Eurovisie is sinds het Oostblok mee doet niet leuk meer.....quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:33 schreef Juup© het volgende:
[..]
Als ik Eurovisie lees dan luister ik het niet eens, wat een ellende is dat
Is nooit leuk geweest mijns inziens.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Eurovisie is sinds het Oostblok mee doet niet leuk meer.....
Vroeger had het nog zn charmes nu niet meerquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:36 schreef Juup© het volgende:
[..]
Is nooit leuk geweest mijns inziens.
die heeft geen leven!quote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Vroeger had het nog zn charmes nu niet meer
Nooit gehad mijns inziens, maar dat is mijn meningquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Vroeger had het nog zn charmes nu niet meer
Ach, kom op jij zat vroeger als kind ook met pas gewassen haartjes op de bank naast je moeder te kijken.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:49 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nooit gehad mijns inziens, maar dat is mijn mening
Je bent wel een beetje bekrompen hoor, logisch dat je steeds in je eentje bier moet gaan drinkenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:33 schreef Juup© het volgende:
[..]
Als ik Eurovisie lees dan luister ik het niet eens, wat een ellende is dat
Eind jaren 60 keek je met je moeder daar naar. Ik ook. Dat zou me nu ook niet meer invallen maar goed, tijden veranderen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje bekrompen hoor, logisch dat je steeds in je eentje bier moet gaan drinken
je moet eerst klikken en dan oordelenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Eind jaren 60 keek je met je moeder daar naar. Ik ook. Dat zou me nu ook niet meer invallen maar goed, tijden veranderen.
Ik gaf niet eens een oordeel. Moest enkel aan vroeger denken.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:55 schreef FANN het volgende:
[..]
je moet eerst klikken en dan oordelen
kan het ietsjes kleiner?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:55 schreef Juup© het volgende:
Nu verder niet zeiken ja
Tijd voor een rustig muziekje [ afbeelding ]
![]()
Gewoon even scrollen.....doe ik ook.quote:
En er valt niets te luisteren .... En dat zonder Wifi ...quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:57 schreef FANN het volgende:
[..]
nou ik wilde niet zeikenmaar is rete irritant jah..
Nee steeds van die domme foto's wat hebben we daar nou aan?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:58 schreef chufi het volgende:
[..]
En er valt niets te luisteren .... En dat zonder Wifi ...
Ik zit nu al hun 6e nummer te beluisterenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
Speciaal voor Fann. Oostblokkers.
Dit nummer is zo slecht dat het humor wordt.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:00 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zit nu al hun 6e nummer te beluisteren
Is het Russisch danquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:01 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
als je een leuke tegenkomt geef effe mijn topic een kickje![]()
MUZ / Russische muziek topic #2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |