abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148212547
Op het jonge subforum UTO zijn in 2014 de meeste postings gemaakt. KLB en GC volgen op gepaste afstand op de plaatsen 2 en 3. De volledige lijst van 2014 staat onder de spoiler.
Congratz @ UTO. w/

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nb: besloten fora zijn niet in de lijst opgenomen
  donderdag 1 januari 2015 @ 12:43:57 #2
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_148212593
Hoeveel van die 2062729 zullen gesponsord zijn? 2062721?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  donderdag 1 januari 2015 @ 12:44:34 #3
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_148212610
VBL had bovenaan gestaan als er niet continu bans uitgedeeld werden :r
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_148212705
Utopia :')

Zo dat is er uit.
pi_148212731
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2015 12:43 schreef Dven het volgende:
Hoeveel van die 2062729 zullen gesponsord zijn? 2062721?
Ik krijg een vet salaris en schadeloosstelling voor daling van mijn IQ en schade aan mijn geestgesteldheid. Daarnaast bonussen voor het aanmoedigen van bepaalde "discussies' in het subforum. Ik klaag niet.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
  donderdag 1 januari 2015 @ 12:49:43 #6
436932 MagnumPI
Nuns don't work on Sunday
pi_148212807
UTO :')
Noem het dan CSC (Centrale SlowChat) of POF (PostOpkrikForum).
I believe you gotta pray to God as if you couldn't get anything done without him... and then you go about doing it as if he doesn't exist.
pi_148212828
quote:
10s.gif Op donderdag 1 januari 2015 12:47 schreef Voxs het volgende:

Ik krijg een vet salaris en schadeloosstelling voor daling van mijn IQ en schade aan mijn geestgesteldheid. Daarnaast bonussen voor het aanmoedigen van bepaalde "discussies' in het subforum. Ik klaag niet.
_O-

Wij worden rijk. *O*
pi_148212860
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2015 12:50 schreef Kingstown het volgende:

[..]

_O-

Wij worden rijk. *O*
Sterker nog: we zijn het al :P
pi_148212875
uto is kansloos volk.
pi_148213017
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2015 12:49 schreef MagnumPI het volgende:
UTO :')
Noem het dan CSC (Centrale SlowChat) of POF (PostOpkrikForum).
Tijd voor je om te verhuizen dan.
KLB / Ja
  One tough cookie donderdag 1 januari 2015 @ 12:57:48 #11
169210 liesje1979
  donderdag 1 januari 2015 @ 12:57:53 #12
436932 MagnumPI
Nuns don't work on Sunday
pi_148213079
quote:
1s.gif Op donderdag 1 januari 2015 12:56 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Tijd voor je om te verhuizen dan.
KLB / Ja
:') Alsof baggeren in een baggertopic gelijk staat aan postopkrikken in een SC-forum om je postcountgeilheid te bevredigen.
I believe you gotta pray to God as if you couldn't get anything done without him... and then you go about doing it as if he doesn't exist.
pi_148213131
~O>
SOONY
pi_148213174
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2015 12:57 schreef MagnumPI het volgende:

[..]

:') Alsof baggeren in een baggertopic gelijk staat aan postopkrikken in een SC-forum om je postcountgeilheid te bevredigen.
Het een is bagger, het ander bevredigend zeg je?. Niet zo'n moeilijke keuze dan.
  donderdag 1 januari 2015 @ 13:10:35 #15
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_148213507
Utopia, een kutprogramma maar een leuk forum. Ik vraag me af hoe het komt dat dat soort meuk het toch goed doet op FOK! Bij al die grote realitysoaps openen we een forum en loopt dat als een tiet. Zie ook altijd veel nieuwe users.
Laffe huichelaar
  donderdag 1 januari 2015 @ 13:11:57 #16
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_148213554
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2015 13:10 schreef timmmmm het volgende:
Utopia, een kutprogramma maar een leuk forum. Ik vraag me af hoe het komt dat dat soort meuk het toch goed doet op FOK! Bij al die grote realitysoaps openen we een forum en loopt dat als een tiet. Zie ook altijd veel nieuwe users.
Zo is FOK! geboren.

En het levert ook wat centjes op natuurlijk.
  donderdag 1 januari 2015 @ 13:20:28 #17
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_148213842
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2015 13:11 schreef Dven het volgende:

[..]

Zo is FOK! geboren.

En het levert ook wat centjes op natuurlijk.
Meer reacties/views levert natuurlijk meer centjes op, maar de financiele zaken van FOK! interesseren me niet zoveel, dat mag danny doen. Meer users = een leuker FOK!, vind ik dan.

Dat FOK! zijn bestaan aan BB te danken heeft is geen geheim, ik vraag me alleen echt af hoe men dan zo massaal oo FOK! komt om te posten.

En dan vraag ik me ook meteen af of andere mensen dan ook graag oo fora speciaal voor andere grote programma's komt. Als we vb een boer zoekt vriuw of WIDMforum openen elk seizoen, zouden mensen dan ook toestromen omdat mensen daar nou eenmaal graag over praten tijdens uitzendingen.

Ik zie bij utopia en die rls' toch zo'n versipte huisvrouw voor me die vroeger voor de opkomst van social media en fora etc a la peggy bundy met een doos bonbons oprah zat te kijken en nu voor de buis/stream zit met een laptopje op schoot en met andere huisvrouwen over hun nieuwe programma zitten te babbelen en dat dat bij een bzv of widm minder werkt

Toch mooi dat mensen elkaar zo vinden op FOK!
Laffe huichelaar
pi_148213959
wtf is utopia? :')
Ik drink geen kraantjeswater.
pi_148214144
quote:
1s.gif Op donderdag 1 januari 2015 13:20 schreef timmmmm het volgende:
Ik zie bij utopia en die rls' toch zo'n versipte huisvrouw voor me die vroeger voor de opkomst van social media en fora etc a la peggy bundy met een doos bonbons oprah zat te kijken en nu voor de buis/stream zit met een laptopje op schoot en met andere huisvrouwen over hun nieuwe programma zitten te babbelen en dat dat bij een bzv of widm minder werkt
Vanochtend de top-500 posters van UTO geplaatst en bij de veelposters is het ongeveer 50-50 qua man/vrouw. De vrouwen zijn wel ietsje in de meerderheid, maar veel scheelt het niet.
Mijn vooroordeel lag ook een beetje in duigen. ;(
pi_148214215
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2015 13:10 schreef timmmmm het volgende:
omdat mensen willen zeiken op de streams. utopia chat is gecensureerd. als je voor alternatief zoekt op google kom je al snel hier terecht.
quote:

dit zijn isa soppers :D fucking fanatiek.
pi_148214316
quote:

[..]

Meer reacties/views levert natuurlijk meer centjes op, maar de financiele zaken van FOK! interesseren me niet zoveel, dat mag danny doen. Meer users = een leuker FOK!, vind ik dan.

Dat FOK! zijn bestaan aan BB te danken heeft is geen geheim, ik vraag me alleen echt af hoe men dan zo massaal oo FOK! komt om te posten.

En dan vraag ik me ook meteen af of andere mensen dan ook graag oo fora speciaal voor andere grote programma's komt. Als we vb een boer zoekt vriuw of WIDMforum openen elk seizoen, zouden mensen dan ook toestromen omdat mensen daar nou eenmaal graag over praten tijdens uitzendingen.

Toch mooi dat mensen elkaar zo vinden op FOK!
Real life soaps zijn toch een verhaal apart. Het is vreselijke pulp en leent zich bij uitstek om te doen wat mensen blijkbaar graag doen: commentaar geven op hoe andere mensen leven en beslissingen nemen.
Veel users blijven hangen omdat het subforum op zichzelf na een tijdje een rls wordt met users die elkaar in de haren vliegen over kandidaten van het programma, users die elkaar gaan mogen om de commentaren die ze leveren etc.

Overigens zijn de Uto-users heel divers en zijn het lang niet allemaal sippe huisvrouwen met bonbon besmeurde monden :P
pi_148215447
Ik wist niet dat Utopia zo populair is/was (is 't nog op tv?).
Op vrijdag 28 november 2014 18:03 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
Als ik hier over 40 jaar nog zit, open ik tegen die tijd wel een topic gewijd aan de grote tong80.
pi_148241075
Fuck UTO, lang leve KLB!
pi_148241185
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 13:12 schreef MultiBanaan het volgende:
Fuck UTO, lang leve KLB!
Zoveel verschil is er niet tussen UTO en KLB. In UTO is het ook 1 en al geklaag.
Nederlanders klagen blijkbaar graag.
pi_149257158
Januari is voorbij, dus de maandcijfers zijn bekend en een mooie gelegenheid om te checken of de trend van 2014 zich voortzet en of er eventueel nieuwe trends te zien zijn.

Met bondage heb ik onlangs gesproken of er op een makkelijke manier de verschillen tussen bepaalde tijdsperiodes gegenereerd kunnen worden (bijv. januari 2014 tov januari 2015), maar dat is helaas niet het geval, dus dat zal handmatig moeten gebeuren. Mss dat ik dat nog ga doen vandaag, maar dat kan ik niet beloven.
Op zich wel interessant om te zien welke subfora in de plus en welke in de min staan.

UTO was trouwens ook in januari het meest populaire subforum van FOK! w/

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Totaal aantal postings: 1.014.182

[ Bericht 0% gewijzigd door Kingstown op 01-02-2015 11:11:44 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')