En ik maar denken dat die muziek helemaal jouw smaak is...quote:
Jij denkt verkeerd.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En ik maar denken dat die muziek helemaal jouw smaak is...
Daar ken ik dr nog niet goed genoeg voor... Maar het is nog niet gebeurd .quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:56 schreef Juup© het volgende:
Zo'n TT moet nikky haast wel aantrekken![]()
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:25 schreef FANN het volgende:
KLB / Duitse kwalitetismuziek niet kunnen waarderen.
Dat is pure Duitse kwaliteitsmuziek hoor.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:29 schreef just me het volgende:
Oooooooooooooh dat is echt heel erg!
daar zijn de meningen over verdeeldquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is pure Duitse kwaliteitsmuziek hoor.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:31 schreef just me het volgende:
[..]
daar zijn de meningen over verdeeld
Zie Cabaret Voltaire - Nag, Nag, Nag. Hierboven, mijn lijflied.quote:
Dat is dom...quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:42 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik luister het niet eens i.v.m. de Duitse titel
vind ik zo mooi en ookquote:
Ook een ringtoon van me .... Voor zeikende managers....quote:
Is toch een klassieker!! Echt wel. Geniaal nummer.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ook een ringtoon van me .... Voor zeikende managers....
Prachtig iddquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is toch een klassieker!! Echt wel. Geniaal nummer.
Ik word er zelfs altijd vrolijk van.quote:
Ich auch nicht, nur schlager mag ich nicht.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:50 schreef chufi het volgende:
Ik heb geen problemen met Duitse liedjes ....
die vin ik minderquote:
gelukkig vinden we niet allemaal hetzelfde leuk!quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:51 schreef FANN het volgende:
[..]
die vin ik minderben ook geen Li Minnelli fan om eerlijk te zijn... maar die vorige vond ik wel
grappig
kan er niks aan doen, maar deze vind ik geen zak aanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler]
Precies, anders werd het ook maar saai...quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:54 schreef just me het volgende:
[..]
gelukkig vinden we niet allemaal hetzelfde leuk!
Zo mooi ook iddquote:
Ach ja, dat is vrouwen eigen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:54 schreef FANN het volgende:
[..]
kan er niks aan doen, maar deze vind ik geen zak aan
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:54 schreef chufi het volgende:
Even het vewijs van mn ringtonesen dat is voor allemaal verschillende doeleinden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler]![]()
Hoe hou je dan uit elkaar?
Ik heb er maar ééntje...
deze
Juup, je hebt goede en slechte Duitstalige muziek.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:55 schreef Juup© het volgende:
Is er geen Duitse kutmuziek topic voor jullie op Fok"?
Vraag ik me ook af.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:55 schreef Juup© het volgende:
Je kan toch ook je horizon ietwat verbreden.quote:
We kunnen ook overgaan op Russischquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:55 schreef Juup© het volgende:
Zijn allemaal voor verschillende doeleinden idd.. Sommige dienen als wekker, Andere hebben iets met personen te maken en zo ... Maar zijn allemaal kleine stukjes uit de bestaande nummers...quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:56 schreef FANN het volgende:
[..]
en dat is voor allemaal verschillende doeleinden?![]()
Hoe hou je dan uit elkaar?
Ik heb er maar ééntje...
deze
Je bent nu op dreef zeker....quote:
Al geprobeerd, weiger het met duits.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je kan toch ook je horizon ietwat verbreden.
Onder welke zou je mij stoppen?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Zijn allemaal voor verschillende doeleinden idd.. Sommige dienen als wekker, Andere hebben iets met personen te maken en zo ... Maar zijn allemaal kleine stukjes uit de bestaande nummers...
Uh, Grauzone en Joachim Witt zijn puur 80's hoor.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Al geprobeerd, weiger het met duits.Tenzij 80's en de goede bui ervoor.
Zou ik durven klikken dan?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Het was maar een voorstel, maar je hebt vast niet aangeklikt
true...quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Daar zijn jouw tetten te klein voor.
Mijn bui is ook niet goed ervoor dus als het duits is, klik ik nu niet.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Uh, Grauzone en Joachim Witt zijn puur 80's hoor.
nah.....quote:
WTF is ditquote:
quote:
Daar kwam mijn zoon een keer mee aanzetten had ie gevonden op het net en we hebben de hele avond dubbel gelegen.quote:
Als ik Eurovisie lees dan luister ik het niet eens, wat een ellende is datquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Oké........ omdat je zo aandringt...
Eurovisie is sinds het Oostblok mee doet niet leuk meer.....quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:33 schreef Juup© het volgende:
[..]
Als ik Eurovisie lees dan luister ik het niet eens, wat een ellende is dat
Is nooit leuk geweest mijns inziens.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Eurovisie is sinds het Oostblok mee doet niet leuk meer.....
Vroeger had het nog zn charmes nu niet meerquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:36 schreef Juup© het volgende:
[..]
Is nooit leuk geweest mijns inziens.
die heeft geen leven!quote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Vroeger had het nog zn charmes nu niet meer
Nooit gehad mijns inziens, maar dat is mijn meningquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Vroeger had het nog zn charmes nu niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |