Als je al heel forum niet eens meer posts weet te genereren dan een SC-reeks van een ander forum, dan stelt het niet veel voor natuurlijk en zijn een paar postjes meer al snel vele procenten extra.quote:Op zondag 22 februari 2015 12:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
[..]
Uiteraard. Sowieso is er geen enkel subforum wat qua (absolute) aantallen aan UTO kan tippen.
Qua stijgingspercentage is er dan weer geen enkel subforum wat aan 40+ kan tippen.
Je bent zelf een lokquote.quote:
In dat geval ben jij net zoveel 40-plusser als ik Utopiaan. Met je jullie.quote:
Duizenden procenten zelfs.quote:Op zondag 22 februari 2015 12:46 schreef Gert het volgende:
Als je al heel forum niet eens meer posts weet te genereren dan een SC-reeks van een ander forum, dan stelt het niet veel voor natuurlijk en zijn een paar postjes meer al snel vele procenten extra.
Toegegeven:: de schrik sloeg me wel even om het hart met die hete ouwewijven-adem van 40+ in de nek, maar gelukkig is de licht neerwaartse trend inmiddels weer omgebogen.quote:Op zondag 22 februari 2015 12:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Duizenden procenten zelfs.Niet zo jaloers doen omdat er in UTO steeds minder gepost wordt.
In januari 2015 ruim 15% minder postings als in januari 2014. Niet in het verleden blijven hangen Gert!quote:Op zondag 22 februari 2015 12:53 schreef Gert het volgende:
Toegegeven:: de schrik sloeg me wel even om het hart met die hete ouwewijven-adem van 40+ in de nek, maar gelukkig is de licht neerwaartse trend inmiddels weer omgebogen.![]()
[ afbeelding ]
Ik heb je percentages. Hoe moet je ze hebben?quote:Op zondag 22 februari 2015 12:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In januari 2015 ruim 15% minder postings als in januari 2014. Niet in het verleden blijven hangen Gert!
Heb je het allemaal uitgerekend? Nicequote:Op zondag 22 februari 2015 12:58 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik heb je percentages. Hoe moet je ze hebben?
Ik heb het in een spreadsheet gedaan. ff kijken of ik het wat mooier kan maken.quote:Op zondag 22 februari 2015 13:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb je het allemaal uitgerekend? Nice![]()
Zet ze maar in het topic daar lijkt me of heb je een beter idee?. Best wel heel benieuwd.
Oei, nee, in het verleden blijven hangen daar heb je een broertje dood aan hè.quote:Op zondag 22 februari 2015 12:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In januari 2015 ruim 15% minder postings als in januari 2014. Niet in het verleden blijven hangen Gert!
Moet ik er dan een foto van maken?quote:Op zondag 22 februari 2015 13:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb je het allemaal uitgerekend? Nice![]()
Zet ze maar in het topic daar lijkt me of heb je een beter idee?. Best wel heel benieuwd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eens. Good old "de grootste zijn/hebben".quote:Op zondag 22 februari 2015 13:09 schreef isax het volgende:
Erg mannelijk deze discussie.
Beetje natuurfilm achtig.
En dat nog met de hulp van een aantal verdwaalde UTO'ers.quote:Op zondag 22 februari 2015 13:17 schreef Gert het volgende:
KT houdt niet zo van in het verleden blijven hangen dus hierbij de recente 40+ trend. Schokkend.
[ afbeelding ]
Wat waren ze allemaal aan het doen verleden jaar?quote:Op zondag 22 februari 2015 13:25 schreef Voxs het volgende:
Maar feit blijft 40+ is gegroeid. En dat is leuk om te zien.
Leren een computer te gebruiken.quote:Op zondag 22 februari 2015 13:27 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Wat waren ze allemaal aan het doen verleden jaar?
Ja toch?! Stel beesten hier.quote:Op zondag 22 februari 2015 13:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Eens. Good old "de grootste zijn/hebben".
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |