En ik maar denken dat die muziek helemaal jouw smaak is...quote:
Jij denkt verkeerd.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En ik maar denken dat die muziek helemaal jouw smaak is...
Daar ken ik dr nog niet goed genoeg voor... Maar het is nog niet gebeurd .quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:56 schreef Juup© het volgende:
Zo'n TT moet nikky haast wel aantrekken![]()
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:25 schreef FANN het volgende:
KLB / Duitse kwalitetismuziek niet kunnen waarderen.
Dat is pure Duitse kwaliteitsmuziek hoor.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:29 schreef just me het volgende:
Oooooooooooooh dat is echt heel erg!
daar zijn de meningen over verdeeldquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is pure Duitse kwaliteitsmuziek hoor.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:31 schreef just me het volgende:
[..]
daar zijn de meningen over verdeeld
Zie Cabaret Voltaire - Nag, Nag, Nag. Hierboven, mijn lijflied.quote:
Dat is dom...quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:42 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik luister het niet eens i.v.m. de Duitse titel
vind ik zo mooi en ookquote:
Ook een ringtoon van me .... Voor zeikende managers....quote:
Is toch een klassieker!! Echt wel. Geniaal nummer.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ook een ringtoon van me .... Voor zeikende managers....
Prachtig iddquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is toch een klassieker!! Echt wel. Geniaal nummer.
Ik word er zelfs altijd vrolijk van.quote:
Ich auch nicht, nur schlager mag ich nicht.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:50 schreef chufi het volgende:
Ik heb geen problemen met Duitse liedjes ....
die vin ik minderquote:
gelukkig vinden we niet allemaal hetzelfde leuk!quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:51 schreef FANN het volgende:
[..]
die vin ik minderben ook geen Li Minnelli fan om eerlijk te zijn... maar die vorige vond ik wel
grappig
kan er niks aan doen, maar deze vind ik geen zak aanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler]
Precies, anders werd het ook maar saai...quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:54 schreef just me het volgende:
[..]
gelukkig vinden we niet allemaal hetzelfde leuk!
Zo mooi ook iddquote:
Ach ja, dat is vrouwen eigen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:54 schreef FANN het volgende:
[..]
kan er niks aan doen, maar deze vind ik geen zak aan
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:54 schreef chufi het volgende:
Even het vewijs van mn ringtonesen dat is voor allemaal verschillende doeleinden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler]![]()
Hoe hou je dan uit elkaar?
Ik heb er maar ééntje...
deze
Juup, je hebt goede en slechte Duitstalige muziek.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:55 schreef Juup© het volgende:
Is er geen Duitse kutmuziek topic voor jullie op Fok"?
Vraag ik me ook af.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:55 schreef Juup© het volgende:
Je kan toch ook je horizon ietwat verbreden.quote:
We kunnen ook overgaan op Russischquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:55 schreef Juup© het volgende:
Zijn allemaal voor verschillende doeleinden idd.. Sommige dienen als wekker, Andere hebben iets met personen te maken en zo ... Maar zijn allemaal kleine stukjes uit de bestaande nummers...quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:56 schreef FANN het volgende:
[..]
en dat is voor allemaal verschillende doeleinden?![]()
Hoe hou je dan uit elkaar?
Ik heb er maar ééntje...
deze
Je bent nu op dreef zeker....quote:
Al geprobeerd, weiger het met duits.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je kan toch ook je horizon ietwat verbreden.
Onder welke zou je mij stoppen?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Zijn allemaal voor verschillende doeleinden idd.. Sommige dienen als wekker, Andere hebben iets met personen te maken en zo ... Maar zijn allemaal kleine stukjes uit de bestaande nummers...
Uh, Grauzone en Joachim Witt zijn puur 80's hoor.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Al geprobeerd, weiger het met duits.Tenzij 80's en de goede bui ervoor.
Zou ik durven klikken dan?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Het was maar een voorstel, maar je hebt vast niet aangeklikt
true...quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Daar zijn jouw tetten te klein voor.
Mijn bui is ook niet goed ervoor dus als het duits is, klik ik nu niet.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Uh, Grauzone en Joachim Witt zijn puur 80's hoor.
nah.....quote:
WTF is ditquote:
quote:
Daar kwam mijn zoon een keer mee aanzetten had ie gevonden op het net en we hebben de hele avond dubbel gelegen.quote:
Als ik Eurovisie lees dan luister ik het niet eens, wat een ellende is datquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Oké........ omdat je zo aandringt...
Eurovisie is sinds het Oostblok mee doet niet leuk meer.....quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:33 schreef Juup© het volgende:
[..]
Als ik Eurovisie lees dan luister ik het niet eens, wat een ellende is dat
Is nooit leuk geweest mijns inziens.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Eurovisie is sinds het Oostblok mee doet niet leuk meer.....
Vroeger had het nog zn charmes nu niet meerquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:36 schreef Juup© het volgende:
[..]
Is nooit leuk geweest mijns inziens.
die heeft geen leven!quote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Vroeger had het nog zn charmes nu niet meer
Nooit gehad mijns inziens, maar dat is mijn meningquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Vroeger had het nog zn charmes nu niet meer
Ach, kom op jij zat vroeger als kind ook met pas gewassen haartjes op de bank naast je moeder te kijken.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:49 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nooit gehad mijns inziens, maar dat is mijn mening
Je bent wel een beetje bekrompen hoor, logisch dat je steeds in je eentje bier moet gaan drinkenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:33 schreef Juup© het volgende:
[..]
Als ik Eurovisie lees dan luister ik het niet eens, wat een ellende is dat
Eind jaren 60 keek je met je moeder daar naar. Ik ook. Dat zou me nu ook niet meer invallen maar goed, tijden veranderen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje bekrompen hoor, logisch dat je steeds in je eentje bier moet gaan drinken
je moet eerst klikken en dan oordelenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Eind jaren 60 keek je met je moeder daar naar. Ik ook. Dat zou me nu ook niet meer invallen maar goed, tijden veranderen.
Ik gaf niet eens een oordeel. Moest enkel aan vroeger denken.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:55 schreef FANN het volgende:
[..]
je moet eerst klikken en dan oordelen
kan het ietsjes kleiner?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:55 schreef Juup© het volgende:
Nu verder niet zeiken ja
Tijd voor een rustig muziekje [ afbeelding ]
![]()
Gewoon even scrollen.....doe ik ook.quote:
En er valt niets te luisteren .... En dat zonder Wifi ...quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:57 schreef FANN het volgende:
[..]
nou ik wilde niet zeikenmaar is rete irritant jah..
Nee steeds van die domme foto's wat hebben we daar nou aan?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:58 schreef chufi het volgende:
[..]
En er valt niets te luisteren .... En dat zonder Wifi ...
Ik zit nu al hun 6e nummer te beluisterenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
Speciaal voor Fann. Oostblokkers.
Dit nummer is zo slecht dat het humor wordt.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:00 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zit nu al hun 6e nummer te beluisteren
Is het Russisch danquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:01 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
als je een leuke tegenkomt geef effe mijn topic een kickje![]()
MUZ / Russische muziek topic #2
Is dat humor of niet? Heb je ook een Audi?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:00 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zit nu al hun 6e nummer te beluisteren
Ik kan er om lachenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is dat humor of niet? Heb je ook een Audi?
Ik heb er een hele avond lachstuipen van gehad een tijdje geleden.quote:
Uiteraardquote:
Piet ook al mobiel. Mijn laatste medestrijders vallen 1 voor 1 weg.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
Uiteraard
ben dit nu op een klein scherm aan het tiepen van een even geleende smartfoon en dat valt niet mee.
Als ik gedronken had was het vast nog grappigerquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb er een hele avond lachstuipen van gehad een tijdje geleden.
ik heb nog niks beslotenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Piet ook al mobiel. Mijn laatste medestrijders vallen 1 voor 1 weg.
Dit is geweldig voor als je op een feestje bent en dan dit op zet of op laat zetten, dan valt iedereen van zijn stoel of kruk.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:15 schreef D. het volgende:
[..]
Als ik gedronken had was het vast nog grappiger
Ik vind de 'clip' toch wel van toegevoegde waardequote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dit is geweldig voor als je op een feestje bent en dan dit op zet of op laat zetten, dan valt iedereen van zijn stoel of kruk.
Ik heb er maar even een topic van gemaakt in MUZ. Kunnen er nog meer mensen van "genieten".quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:18 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind de 'clip' toch wel van toegevoegde waarde
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
Speciaal voor Fann. Oostblokkers.
Dit nummer is zo slecht dat het humor wordt.
quote:
Ze willen onze mening niet blijkbaar.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Reacties zijn uitgeschakeld voor deze video.![]()
![]()
Snap je dat nou?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze willen onze mening niet blijkbaar.
Daarom bejaardenmuziek?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:27 schreef Juup© het volgende:
Het is tenslotte een 40+ topic [ afbeelding ]
Mijn zoon kwam er een aantal weken geleden mee, hij vond dat toevallig op het net en zette het voor me op.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Hè hè, oh mèn, ik heb gewoon de krampen.
Ik vind het meesterlijk.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn zoon kwam er een aantal weken geleden mee, hij vond dat toevallig op het net en zette het voor me op.
Ja, Fann begon zojuist met Russische muziek, en toen viel me dit nummer weer in.quote:
Die single heb ik ooit gehad. Man man, ik bleef het afspelen. Dan hoor je het járen later weer eens en dan is het toch minder. Net als bij oude TV series.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:27 schreef Juup© het volgende:
Ach, zolang het geen doedelzakken zijn valt het allemaal wel mee.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, Fann begon zojuist met Russische muziek, en toen viel me dit nummer weer in.
Ze moeten het alleen niet draaien als je juist zit te eten.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ach, zolang het geen doedelzakken zijn valt het allemaal wel mee.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze moeten het alleen niet draaien als je juist zit te eten.
DUs geen Luvquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ach, zolang het geen doedelzakken zijn valt het allemaal wel mee.
Nou, niet dát nummer nee.quote:
Dat kan je ook met Patty Brard als ze voor je staat en een pakje aan heeft dat ze nog uit haar LUV tijd heeft.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou, niet dát nummer nee.![]()
Overigens wel handig nummer als je moeite hebt met poepen.
Hahaha, ja dan zal het wel lukken. Toch hadden ze destijds best een paar grappige nummers. Maar Brard de laatste jaren, sjonge jonge, je snapt niet dat er nog omroepen zijn die ermee in zee willen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat kan je ook met Patty Brard als ze voor je staat en een pakje aan heeft dat ze nog uit haar LUV tijd heeft.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:40 schreef Kingstown het volgende:
Ik lees Patty Brard. Nu heb ik een stijfje. Even de mooie verhalen over haar opzoeken.
Chufi vindt dit leuk.
De lachende scheerkwast was een leuk programma.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hahaha, ja dan zal het wel lukken. Toch hadden ze destijds best een paar grappige nummers. Maar Brard de laatste jaren, sjonge jonge, je snapt niet dat er nog omroepen zijn die ermee in zee willen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stimt.quote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De lachende scheerkwast was een leuk programma.
Ron Flon Flon.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Alles van Wim T Schippers is leuk wat mij betreft.
Alles weet ik niet , maar wel veelquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L2B's Mixcloud
Ik kan de man ook goed hebben, zelfs als Ernie.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Prachtig ja.quote:
die is ook dootquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
MLN / [MLN Kletshonk] #95 - Op naar 2016.
Jij mag niet weg.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Geef me een seintje als je er één gevonden hebt...
De film?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:52 schreef D. het volgende:
[..]
Vanwaar jouw username?
Ik moet steeds aan Cocktail denken, geen idee of je dat iets zegt
deze dus,in 1 keer goed.quote:
Niet zomaar ,ik was helemaal gek van die muziek,en nog steeds.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:55 schreef D. het volgende:
Ik zie nu dat het hetzelfde logo is, dus als je zomaar iets gekozen hebt is het wel toeval
Ik heb de cd's (#2 en #3) hier in de kast staanquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Niet zomaar ,ik was helemaal gek van die muziek,en nog steeds.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:56 schreef D. het volgende:
[..]
Waarom vroeg je dan of ik de film bedoelde?
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:56 schreef D. het volgende:
[..]
Waarom vroeg je dan of ik de film bedoelde?
bij mij staan ze ook uit. Meer dan 2000 meldingen is vet irritantquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:07 schreef Juup© het volgende:
Zo.
Die irritante Quote Alerts even uitgezet. Elke keer als ik mobiel Fok! dan krijg ik als ik weer via mijn laptop Fok! een shitload aan meldingen
Jammer.quote:
Zo, jij wordt veel gequotequote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
bij mij staan ze ook uit. Meer dan 2000 meldingen is vet irritant
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
bij mij staan ze ook uit. Meer dan 2000 meldingen is vet irritant
Eeeej, D.:Dquote:
Omdat zij jou beu is?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:09 schreef Deisyy het volgende:
Waarom gaat Sacha een andere sc zoeken?
Oja, da's waarquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eeeej, D.:D
Jammer dat ik geen quote-alerts krijg als ik in het topic zit waar ik gequote wordt.
Geen probleem meequote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:10 schreef D. het volgende:
Ja, flauw, dat krijg je al je nuchter bent
Je had me ook gewoon in de waan kunnen latenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ben eigenlijk uitsluitend online op de iPad en dan heb je na een maand ofzo er 2000 staan
De hoofdprijs is een staafmixer....quote:
Ik wilde antwoorden dat ik mijn winkansen aan het spreiden ben, maar ik zet alles in op Deisyyquote:
Moet je vooral mij quotenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:13 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wilde antwoorden dat ik mijn winkansen aan het spreiden ben, maar ik zet alles in op Deisyy
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:17 schreef just me het volgende:
welterusten allemaal, morgen vroeg op ivm golfwedstrijd met het risico dat het om 09.00 uur wordt afgelast... en dan ben ik al onderweg
Goede keuzequote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:13 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wilde antwoorden dat ik mijn winkansen aan het spreiden ben, maar ik zet alles in op Deisyy
slaap lekker en golf ze!quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:17 schreef just me het volgende:
welterusten allemaal, morgen vroeg op ivm golfwedstrijd met het risico dat het om 09.00 uur wordt afgelast... en dan ben ik al onderweg
Is dit de vervanger van de youtube-linkjes, omdat die toch bijna nooit aangeklikt worden?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:27 schreef Juup© het volgende:
Succes.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:17 schreef just me het volgende:
Zou zo maar kunnenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is dit de vervanger van de youtube-linkjes, omdat die toch bijna nooit aangeklikt worden?
Ja, met zo een TT krijg je vanzelfsprekend Duitse muziekjes...quote:
Tot morgenvroeg na de afgelastingquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:17 schreef just me het volgende:
Bahquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, met zo een TT krijg je vanzelfsprekend Duitse muziekjes...
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Niet iedereen luistert Testament, ik kan dat nog wel aanhoren, maar het is niet helemaal mijn muziek.quote:
Dat zeg ik, daar heb je er weer een.quote:
Je zou een bedbank kunnen overwegen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:26 schreef Juup© het volgende:
Vannacht slaap ik maar eens in bed i.p.v. op de bank
Kotsquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat zeg ik, daar heb je er weer een.
Dat snap ik, ieder zijn/haar voorkeurquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Niet iedereen luistert Testament, ik kan dat nog wel aanhoren, maar het is niet helemaal mijn muziek.
Je hoeft toch niet te klikken, doe ik ook niet.quote:
Ik hoefde niet te klikken want ik kende hem al .. Soms heeft het zo zn voordeelquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je zou een bedbank kunnen overwegen.
Ik gooi wel eentje voor jou wil wel eens weten wat je daarvan vindt. Momentjequote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:27 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat snap ik, ieder zijn/haar voorkeur
Dat zeg ik ook elke nachtquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:26 schreef Juup© het volgende:
Vannacht slaap ik maar eens in bed i.p.v. op de bank
Alleen de thumbnail i.c.m. de titel alquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet te klikken, doe ik ook niet.
Jezus man wat ben jij negatief, de hele avond alleen maar ditquote:
quote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:33 schreef sacha het volgende:
[..]
maar waarom vertel je dit zo vaak?
Daar ga ik dus echt niet op klikkenquote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Jezus man wat ben jij negatief, de hele avond alleen maar ditof een fotootje posten
niks is goed![]()
die TT had met het vorige topic te maken, was je zelf bij...
40+ / [40+ SC #612] Svenska flikka knollar bra (of zoiets)
[..]
[..]
Heerlijk, Duits dramaquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die is super, maar dan wel de Duitse versie.quote:
Beiden kan ik niet waarderen, maar goed dat is mijn voorkeur.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Schlagers kan ik meestal wel waarderen, Volksmusik daarentegen
U vraagt, wij draaienquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die is super, maar dan wel de Duitse versie.Computer Liebe dus.
Thnx.quote:
Jij klikt alleen op youtubes die je niet kent?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik hoefde niet te klikken want ik kende hem al .. Soms heeft het zo zn voordeel
Goed bedoeld maar niet geheel mijn "stijl"quote:
Ik wilde je opvrolijken na al die Duitse muziek.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:32 schreef Juup© het volgende:
[..]
Goed bedoeld maar niet geheel mijn "stijl"
Niet?quote:
quote:Es ist kalt, wir müssen weg hier, komm
Dein Lippenstift ist verwischt
Du hast ihn gekauft und ich habe es gesehen
Zuviel rot auf deinen Lippen und du hast gesagt:
"Mach mich nicht an"
Aber du warst durchschaut, Augen sagen mehr als Worte
Du brauchst mich doch, hmh?
Alle wissen, daß wir zusammen sind ab heute,
jetzt hör ich sie! Sie kommen
Sie kommen, dich zu holen
Sie werden dich nicht finden
Niemand wird dich finden, du bist bei mir
Jeanny was wel duits.quote:
Een vroegere vriend van me was daar gek op en had de LP en hij was niet op CD te krijgen en hij had geen PC toen heb ik hem voor hem op CD gezet, en dan luister je dat ding dus helemaal goed om hem zo goed mogelijk op CD te krijgen en toen ik klaar was vond ik de LP zelfs best geinig.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:32 schreef Juup© het volgende:
[..]
Goed bedoeld maar niet geheel mijn "stijl"
Falco niet maar arme Jeanny wel....quote:
Ik kocht liever LP's, die kon ik dan weer op cassette zetten, dan ik ik beidequote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
daar was ik fan van, kocht albums op cassette
Of die ik wel wil horenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij klikt alleen op youtubes die je niet kent?
ik heb cd's vol met Neue Deutsche Wellequote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
KT kwam toen straks in de muziek-ketting nog met Andreas Dorau und die Marinas - Fred von Jupiter.
Daar heb ik de CD single van, leuk nummer...
Hahahaha oude pikquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik voel me een beetje bedreigd in mijn taakje als zeiksnor van het huis.
Nu Sas is vertroken is het wel jouw schuld.... Jij begon deze dag met een vroege post met Starparade music ....quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik voel me een beetje bedreigd in mijn taakje als zeiksnor van het huis.
Weet jij waarom Sas vertrokken is?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu Sas is vertroken is het wel jouw schuld.... Jij begon deze dag met een vroege post met Starparade music ....
Kun jij de onwetenden de link tussen NDW en Gabelstaplerführer uitleggen?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:38 schreef Doedezemaar het volgende:
ik heb cd's vol met Neue Deutsche Welle
Wir sind wie Tag und Nachtquote:
Dat is wat in me hoofd zit met deze TTquote:
uiteraardquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kun jij de onwetenden de link tussen NDW en Gabelstaplerführer uitleggen?
quote:
Ik ga van mijn principes afwijken.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:45 schreef FANN het volgende:
Nou ik laat mijn beurt voorbijgaan, Juup is vast goed in TT's
Juup, Juup, Juup, Barbatruc.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:44 schreef FANN het volgende:
[..]
neem alles effe serieus![]()
Grieks was ook niet goed, Russisch ook niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |