hier checken we of er behoefte aan isquote:Op zondag 1 maart 2015 12:50 schreef Treehut362 het volgende:
Poll: Moet er een 50+ forum komen op Fok!?
• JA
• NEE
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Dat weet ik niet meerquote:Op zondag 1 maart 2015 13:11 schreef Fylax het volgende:
Waarom een 50+ forum als er al een 40+ forum is?
Omdat rond die tijd allerlei vervelende ziekten op de loer liggen en we elkaar dan niet meer kunnen volgen.quote:Op zondag 1 maart 2015 13:11 schreef Fylax het volgende:
Ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn steun heb je, maar ik vrees dat het een moeilijk verhaal gaat worden. Waar zijn de JNG-gebruikers trouwens gebleven? Hebben die zich verspreid of zitten ze voor een groot deel op subforum X of zijn ze helemaal weg van FOK!?quote:
quote:Op zondag 1 maart 2015 13:11 schreef Fylax het volgende:
Wat doen we dan als de pensioenleeftijd naar 70 gaat?quote:Op zondag 1 maart 2015 13:24 schreef Bombvis het volgende:
67+ (variabel forum afhankelijk van de pensioenleeftijd), 70+
Na de sluiting van de JNG SC zijn ze massaal naar GRTD vertrokken, maar omdat ik daar zo goed als nooit kom heb ik geen idee of die er nu nog zijn of niet.quote:Op zondag 1 maart 2015 14:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mijn steun heb je, maar ik vrees dat het een moeilijk verhaal gaat worden. Waar zijn de JNG-gebruikers trouwens gebleven? Hebben die zich verspreid of zitten ze voor een groot deel op subforum X of zijn ze helemaal weg van FOK!?
Geen idee maar het was altijd een genot om te lurken daarquote:Op zondag 1 maart 2015 14:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mijn steun heb je, maar ik vrees dat het een moeilijk verhaal gaat worden. Waar zijn de JNG-gebruikers trouwens gebleven? Hebben die zich verspreid of zitten ze voor een groot deel op subforum X of zijn ze helemaal weg van FOK!?
Dan mergen we de verschillende foraquote:Op zondag 1 maart 2015 14:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wat doen we dan als de pensioenleeftijd naar 70 gaat?
quote:Op zondag 1 maart 2015 14:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ja.Dat is dan voornamelijk de slowchat zeker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
Het aantal actieve topics buiten de SC is ook enorm gestegen. (check de 40+ index maar eens)quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |