5-3 was echt uitzonderlijk. Als dat de norm zou zijn, dan konden we een "overspannen zijn topic" aan gaan maken.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 09:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Die verschillen tussen 05-03 & 06-03! We oefenen niet voldoende.
Dat zijn de cijfers van zaterdagquote:
quote:Op maandag 9 maart 2015 10:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zijn de cijfers van zaterdagIk wacht met spanning op de cijfers van gisteren.
er ging gisteren het één en ander mis en nu is iedereen van slagquote:Op maandag 9 maart 2015 10:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dank Deisyy, maar voorlopig zal ik de stats niet meer bij gaan houden.
Mss later ooit weer eens als de zin daartoe terug is.
Echt! Wat gebeurt er allemaal?quote:Op maandag 9 maart 2015 10:35 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
er ging gisteren het één en ander mis en nu is iedereen van slag
ik snapte alle commotie ook niet eerlijk gezegd, ik dacht gewoon nah... jammer danquote:
nah... boeienquote:Op maandag 9 maart 2015 11:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Topicreeks: Oefentopic!
[..]
De tweede poging misschien, de eerste was vrij duidelijk om de poging te kapen, en dan krijg je dus reactie, en daar weer reactie, en als we nog ff zo doorgaan is het lijstje straks van 1 tm 25 recordpogingen.
Nogmaals, het gaat me de hoge mate nutteloosheid die er bij kwam kijken, en het actie-reactie gedeelte waardoor die hele lijst verziekt is, de herkomst daarvan lag in 40+, ook al hebben ze het record nu alsnog niet.
quote:Op donderdag 12 maart 2015 05:41 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik heb al 2 dagen niks gepost in 40+.
Applaus voor je zelf, volgende keer 3 dagen niet posten? Of wil je gewoon vaker langskomen?quote:Op donderdag 12 maart 2015 05:41 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik heb al 2 dagen niks gepost in 40+.
Ik zou wel vaker willen langskomen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 10:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Applaus voor je zelf, volgende keer 3 dagen niet posten? Of wil je gewoon vaker langskomen?
Er zijn inmiddels genoeg topics waar je je ei kwijt Natuurlijk ben je welkom.quote:Op donderdag 12 maart 2015 10:13 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik zou wel vaker willen langskomen.![]()
Weet vaak alleen niet altijd waar en wat ik dan moet zeggen.
dan kom je toch gewoon een keer langs...quote:Op donderdag 12 maart 2015 10:13 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik zou wel vaker willen langskomen.![]()
Weet vaak alleen niet altijd waar en wat ik dan moet zeggen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |