammer van z'n deadlift met z'n voet :D. Toch nog zilver!

Prachtig diepe squats van hem. Zonde van die mislukte WR poging idd.
pi_153464631
quote:
Die Inna gaat helemaal los. Geweldige lifter :D
pi_153464767
Echt bizarre lifts idd voor vrouwtjes van <57kg...respect
pi_153467607
Wtf, sub 57 kilo dame die 190 kg deadlift, en nog vrij makkelijk ook.
Geen referral hier.
pi_153467848
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 12:57 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Wtf, sub 57 kilo dame die 190 kg deadlift, en nog vrij makkelijk ook.
Inna, uiteraard. ;)
  vrijdag 12 juni 2015 @ 13:08:29 #237
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_153468520
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 13:08 schreef Snakey het volgende:
Zijn er eigenlijk doping controles bij de IPF?
http://www.powerlifting-i(...)-list_2015_02_25.pdf

http://www.powerlifting-i(...)les_January_2015.pdf

Jazeker! Lifetime bans en dikke boetes. Geen idee wanneer ze het checken, maar er wordt iig ook zonder aankondiging gecheckt. Zou best kunnen dat het vrij snel na de uitreiking per klasse wordt gedaan.
  vrijdag 12 juni 2015 @ 13:27:17 #239
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_153468632
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 13:24 schreef Faeroer het volgende:

[..]

http://www.powerlifting-i(...)-list_2015_02_25.pdf

http://www.powerlifting-i(...)les_January_2015.pdf

Jazeker! Lifetime bans en dikke boetes. Geen idee wanneer ze het checken, maar er wordt iig ook zonder aankondiging gecheckt. Zou best kunnen dat het vrij snel na de uitreiking per klasse wordt gedaan.
Ah okee. Das wel goed vind ik. Het is leuk natuurlijk die heel grote jongens die de wereld liften, maar een clean competitie zo groot als de IPF ben ik wel voorstander van.
pi_153468736
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 13:27 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ah okee. Das wel goed vind ik. Het is leuk natuurlijk die heel grote jongens die de wereld liften, maar een clean competitie zo groot als de IPF ben ik wel voorstander van.
"Clean" is natuurlijk erg relatief, zelfs met out-of-competition testen.
Want ze kunnen de hele apotheek al gebruikt hebben voordat ze hun 1e wedstrijd doen...
Maar idd, ze proberen het tenminste clean te houden...
  vrijdag 12 juni 2015 @ 13:37:08 #241
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_153468971
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 13:30 schreef DjMark het volgende:

[..]

"Clean" is natuurlijk erg relatief, zelfs met out-of-competition testen.
Want ze kunnen de hele apotheek al gebruikt hebben voordat ze hun 1e wedstrijd doen...
Maar idd, ze proberen het tenminste clean te houden...
Uiteraard, erg relatief. Maar er gaat in ieder geval geen 4000mg test per week in.
pi_153469037
Stream ligt er uit ?
pi_153470452
Squats en DL geweldig om te zien, BP vind ik echt nergens op slaan. Die rom van Hido nogattus Tashika (of zoiets)

[ Bericht 25% gewijzigd door Questular op 12-06-2015 14:44:02 ]
pi_153471350
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 14:26 schreef Questular het volgende:
Squats en DL geweldig om te zien, BP vind ik echt nergens op slaan. Die rom van Hido nogattus Tashika (of zoiets)
Probleem is dat het lastig weg te denken is, gezien je er óf uit ziet als een plofkip zonder rom, of ecto met super-arch zonder rom. Vind het ook tegenvallen als men als een spin een balletvoorstelling geeft voordat zij zich op de bench plaatsen, mja, wat voor oplossing? :D

Ik doe het zelf ook om m'n schoulders te beschermen, maar bij mij scheelt het niet zo heel veel kwa rom gezien ik liever vanuit m'n triceps (meer richting close-grip) bench met vrij lange armen.

Je moet ergens een grens stellen, maar waar?

Eric L benched hier bijvoorbeeld met een leuke arch en heeft wat gewicht uiteraard. :D Door z'n vrij smalle grip heeft hij toch nog aardig wat ROM.
pi_153473743
Ik ging gister eens flink knijpen bij de deadlift.

Ik gebruik nog altijd dubbele overhand grip (160 kg), maar hij zakt meestal een beetje in mijn handen tot de vingers hem dragen. Gisteren dus gewoon zo hard mogelijk geknepen, echt een gesloten vuist. Voor het gevoel leek dat flink te helpen met de lift in het geheel.
Geen referral hier.
  vrijdag 12 juni 2015 @ 19:40:20 #247
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_153478267
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 13:57 schreef Sokz het volgende:
Iemand bekend met een slijmbeursontsteking in de schouder? Tips voor genezen en/of ontwijken ( kan nu geen bp ohp etc )
Neem aan dat je al onder behandeling bent bij een fysio aan de hand van de 'diagnose' en restricties w.b.t de oefeningen (of is dit door de pijn). Dan kan je beter advies vragen bij hem/haar.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
  vrijdag 12 juni 2015 @ 19:45:13 #248
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_153478398
quote:
5s.gif Op donderdag 11 juni 2015 20:09 schreef no1uknow het volgende:
Herkent iemand hier overigens het af en toe spontaan gaan slapen van de handen? Willekeurig links of rechts. Zonder aanleiding zeg maar, bijvoorbeeld als ik ergens wandel. Had er vandaag ook erg veel last van in de gym, na m'n DL's, na chinups maar ook bij curlen enzo. Het carpenter tunnelsyndroom schijnt in de familie te zitten, oma en ander familielid die er last van hadden.

Verbosity where u at?
Het carpenter tunnelsyndroom zegt me helemaal niks :P

Carpaal tunnelsyndroom bedoel je waarschijnlijk. Heb volgens mij hier al eerder wat over gepost. Maar een slapen gevoel in de handen duidt eerder op een verminderde bloed circulatie. Carpaal tunnelsyndroom geeft tintelingen omdat de zenuw (Nervus Medianus) bekneld raakt.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
pi_153478421
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 11:26 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Zo hopen dat mijn nieuwe trainschoeisel snel binnen is en mijn adipowers voor altijd de kast in kunnen!

Hoezo, bevallen die niet?


Nvm vraag is al beantwoord, klinkt logisch inderdaad.
  vrijdag 12 juni 2015 @ 19:48:08 #250
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_153478478
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 20:23 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Tinel's sign, Phalen's test, Reverse Phalen's test en de Carpal compression test zijn een aantal testen voor carpaal tunnel syndroom.

Echter moet ik er wel bij vermelden dat het mogelijk is dat een aantal testen negatief zijn terwijl de aandoening wel aanwezig is. Voor meer zekerheid moet je het op een andere manier testen, maar dit is niet mogelijk om zelf te doen.

Weet niet of je de testen zo kan vinden, maar anders heb ik wel een boek/pdf voor je waar ze in staan.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
  vrijdag 12 juni 2015 @ 20:36:12 #251
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_153479998
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 19:45 schreef Sapstengel het volgende:

[..]


Hoezo, bevallen die niet?


Nvm vraag is al beantwoord, klinkt logisch inderdaad.
Is vandaag verzonden, dus hoop dat ze morgen bezorgd worden ;)
Weetniet of UPS op zaterdag bezorgd
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
pi_153480304
Doen ze wel, maar kost extra. Zal dus vrijwel nooit worden gedaan door webshops helaas.
pi_153484144
Weekje wat rustiger aan gedaan en morgen weer knallen.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  vrijdag 12 juni 2015 @ 22:50:35 #254
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_153485423
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 20:44 schreef Sapstengel het volgende:
Doen ze wel, maar kost extra. Zal dus vrijwel nooit worden gedaan door webshops helaas.
Helaas
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
pi_153489226
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 19:45 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Het carpenter tunnelsyndroom zegt me helemaal niks :P

Carpaal tunnelsyndroom bedoel je waarschijnlijk. Heb volgens mij hier al eerder wat over gepost. Maar een slapen gevoel in de handen duidt eerder op een verminderde bloed circulatie. Carpaal tunnelsyndroom geeft tintelingen omdat de zenuw (Nervus Medianus) bekneld raakt.
Die ja :@

Zou kunnen, maar wat zou de oorzaak kunnen zijn? Het gebeurt willekeurig als ik wandel (en daarbij niks draag als een tas wat een eventuele oorzaak zou kunnen zijn) en specifiek bij trainen, bijvoorbeeld na deadliften, shrugs en m'n bench blijft ontzettend kut. Voelt als verminderde grip in m'n handen c.q. polsen waardoor het gewicht daar niet op kan leunen. Wellicht koppel ik dat onterecht aan het slapen van m'n handen
pi_153516021
SBD lifting belt komt over 3 maanden uit! :7 Was op 1 van de IPF streams te horen. Eindelijk. F*** Inzer, go SBD.
pi_153516182
Misschien even iets minder BB-gerelateerd, maar toch een belangrijke vraag: waar kopen jullie shirts die goed passen? Ik heb er namelijk flink wat problemen mee en ik ga er vanuit dat jullie die ook geregeld hebben of hadden. :(

Als ik een maatje L pas, zit ie bij mijn schouders goed, maar is de onderkant een jurk. Bij een M zit het grootste gedeelte goed, maar zien die naden bij mijn schouders er belachelijk uit.

Slim fit is een optie die weleens helpt, maar ook lang niet altijd, dus vandaar mijn roep om hulp.
pi_153516314
quote:
6s.gif Op zondag 14 juni 2015 11:35 schreef Bilzerian het volgende:
Misschien even iets minder BB-gerelateerd, maar toch een belangrijke vraag: waar kopen jullie shirts die goed passen? Ik heb er namelijk flink wat problemen mee en ik ga er vanuit dat jullie die ook geregeld hebben of hadden. :(

Als ik een maatje L pas, zit ie bij mijn schouders goed, maar is de onderkant een jurk. Bij een M zit het grootste gedeelte goed, maar zien die naden bij mijn schouders er belachelijk uit.

Slim fit is een optie die weleens helpt, maar ook lang niet altijd, dus vandaar mijn roep om hulp.
Wat voor shirts bedoel je? Business/business casual shirts? https://fi.linkedin.com/pub/arman-alizad/4/175/89a Veel geluk een betere te zoeken.

Normale shirts voor trainen, under armor heat. Geen zin in zwetende shirts die al stinken als je er naar kijkt.
pi_153516428
quote:
6s.gif Op zondag 14 juni 2015 11:35 schreef Bilzerian het volgende:
Misschien even iets minder BB-gerelateerd, maar toch een belangrijke vraag: waar kopen jullie shirts die goed passen? Ik heb er namelijk flink wat problemen mee en ik ga er vanuit dat jullie die ook geregeld hebben of hadden. :(

Als ik een maatje L pas, zit ie bij mijn schouders goed, maar is de onderkant een jurk. Bij een M zit het grootste gedeelte goed, maar zien die naden bij mijn schouders er belachelijk uit.

Slim fit is een optie die weleens helpt, maar ook lang niet altijd, dus vandaar mijn roep om hulp.
Effen stretch shirts van H&M zitten prima hier.
pi_153516504
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 11:42 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Wat voor shirts bedoel je? Business/business casual shirts? https://fi.linkedin.com/pub/arman-alizad/4/175/89a Veel geluk een betere te zoeken.

Normale shirts voor trainen, under armor heat. Geen zin in zwetende shirts die al stinken als je er naar kijkt.
Was inderdaad niet helemaal duidelijk, maar had het over casual shirts.
quote:
14s.gif Op zondag 14 juni 2015 11:49 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Effen stretch shirts van H&M zitten prima hier.
Die gebruik ik inderdaad ook voor tijdens het trainen. :P
  maandag 15 juni 2015 @ 10:48:56 #261
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_153543392
Weet iemand waar je goede losvallende sportshirts kan halen? Vind het heerlijk trainen om wat wijdere shirts aan te hebben, wel korte mouw maar dan tot op je elleboog (als iemand snapt wat ik bedoel). Shinen doe ik buiten de sportschool wel, in de gym heb ik het liefst van deze shirts. Dus als iemand een winkel/site heeft, heel graag!

Die protein bites van B&F vind ik trouwens niet te vreten. Kreeg ze gratis bij een bestelling maar vond het maar droge kuch eigenlijk.
  maandag 15 juni 2015 @ 20:56:18 #262
400386 Eleiko
Eindbaas
pi_153560744
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
  maandag 15 juni 2015 @ 21:33:08 #263
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_153562259
quote:
Netjes hoor. Goede diepte, en hij deed het zelfs makkelijk lijken.
pi_153562716
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 21:33 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Netjes hoor. Goede diepte, en hij deed het zelfs makkelijk lijken.
Het lijkt alsof hij véél zwaarder kan. Leek bijna een opwarm set, ongelofelijk dat gewicht.
  maandag 15 juni 2015 @ 22:52:57 #265
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_153567614
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 10:48 schreef ZuidGrens het volgende:

Die protein bites van B&F vind ik trouwens niet te vreten. Kreeg ze gratis bij een bestelling maar vond het maar droge kuch eigenlijk.
Sowieso snap ik die domme trend niet dat overal protein in moet zitten. Zag laatst protein brownies. Eet dan gewoon normale brownie en een extra stuk kip bij je avondeten. In plaats van panisch alles met extra eiwit te moeten eten want dan is het ineens minder ongezond ofzo :')
  maandag 15 juni 2015 @ 23:44:33 #267
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_153569033
quote:
1s.gif Op maandag 15 juni 2015 23:42 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Sowieso snap ik die domme trend niet dat overal protein in moet zitten. Zag laatst protein brownies. Eet dan gewoon normale brownie en een extra stuk kip bij je avondeten. In plaats van panisch alles met extra eiwit te moeten eten want dan is het ineens minder ongezond ofzo :')
Begrijp het hele dieet verhaal niet. Gewoon lekker alles eten en als je te dik wordt harder trainen of minder van alles eten. Alsof het uitmaakt of je nou 300 carbs of 800 carbs eet, of 150 eiwitten of 300 eiwitten. 99,999% van de lifters zijn geen pro-bodybuilders of wat dan ook en kunnen toch niet dat 'extratje' eruit halen.

Gewoon trainen en vreten.
  dinsdag 16 juni 2015 @ 08:36:55 #269
400386 Eleiko
Eindbaas
pi_153574373
quote:
1s.gif Op maandag 15 juni 2015 23:42 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Sowieso snap ik die domme trend niet dat overal protein in moet zitten. Zag laatst protein brownies. Eet dan gewoon normale brownie en een extra stuk kip bij je avondeten. In plaats van panisch alles met extra eiwit te moeten eten want dan is het ineens minder ongezond ofzo :')
Dit. Zo min mogelijk nep-eten en gewoon goed echt eten eten. Als je dat al niet voor elkaar krijgt hebben die proteine-bites etc. ook geen zin.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
  dinsdag 16 juni 2015 @ 08:37:31 #270
400386 Eleiko
Eindbaas
pi_153574380
quote:
7s.gif Op maandag 15 juni 2015 23:44 schreef Snakey het volgende:
Daarbij is het vaak niet te vreten.
En dit. Plus dat er 20% minder eiwit inzit dan je denkt (bij B&F tenminste).
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
  dinsdag 16 juni 2015 @ 08:47:12 #271
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_153574497
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 00:19 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Begrijp het hele dieet verhaal niet. Gewoon lekker alles eten en als je te dik wordt harder trainen of minder van alles eten. Alsof het uitmaakt of je nou 300 carbs of 800 carbs eet, of 150 eiwitten of 300 eiwitten. 99,999% van de lifters zijn geen pro-bodybuilders of wat dan ook en kunnen toch niet dat 'extratje' eruit halen.

Gewoon trainen en vreten.
Dat is een tip die ik wel op kan volgen. :Y
  dinsdag 16 juni 2015 @ 09:15:49 #272
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_153574886
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 00:19 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Begrijp het hele dieet verhaal niet. Gewoon lekker alles eten en als je te dik wordt harder trainen of minder van alles eten. Alsof het uitmaakt of je nou 300 carbs of 800 carbs eet, of 150 eiwitten of 300 eiwitten. 99,999% van de lifters zijn geen pro-bodybuilders of wat dan ook en kunnen toch niet dat 'extratje' eruit halen.

Gewoon trainen en vreten.
  dinsdag 16 juni 2015 @ 12:22:33 #273
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_153578999
quote:
2s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 00:39 schreef no1uknow het volgende:

[..]

Die ja :@

Zou kunnen, maar wat zou de oorzaak kunnen zijn? Het gebeurt willekeurig als ik wandel (en daarbij niks draag als een tas wat een eventuele oorzaak zou kunnen zijn) en specifiek bij trainen, bijvoorbeeld na deadliften, shrugs en m'n bench blijft ontzettend kut. Voelt als verminderde grip in m'n handen c.q. polsen waardoor het gewicht daar niet op kan leunen. Wellicht koppel ik dat onterecht aan het slapen van m'n handen
Houding, spanning van spieren etc. zijn voorbeelden. Maar als je het wilt weten kan je altijd gratis gebruik maken van een fysio als dit binnen je zorgverzekering valt. Tenzij je al aan het maximum aantal behandelingen zit dit jaar.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
  dinsdag 16 juni 2015 @ 12:30:40 #274
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_153579271
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 00:19 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Begrijp het hele dieet verhaal niet. Gewoon lekker alles eten en als je te dik wordt harder trainen of minder van alles eten. Alsof het uitmaakt of je nou 300 carbs of 800 carbs eet, of 150 eiwitten of 300 eiwitten. 99,999% van de lifters zijn geen pro-bodybuilders of wat dan ook en kunnen toch niet dat 'extratje' eruit halen.

Gewoon trainen en vreten.
Wel lekker kort door de bocht dit. Tussen 300 carbs of 800 zit al 1500 kcals verschil en dat maakt echt wel een grote impact op je progressie. Dat zal echt wel een 'extratje' opleveren. De grote lijnen moet je toch echt wel in orde hebben als je vooruitgang wil zien. Denk hierbij dus aan kcal inname, macro's en tot op zekere hoogte micro's. Maar dit weet je zelf ook wel.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
pi_153580073
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 12:30 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Wel lekker kort door de bocht dit. Tussen 300 carbs of 800 zit al 1500 kcals verschil en dat maakt echt wel een grote impact op je progressie. Dat zal echt wel een 'extratje' opleveren. De grote lijnen moet je toch echt wel in orde hebben als je vooruitgang wil zien. Denk hierbij dus aan kcal inname, macro's en tot op zekere hoogte micro's. Maar dit weet je zelf ook wel.
Uiteraard maakt het een verschil. Maar als je echt hard gaat komt praktisch iedereen wel boven de 4000. Om dan nou te gaan lopen kutten met low-carb (ik werd helemaal gek in m'n hoofd, kan je niet volhouden) OF low-fat... ik vind het de moeite niet waard.

Als je alles uit elke training haalt, je benen helemaal rolstoelwaardig kapot traint, jezelf zo'n goede rugpomp geeft zodat jij de 5e ninjaturtle wordt, je armen er zodanig van langs geeft dat de huidscheuren je tattoo's verpesten en een king cobra niets voorstelt op dagen dat jij ff lekker je powershrugs doet... kom je een heel eind. Zeker als je dit frequent en met regelmaat doet.

Natuurlijk is het optimaliseren van je macro's het beste. Ik zie alleen bij zoveel mensen dat zij motivatie gaan verliezen omdat niet iedereen het ELKE dag kan volhouden, dan heb ik zoiets van liever gewoon normaal doen en procentjes in je training zelf neerzetten.

Vorige week een gast gezien die goede vorm heeft bij het deadliften, maar het slechter werd naarmate er meer mensen de gym in kwamen. Te self-concious. Als hij alleen is/het rustig is pulled hij 230, wordt het druk... 170 max. Zit allemaal in je hoofd! Trek die bar omhoog en zet een PR.

pi_153581594
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 12:55 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Maar als je echt hard gaat komt praktisch iedereen wel boven de 4000.
Haha, dacht het niet. Dat is natuurlijk voor iedereen verschillend.
  dinsdag 16 juni 2015 @ 15:38:33 #277
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_153584498
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 12:55 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Uiteraard maakt het een verschil. Maar als je echt hard gaat komt praktisch iedereen wel boven de 4000. Om dan nou te gaan lopen kutten met low-carb (ik werd helemaal gek in m'n hoofd, kan je niet volhouden) OF low-fat... ik vind het de moeite niet waard.
Met mijn lengte en gewicht is 3000 kcals al een bulk laat staan 4000kcals. Low-carb is niet voor iedereen weggelegd, zeker niet in combinatie met frequent zwaar trainen. Sommige gedijen er uitstekend op en voelen zich beter dan ooit, terwijl een ander zich futloos voelt. Daarnaast gebruikt het overgrote gedeelte alleen een low-carb of low-fat in de cut. Waar jij uit gaat van een bulk, hard trainen en progressie boeken. Oftewel het tegenovergestelde van wat je probeert te bereiken met zo'n 'dieet'.

quote:
Als je alles uit elke training haalt, je benen helemaal rolstoelwaardig kapot traint, jezelf zo'n goede rugpomp geeft zodat jij de 5e ninjaturtle wordt, je armen er zodanig van langs geeft dat de huidscheuren je tattoo's verpesten en een king cobra niets voorstelt op dagen dat jij ff lekker je powershrugs doet... kom je een heel eind. Zeker als je dit frequent en met regelmaat doet.
Leuke analogieën, maar dit pas je zelf ook niet elke training toe. Elk schema voor de gevorderde sporter maakt gebruik van periodisering en zelfregulatie. Anders krijg je te maken met overtraining. Nou kan je dit enigszins aanpakken met meer eten.

quote:
Natuurlijk is het optimaliseren van je macro's het beste. Ik zie alleen bij zoveel mensen dat zij motivatie gaan verliezen omdat niet iedereen het ELKE dag kan volhouden, dan heb ik zoiets van liever gewoon normaal doen en procentjes in je training zelf neerzetten.

Vorige week een gast gezien die goede vorm heeft bij het deadliften, maar het slechter werd naarmate er meer mensen de gym in kwamen. Te self-concious. Als hij alleen is/het rustig is pulled hij 230, wordt het druk... 170 max. Zit allemaal in je hoofd! Trek die bar omhoog en zet een PR.

Dat is persoonlijk en psychisch. Maar de gemiddelde mens die naar de sportschool gaat heeft ook weinig motivatie om eens een zware training te ondergaan. Die dagen zich inderdaad niet uit. Wat dat betreft lijkt mij een powerlifting of oly gym ideaal qua sfeer en motivatie.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
  dinsdag 16 juni 2015 @ 17:58:21 #278
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_153587721
Moet het vet nog wel een beetje wegtrekken, maar de deadlift bearmode core begint te komen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh en ja, ik moet nieuwe tandpasta mang.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  dinsdag 16 juni 2015 @ 18:41:34 #279
378832 Opblaaspop077
Opblaaspop077
pi_153588907
deadlit richting de 100Kg in 6 weken, geen probleem.
Overhead press al stallen op 35Kg, nu 37,5 Kg :') .
Achja, life is a though bitch. Nu even switchen van krachttraining naar hypertrofie denk ik.
Is toch een flinke klap geweest voor mijn CNS, maar de drang om steeds progressief te loaden is gewoon groot. Het gaat ook zo lekker, op elk gebied (behalve de OHP).

Ik voel gewoon dat ik nog door kan gaan met mark's 3x5, maar de deadlift is gewoon bijna 2 x zo groot als de squat, 90Kg, t.o.v. 52,5 Kg front/back squat.
Maar ik merkte na dat ik vrijdag had getraind. Ik gewoon zaterdag, zondag en gisteren moe wakker werd 's morgens. (8>
pi_153592762
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 18:41 schreef Opblaaspop077 het volgende:
deadlit richting de 100Kg in 6 weken, geen probleem.
Overhead press al stallen op 35Kg, nu 37,5 Kg :') .
Achja, life is a though bitch. Nu even switchen van krachttraining naar hypertrofie denk ik.
Is toch een flinke klap geweest voor mijn CNS, maar de drang om steeds progressief te loaden is gewoon groot. Het gaat ook zo lekker, op elk gebied (behalve de OHP).

Ik voel gewoon dat ik nog door kan gaan met mark's 3x5, maar de deadlift is gewoon bijna 2 x zo groot als de squat, 90Kg, t.o.v. 52,5 Kg front/back squat.
Maar ik merkte na dat ik vrijdag had getraind. Ik gewoon zaterdag, zondag en gisteren moe wakker werd 's morgens. (8>
Meer slapen
  woensdag 17 juni 2015 @ 02:34:27 #281
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_153601360
quote:
Dat "interview" @ 1:10 _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door star_gazer op 17-06-2015 02:40:09 ]
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_153608473
Wat zijn goeie 3 en 5 day splits?
  woensdag 17 juni 2015 @ 13:17:02 #283
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_153608617
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 17:58 schreef star_gazer het volgende:
Moet het vet nog wel een beetje wegtrekken, maar de deadlift bearmode core begint te komen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh en ja, ik moet nieuwe tandpasta mang.
Nette buikspieren hoor. Hoe zijn je obliques?
  woensdag 17 juni 2015 @ 17:19:16 #284
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_153615506
Wtf..waar is gym topic?! :D
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
  woensdag 17 juni 2015 @ 17:22:55 #286
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_153624815
Ik weet niet wat het is, maar OHP gaat ineens keihard vooruit, het voel ook zo machtig goed als je dat gewicht boven je hoofd drukt
  woensdag 17 juni 2015 @ 23:34:53 #288
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_153627656
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 22:17 schreef BredeBroeder het volgende:
Ik weet niet wat het is, maar OHP gaat ineens keihard vooruit, het voel ook zo machtig goed als je dat gewicht boven je hoofd drukt
Goed om te horen. Is echt zo lift waarbij techniek veel verschil maakt. Gewoon regelmatig doen en dicht langs het lichaam/hoofd.

Op hoeveel zit je onderhand al?
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
  donderdag 18 juni 2015 @ 00:10:32 #289
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_153628605
Vandaag ook weer normaal een barbell kunnen vasthouden met hookgrip :D

Maar begonnen met clean & jerks om niet direct al te veel druk op de nagel te zetten. Opgebouwd tot 80 kg wat geen probleem was.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
  donderdag 18 juni 2015 @ 12:21:16 #290
38651 yozd
FR1908 Vakkie R
pi_153636295
Iemand tips om de grip te verbeteren bij chinups? (waarschijnlijk gewoon vaker doen haha).
Kan het niet goed uitleggen, maar ik heb de bar niet echt meer vast op het einde van mijn setjes. De handpalmen hangen eronder en ik hang zeg maar aan mijn vingers.
Zijn er oefeningen om meer kracht in je handen te krijgen? Vroeger had ik van die knijp apparaatjes. Zoiets?
"On a good day, when I run, the voices in my head get quieter until it’s just me, my breath and my feet on the sand (Dexter, E5x09)."
pi_153636333
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2015 12:21 schreef yozd het volgende:
Iemand tips om de grip te verbeteren bij chinups? (waarschijnlijk gewoon vaker doen haha).
Kan het niet goed uitleggen, maar ik heb de bar niet echt meer vast op het einde van mijn setjes. De handpalmen hangen eronder en ik hang zeg maar aan mijn vingers.
Zijn er oefeningen om meer kracht in je handen te krijgen? Vroeger had ik van die knijp apparaatjes. Zoiets?
Gewoon knijpen.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  donderdag 18 juni 2015 @ 12:34:52 #292
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_153636697
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2015 12:21 schreef yozd het volgende:
Iemand tips om de grip te verbeteren bij chinups? (waarschijnlijk gewoon vaker doen haha).
Kan het niet goed uitleggen, maar ik heb de bar niet echt meer vast op het einde van mijn setjes. De handpalmen hangen eronder en ik hang zeg maar aan mijn vingers.
Zijn er oefeningen om meer kracht in je handen te krijgen? Vroeger had ik van die knijp apparaatjes. Zoiets?
Rack pulls. Voor grip hoef je niet diep te gaan, als je maar een bar met zoveel mogelijk gewicht lift. Dan moet je wel kniijpen. :P
pi_153636799
Daar over gesproken, door het trainen zie ik daadwerkelijk de spieren in m'n handen groeien. Merkwaardig-interessant gezicht.
  donderdag 18 juni 2015 @ 13:22:58 #294
38651 yozd
FR1908 Vakkie R
pi_153638078
Thanks! Zal knijpen en die rack pulls eens gaan doen (al hebben wij maar 1 rack hier die altijd bezet is, ff aansluiten in de wachtrij dan maar).
"On a good day, when I run, the voices in my head get quieter until it’s just me, my breath and my feet on the sand (Dexter, E5x09)."
  donderdag 18 juni 2015 @ 13:32:14 #295
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_153638382
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2015 13:22 schreef yozd het volgende:
Thanks! Zal knijpen en die rack pulls eens gaan doen (al hebben wij maar 1 rack hier die altijd bezet is, ff aansluiten in de wachtrij dan maar).
Als je een losse barbell hebt zou je die ook op een bankje ofzo kunnen leggen.
pi_153638747
Als ik zwaar bench krijg ik vaak last van mij rug. Arch is dan teveel ofzo?
  donderdag 18 juni 2015 @ 14:21:40 #297
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_153639703
180kg deadlift staat!!!
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  donderdag 18 juni 2015 @ 14:22:53 #298
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_153646534
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 20:38 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Meer slapen
Sure. Maar dat is niet iets wat je 100% in de hand hebt. Afgelopen paar dagen tussen 10-11 in bed. Vanzelf om 6 uur wakker.

Ik denk dat ik even switch naar hypertrophy. Niet compleet mijn ding, maar afwisseling kan ook geen kwaad.
pi_153649644
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2015 23:34 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Goed om te horen. Is echt zo lift waarbij techniek veel verschil maakt. Gewoon regelmatig doen en dicht langs het lichaam/hoofd.

Op hoeveel zit je onderhand al?
35KG, niet lachen aub.

Toen ik voor 't eerst met SL 5x5 begon was m'n top 40KG. Nu lijk ik daar bij 35KG al makkelijk doorheen te prikken, mede door een (veel) betere techniek.
pi_153655063
quote:
7s.gif Op donderdag 18 juni 2015 13:32 schreef Snakey het volgende:

[..]

Als je een losse barbell hebt zou je die ook op een bankje ofzo kunnen leggen.
Een plateau maken dmv gewichten te gebruiken :7 . # scumbag
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')