Dan zouden FANN en chufi zich serieus zorgen moeten gaan maken.quote:Op zondag 1 februari 2015 12:48 schreef ChocoFan het volgende:
Zonder moeite sta ik er weer in. Ken je nagaan als ik wat om die cijfers gaf en er echt voor ging.

Nee joh, die hoeven dat helemaal niet. Tenminstequote:Op zondag 1 februari 2015 12:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dan zouden FANN en chufi zich serieus zorgen moeten gaan maken.

Tis je in UTO ook niet gelukt dus zorgen maak ik me nietquote:Op zondag 1 februari 2015 12:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee joh, die hoeven dat helemaal niet. Tenminste

Gelukkig maar want het is geen doel van mij.quote:Op zondag 1 februari 2015 12:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis je in UTO ook niet gelukt dus zorgen maak ik me niet

De stille uurtjes maken veel goedquote:Op zondag 1 februari 2015 13:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gelukkig maar want het is geen doel van mij.Dacht zelfs dat ik de afgelopen maand vrij stil was geweest. Niet dus.

Zo is het niet bedoeld...quote:Op zondag 1 februari 2015 13:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet zo lief wat je daar zegt.

Ik kwam net dit tegen bij het vriendenlijstje van iemand:quote:
Hoe komt het dat er een naam van een vriendje mist? Iemand van wie het account verwijderd is ofzo?quote:

Hmm, vaag. Zou je me de parameters welke je hebt gebruikt voor de lijst kunnen sturen per DM?quote:Op maandag 9 februari 2015 10:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik kwam net dit tegen bij het vriendenlijstje van iemand:
[..]
Hoe komt het dat er een naam van een vriendje mist? Iemand van wie het account verwijderd is ofzo?

Is er ook onderscheid te maken tussen positieve quotes en negatieve quotes, want zo'n vriendenlijstje kan net zo goed een onvriendenlijstje worden genoemd...quote:Op maandag 9 februari 2015 11:10 schreef bondage het volgende:
[..]
Hmm, vaag. Zou je me de parameters welke je hebt gebruikt voor de lijst kunnen sturen per DM?

Nee, dat kan niet omdat de inhoud van de post niet wordt geanalyseerd. Is ook niet te doen. Het is leuk voor erbij maar je moet het met een korrel zout nemen.quote:Op maandag 9 februari 2015 11:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Is er ook onderscheid te maken tussen positieve quotes en negatieve quotes, want zo'n vriendenlijstje kan net zo goed een onvriendenlijstje worden genoemd...

Dit is wat ik heb weten te achterhalen. Een totaal van 315 postings. Ruim 1 SC vol dus.quote:Op maandag 9 februari 2015 00:06 schreef liesje1979 het volgende:
Kan je niet een kleine schatting geven?
Ik weet niet of wij krijgen te zien als we een bericht verwijderen wat al verwijderd is. Dus misschien hebben we wel alle 3 steeds dezelfde post "verwijderd" omdat het een stukje scrollen was naar de verwijderknop.
Bovenstaande profielen missen dus wrs in je database. Allemaal een lege pohi (behalve Fulco1979) en ik gok dat daarom de vriendjeslijst ook een beetje in de war is. Kan zijn dat er nog meer zijn, maar die heb ik niet gevonden.quote:

Dank, ik ga die accounts checken zodra ik thuis ben.quote:Op maandag 9 februari 2015 12:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dit is wat ik heb weten te achterhalen. Een totaal van 315 postings. Ruim 1 SC vol dus.![]()
Het leken er wrs meer doordat de meeste postings zijn gedaan met het laatste account en dat waren die hele fijne gifjes waarvoor iedereen vandaag naar de oogarts moest. Die137 postings kwamen hard binnen.![]()
bamlocker 20 postings
lomalar 15 postings
bammersen 8 postings
bleeklocker 17 postings
frankpass44 54 postings
Fulco1979 29 postings
jasperkannerlock 35 postings
Bem.Tudor 137 postings
[..]
Bovenstaande profielen missen dus wrs in je database. Allemaal een lege pohi (behalve Fulco1979) en ik gok dat daarom de vriendjeslijst ook een beetje in de war is. Kan zijn dat er nog meer zijn, maar die heb ik niet gevonden.

Heb het even uitgezocht. Het grootste deel van de profielen ontbreekt inderdaad maar er hangen in dit geval geen posts onder de id's van de users. Waarom het bij die andere fout ging geen idee, zou in principe niet kunnen omdat user en post op hetzelfde moment worden geindexeerd, het is eigenlijk niet mogelijk dat een post wel en een user niet wordt meegenomen.quote:Op maandag 9 februari 2015 12:52 schreef Kingstown het volgende:
Bovenstaande profielen missen dus wrs in je database. Allemaal een lege pohi (behalve Fulco1979) en ik gok dat daarom de vriendjeslijst ook een beetje in de war is. Kan zijn dat er nog meer zijn, maar die heb ik niet gevonden.
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |