SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nb: besloten fora zijn niet in de lijst opgenomen
Ik krijg een vet salaris en schadeloosstelling voor daling van mijn IQ en schade aan mijn geestgesteldheid. Daarnaast bonussen voor het aanmoedigen van bepaalde "discussies' in het subforum. Ik klaag niet.quote:Op donderdag 1 januari 2015 12:43 schreef Dven het volgende:
Hoeveel van die 2062729 zullen gesponsord zijn? 2062721?
quote:Op donderdag 1 januari 2015 12:47 schreef Voxs het volgende:
Ik krijg een vet salaris en schadeloosstelling voor daling van mijn IQ en schade aan mijn geestgesteldheid. Daarnaast bonussen voor het aanmoedigen van bepaalde "discussies' in het subforum. Ik klaag niet.
Sterker nog: we zijn het alquote:
Tijd voor je om te verhuizen dan.quote:Op donderdag 1 januari 2015 12:49 schreef MagnumPI het volgende:
UTO
Noem het dan CSC (Centrale SlowChat) of POF (PostOpkrikForum).
quote:Op donderdag 1 januari 2015 12:56 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Tijd voor je om te verhuizen dan.
KLB / Ja
Het een is bagger, het ander bevredigend zeg je?. Niet zo'n moeilijke keuze dan.quote:Op donderdag 1 januari 2015 12:57 schreef MagnumPI het volgende:
[..]Alsof baggeren in een baggertopic gelijk staat aan postopkrikken in een SC-forum om je postcountgeilheid te bevredigen.
Zo is FOK! geboren.quote:Op donderdag 1 januari 2015 13:10 schreef timmmmm het volgende:
Utopia, een kutprogramma maar een leuk forum. Ik vraag me af hoe het komt dat dat soort meuk het toch goed doet op FOK! Bij al die grote realitysoaps openen we een forum en loopt dat als een tiet. Zie ook altijd veel nieuwe users.
Meer reacties/views levert natuurlijk meer centjes op, maar de financiele zaken van FOK! interesseren me niet zoveel, dat mag danny doen. Meer users = een leuker FOK!, vind ik dan.quote:Op donderdag 1 januari 2015 13:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Zo is FOK! geboren.
En het levert ook wat centjes op natuurlijk.
Vanochtend de top-500 posters van UTO geplaatst en bij de veelposters is het ongeveer 50-50 qua man/vrouw. De vrouwen zijn wel ietsje in de meerderheid, maar veel scheelt het niet.quote:Op donderdag 1 januari 2015 13:20 schreef timmmmm het volgende:
Ik zie bij utopia en die rls' toch zo'n versipte huisvrouw voor me die vroeger voor de opkomst van social media en fora etc a la peggy bundy met een doos bonbons oprah zat te kijken en nu voor de buis/stream zit met een laptopje op schoot en met andere huisvrouwen over hun nieuwe programma zitten te babbelen en dat dat bij een bzv of widm minder werkt
omdat mensen willen zeiken op de streams. utopia chat is gecensureerd. als je voor alternatief zoekt op google kom je al snel hier terecht.quote:Op donderdag 1 januari 2015 13:10 schreef timmmmm het volgende:
Utopia, een kutprogramma maar een leuk forum. Ik vraag me af hoe het komt dat dat soort meuk het toch goed doet op FOK! Bij al die grote realitysoaps openen we een forum en loopt dat als een tiet. Zie ook altijd veel nieuwe users.
dit zijn isa soppersquote:Op donderdag 1 januari 2015 13:20 schreef timmmmm het volgende:
Ik zie bij utopia en die rls' toch zo'n versipte huisvrouw voor me die vroeger voor de opkomst van social media en fora etc a la peggy bundy met een doos bonbons oprah zat te kijken en nu voor de buis/stream zit met een laptopje op schoot en met andere huisvrouwen over hun nieuwe programma zitten te babbelen en dat dat bij een bzv of widm minder werkt
Real life soaps zijn toch een verhaal apart. Het is vreselijke pulp en leent zich bij uitstek om te doen wat mensen blijkbaar graag doen: commentaar geven op hoe andere mensen leven en beslissingen nemen.quote:Op donderdag 1 januari 2015 13:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Meer reacties/views levert natuurlijk meer centjes op, maar de financiele zaken van FOK! interesseren me niet zoveel, dat mag danny doen. Meer users = een leuker FOK!, vind ik dan.
Dat FOK! zijn bestaan aan BB te danken heeft is geen geheim, ik vraag me alleen echt af hoe men dan zo massaal oo FOK! komt om te posten.
En dan vraag ik me ook meteen af of andere mensen dan ook graag oo fora speciaal voor andere grote programma's komt. Als we vb een boer zoekt vriuw of WIDMforum openen elk seizoen, zouden mensen dan ook toestromen omdat mensen daar nou eenmaal graag over praten tijdens uitzendingen.
Toch mooi dat mensen elkaar zo vinden op FOK!
Zoveel verschil is er niet tussen UTO en KLB. In UTO is het ook 1 en al geklaag.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Totaal aantal postings: 1.014.182
[ Bericht 0% gewijzigd door Kingstown op 01-02-2015 11:11:44 ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |