SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Totalen per maand in 2014:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien dat het hier iets mee te maken heeft...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:03 schreef HPLC het volgende:
Merkwaardige stijging, factor 10 hoger aan het einde van het jaar. Hoe kan dat?
Goede vraag. De ene extreme dag die bondage heeft geplaatst verklaard niet de hele tendens ino.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:03 schreef HPLC het volgende:
Merkwaardige stijging, factor 10 hoger aan het einde van het jaar. Hoe kan dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanaf maart 2014 weer op het oude niveau en daarna al redelijk snel een stijgende lijn muv de vakantie/WK voebal-maand en de laatste 3 maanden constant boven de 10k. wat echt uniek is voor dit subforum. Lastig om er echt een vinger achter te krijgen, maar mijn subjectieve beleving zegt het volgende:
- Meer unieke topics, waardoor er meer gepost wordt.
- Netto stijgt het aantal vaste users van 40+
- Profiteren van de UTO-hype. Utopia is by far het forum waar het meest gepost wordt en een aantal users van UTO komt met een zekere regelmaat ook in 40+. Als het daar regent, dan drupt het hier.Ik ga het posten in unieke topics nog even checken. Nog specifieke tips waarop te letten?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:43 schreef bondage het volgende:
Misschien dat het hier iets mee te maken heeft...
Denk dat je gewoon ff wat uit moet draaien en de resultaten per maand, week en dag checken. Ik heb verder niet echt tips die ik je kan geven.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ga het posten in unieke topics nog even checken. Nog specifieke tips waarop te letten?
Wat raar!quote:Op maandag 12 januari 2015 09:19 schreef Kingstown het volgende:
[ afbeelding ] Top 500 van forum 40+ van 11-01-2015
nr / aantal posts / gebruiker
01 117 FANN
02 082 Piet_Piraat
03 062 MadMaster
04 054 chufi
05 045 Doedezemaar
06 040 Deisyy
07 034 sacha
07 034 Kingstown
09 021 Treehut362
10 016 ChocoFan
11 011 just me
11 011 AdoraBelle
13 007 drakin
14 006 tong80
15 001 DeLepelaar
15 001 houdjemond
15 001 Eska
15 001 Armageddon
15 001 Snowballed
15 001 johannes_vermeer
totaal 546
De dag begint om 00.00. Toen jij hartstikke misselijk was van de griotjes.quote:Op maandag 12 januari 2015 09:26 schreef FANN het volgende:
Wat raar!volgens mij was ik er amper gisteren
ik was hartstikke druk met de schoonmaak...
ah! ja is ook zo!quote:Op maandag 12 januari 2015 09:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De dag begint om 00.00. Toen jij hartstikke misselijk was van de griotjes.
Is er een mogelijkheid om het totaal aantal postings forumbreed in 1 oogopslag te zien?quote:
Is helaas niet mogelijk omdat er tenminste één conditie moet worden meegegeven in de query. Alles weergeven betekend dat er geen waarde is om op te zoeken en dat werkt niet.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Is er een mogelijkheid om het totaal aantal postings forumbreed in 1 oogopslag te zien?
Per subforum kan ik de aantallen krijgen (top#post per forum), maar het totaal van al die subfora bij elkaar opgeteld (per dag/maand/jaar?) lukt niet. Lijkt me wel een toffe optie om te zien hoeveel er per dag/maand/jaar op heel het forum gepost is. Of zie ik iets over het hoofd en kan dat al?
Er is dus geen makkelijkere omweg om bijvoorbeeld alle subtotalen van de top#post per forum bij elkaar op te tellen of de aantal forum (per dag/week/maand) aan elkaar te koppelen?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:01 schreef bondage het volgende:
Is helaas niet mogelijk omdat er tenminste één conditie moet worden meegegeven in de query. Alles weergeven betekend dat er geen waarde is om op te zoeken en dat werkt niet.
Edit: er is een mogelijkheid, echter zitten er nogal wat nadelen aan. Ik kan natuurlijk een extra veld in de index maken welke bij elke post het getal 1 bevat, ik heb in dat geval een gegeven om op te zoeken. Dit vereist echter wel meer geheugen (index moet volledig in het geheugen passen) en ik vraag me af of dat het waard is.
Optellen kan maar dat moet ik in PHP doen en dat is een stuk trager, al helemaal als het om meerdere dagen/weken/maanden gaat. Dan krijg je hetzelfde als de optie om je FOK!vrienden weer te geven, die is ook erg traag en kan max een maand.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Er is dus geen makkelijkere omweg om bijvoorbeeld alle subtotalen van de top#post per forum bij elkaar op te tellen of de aantal forum (per dag/week/maand) aan elkaar te koppelen?
Ik kan de totalen per maand van alle subfora zelf wel bij elkaar op gaan tellen (op zich ook weer niet heel veel werk), maar een klikje via jouw site zou natuurlijk nog veel makkelijker zijn.
Duidelijk. Jammer, maar helaas. Wil eigenlijk maandelijks het topic op GC bij gaan houden en had bedacht dat het dan ook wel grappig zou zijn om de totalen forumbreed te hebben, maar dat moet ik dan mss maar laten vallen als het te veel werk gaat zijn. Wederom bedankt voor het meedenken.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:40 schreef bondage het volgende:
Optellen kan maar dat moet ik in PHP doen en dat is een stuk trager, al helemaal als het om meerdere dagen/weken/maanden gaat. Dan krijg je hetzelfde als de optie om je FOK!vrienden weer te geven, die is ook erg traag en kan max een maand.
Je hoeft niet alle fora op te tellen, de top# optie heeft een kolom '% van totaal' waar het totaal aantal posts wordt weergegeven in de header. Indien dit is ingekort kun je het volledige getal zien op het tabblad BBCode.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Duidelijk. Jammer, maar helaas. Wil eigenlijk maandelijks het topic op GC bij gaan houden en had bedacht dat het dan ook wel grappig zou zijn om de totalen forumbreed te hebben, maar dat moet ik dan mss maar laten vallen als het te veel werk gaat zijn. Wederom bedankt voor het meedenken.
De kolom "% van totaal" zie ik niet en het volledige getal via BBCode zie ik ook niet staan.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:13 schreef bondage het volgende:
Je hoeft niet alle fora op te tellen, de top# optie heeft een kolom '% van totaal' waar het totaal aantal posts wordt weergegeven in de header. Indien dit is ingekort kun je het volledige getal zien op het tabblad BBCode.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De kolom "% van totaal" zie ik niet en het volledige getal via BBCode zie ik ook niet staan.
Als ik alles copiëer, dan krijg ik onderstaande getallen per subforum, maar geen totaal van die subfora samen.
Edit: 40+ staat zowaar in de top-20.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij staat hier zichtbaar hoor: https://www.thuisserver.n(...)zbeaaj&tab=tab_table
Top# user. Ik zat te kijken bij top# forum. Nice!quote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:20 schreef bondage het volgende:
![]()
Hij staat hier zichtbaar hoor: https://www.thuisserver.n(...)zbeaaj&tab=tab_table
Ah zo, was inderdaad vergeten aan te geven dat het alleen bij de overall stats staat.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Top# user. Ik zat te kijken bij top# forum. Nice!
Is er een mogelijkheid om zelfde periodes snel met elkaar te vergelijken?quote:
Die mogelijkheid is er niet. Ik heb er wel eens over nagedacht maar heb geen idee hoe ik zoiets goed kunnen implementeren. Zat eraan te denken om een extra optie toe te voegen welke na het uitdraaien een een tweede set kan samenvoegen met de eerste en dan de verschillen laat zien. Niet heel moeilijk om te bouwen maar kost wel tijd om goed te implementeren.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 09:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Is er een mogelijkheid om zelfde periodes snel met elkaar te vergelijken?
Stel dat ik het verschil qua aantal postings in januari 2014 en januari 2015 per subforum wil zien moet ik dat dan opzoeken en het verschil zelf uitrekenen of is er een shortcut? Dit alles om een beetje inzicht te krijjgen welke subfora in de plus en in de min staan. Zelfde geldt dan voor het totaal forumbreed.
Nice dat je zelf ook met die gedachte hebt zitten te spelen. Wie weet komt het er ooit van.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 11:11 schreef bondage het volgende:
Die mogelijkheid is er niet. Ik heb er wel eens over nagedacht maar heb geen idee hoe ik zoiets goed kunnen implementeren. Zat eraan te denken om een extra optie toe te voegen welke na het uitdraaien een een tweede set kan samenvoegen met de eerste en dan de verschillen laat zien. Niet heel moeilijk om te bouwen maar kost wel tijd om goed te implementeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Totaal aantal postings januari 2015: 12057
Overzicht van de laatste 12 maanden:
02-2014 00816
03-2014 05209
04-2014 03476
05-2014 08619
06-2014 07887
07-2014 04205
08-2014 06514
09-2014 06978
10-2014 10707
11-2014 10841
12-2014 11816
01-2015 12057
totaal 89125![]()
Zelfs in 40+ sta je nog in de top-20 van de afgelopen maand.quote:Op zondag 1 februari 2015 12:37 schreef ChocoFan het volgende:
jeetje ik dacht dat ik niet zoveel had gepost de afgelopen maand.![]()
![]()
quote:Op zondag 1 februari 2015 12:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zelfs in 40+ sta je nog in de top-20 van de afgelopen maand.
Paar dagen flink doorposten is meer dan genoeg om je plekje te behouden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |