Probleem is dat mijn index niet de gehele FOK! geschiedenis bevat. Het is dan voor sommige reeksen waar oude topics aan zijn toegevoegd onmogelijk om accurate gegevens te krijgen. Wat ik van plan ben is op basis van een geselecteerde periode het aantal nieuwe topics binnen de reeks weer te geven, dat geeft ook goed weer hoeveel er binnen de reeksen gepost wordt.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 10:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ook leuk uiteraard, maar langste reeks is dus helemaal van de baan?
Als het niet kan, dan houdt het op. Zou handmatig weleens alle subfora bij langs kunnen gaan, maar dat is wel heel veel werk en bovendien ook maar een momentopname waarvan ik de afvraag of het de moeite waard is om het allemaal uit te gaan zoeken. De nieuwe bijdrages zijn wel cool, so keep up the good work.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 10:32 schreef bondage het volgende:
Probleem is dat mijn index niet de gehele FOK! geschiedenis bevat. Het is dan voor sommige reeksen waar oude topics aan zijn toegevoegd onmogelijk om accurate gegevens te krijgen. Wat ik van plan ben is op basis van een geselecteerde periode het aantal nieuwe topics binnen de reeks weer te geven, dat geeft ook goed weer hoeveel er binnen de reeksen gepost wordt.
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 08:33 schreef Kingstown het volgende:
[ afbeelding ] Top 500 van forum 40+ van 20-02-2015
nr / aantal posts / gebruiker
01 84 FANN
02 79 chufi
03 54 FreshFruit72
04 49 Deisyy
05 42 Kingstown
06 38 sacha
07 36 ChocoFan
08 30 Doedezemaar
09 24 drakin
10 21 Treehut362
11 18 CynicusRomanticusRob
12 15 MadMaster
13 14 Piet_Piraat
14 11 Mo_Muffin
15 08 nerd2.0
16 06 ToT
17 05 D.
18 03 tong80
18 03 isax
20 02 Eska
20 02 just me
20 02 asco
23 01 DeLepelaar
23 01 Stompzinnig
23 01 jekomterwelhinter
23 01 funky_fart
23 01 vaduz
23 01 BrandX
23 01 AdoraBelle
23 01 Jester65
23 01 Lucky2Bastard
totaal 555
Nog niet zolang geleden waren dit topcijfers. Tegenwoordig is het een doorsnee dagje.quote:
Ik ga er geen moeite voor doen in elk gevalquote:Op zaterdag 21 februari 2015 11:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nog niet zolang geleden waren dit topcijfers. Tegenwoordig is het een doorsnee dagje.![]()
Hoewel ik persoonlijk geen enkel bezwaar heb tegen doornsee dagen.
Werd wel weer eens tijd dat je op 1 stond trouwens.![]()
Had even de stats van 17/2 over het hoofd gezien....met je 301 postings. Gewoon een hele SC vol in je ééntje.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 11:16 schreef FANN het volgende:
Ik ga er geen moeite voor doen in elk gevalhet gaat zo als het gaat
kan niet in mijn eentje... heb ik tegen mezelf zitten lullen dan?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 11:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Had even de stats van 17/2 over het hoofd gezien....met je 301 postings. Gewoon een hele SC vol in je ééntje.
True, maar als je een beetje de verhoudingen kent op de plekken waar je zelf vaak bent, dan valt je dat sowieso wel op. Althans mij wel. Anyway....wat dacht je hievan als niewe feature? Met grote dank aan bondage offcourse.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 11:24 schreef Braindead2000 het volgende:
Maar dan moet je Fokvriendjes van verschillende personen met elkaar vergelijken. Het zou makkelijker zijn als je dat in 1 keer kan zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.301 postings is precies 1 volle SC. Uiteraard zijn jouw postings op die dag over meerdere delen/topics geweest.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 11:19 schreef FANN het volgende:
kan niet in mijn eentje... heb ik tegen mezelf zitten lullen dan?![]()
Ah... ik ging me al zorgen makenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 11:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
301 postings is precies 1 volle SC. Uiteraard zijn jouw postings op die dag over meerdere delen/topics geweest.
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 11:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
True, maar als je een beetje de verhoudingen kent op de plekken waar je zelf vaak bent, dan valt je dat sowieso wel op. Althans mij wel. Anyway....wat dacht je hievan als niewe feature? Met grote dank aan bondage offcourse.![]()
[ afbeelding ] Top 100 nieuwe topics per reeks van 01-01-2014 t/m 31-12-2014Die vind ik niet zo bijzonder. Informatie over users vind ik interessanter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was iig van plan om het vriendenlijstjes topic op ONZ in leven te houden en daar zit bondage ook, dus 1 maart weer lekker vergelijken en kijken wat er allemaal bij is gekomen aan extra mogelijkheden. Nu versnippert het een beetje in de verschillende topics. Overigens vind ik trends mbt subfora/reeksen e.d. ook interessant.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 11:38 schreef Braindead2000 het volgende:
Die vind ik niet zo bijzonder. Informatie over users vind ik interessanter.
Het is dat ik toen een link zag. Ik kom nooit in ONZ. Waarom heb je hem in ONZ gemaakt?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 11:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik was iig van plan om het vriendenlijstjes topic op ONZ in leven te houden en daar zit bondage ook, dus 1 maart weer lekker vergelijken en kijken wat er allemaal bij is gekomen aan extra mogelijkheden. Nu versnippert het een beetje in de verschillende topics. Overigens vind ik trends mbt subfora/reeksen e.d. ook interessant.
Zat te twijfelen tussen ONZ en GC (kom je daar wel?). Een ander subforum waar het wel zou passen kon ik niet verzinnen. Uiteindelijk voor ONZ gekozen, omdat je daar in mijn beleving iets meer marge hebt om offtopic te gaan over lijstjes en cijfers in z'n algemeenheid als op GC en op die manier niet alleen een doodserieus topic krijgt, maar tussendoor ook nog een beetje kunt grappen en grollen. Zeker met de vriendjeslijst-insteek. Leek me wel een goede mix.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 11:51 schreef Braindead2000 het volgende:
Het is dat ik toen een link zag. Ik kom nooit in ONZ. Waarom heb je hem in ONZ gemaakt?
Eigenlijk vind ik ander soort cijfers ook wel interessant. Ligt eraan waarover het gaat.
Waarom niet in 40+? Deze heb je wel in 40+ gemaakt.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 11:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zat te twijfelen tussen ONZ en GC (kom je daar wel?). Een ander subforum waar het wel zou passen kon ik niet verzinnen. Uiteindelijk voor ONZ gekozen, omdat je daar in mijn beleving iets meer marge hebt om offtopic te gaan over lijstjes en cijfers in z'n algemeenheid als op GC en op die manier niet alleen een doodserieus topic krijgt, maar tussendoor ook nog een beetje kunt grappen en grollen. Zeker met de vriendjeslijst-insteek. Leek me wel een goede mix.
Dit topic ben ik ooit begonnen in 2011.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:04 schreef Braindead2000 het volgende:
Waarom niet in 40+? Deze heb je wel in 40+ gemaakt.
Ik kom in 40+, NWS, POL en UTO.
Zoals beloofd even alles voor je op een rij gezet. Inclusief nummers ervoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 februari 2015 14:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zoals beloofd even alles voor je op een rij gezet. Inclusief nummers ervoor.
Een verhaaltje erbij dat je de percentages hebt berekend moet je zelf maar even typen.
Het is jouw topic. Plaats jij hem maar. Ik kan even geen regel verzinnen die ik er boven moet zetten. Procentuele.......? En ik ben al moe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Topics hebben geen eigenaren.quote:Op zondag 22 februari 2015 14:13 schreef Braindead2000 het volgende:
Het is jouw topic. Plaats jij hem maar. Ik kan even geen regel verzinnen die ik er boven moet zetten. Procentuele.......? En ik ben al moe.
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |