hier checken we of er behoefte aan isquote:Op zondag 1 maart 2015 12:50 schreef Treehut362 het volgende:
Poll: Moet er een 50+ forum komen op Fok!?
• JA
• NEE
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Dat weet ik niet meerquote:Op zondag 1 maart 2015 13:11 schreef Fylax het volgende:
Waarom een 50+ forum als er al een 40+ forum is?
Omdat rond die tijd allerlei vervelende ziekten op de loer liggen en we elkaar dan niet meer kunnen volgen.quote:Op zondag 1 maart 2015 13:11 schreef Fylax het volgende:
Ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn steun heb je, maar ik vrees dat het een moeilijk verhaal gaat worden. Waar zijn de JNG-gebruikers trouwens gebleven? Hebben die zich verspreid of zitten ze voor een groot deel op subforum X of zijn ze helemaal weg van FOK!?quote:
quote:Op zondag 1 maart 2015 13:11 schreef Fylax het volgende:
Wat doen we dan als de pensioenleeftijd naar 70 gaat?quote:Op zondag 1 maart 2015 13:24 schreef Bombvis het volgende:
67+ (variabel forum afhankelijk van de pensioenleeftijd), 70+
Na de sluiting van de JNG SC zijn ze massaal naar GRTD vertrokken, maar omdat ik daar zo goed als nooit kom heb ik geen idee of die er nu nog zijn of niet.quote:Op zondag 1 maart 2015 14:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mijn steun heb je, maar ik vrees dat het een moeilijk verhaal gaat worden. Waar zijn de JNG-gebruikers trouwens gebleven? Hebben die zich verspreid of zitten ze voor een groot deel op subforum X of zijn ze helemaal weg van FOK!?
Geen idee maar het was altijd een genot om te lurken daarquote:Op zondag 1 maart 2015 14:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mijn steun heb je, maar ik vrees dat het een moeilijk verhaal gaat worden. Waar zijn de JNG-gebruikers trouwens gebleven? Hebben die zich verspreid of zitten ze voor een groot deel op subforum X of zijn ze helemaal weg van FOK!?
Dan mergen we de verschillende foraquote:Op zondag 1 maart 2015 14:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wat doen we dan als de pensioenleeftijd naar 70 gaat?
quote:Op zondag 1 maart 2015 14:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ja.Dat is dan voornamelijk de slowchat zeker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
Het aantal actieve topics buiten de SC is ook enorm gestegen. (check de 40+ index maar eens)quote:
Dat maakt het zeker leuker! Maar ik heb dan wel het idee dat wanneer je er een 50+ maakt, dat dan de activiteit binnen 40+ weer minder wordt (of dat 50+ weinig heeft).quote:Op zondag 1 maart 2015 14:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het aantal actieve topics buiten de SC is ook enorm gestegen. (check de 40+ index maar eens)
Zoals vele subfora met een SC worden daar wel de meeste postings gemaakt, maar qua verhoudingen denk ik niet dat het wezenlijk anders ligt als bij R&P of POL om maar eens wat redelijk willekeurige dwarsstraten te noemen. Zou wel eens wat kunnen gaan rekenen om te zien hoe die verhoudingen liggen. Hier staan iig al wat meer data en stats.
Persoonlijk ben ik vooral erg blij met de extreem toegenomen actieve topics buiten de SC die er het laatste (pakweg) half jaar heeft plaatsgevonden. Dat maakt het wmb een heel stuk leuker allemaal.
Ow, helemaal mee eens hoor, maar ik weet wie dit topic heeft aangemaakt en hoe dat te interpreteren.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:01 schreef nikky het volgende:
Dat maakt het zeker leuker! Maar ik heb dan wel het idee dat wanneer je er een 50+ maakt, dat dan de activiteit binnen 40+ weer minder wordt (of dat 50+ weinig heeft).
Ik denk niet dat Yv naar mij luistert als ik vraag of JNG terug mag.quote:Op zondag 1 maart 2015 14:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Vraag maar aan Yvje of JNG terug mag dan.
Yvonne?quote:
Dat hoort in UVT.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:38 schreef tong80 het volgende:
Ik zou voor een kantklos en klompendans topic gaan.
Morgen een echo laten maken. Ben serieus al een paar maanden aan het kwakkelijken.quote:
Sterkte ermee, merk wel dat ik ook vaker moet pissen maar verder nog geen klachten gelukkig.quote:Op zondag 1 maart 2015 21:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Morgen een echo laten maken. Ben serieus al een paar maanden aan het kwakkelijken.
Pissen gaat nog wel. Maar conditioneel is het hijgen na het zittend plassen.
Heb dan ook geen klachten over het pissen. Buiten dat ik vaker moet 's nachts. Maar wel andere lichamelijke problemen.quote:Op zondag 1 maart 2015 21:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Sterkte ermee, merk wel dat ik ook vaker moet pissen maar verder nog geen klachten gelukkig.
Het verhaal van de versleten knie ken ik, begin je lichamelijk af te takelen?quote:Op zondag 1 maart 2015 21:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb dan ook geen klachten over het pissen. Buiten dat ik vaker moet 's nachts. Maar wel andere lichamelijke problemen.
Niks mis met m'n knie. Dan eerder de enkel door de blessures bij het voetballen. Maar het zijn andere dingen die ik onder de leden heb. Ik maak er nu een grapje over. Maar hoop dat ze iets kunnen vinden.quote:Op zondag 1 maart 2015 23:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het verhaal van de versleten knie ken ik, begin je lichamelijk af te takelen?
Uiteindelijk betaal je gratis dik zelf.quote:Op maandag 2 maart 2015 02:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Monitor kreeg gewoon gratis een abo van bondage voor de stats dan misschien , maar toch
Door mijn posts zijn er stats ...quote:Op maandag 2 maart 2015 02:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Uiteindelijk betaal je gratis dik zelf.
Sommige nachten , wanneer je doorhaalt sta je er in en soms hoger dan je verwacht Piet...quote:Op maandag 2 maart 2015 02:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dat is KT zijn ding, zal me worst wezen eerlijk gezegd alhoewel ik niet in die top 500 terecht wil komen.
Maar Monitor is een account wat ik zelf heb aangemaakt en het heeft mij uiteindelijk wel weer 20 euro gekostquote:Op maandag 2 maart 2015 02:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Monitor kreeg gewoon gratis een abo van bondage voor de stats dan misschien , maar toch
Er schijnt vroeger een 30+ reeks geweest te zijn. Heb ik gehoord van een aantal users die nu 40+ zijn.quote:Op maandag 2 maart 2015 09:05 schreef Pavement het volgende:
Ik stem voor een 30+ forum
Ik dank dat 30plussers redelijk op hetzelfde niveau zitten als 40 en 50 plussers.![]()
ik ben geen 40+ maar kan me prima vinden in 40+
ik zeg terug naar 30+ meer zielen meer vreugdequote:Op maandag 2 maart 2015 09:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Er schijnt vroeger een 30+ reeks geweest te zijn. Heb ik gehoord van een aantal users die nu 40+ zijn.
Je kunt hier altijd een 30+ reeks openen als een soort van voorbereiding op 40+, maar ik verwacht niet al te veel belangstelling en sowieso ben jij als mid-dertiger natuurlijk al klaar om nog meer op 40+ te gaan posten.quote:Op maandag 2 maart 2015 09:16 schreef Pavement het volgende:
ik zeg terug naar 30+ meer zielen meer vreugde
Zolang sas er is kom ik af en toe langsquote:Op maandag 2 maart 2015 09:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je kunt hier altijd een 30+ reeks openen als een soort van voorbereiding op 40+, maar ik verwacht niet al te veel belangstelling en sowieso ben jij als mid-dertiger natuurlijk al klaar om nog meer op 40+ te gaan posten.
Wrijf het er nog maar eens in.quote:Op zondag 1 maart 2015 13:24 schreef Bombvis het volgende:
25+ (toch een kantelmomentje hè, daarna ben je oud)
Nee, je bent gewoon oud, wen er maar aanquote:Op maandag 2 maart 2015 09:31 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Wrijf het er nog maar eens in.Ik ben 26 en voel me nog als 16.
Nee dat kan ik niet.quote:Op maandag 2 maart 2015 09:38 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nee, je bent gewoon oud, wen er maar aan
ok ok ok ok mag ik mee ????!!!??!!! ?!!!!1111!!!!quote:
Je zit dus in een quarterlife crisisquote:Op maandag 2 maart 2015 09:39 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Nee dat kan ik niet.Ik voel en gedraag me nog net als toen.
En nu? Date je met jongens van 16 om je jong te laten voelen? Drink je weer stiekem een breezertje?quote:Op maandag 2 maart 2015 09:40 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik heb idd een groot probleem met mijn leeftijd.
Jongens van 16? Alsjeblieft niet zeg, dan nog liever mannen van 50+. Ik ben gewoon mezelf om me jong te voelen.quote:Op maandag 2 maart 2015 09:41 schreef Bombvis het volgende:
[..]
En nu? Date je met jongens van 16 om je jong te laten voelen? Drink je weer stiekem een breezertje?
Toch geen kort pittig kapsel genomen hèquote:Op maandag 2 maart 2015 09:43 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik ben gewoon mezelf om me jong te voelen.
Nee daar hou ik gelukkig niet van.quote:Op maandag 2 maart 2015 09:44 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Toch geen kort pittig kapsel genomen hè
Oh, dat komt pas met je midlife crisisquote:Op maandag 2 maart 2015 09:45 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Nee daar hou ik gelukkig niet van.
PM-box van roosje gaat nu overstromen met aanbiedingen van mannelijke 50-plussers.quote:Op maandag 2 maart 2015 09:43 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Jongens van 16? Alsjeblieft niet zeg, dan nog liever mannen van 50+.
quote:Op maandag 2 maart 2015 09:28 schreef Pavement het volgende:
[..]
Zolang sas er is kom ik af en toe langs
Dan stem ik voor 25-quote:Op maandag 2 maart 2015 10:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je zit per ongeluk wéér in 40+ te posten hoor.
Kunnen er net als in 40+ ook allemaal 50-'ers gaan postenquote:Op maandag 2 maart 2015 10:13 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Lijkt mij trouwens wel gezellig hoor zo'n 50+ forum.![]()
![]()
Ga je mond eens wassen !quote:
en van 34 ?quote:Op maandag 2 maart 2015 09:43 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Jongens van 16? Alsjeblieft niet zeg, dan nog liever mannen van 50+. Ik ben gewoon mezelf om me jong te voelen.
Daar ben ik nog te jong voor.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |