gewoon tt change doen.quote:
gedeelde smart is halve smart en gedeeld plezier is dubbel zoveel plezierquote:
Truste!quote:
er is soms ook 'geen lock' En dan zit hij nog na 00.00quote:Op zondag 8 februari 2015 23:50 schreef Jian het volgende:
Oké, hij gaat er dus om 24.00, maare ...... hoe laat gaat ie er morgen weer in?
Het viel best mee, het was Tinkywinky niet.quote:
O godquote:Op zondag 8 februari 2015 23:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
er is soms ook 'geen lock' En dan zit hij nog na 00.00
maar hij 'danst' welquote:
Niet?!?quote:Op zondag 8 februari 2015 23:53 schreef Gert het volgende:
Ja hallo ik zit hier niet voor de kat z'n kut te F5-en.
Het leek er even op, maar er waren al weer nieuwe laserposts.quote:
jahquote:Op zondag 8 februari 2015 23:54 schreef Ygritte het volgende:
Ik heb gewoon de duizend gemist... en niet zo'n klein beetje ook
Dat bedacht ik me ook al maar ik besloot het niet te posten.quote:Op zondag 8 februari 2015 23:54 schreef isax het volgende:
straks gaat die verder op zijn mobiel ofzo
dat is een man maar klopt wel.quote:Op zondag 8 februari 2015 23:54 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Die vrouw zat toch ook in dat filmpje van jou?
[ afbeelding ]
ssstquote:Op zondag 8 februari 2015 23:54 schreef isax het volgende:
quote:Op zondag 8 februari 2015 23:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Het viel best mee, het was Tinkywinky niet.
shit delete evenquote:Op zondag 8 februari 2015 23:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat bedacht ik me ook al maar ik besloot het niet te posten.
ja roep en admin blok deze hond en disable even de new member pagequote:Op zondag 8 februari 2015 23:53 schreef Gert het volgende:
Ja hallo ik zit hier niet voor de kat z'n kut te F5-en.
Ben jij datquote:Op zondag 8 februari 2015 23:54 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Die vrouw zat toch ook in dat filmpje van jou?
[ afbeelding ]
quote:
Was die niet afgepakt?quote:Op zondag 8 februari 2015 23:54 schreef isax het volgende:
Nee die vrouw. Normaal onthoud ik dat niet maar ze viel op omdat ze er nogal gereformeerd uitzag.quote:
ikquote:
Serieuze klauwen.quote:
Aan de overkant.....quote:
Die reserve ook?quote:
Met wat, die kunnen toch ook niksquote:Op zondag 8 februari 2015 23:57 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
De site admins zijn wel traag
1quote:Op zondag 8 februari 2015 23:57 schreef liesje1979 het volgende:
Hoeveel post zouden dat geweest zijn?
hmm 3 per minuut en dan uurtje? ehhh 180 ofzo?quote:Op zondag 8 februari 2015 23:57 schreef liesje1979 het volgende:
Paar honderd wel geloof ik.quote:Op zondag 8 februari 2015 23:57 schreef liesje1979 het volgende:
Hahahah jij was het!! Wat een wending!!quote:Op zondag 8 februari 2015 23:58 schreef Ygritte het volgende:
Ik heb geen idee waar het over gaat allemaal...![]()
Z'n laatste account had toch al over de 100 posts dacht ik gezien te hebben.quote:Op zondag 8 februari 2015 23:58 schreef isax het volgende:
[..]
hmm 3 per minuut en dan uurtje? ehhh 180 ofzo?
dat je niet een topic 1000 was mutsquote:Op zondag 8 februari 2015 23:58 schreef Ygritte het volgende:
quote:Op zondag 8 februari 2015 23:58 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik mis de lasershow.![]()
[ afbeelding ]
Wat wat wat?quote:Op zondag 8 februari 2015 23:59 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hahahah jij was het!! Wat een wending!!
Die ene kreeg een ban en kwam terug als tig kloons die eerst scheldposts spamde en toen een triljoen posts met tig lasergifs.quote:Op zondag 8 februari 2015 23:58 schreef Ygritte het volgende:
3 per minuut, volgens mij waren het er meer. Ik heb in ieder geval een uur niets anders gedaan dan weggegooid.quote:Op zondag 8 februari 2015 23:58 schreef isax het volgende:
[..]
hmm 3 per minuut en dan uurtje? ehhh 180 ofzo?
Ooohhh Heypro.... Mafkees.... Voorspelbaar, dat dan wel weer:Pquote:Op zondag 8 februari 2015 23:59 schreef Voxs het volgende:
[..]
Die ene kreeg een ban en kwam terug als tig kloons die eerst scheldposts spamde en toen een triljoen posts met tig lasergifs.
denk ik ook. 3 per 10 secondenquote:Op maandag 9 februari 2015 00:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
3 per minuut, volgens mij waren het er meer. Ik heb in ieder geval een uur niets anders gedaan dan weggegooid.
ik had je gebannedquote:Op maandag 9 februari 2015 00:00 schreef Joezi het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dat verdiend een borrelquote:Op maandag 9 februari 2015 00:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
3 per minuut, volgens mij waren het er meer. Ik heb in ieder geval een uur niets anders gedaan dan weggegooid.
quote:Op maandag 9 februari 2015 00:00 schreef Joezi het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik heb de lijstjes, namen en screens. Zal morgen eens gaan tellen.quote:Op maandag 9 februari 2015 00:00 schreef liesje1979 het volgende:
Nee,niet doen.......quote:Op maandag 9 februari 2015 00:00 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nee joh.quote:
Ik doe mee kan nog wel ffquote:Op maandag 9 februari 2015 00:01 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat verdiend een borrel
[ afbeelding ]
we gaan nu naar tunneltje. Rij maar achter die rowstige opel aan. Dan worden opgepikt in een weilandquote:Op maandag 9 februari 2015 00:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Was dikke rave man. Maar de popo kwam, dus ineens iedereen split.
quote:Op maandag 9 februari 2015 00:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Was dikke rave man. Maar de popo kwam, dus ineens iedereen split.
Proost ....quote:Op maandag 9 februari 2015 00:01 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat verdiend een borrel
[ afbeelding ]
wat doe jij dan hier ouwe bromsnorquote:
jupsquote:
Je wordt er alleen niet beter van.quote:Op maandag 9 februari 2015 00:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Neenee. Utopia. Voor AIDS bestaat medicatie.
Mijn ogen doen ook een beetje raar na die kutgif! En dan te bedenken dat dat weet ik het hoe lang doorging... Heb medelijden met 'hullie'hoor!quote:
Stiekem hoop ik dat iemand gaat klagen bij geen-idee-waar hij zit.quote:Op maandag 9 februari 2015 00:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik stem voor 'Hij mag nooooit meer terugkomen'
Tis alleen jammer dat hij dat momenteel bepaalt en niet wij.quote:Op maandag 9 februari 2015 00:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik stem voor 'Hij mag nooooit meer terugkomen'
Kan je niet een kleine schatting geven?quote:Op maandag 9 februari 2015 00:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb de lijstjes, namen en screens. Zal morgen eens gaan tellen.
ik geloof dat onze golden shower fetisjist net weg isquote:Op maandag 9 februari 2015 00:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Al jullie verdoemde zielen onderpissen
Maar wie weet waar hij zit? Ik iig nietquote:Op maandag 9 februari 2015 00:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Stiekem hoop ik dat iemand gaat klagen bij geen-idee-waar hij zit.
Ik heb het even achter neergelegd.quote:Op maandag 9 februari 2015 00:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Tis alleen jammer dat hij dat momenteel bepaalt en niet wij.
Klopt. Maar je staat tenminste niet iemand in de douche te neuken in een tochtige schuur terwijl je vrouw thuis op de bank met een bak popcorn toe zit te kijken.quote:
Doe es liefquote:Op maandag 9 februari 2015 00:06 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik heb het even achter neergelegd.
Dat hangt van de context af.quote:Op maandag 9 februari 2015 00:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Klopt. Maar je staat tenminste niet iemand in de douche te neuken in een tochtige schuur terwijl je vrouw thuis op de bang met een bak popcorn toe zit te kijken.
Dat moet niet heel moeilijk zijn om uit te vinden, hij heeft best een hoop hints laten vallen. Maar dat is een wespennest waar ik me niet in ga begeven.quote:Op maandag 9 februari 2015 00:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maar wie weet waar hij zit? Ik iig niet
Kappen nu.quote:
We kunnen hem natuurlijk ook allemaal blokkeren. Komt zijn kado nog van pas...quote:Op maandag 9 februari 2015 00:06 schreef Jian het volgende:
[..]
zekerquote:
Wacht wat.quote:Op maandag 9 februari 2015 00:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Klopt. Maar je staat tenminste niet iemand in de douche te neuken in een tochtige schuur terwijl je vrouw thuis op de bang met een bak popcorn toe zit te kijken.
je wil hem boos hebben hehquote:
Cappen kost ook tijd, dus heb zelf ook het eea gemist en bij die gifjesshow ben ik afgehaakt. Dat was too muchquote:Op maandag 9 februari 2015 00:06 schreef liesje1979 het volgende:
Kan je niet een kleine schatting geven?
Ik weet niet of wij krijgen te zien als we een bericht verwijderen wat al verwijderd is. Dus misschien hebben we wel alle 3 steeds dezelfde post "verwijderd" omdat het een stukje scrollen was naar de verwijderknop.
Gewoon negeren.quote:Op maandag 9 februari 2015 00:08 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Wat moet jij nou weer speklap !!!
Nee. Utopia denk ik. Ik baseer mijn info op flarden uit deze SC though. Ik geloof dat er zoiets gebeurd was.quote:
ze kunnen wel even de new member page tijdelijk disablenquote:Op maandag 9 februari 2015 00:06 schreef Jian het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 februari 2015 00:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
We kunnen hem natuurlijk ook allemaal blokkeren. Komt zijn kado nog van pas...
Owneezzz... kloons.... jammer....
Zomgquote:Op maandag 9 februari 2015 00:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee. Utopia denk ik. Ik baseer mijn info op flarden uit deze SC though. Ik geloof dat er zoiets gebeurd was.
Als ie echt een beetje door het dolle is is het gewoon moeilijk te stoppen.quote:Op maandag 9 februari 2015 00:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik probeerde hem te blokkeren en zag de posts nog steedsquote:Op maandag 9 februari 2015 00:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
ik heb vorige week een trein weggegooid. De flash express die ik hier vond, was voor een ac sint meet voor flesquote:
Ja, maar hoelang danquote:Op maandag 9 februari 2015 00:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
ze kunnen wel even de new member page tijdelijk disablen
Lees de policy.quote:Op maandag 9 februari 2015 00:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Vrijwilligers?
Ik moet hard werken in de baggermijnen om mijn posts te kunnen betalen.
quote:Op maandag 9 februari 2015 00:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Als ie echt een beetje door het dolle is is het gewoon moeilijk te stoppen.
Einde UTO SC ....
Een paar daarvan heb ik ook nog verwijderdquote:Op maandag 9 februari 2015 00:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Cappen kost ook tijd, dus heb zelf ook het eea gemist en bij die gifjesshow ben ik afgehaakt. Dat was too much![]()
In topic 999 waren iig 368 postings. Daarnaast nog een aantal andere topics op diverse subfora.
Pagina herladen. Dat blokkeren werkt niet met het automatisch aanvullen van het topic helaas.quote:Op maandag 9 februari 2015 00:10 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik probeerde hem te blokkeren en zag de posts nog steeds
aha, dat was het dan. Ik heb hem op automatisch zijn.quote:Op maandag 9 februari 2015 00:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Pagina herladen. Dat blokkeren werkt niet met het automatisch aanvullen van het topic helaas.
Maar goed, hij heeft zich nu absoluut 'zeer geliefd' gemaaktquote:Op maandag 9 februari 2015 00:10 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik probeerde hem te blokkeren en zag de posts nog steeds
ja geen idee of even een strenger acceptatie beleid tav mailadressen of controle voor activatiequote:
quote:Op maandag 9 februari 2015 00:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb vorige week een trein weggegooid. De flash express die ik hier vond, was voor een ac sint meet voor fles![]()
Daar wordt je wel stil van jaquote:Op maandag 9 februari 2015 00:13 schreef FreshFruit72 het volgende:
Bertie is goed voor 3.6 milioen.....
Laat elkaar gewoon in je waarde.quote:Op maandag 9 februari 2015 00:13 schreef FreshFruit72 het volgende:
Meh. Van wat 'ie postte kreeg ik niet de indruk dat hij daadwerkelijk wist waar hij het over had. Beetje knoeien is niet hacken.quote:Op maandag 9 februari 2015 00:12 schreef Joezi het volgende:
Hij was erg handig met hacktools begreep ik
Waarom heb jij een vaste PI?quote:Op maandag 9 februari 2015 00:13 schreef FreshFruit72 het volgende:
een sc meetquote:Op maandag 9 februari 2015 00:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
AC? Ik heb dit jaar ook een trein voor hem geknutseld. Fles-express.
Oh die trein was voor hem! Haha, lachen!quote:Op maandag 9 februari 2015 00:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
u wait and seequote:Op maandag 9 februari 2015 00:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Meh. Van wat 'ie postte kreeg ik niet de indruk dat hij daadwerkelijk wist waar hij het over had. Beetje knoeien is niet hacken.
Nice ,ik hoop het ook.quote:Op maandag 9 februari 2015 00:15 schreef Jian het volgende:
Ik hoop dat ie morgen begint in de COS, worden ze helemaal gek daar
Afhaker!quote:Op maandag 9 februari 2015 00:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
een sc meet
Die was er 1 vd action met licht en geluid. Geloof dat wel het kado als plaatje had gepost want ben niet nd meet gegaan
quote:Op maandag 9 februari 2015 00:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh die trein was voor hem! Haha, lachen!
De laatste trein die op tijd reedquote:Op maandag 9 februari 2015 00:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Welke sfeer?quote:Op maandag 9 februari 2015 00:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou, dat is ook niet aardig. Dat zou de sfeer danig verpesten.
ja koffie en ja dacht het welquote:Op maandag 9 februari 2015 00:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Koffie? Bestaat die eigenlijk nog?
FF heeft best ballen.quote:Op maandag 9 februari 2015 00:20 schreef mootie het volgende:
[..]
De sfeer die ik altijd verpest volgens FF.
zweer in zijn bakkesquote:Op maandag 9 februari 2015 00:20 schreef mootie het volgende:
[..]
De sfeer die ik altijd verpest volgens FF.
Iedereen denk ikquote:Op maandag 9 februari 2015 00:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik doe soms best wel toffe dingen![]()
Soms
Wat een top topicquote:Op maandag 9 februari 2015 00:17 schreef liesje1979 het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/2176401/1/100#147317204
quote:Op maandag 9 februari 2015 00:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Soms
quote:Op maandag 9 februari 2015 00:21 schreef Baconbus het volgende:
[..]
FF heeft best ballen.
[ afbeelding ]
Volg je ook utopia ?quote:Op maandag 9 februari 2015 00:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Soms
ABO is leuk. Als ik niet zo lui zou zijn zou ik het "ik zou graag zien" topic opzoeken. Maar ja.quote:
quote:Op maandag 9 februari 2015 00:23 schreef PeZu het volgende:
[..]![]()
Juist niet brajule. Hij stapt je zacht op je hielen en als je wat zegt rent ie gauw weg
Dat zeg ik toch nietquote:Op maandag 9 februari 2015 00:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als je Utopia volgt mag je hier niet postten!
Ha ha hoiquote:Op maandag 9 februari 2015 00:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als je Utopia volgt mag je hier niet postten!
ik wou net een feestje opzoeopzoeken of bouwen. Wat zeg jijquote:
beter had ik het niet gevolgd..mijn ogenquote:Op maandag 9 februari 2015 00:33 schreef isax het volgende:
[..]
fucking misselijk van die fucking gifs
quote:Op maandag 9 februari 2015 00:33 schreef isax het volgende:
[..]
fucking misselijk van die fucking gifs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zeg: goed plan..lead the wayquote:Op maandag 9 februari 2015 00:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik wou net een feestje opzoeopzoeken of bouwen. Wat zeg jij
quote:Op maandag 9 februari 2015 00:35 schreef Joezi het volgende:
[..]ik klik niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
er worden utopias gericht overal ter wereld door mensen die het allemaal stront zat zijn zoek maar eens opquote:Op maandag 9 februari 2015 00:29 schreef Voxs het volgende:
Goh die Uitspraak in de TT is eindelijk een keer echt waar.
ik neig naar bouwen ivm dingenquote:
Oh nu bedankt. Benieuwd of ik wat toe te voegen heb als iemand die NIET volgt waar het hier NIET over gaatquote:
Ja vuigmens jijquote:
lukt je vast welquote:Op maandag 9 februari 2015 00:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nu bedankt. Benieuwd of ik wat toe te voegen heb als iemand die NIET volgt waar het hier NIET over gaat
kan kan. Eens kijken of de kamers in de slottoren gekuist zijnquote:
Joezi is een homo jaquote:Op maandag 9 februari 2015 00:41 schreef isax het volgende:
[..]
maar met joezi kan je toch wel raden wat er onder zit?
meisje toch
Juist juist.... niet teveel lawaai makenquote:Op maandag 9 februari 2015 00:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
kan kan. Eens kijken of de kamers in de slottoren gekuist zijn
ja dat en dat er gistrr ook een feestje wasquote:Op maandag 9 februari 2015 00:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Juist juist.... niet teveel lawaai maken![]()
(Aaah boeien eigenlijk, toch dikke muren in de slottoren)
Ik weet niet precies hoe ik dit moet opvatten.quote:Op maandag 9 februari 2015 00:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja vuigmens jij![]()
Vrouwen zijn de schult van alles in mijn leven jeweetz. Ook van dingen die wel goed gaan
Ja maar ik ben zeg maar van het eerst klikken dan denken.quote:Op maandag 9 februari 2015 00:41 schreef isax het volgende:
[..]
maar met joezi kan je toch wel raden wat er onder zit?
meisje toch
[youtube][quote:Op maandag 9 februari 2015 00:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe ik dit moet opvatten.
[..]
Ja maar ik ben zeg maar van het eerst klikken dan denken.
Klinkt goed!quote:Op maandag 9 februari 2015 00:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat en dat er gistrr ook een feestje was
ja dat was een leuke suprise partyquote:
dit overkomt mij ook ietsje te vaak.quote:Op maandag 9 februari 2015 00:46 schreef liesje1979 het volgende:
Ja maar ik ben zeg maar van het eerst klikken dan denken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Daar zou ik dus Godverdomme helemaal gek van wordenquote:Op maandag 9 februari 2015 00:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik moet áltijd klikken. Maakt niet uit wat. Gewoon omdat ik moet weten water er staat
quote:Op maandag 9 februari 2015 00:54 schreef PeZu het volgende:
UiteraardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
SPOILER: lasergifkettingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 februari 2015 00:56 schreef Joezi het volgende:
GelukkigSPOILER: lasergifkettingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 9 februari 2015 00:56 schreef Joezi het volgende:
Rot op met die troep !!!!SPOILER: lasergifkettingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will do what i must !!
Ik meestal, tenzij er uitdrukkelijk staat dat er iets heel naars onder de spoiler staat.quote:Op maandag 9 februari 2015 00:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik moet áltijd klikken. Maakt niet uit wat. Gewoon omdat ik moet weten water er staat
Daar houd ik je aan potverdorriequote:Op maandag 9 februari 2015 00:59 schreef Joezi het volgende:
[..]Vanaf nu zal ik proberen het netjes te houden
zal niet meer doen chefquote:Op maandag 9 februari 2015 01:00 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Daar houd ik je aan potverdorrie
quote:Op maandag 9 februari 2015 01:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga slapen ik ben moe
sluit mijn beide oogjes toe
Here houd ook deze nacht
over mij getrouw de wacht
Amen
spalenquote:Op maandag 9 februari 2015 01:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga slapen ik ben moe
sluit mijn beide oogjes toe
Here houd ook deze nacht
over mij getrouw de wacht
Amen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |