SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Totalen per maand in 2014:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien dat het hier iets mee te maken heeft...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:03 schreef HPLC het volgende:
Merkwaardige stijging, factor 10 hoger aan het einde van het jaar. Hoe kan dat?
Goede vraag. De ene extreme dag die bondage heeft geplaatst verklaard niet de hele tendens ino.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:03 schreef HPLC het volgende:
Merkwaardige stijging, factor 10 hoger aan het einde van het jaar. Hoe kan dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanaf maart 2014 weer op het oude niveau en daarna al redelijk snel een stijgende lijn muv de vakantie/WK voebal-maand en de laatste 3 maanden constant boven de 10k. wat echt uniek is voor dit subforum. Lastig om er echt een vinger achter te krijgen, maar mijn subjectieve beleving zegt het volgende:
- Meer unieke topics, waardoor er meer gepost wordt.
- Netto stijgt het aantal vaste users van 40+
- Profiteren van de UTO-hype. Utopia is by far het forum waar het meest gepost wordt en een aantal users van UTO komt met een zekere regelmaat ook in 40+. Als het daar regent, dan drupt het hier.Ik ga het posten in unieke topics nog even checken. Nog specifieke tips waarop te letten?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:43 schreef bondage het volgende:
Misschien dat het hier iets mee te maken heeft...
Denk dat je gewoon ff wat uit moet draaien en de resultaten per maand, week en dag checken. Ik heb verder niet echt tips die ik je kan geven.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ga het posten in unieke topics nog even checken. Nog specifieke tips waarop te letten?
Wat raar!quote:Op maandag 12 januari 2015 09:19 schreef Kingstown het volgende:
[ afbeelding ] Top 500 van forum 40+ van 11-01-2015
nr / aantal posts / gebruiker
01 117 FANN
02 082 Piet_Piraat
03 062 MadMaster
04 054 chufi
05 045 Doedezemaar
06 040 Deisyy
07 034 sacha
07 034 Kingstown
09 021 Treehut362
10 016 ChocoFan
11 011 just me
11 011 AdoraBelle
13 007 drakin
14 006 tong80
15 001 DeLepelaar
15 001 houdjemond
15 001 Eska
15 001 Armageddon
15 001 Snowballed
15 001 johannes_vermeer
totaal 546
De dag begint om 00.00. Toen jij hartstikke misselijk was van de griotjes.quote:Op maandag 12 januari 2015 09:26 schreef FANN het volgende:
Wat raar!volgens mij was ik er amper gisteren
ik was hartstikke druk met de schoonmaak...
ah! ja is ook zo!quote:Op maandag 12 januari 2015 09:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De dag begint om 00.00. Toen jij hartstikke misselijk was van de griotjes.
Is er een mogelijkheid om het totaal aantal postings forumbreed in 1 oogopslag te zien?quote:
Is helaas niet mogelijk omdat er tenminste één conditie moet worden meegegeven in de query. Alles weergeven betekend dat er geen waarde is om op te zoeken en dat werkt niet.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Is er een mogelijkheid om het totaal aantal postings forumbreed in 1 oogopslag te zien?
Per subforum kan ik de aantallen krijgen (top#post per forum), maar het totaal van al die subfora bij elkaar opgeteld (per dag/maand/jaar?) lukt niet. Lijkt me wel een toffe optie om te zien hoeveel er per dag/maand/jaar op heel het forum gepost is. Of zie ik iets over het hoofd en kan dat al?
Er is dus geen makkelijkere omweg om bijvoorbeeld alle subtotalen van de top#post per forum bij elkaar op te tellen of de aantal forum (per dag/week/maand) aan elkaar te koppelen?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:01 schreef bondage het volgende:
Is helaas niet mogelijk omdat er tenminste één conditie moet worden meegegeven in de query. Alles weergeven betekend dat er geen waarde is om op te zoeken en dat werkt niet.
Edit: er is een mogelijkheid, echter zitten er nogal wat nadelen aan. Ik kan natuurlijk een extra veld in de index maken welke bij elke post het getal 1 bevat, ik heb in dat geval een gegeven om op te zoeken. Dit vereist echter wel meer geheugen (index moet volledig in het geheugen passen) en ik vraag me af of dat het waard is.
Optellen kan maar dat moet ik in PHP doen en dat is een stuk trager, al helemaal als het om meerdere dagen/weken/maanden gaat. Dan krijg je hetzelfde als de optie om je FOK!vrienden weer te geven, die is ook erg traag en kan max een maand.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Er is dus geen makkelijkere omweg om bijvoorbeeld alle subtotalen van de top#post per forum bij elkaar op te tellen of de aantal forum (per dag/week/maand) aan elkaar te koppelen?
Ik kan de totalen per maand van alle subfora zelf wel bij elkaar op gaan tellen (op zich ook weer niet heel veel werk), maar een klikje via jouw site zou natuurlijk nog veel makkelijker zijn.
Duidelijk. Jammer, maar helaas. Wil eigenlijk maandelijks het topic op GC bij gaan houden en had bedacht dat het dan ook wel grappig zou zijn om de totalen forumbreed te hebben, maar dat moet ik dan mss maar laten vallen als het te veel werk gaat zijn. Wederom bedankt voor het meedenken.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:40 schreef bondage het volgende:
Optellen kan maar dat moet ik in PHP doen en dat is een stuk trager, al helemaal als het om meerdere dagen/weken/maanden gaat. Dan krijg je hetzelfde als de optie om je FOK!vrienden weer te geven, die is ook erg traag en kan max een maand.
Je hoeft niet alle fora op te tellen, de top# optie heeft een kolom '% van totaal' waar het totaal aantal posts wordt weergegeven in de header. Indien dit is ingekort kun je het volledige getal zien op het tabblad BBCode.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Duidelijk. Jammer, maar helaas. Wil eigenlijk maandelijks het topic op GC bij gaan houden en had bedacht dat het dan ook wel grappig zou zijn om de totalen forumbreed te hebben, maar dat moet ik dan mss maar laten vallen als het te veel werk gaat zijn. Wederom bedankt voor het meedenken.
De kolom "% van totaal" zie ik niet en het volledige getal via BBCode zie ik ook niet staan.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:13 schreef bondage het volgende:
Je hoeft niet alle fora op te tellen, de top# optie heeft een kolom '% van totaal' waar het totaal aantal posts wordt weergegeven in de header. Indien dit is ingekort kun je het volledige getal zien op het tabblad BBCode.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De kolom "% van totaal" zie ik niet en het volledige getal via BBCode zie ik ook niet staan.
Als ik alles copiëer, dan krijg ik onderstaande getallen per subforum, maar geen totaal van die subfora samen.
Edit: 40+ staat zowaar in de top-20.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij staat hier zichtbaar hoor: https://www.thuisserver.n(...)zbeaaj&tab=tab_table
Top# user. Ik zat te kijken bij top# forum. Nice!quote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:20 schreef bondage het volgende:
![]()
Hij staat hier zichtbaar hoor: https://www.thuisserver.n(...)zbeaaj&tab=tab_table
Ah zo, was inderdaad vergeten aan te geven dat het alleen bij de overall stats staat.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Top# user. Ik zat te kijken bij top# forum. Nice!
Is er een mogelijkheid om zelfde periodes snel met elkaar te vergelijken?quote:
Die mogelijkheid is er niet. Ik heb er wel eens over nagedacht maar heb geen idee hoe ik zoiets goed kunnen implementeren. Zat eraan te denken om een extra optie toe te voegen welke na het uitdraaien een een tweede set kan samenvoegen met de eerste en dan de verschillen laat zien. Niet heel moeilijk om te bouwen maar kost wel tijd om goed te implementeren.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 09:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Is er een mogelijkheid om zelfde periodes snel met elkaar te vergelijken?
Stel dat ik het verschil qua aantal postings in januari 2014 en januari 2015 per subforum wil zien moet ik dat dan opzoeken en het verschil zelf uitrekenen of is er een shortcut? Dit alles om een beetje inzicht te krijjgen welke subfora in de plus en in de min staan. Zelfde geldt dan voor het totaal forumbreed.
Nice dat je zelf ook met die gedachte hebt zitten te spelen. Wie weet komt het er ooit van.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 11:11 schreef bondage het volgende:
Die mogelijkheid is er niet. Ik heb er wel eens over nagedacht maar heb geen idee hoe ik zoiets goed kunnen implementeren. Zat eraan te denken om een extra optie toe te voegen welke na het uitdraaien een een tweede set kan samenvoegen met de eerste en dan de verschillen laat zien. Niet heel moeilijk om te bouwen maar kost wel tijd om goed te implementeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Totaal aantal postings januari 2015: 12057
Overzicht van de laatste 12 maanden:
02-2014 00816
03-2014 05209
04-2014 03476
05-2014 08619
06-2014 07887
07-2014 04205
08-2014 06514
09-2014 06978
10-2014 10707
11-2014 10841
12-2014 11816
01-2015 12057
totaal 89125![]()
Zelfs in 40+ sta je nog in de top-20 van de afgelopen maand.quote:Op zondag 1 februari 2015 12:37 schreef ChocoFan het volgende:
jeetje ik dacht dat ik niet zoveel had gepost de afgelopen maand.![]()
![]()
quote:Op zondag 1 februari 2015 12:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zelfs in 40+ sta je nog in de top-20 van de afgelopen maand.
Paar dagen flink doorposten is meer dan genoeg om je plekje te behouden.
Dan zouden FANN en chufi zich serieus zorgen moeten gaan maken.quote:Op zondag 1 februari 2015 12:48 schreef ChocoFan het volgende:
Zonder moeite sta ik er weer in. Ken je nagaan als ik wat om die cijfers gaf en er echt voor ging.
Nee joh, die hoeven dat helemaal niet. Tenminstequote:Op zondag 1 februari 2015 12:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dan zouden FANN en chufi zich serieus zorgen moeten gaan maken.
Tis je in UTO ook niet gelukt dus zorgen maak ik me nietquote:Op zondag 1 februari 2015 12:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee joh, die hoeven dat helemaal niet. Tenminste
Gelukkig maar want het is geen doel van mij.quote:Op zondag 1 februari 2015 12:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis je in UTO ook niet gelukt dus zorgen maak ik me niet
De stille uurtjes maken veel goedquote:Op zondag 1 februari 2015 13:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gelukkig maar want het is geen doel van mij.Dacht zelfs dat ik de afgelopen maand vrij stil was geweest. Niet dus.
Zo is het niet bedoeld...quote:Op zondag 1 februari 2015 13:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet zo lief wat je daar zegt.
Ik kwam net dit tegen bij het vriendenlijstje van iemand:quote:
Hoe komt het dat er een naam van een vriendje mist? Iemand van wie het account verwijderd is ofzo?quote:
Hmm, vaag. Zou je me de parameters welke je hebt gebruikt voor de lijst kunnen sturen per DM?quote:Op maandag 9 februari 2015 10:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik kwam net dit tegen bij het vriendenlijstje van iemand:
[..]
Hoe komt het dat er een naam van een vriendje mist? Iemand van wie het account verwijderd is ofzo?
Is er ook onderscheid te maken tussen positieve quotes en negatieve quotes, want zo'n vriendenlijstje kan net zo goed een onvriendenlijstje worden genoemd...quote:Op maandag 9 februari 2015 11:10 schreef bondage het volgende:
[..]
Hmm, vaag. Zou je me de parameters welke je hebt gebruikt voor de lijst kunnen sturen per DM?
Nee, dat kan niet omdat de inhoud van de post niet wordt geanalyseerd. Is ook niet te doen. Het is leuk voor erbij maar je moet het met een korrel zout nemen.quote:Op maandag 9 februari 2015 11:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Is er ook onderscheid te maken tussen positieve quotes en negatieve quotes, want zo'n vriendenlijstje kan net zo goed een onvriendenlijstje worden genoemd...
Dit is wat ik heb weten te achterhalen. Een totaal van 315 postings. Ruim 1 SC vol dus.quote:Op maandag 9 februari 2015 00:06 schreef liesje1979 het volgende:
Kan je niet een kleine schatting geven?
Ik weet niet of wij krijgen te zien als we een bericht verwijderen wat al verwijderd is. Dus misschien hebben we wel alle 3 steeds dezelfde post "verwijderd" omdat het een stukje scrollen was naar de verwijderknop.
Bovenstaande profielen missen dus wrs in je database. Allemaal een lege pohi (behalve Fulco1979) en ik gok dat daarom de vriendjeslijst ook een beetje in de war is. Kan zijn dat er nog meer zijn, maar die heb ik niet gevonden.quote:
Dank, ik ga die accounts checken zodra ik thuis ben.quote:Op maandag 9 februari 2015 12:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dit is wat ik heb weten te achterhalen. Een totaal van 315 postings. Ruim 1 SC vol dus.![]()
Het leken er wrs meer doordat de meeste postings zijn gedaan met het laatste account en dat waren die hele fijne gifjes waarvoor iedereen vandaag naar de oogarts moest. Die137 postings kwamen hard binnen.![]()
bamlocker 20 postings
lomalar 15 postings
bammersen 8 postings
bleeklocker 17 postings
frankpass44 54 postings
Fulco1979 29 postings
jasperkannerlock 35 postings
Bem.Tudor 137 postings
[..]
Bovenstaande profielen missen dus wrs in je database. Allemaal een lege pohi (behalve Fulco1979) en ik gok dat daarom de vriendjeslijst ook een beetje in de war is. Kan zijn dat er nog meer zijn, maar die heb ik niet gevonden.
Heb het even uitgezocht. Het grootste deel van de profielen ontbreekt inderdaad maar er hangen in dit geval geen posts onder de id's van de users. Waarom het bij die andere fout ging geen idee, zou in principe niet kunnen omdat user en post op hetzelfde moment worden geindexeerd, het is eigenlijk niet mogelijk dat een post wel en een user niet wordt meegenomen.quote:Op maandag 9 februari 2015 12:52 schreef Kingstown het volgende:
Bovenstaande profielen missen dus wrs in je database. Allemaal een lege pohi (behalve Fulco1979) en ik gok dat daarom de vriendjeslijst ook een beetje in de war is. Kan zijn dat er nog meer zijn, maar die heb ik niet gevonden.
Lol. Straks wordt dit topic nog naar BNW verplaatst.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:08 schreef bondage het volgende:
Heb het even uitgezocht. Het grootste deel van de profielen ontbreekt inderdaad maar er hangen in dit geval geen posts onder de id's van de users. Waarom het bij die andere fout ging geen idee, zou in principe niet kunnen omdat user en post op hetzelfde moment worden geindexeerd, het is eigenlijk niet mogelijk dat een post wel en een user niet wordt meegenomen.
Mede dankzij Voxs ben ik er denk ik achter. De user-id's voor de vriendenlijst worden uit de quote gehaald, indien de quote er nog staat maar het originele bericht is verwijderd geeft dit problemen. Er is dan wel een user-id beschikbaar (uit de quote) maar de user zelf is niet geïndexeerd omdat de berichten daarvan zijn verwijderd. Dit verklaart de lege waarde in de vriendenlijst.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Lol. Straks wordt dit topic nog naar BNW verplaatst.![]()
Worden verwijderde quotes normaal gesproken wel meegeteld? Ik weet dat een andere user ook 1 van die kloons hierboven heeft gequote en dat is nu niet meer in haar vriendenlijstje terug te vinden. Dat het in dit geval wel mee geteld is, dat zou dan het byzondere moeten zijn lijkt mij als leek.
Dit klinkt wel logisch. Gelukkig geen illimunatie of andere griezelige zakenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:45 schreef bondage het volgende:
[..]
Mede dankzij Voxs ben ik er denk ik achter. De user-id's voor de vriendenlijst worden uit de quote gehaald, indien de quote er nog staat maar het originele bericht is verwijderd geeft dit problemen. Er is dan wel een user-id beschikbaar (uit de quote) maar de user zelf is niet geïndexeerd omdat de berichten daarvan zijn verwijderd. Dit verklaart de lege waarde in de vriendenlijst.
Valt allemaal weer mee gelukkig, geen slapeloze nachten meerquote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:50 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dit klinkt wel logisch. Gelukkig geen illimunatie of andere griezelige zaken
Leuke puzzeltjes he?
En zo losten de Huisarchivarus en de Huisdatacoder met dmv een hint van een vos, de zaak van De GeQuote Kloter opquote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:59 schreef bondage het volgende:
[..]
Valt allemaal weer mee gelukkig, geen slapeloze nachten meer
Ik kwam erachter door de voorbeelden die je gaf, deze hadden allemaal een quote van zo'n gebande user waarvan de berichten zijn verwijderd.
En ze leefden nog lang en gelukkigquote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:07 schreef Voxs het volgende:
[..]
En zo losten de Huisarchivarus en de Huisdatacoder met dmv een hint van een vos, de zaak van De GeQuote Kloter op
Eigenlijk is het dus de schuld van de mods die wel het originele bericht verwijderen, maar niet de quote?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:45 schreef bondage het volgende:
Mede dankzij Voxs ben ik er denk ik achter. De user-id's voor de vriendenlijst worden uit de quote gehaald, indien de quote er nog staat maar het originele bericht is verwijderd geeft dit problemen. Er is dan wel een user-id beschikbaar (uit de quote) maar de user zelf is niet geïndexeerd omdat de berichten daarvan zijn verwijderd. Dit verklaart de lege waarde in de vriendenlijst.
Naja, schuld... Het wordt inderdaad veroorzaakt doordat berichten wel en quotes niet verwijderd zijn, echter kan ik dit ook opvangen in mijn script door een extra check uit te voeren op het ID van de post en of deze bestaat in de database. Kan natuurlijk gebeuren dat er soms quotes blijven staan waar het originele bericht is verwijderd.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Eigenlijk is het dus de schuld van de mods die wel het originele bericht verwijderen, maar niet de quote?
Gisteren kwam ik ergens (in POL-cafequote:
Heeft Piles daar geen stats voor beschikbaar? Uiteraard is het mogelijk, zal ff keer kijken wat ik kan fixen als ik tijd heb.quote:Op donderdag 12 februari 2015 09:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gisteren kwam ik ergens (in POL-cafe) de vraag tegen wat de reeks is met de meeste delen.
Uit mijn hoofd is dat GC / [TakkieSC #6792] Happy Birthday Takke met bijna 6800 delen, maar dat is een gokje.
Is het mogelijk om iets dergelijks te implenteren? Dus een top# van reeksen met de meeste topics?
Daar staan slechts 20 reeksen in en ook niet echt handig gesorteerd/overzichtelijk e.d.quote:Op donderdag 12 februari 2015 10:48 schreef bondage het volgende:
Heeft Piles daar geen stats voor beschikbaar? Uiteraard is het mogelijk, zal ff keer kijken wat ik kan fixen als ik tijd heb.
Staat de langste reeks toevoegen ook nog steeds in de planning?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 10:14 schreef bondage het volgende:
Klopt, gisteren toegevoegd nadat ik onder invloed van een joint had bedacht wat voor stats ik toe zou kunnen voegen.
Weet nog niet, ik ben ook nog andere stats aan het overwegen. Het wordt dan sowieso niet de langste reeks maar in welke reeks de meeste nieuwe topics zijn geopend binnen een bepaalde periode.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 10:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Staat de langste reeks toevoegen ook nog steeds in de planning?
Ook leuk uiteraard, maar langste reeks is dus helemaal van de baan?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 10:24 schreef bondage het volgende:
Weet nog niet, ik ben ook nog andere stats aan het overwegen. Het wordt dan sowieso niet de langste reeks maar in welke reeks de meeste nieuwe topics zijn geopend binnen een bepaalde periode.
Probleem is dat mijn index niet de gehele FOK! geschiedenis bevat. Het is dan voor sommige reeksen waar oude topics aan zijn toegevoegd onmogelijk om accurate gegevens te krijgen. Wat ik van plan ben is op basis van een geselecteerde periode het aantal nieuwe topics binnen de reeks weer te geven, dat geeft ook goed weer hoeveel er binnen de reeksen gepost wordt.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 10:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ook leuk uiteraard, maar langste reeks is dus helemaal van de baan?
Als het niet kan, dan houdt het op. Zou handmatig weleens alle subfora bij langs kunnen gaan, maar dat is wel heel veel werk en bovendien ook maar een momentopname waarvan ik de afvraag of het de moeite waard is om het allemaal uit te gaan zoeken. De nieuwe bijdrages zijn wel cool, so keep up the good work.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 10:32 schreef bondage het volgende:
Probleem is dat mijn index niet de gehele FOK! geschiedenis bevat. Het is dan voor sommige reeksen waar oude topics aan zijn toegevoegd onmogelijk om accurate gegevens te krijgen. Wat ik van plan ben is op basis van een geselecteerde periode het aantal nieuwe topics binnen de reeks weer te geven, dat geeft ook goed weer hoeveel er binnen de reeksen gepost wordt.
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 08:33 schreef Kingstown het volgende:
[ afbeelding ] Top 500 van forum 40+ van 20-02-2015
01 84 FANN
02 79 chufi
03 54 FreshFruit72
04 49 Deisyy
05 42 Kingstown
06 38 sacha
07 36 ChocoFan
08 30 Doedezemaar
09 24 drakin
10 21 Treehut362
11 18 CynicusRomanticusRob
12 15 MadMaster
13 14 Piet_Piraat
14 11 Mo_Muffin
15 08 nerd2.0
16 06 ToT
17 05 D.
18 03 tong80
18 03 isax
20 02 Eska
20 02 just me
20 02 asco
23 01 DeLepelaar
23 01 Stompzinnig
23 01 jekomterwelhinter
23 01 funky_fart
23 01 vaduz
23 01 BrandX
23 01 AdoraBelle
23 01 Jester65
23 01 Lucky2Bastard
totaal 555
Nog niet zolang geleden waren dit topcijfers. Tegenwoordig is het een doorsnee dagje.quote:
Ik ga er geen moeite voor doen in elk gevalquote:Op zaterdag 21 februari 2015 11:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nog niet zolang geleden waren dit topcijfers. Tegenwoordig is het een doorsnee dagje.![]()
Hoewel ik persoonlijk geen enkel bezwaar heb tegen doornsee dagen.
Werd wel weer eens tijd dat je op 1 stond trouwens.![]()
Had even de stats van 17/2 over het hoofd gezien....met je 301 postings. Gewoon een hele SC vol in je ééntje.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 11:16 schreef FANN het volgende:
Ik ga er geen moeite voor doen in elk gevalhet gaat zo als het gaat
kan niet in mijn eentje... heb ik tegen mezelf zitten lullen dan?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 11:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Had even de stats van 17/2 over het hoofd gezien....met je 301 postings. Gewoon een hele SC vol in je ééntje.
True, maar als je een beetje de verhoudingen kent op de plekken waar je zelf vaak bent, dan valt je dat sowieso wel op. Althans mij wel. Anyway....wat dacht je hievan als niewe feature? Met grote dank aan bondage offcourse.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 11:24 schreef Braindead2000 het volgende:
Maar dan moet je Fokvriendjes van verschillende personen met elkaar vergelijken. Het zou makkelijker zijn als je dat in 1 keer kan zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.301 postings is precies 1 volle SC. Uiteraard zijn jouw postings op die dag over meerdere delen/topics geweest.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 11:19 schreef FANN het volgende:
kan niet in mijn eentje... heb ik tegen mezelf zitten lullen dan?![]()
Ah... ik ging me al zorgen makenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 11:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
301 postings is precies 1 volle SC. Uiteraard zijn jouw postings op die dag over meerdere delen/topics geweest.
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 11:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
True, maar als je een beetje de verhoudingen kent op de plekken waar je zelf vaak bent, dan valt je dat sowieso wel op. Althans mij wel. Anyway....wat dacht je hievan als niewe feature? Met grote dank aan bondage offcourse.![]()
[ afbeelding ] Top 100 nieuwe topics per reeks van 01-01-2014 t/m 31-12-2014Die vind ik niet zo bijzonder. Informatie over users vind ik interessanter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was iig van plan om het vriendenlijstjes topic op ONZ in leven te houden en daar zit bondage ook, dus 1 maart weer lekker vergelijken en kijken wat er allemaal bij is gekomen aan extra mogelijkheden. Nu versnippert het een beetje in de verschillende topics. Overigens vind ik trends mbt subfora/reeksen e.d. ook interessant.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 11:38 schreef Braindead2000 het volgende:
Die vind ik niet zo bijzonder. Informatie over users vind ik interessanter.
Het is dat ik toen een link zag. Ik kom nooit in ONZ. Waarom heb je hem in ONZ gemaakt?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 11:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik was iig van plan om het vriendenlijstjes topic op ONZ in leven te houden en daar zit bondage ook, dus 1 maart weer lekker vergelijken en kijken wat er allemaal bij is gekomen aan extra mogelijkheden. Nu versnippert het een beetje in de verschillende topics. Overigens vind ik trends mbt subfora/reeksen e.d. ook interessant.
Zat te twijfelen tussen ONZ en GC (kom je daar wel?). Een ander subforum waar het wel zou passen kon ik niet verzinnen. Uiteindelijk voor ONZ gekozen, omdat je daar in mijn beleving iets meer marge hebt om offtopic te gaan over lijstjes en cijfers in z'n algemeenheid als op GC en op die manier niet alleen een doodserieus topic krijgt, maar tussendoor ook nog een beetje kunt grappen en grollen. Zeker met de vriendjeslijst-insteek. Leek me wel een goede mix.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 11:51 schreef Braindead2000 het volgende:
Het is dat ik toen een link zag. Ik kom nooit in ONZ. Waarom heb je hem in ONZ gemaakt?
Eigenlijk vind ik ander soort cijfers ook wel interessant. Ligt eraan waarover het gaat.
Waarom niet in 40+? Deze heb je wel in 40+ gemaakt.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 11:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zat te twijfelen tussen ONZ en GC (kom je daar wel?). Een ander subforum waar het wel zou passen kon ik niet verzinnen. Uiteindelijk voor ONZ gekozen, omdat je daar in mijn beleving iets meer marge hebt om offtopic te gaan over lijstjes en cijfers in z'n algemeenheid als op GC en op die manier niet alleen een doodserieus topic krijgt, maar tussendoor ook nog een beetje kunt grappen en grollen. Zeker met de vriendjeslijst-insteek. Leek me wel een goede mix.
Dit topic ben ik ooit begonnen in 2011.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:04 schreef Braindead2000 het volgende:
Waarom niet in 40+? Deze heb je wel in 40+ gemaakt.
Ik kom in 40+, NWS, POL en UTO.
Zoals beloofd even alles voor je op een rij gezet. Inclusief nummers ervoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 februari 2015 14:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zoals beloofd even alles voor je op een rij gezet. Inclusief nummers ervoor.
Een verhaaltje erbij dat je de percentages hebt berekend moet je zelf maar even typen.
Het is jouw topic. Plaats jij hem maar. Ik kan even geen regel verzinnen die ik er boven moet zetten. Procentuele.......? En ik ben al moe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Topics hebben geen eigenaren.quote:Op zondag 22 februari 2015 14:13 schreef Braindead2000 het volgende:
Het is jouw topic. Plaats jij hem maar. Ik kan even geen regel verzinnen die ik er boven moet zetten. Procentuele.......? En ik ben al moe.
quote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
01 182 Mo_Muffin
02 139 chufi
03 126 JuupĐ
04 108 FANN
quote:Op woensdag 25 februari 2015 05:25 schreef Kingstown het volgende:
01 168 FANN
02 140 Mo_Muffin
03 128 Lucky2Bastard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.totaal 21.817
datum (per maand) / aantal posts
03-2014 05209
04-2014 03476
05-2014 08619
06-2014 07887
07-2014 04205
08-2014 06514
09-2014 06978
10-2014 10707
11-2014 10841
12-2014 11816
01-2015 12057
02-2015 21817
totaal 110.126
[ Bericht 1% gewijzigd door Kingstown op 01-03-2015 09:23:14 ]
Kun je mij uitleggen waarom ik de stats over februari van de ABO-SC niet kan genereren?quote:
Heb de cijfers voor februari klaar. Als je zin/tijd hebt, dan kun je de procentuele veranderingen uitrekenen. Duurt nog wel even voordat ik de posting ga plaatsen, want opmaak en nog wat andere stats die gedaan moeten worden plus dat ik ook een overzichtje erbij wil gaan maken van de eerste 2 maanden '14 versus de eerste 2 maanden in '15 om een nog breder- en accurater beeld te krijgen. Als ik zover ben, dan geef ik wel een seintje.quote:Op zondag 22 februari 2015 14:13 schreef Braindead2000 het volgende:
Het is jouw topic. Plaats jij hem maar. Ik kan even geen regel verzinnen die ik er boven moet zetten. Procentuele.......? En ik ben al moe.
quote:Op zondag 1 maart 2015 17:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb de cijfers voor februari klaar. Als je zin/tijd hebt, dan kun je de procentuele veranderingen uitrekenen. Duurt nog wel even voordat ik de posting ga plaatsen, want opmaak en nog wat andere stats die gedaan moeten worden plus dat ik ook een overzichtje erbij wil gaan maken van de eerste 2 maanden '14 versus de eerste 2 maanden in '15 om een nog breder- en accurater beeld te krijgen. Als ik zover ben, dan geef ik wel een seintje.Dat wordt waarschijnlijk morgen dan. Was vandaag vroeg wakker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neem zoveel tijd als je wilt. Geen haast bij en ik wilde je op deze manier de kans geven om er meer tijd voor te nemen dan de vorige keer, nadat ik de posting al helemaal klaar in GC geplaatst had.quote:Op zondag 1 maart 2015 17:48 schreef Braindead2000 het volgende:
Dat wordt waarschijnlijk morgen dan. Was vandaag vroeg wakker.
Omdat monitor geen abo meer heeft blijkbaar. Ik zal monitor ff nieuw abo geven en herindexeren.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kun je mij uitleggen waarom ik de stats over februari van de ABO-SC niet kan genereren?
T/m januari lukt wel, maar bij februari krijg ik een foutmelding.
Doordat de stats van ABO niet beschikbaar waren op het moment dat ik het lijstje heb gemaakt (zie de postings van bondage hierboven) is het incompleet. Dit moet er nog bij plus dat de totalen ook iets veranderen:quote:Op zondag 1 maart 2015 17:48 schreef Braindead2000 het volgende:
Dat wordt waarschijnlijk morgen dan. Was vandaag vroeg wakker.
Vraagje: De lijst die ik nu zie van top# februari 2014 ziet er soms bij een paar subfora iets anders uit als een paar dagen geleden toen ik het lijstje maakte. Heb jij een idee waar dat verschil in kan zitten? Het zijn geen grote verschillen, maar toch apart, omdat het cijfers van een jaar geleden zijn.quote:
Meer of minder posts dan eerst?quote:Op maandag 2 maart 2015 17:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vraagje: De lijst die ik nu zie van top# februari 2014 ziet er soms bij een paar subfora iets anders uit als een paar dagen geleden toen ik het lijstje maakte. Heb jij een idee waar dat verschil in kan zitten? Het zijn geen grote verschillen, maar toch apart, omdat het cijfers van een jaar geleden zijn.
Ik heb al een vermoeden waar het probleem zit. Ik heb ergens in het derde kwartaal van 2014 het indexeerscript aangepast, deze sloeg in sommige gevallen posts over, dit was weer te wijten aan een andere update die ik eerder had uitgevoerd. Ik heb vervolgens alle topics van 2014 opnieuw opgehaald omdat ik voor Mycroft de inhoud van berichten nodig had, deze waren echter nog niet in de index van de stats verwerkt (dit is een aparte index die losstaat van de db en Mycroft) tot gisteren. Ik heb gisteren ivm het ontbreken van ABO posts 2014 en 2015 opnieuw opgenomen in de Statsindex, ik vermoed dat er in 2014 extra posts bij zijn gekomen die door de fout niet in de database aanwezig waren en dus gisteren zijn verwerkt. Hierdoor zie je nu hogere aantallen. Het zal op de persoonlijke dagcijfers zelf weinig invloed hebben, daar zijn de verschillen te klein voor.quote:Op maandag 2 maart 2015 18:02 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
De een meer de ander minder. Feb 2015 laat ook een paar verschillen zien.
quote:Op zondag 1 maart 2015 17:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb de cijfers voor februari klaar. Als je zin/tijd hebt, dan kun je de procentuele veranderingen uitrekenen. Duurt nog wel even voordat ik de posting ga plaatsen, want opmaak en nog wat andere stats die gedaan moeten worden plus dat ik ook een overzichtje erbij wil gaan maken van de eerste 2 maanden '14 versus de eerste 2 maanden in '15 om een nog breder- en accurater beeld te krijgen. Als ik zover ben, dan geef ik wel een seintje.De percentages.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik je dus goed begrijp dan is door de nieuwe Abo van Monitor sinds gisteren het eea veranderd?quote:Op maandag 2 maart 2015 19:09 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik heb al een vermoeden waar het probleem zit. Ik heb ergens in het derde kwartaal van 2014 het indexeerscript aangepast, deze sloeg in sommige gevallen posts over, dit was weer te wijten aan een andere update die ik eerder had uitgevoerd. Ik heb vervolgens alle topics van 2014 opnieuw opgehaald omdat ik voor Mycroft de inhoud van berichten nodig had, deze waren echter nog niet in de index van de stats verwerkt (dit is een aparte index die losstaat van de db en Mycroft) tot gisteren. Ik heb gisteren ivm het ontbreken van ABO posts 2014 en 2015 opnieuw opgenomen in de Statsindex, ik vermoed dat er in 2014 extra posts bij zijn gekomen die door de fout niet in de database aanwezig waren en dus gisteren zijn verwerkt. Hierdoor zie je nu hogere aantallen. Het zal op de persoonlijke dagcijfers zelf weinig invloed hebben, daar zijn de verschillen te klein voor.
Klopt, al was het zonder ABO op een gegeven moment ook wel gebeurd. Soms moet de index opnieuw aangemaakt worden, bijvoorbeeld als de zoek backend een update heeft gehad. Ik zou me er persoonlijk niet te druk om maken, het zijn kleine aantallen welke zijn verdeeld over verschillende fora en users.quote:Op maandag 2 maart 2015 19:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als ik je dus goed begrijp dan is door de nieuwe Abo van Monitor sinds gisteren het eea veranderd?
De verschillen zijn niet dusdanig dat het wereldschokkend is (procentueel is het sowieso al niet/amper te merken, dus ik laat gewoon het eerste lijstje staan, want dat staat er nu toch al in GC. Die kleine oneffenheden zijn jammer, maar geen zin om nog een keer alles aan te passen, hoewel het mijn strenge kant wel een beetje irriteert.
Goh, een hele dag zonder Fok hoe is het mogelijkquote:Op dinsdag 3 maart 2015 08:45 schreef Kingstown het volgende:
[ afbeelding ] Top 500 van forum 40+ van 02-03-2015
Dat bedoelde ik dus gisteren met dat appen van je. Dat gaat ten koste van het posten op FOK!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:36 schreef FANN het volgende:
Goh, een hele dag zonder Fok hoe is het mogelijk
Welnee joh, straks word ik er zo handig mee, dan post ik vanaf overal waar ik benquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus gisteren met dat appen van je. Dat gaat ten koste van het posten op FOK!
Flikker dat ding gewoon het kanaal in ofzo, anders is 40+ straks weer dood.
Doe ik nu al. Tegenwoordig kan je fokken, wanneer je wilquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Welnee joh, straks word ik er zo handig mee, dan post ik vanaf overal waar ik ben
Ik zie het mezelf nog niet doen, maar je weet maar nooitquote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:42 schreef aloa het volgende:
[..]
Doe ik nu al. Tegenwoordig kan je fokken, wanneer je wil
Ik heb je vraag even naar dit (cijfers)topic gehaald.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Afgezet tegen het totaal aantal postings krijg je dan volgende percentages:
ABO: 92%
POL: 80%
UVT: 80%
40+: 79%
R&P: 74% (2 stuks)
GAM: 61%
GC: 58% (2 stuks)
FOT: 58%
CUL: 57%
SES: 57%
KLB: 53%
TV: 43% (2 stuks)
F&F: 40%
UTO 29%
BNW: 28%
ONZ: 27%
F&L: 26%
VBL: 25%
NWS: 15%
De definitie van SC's kun je over discusseren, dus ik heb alleen de SC's eruit gepakt die ook daadwerkelijk als dusdanig gekwalificeerd zijn via de "SC" aanduiding, hoewel een hoop andere reeksen er ook onder zouden kunnen vallen. Denk bijvoorbeeld aan al die radio programma's op ONZ/KLB die ook verkapte SC's zijn, dus het is allemaal wat vertekend.
Daarnaast zijn er subfora die (ondanks dat het geen SC heet) vooral drijven op 1 of 2 succesvolle reeksen.
De SC's die niet in de top-100 staan verder niet bekeken en ook niet naar de veranderingen tov een jaar geleden oid, dus het is een hele ruwe momentopname. Onder voorbehoud van tel-en typfouten uiteraard.
[ Bericht 0% gewijzigd door Kingstown op 03-03-2015 17:24:16 ]
Afgelopen maand stond je zelfs in de top-10 van 40+ posters.quote:Op zondag 1 februari 2015 12:48 schreef ChocoFan het volgende:
Zonder moeite sta ik er weer in. Ken je nagaan als ik wat om die cijfers gaf en er echt voor ging.
Wat zit je me nou heel de tijd te lokken naar 40+.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Afgelopen maand stond je zelfs in de top-10 van 40+ posters.
Je hoort er nu echt helemaal bij en bent een echte 40+-er geworden.
Ik denk dat ik vanavond maar wegblijfquote:Op woensdag 4 maart 2015 07:45 schreef Kingstown het volgende:
[ afbeelding ] Top 500 van forum 40+ van 03-03-2015
01 173 FANN
02 119 chufi
03 107 Piet_Piraat
04 087 MadMaster
05 078 ChocoFan
06 072 Doedezemaar
07 066 Kingstown
08 054 D.
09 051 Deisyy
10 042 sacha
11 040 FreshFruit72
11 040 Mo_Muffin
13 038 drakin
14 011 just me
14 011 aloa
14 011 Eska
17 010 Pavement
18 009 JuupĐ
19 004 Treehut362
20 003 Moppieee
20 003 roosjeroosje1988
22 002 Karina
22 002 Apotheose
22 002 flipsen
22 002 Iwanius
22 002 nerd2.0
27 001 qwerty_x
27 001 tong80
27 001 Koffie-ervaring
27 001 Elan
27 001 Baconbus
27 001 Leonos
27 001 Liesanne
27 001 Duikbril112
27 001 hb64
27 001 Rewimo
27 001 Gert_Verdemme
27 001 Lucky2Bastard
27 001 Guus_Geluk7
27 001 MrSalazar
totaal 1053
Ik denk het... misschien dat ik het opgespaard hadquote:Op woensdag 4 maart 2015 10:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dit was ter compensatie van de dag dat je nul postings had.
Zijn die 1864 van 27-12 het dagrecord op 40+?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:43 schreef bondage het volgende:
Misschien dat het hier iets mee te maken heeft...
Poe, geen idee en is niet zo 123 te achterhalen omdat ik geen vaste lijsten met aantallen gebruik en een query zou moeten schijven. Sinds wanneer bestaat 40+?quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zijn die 1864 van 27-12 het dagrecord op 40+?
Sinds juli 2011. Dacht dat je het mss snel kon achterhalen, anders laat maar, want ook weer niet zo belangrijk.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:45 schreef bondage het volgende:
Poe, geen idee en is niet zo 123 te achterhalen omdat ik geen vaste lijsten met aantallen gebruik en een query zou moeten schijven. Sinds wanneer bestaat 40+?
Ik draai wel even een query, die is niet zo ingewikkeld. En het is voor een enkel forum dus kan er een index op loslaten.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Sinds juli 2011. Dacht dat je het mss snel kon achterhalen, anders laat maar, want ook weer niet zo belangrijk.
Adhv maandaantallen kan ik zelf wel een hoop uitsluiten en neem ik die dag gewoon als referentie.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Sinds juli 2011. Dacht dat je het mss snel kon achterhalen, anders laat maar, want ook weer niet zo belangrijk.
Adhv maandaantallen kan ik zelf wel een hoop uitsluiten en neem ik die dag gewoon als referentie.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | COUNT(*) Aflopend DATE(FROM_UNIXTIME(`fok_post`.`timestamp`)) 1864 2014-12-27 1809 2015-03-05 1549 2015-02-17 1302 2015-02-22 1242 2015-02-08 1230 2015-03-04 1158 2015-02-24 1081 2015-02-19 1053 2015-03-03 1045 2015-02-15 1027 2015-02-27 1004 2015-02-21 965 2015-02-26 910 2013-02-16 875 2015-02-13 845 2015-02-18 784 2015-02-25 762 2013-11-02 758 2015-02-04 743 2015-02-16 740 2014-11-11 719 2015-02-23 713 2015-02-09 683 2015-03-01 |
Je begrijpt dat jij met het openen van het oefentopic voor een heel groot deel hier verantwoordelijk voor bent?quote:
Goed hčquote:Op vrijdag 6 maart 2015 09:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je begrijpt dat jij met het openen van het oefentopic voor een heel groot deel hier verantwoordelijk voor bent?
5-3 was echt uitzonderlijk. Als dat de norm zou zijn, dan konden we een "overspannen zijn topic" aan gaan maken.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 09:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Die verschillen tussen 05-03 & 06-03! We oefenen niet voldoende.
Dat zijn de cijfers van zaterdagquote:
quote:Op maandag 9 maart 2015 10:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zijn de cijfers van zaterdagIk wacht met spanning op de cijfers van gisteren.
er ging gisteren het één en ander mis en nu is iedereen van slagquote:Op maandag 9 maart 2015 10:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dank Deisyy, maar voorlopig zal ik de stats niet meer bij gaan houden.
Mss later ooit weer eens als de zin daartoe terug is.
Echt! Wat gebeurt er allemaal?quote:Op maandag 9 maart 2015 10:35 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
er ging gisteren het één en ander mis en nu is iedereen van slag
ik snapte alle commotie ook niet eerlijk gezegd, ik dacht gewoon nah... jammer danquote:
nah... boeienquote:Op maandag 9 maart 2015 11:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Topicreeks: Oefentopic!
[..]
De tweede poging misschien, de eerste was vrij duidelijk om de poging te kapen, en dan krijg je dus reactie, en daar weer reactie, en als we nog ff zo doorgaan is het lijstje straks van 1 tm 25 recordpogingen.
Nogmaals, het gaat me de hoge mate nutteloosheid die er bij kwam kijken, en het actie-reactie gedeelte waardoor die hele lijst verziekt is, de herkomst daarvan lag in 40+, ook al hebben ze het record nu alsnog niet.
quote:Op donderdag 12 maart 2015 05:41 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik heb al 2 dagen niks gepost in 40+.
Applaus voor je zelf, volgende keer 3 dagen niet posten? Of wil je gewoon vaker langskomen?quote:Op donderdag 12 maart 2015 05:41 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik heb al 2 dagen niks gepost in 40+.
Ik zou wel vaker willen langskomen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 10:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Applaus voor je zelf, volgende keer 3 dagen niet posten? Of wil je gewoon vaker langskomen?
Er zijn inmiddels genoeg topics waar je je ei kwijt Natuurlijk ben je welkom.quote:Op donderdag 12 maart 2015 10:13 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik zou wel vaker willen langskomen.![]()
Weet vaak alleen niet altijd waar en wat ik dan moet zeggen.
dan kom je toch gewoon een keer langs...quote:Op donderdag 12 maart 2015 10:13 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik zou wel vaker willen langskomen.![]()
Weet vaak alleen niet altijd waar en wat ik dan moet zeggen.
RIP 40+ SC iedereen zit nu bij de radioquote:Op woensdag 25 maart 2015 00:15 schreef chufi het volgende:
Dieptepunt
Top 500 van forum 40+ van 24-03-2015
Gewoon stug door posten Fann, radio is om te luisteren ....quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:45 schreef FANN het volgende:
[..]
RIP 40+ SC iedereen zit nu bij de radio
mja, ik ben ook wel een beetje uitgelult geloof ikquote:Op donderdag 26 maart 2015 11:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon stug door posten Fann, radio is om te luisteren ....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.klik hier voor meer stats
312quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:16 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Hoeveel dan? *geen zin om te tellen*
Trekt wel weer aan , komt vanzelf weer goedquote:Op zaterdag 4 april 2015 08:12 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Dat is nog minder dan gisteren maar gelukkig zitten er 2 (niet zo) geweldige bijdragen van mij bij.
Komt allemaal goed.quote:Op zaterdag 4 april 2015 08:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Trekt wel weer aan , komt vanzelf weer goed
Dat kan niet kloppenquote:Op woensdag 8 april 2015 00:09 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ] Top 500 van forum 40+ van 07-04-2015
01 67 Soury
02 57 MadMaster
03 41 sacha
04 40 chufi
05 34 Deisyy
06 31 Mo_Muffin
07 28 Doedezemaar
08 25 Piet_Piraat
09 19 FANN
09 19 Kingstown
11 13 DKUp
12 09 mrspoeZ
13 08 just me
14 05 Spezza19
15 04 Karina
15 04 JuupĐ
17 03 Treehut362
17 03 yvonne
19 02 Fylax
19 02 hardromacore2.0
21 01 golfer
21 01 Zelfscanner
21 01 Evertjan
417
klik hier voor meer stats
Tie me upquote:Op woensdag 8 april 2015 11:31 schreef bondage het volgende:
[..]
Wat klopt er volgens jou niet aan de cijfers?
Ik doe mijn bestquote:
Vind de aantallen nog wel meevallen eigenlijk. Tenzij je elders nog een paar honderd hebt gepost natuurlijkquote:
Nee joh ben je gek?. Tuurlijk klopt het ik zie mezelf niet graag op nr.1quote:Op woensdag 8 april 2015 22:18 schreef bondage het volgende:
[..]
Vind de aantallen nog wel meevallen eigenlijk. Tenzij je elders nog een paar honderd hebt gepost natuurlijk![]()
Maar als er dingen niet kloppen moet dat uitgezocht worden natuurlijk, stats moeten betrouwbaar zijn.
Somsquote:Op woensdag 8 april 2015 22:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee joh ben je gek?. Tuurlijk klopt het ik zie mezelf niet graag op nr.1
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |