Ach, kom op jij zat vroeger als kind ook met pas gewassen haartjes op de bank naast je moeder te kijken.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:49 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nooit gehad mijns inziens, maar dat is mijn mening
Je bent wel een beetje bekrompen hoor, logisch dat je steeds in je eentje bier moet gaan drinkenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:33 schreef Juup© het volgende:
[..]
Als ik Eurovisie lees dan luister ik het niet eens, wat een ellende is dat
Eind jaren 60 keek je met je moeder daar naar. Ik ook. Dat zou me nu ook niet meer invallen maar goed, tijden veranderen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje bekrompen hoor, logisch dat je steeds in je eentje bier moet gaan drinken
je moet eerst klikken en dan oordelenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Eind jaren 60 keek je met je moeder daar naar. Ik ook. Dat zou me nu ook niet meer invallen maar goed, tijden veranderen.
Ik gaf niet eens een oordeel. Moest enkel aan vroeger denken.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:55 schreef FANN het volgende:
[..]
je moet eerst klikken en dan oordelen
kan het ietsjes kleiner?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:55 schreef Juup© het volgende:
Nu verder niet zeiken ja
Tijd voor een rustig muziekje [ afbeelding ]
![]()
Gewoon even scrollen.....doe ik ook.quote:
En er valt niets te luisteren .... En dat zonder Wifi ...quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:57 schreef FANN het volgende:
[..]
nou ik wilde niet zeikenmaar is rete irritant jah..
Nee steeds van die domme foto's wat hebben we daar nou aan?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:58 schreef chufi het volgende:
[..]
En er valt niets te luisteren .... En dat zonder Wifi ...
Ik zit nu al hun 6e nummer te beluisterenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
Speciaal voor Fann. Oostblokkers.
Dit nummer is zo slecht dat het humor wordt.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:00 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zit nu al hun 6e nummer te beluisteren
Is het Russisch danquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:01 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
als je een leuke tegenkomt geef effe mijn topic een kickje![]()
MUZ / Russische muziek topic #2
Is dat humor of niet? Heb je ook een Audi?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:00 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zit nu al hun 6e nummer te beluisteren
Ik kan er om lachenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is dat humor of niet? Heb je ook een Audi?
Ik heb er een hele avond lachstuipen van gehad een tijdje geleden.quote:
Uiteraardquote:
Piet ook al mobiel. Mijn laatste medestrijders vallen 1 voor 1 weg.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
Uiteraard
ben dit nu op een klein scherm aan het tiepen van een even geleende smartfoon en dat valt niet mee.
Als ik gedronken had was het vast nog grappigerquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb er een hele avond lachstuipen van gehad een tijdje geleden.
ik heb nog niks beslotenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Piet ook al mobiel. Mijn laatste medestrijders vallen 1 voor 1 weg.
Dit is geweldig voor als je op een feestje bent en dan dit op zet of op laat zetten, dan valt iedereen van zijn stoel of kruk.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:15 schreef D. het volgende:
[..]
Als ik gedronken had was het vast nog grappiger
Ik vind de 'clip' toch wel van toegevoegde waardequote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dit is geweldig voor als je op een feestje bent en dan dit op zet of op laat zetten, dan valt iedereen van zijn stoel of kruk.
Ik heb er maar even een topic van gemaakt in MUZ. Kunnen er nog meer mensen van "genieten".quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:18 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind de 'clip' toch wel van toegevoegde waarde
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
Speciaal voor Fann. Oostblokkers.
Dit nummer is zo slecht dat het humor wordt.
quote:
Ze willen onze mening niet blijkbaar.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Reacties zijn uitgeschakeld voor deze video.![]()
![]()
Snap je dat nou?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze willen onze mening niet blijkbaar.
Daarom bejaardenmuziek?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:27 schreef Juup© het volgende:
Het is tenslotte een 40+ topic [ afbeelding ]
Mijn zoon kwam er een aantal weken geleden mee, hij vond dat toevallig op het net en zette het voor me op.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Hè hè, oh mèn, ik heb gewoon de krampen.
Ik vind het meesterlijk.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn zoon kwam er een aantal weken geleden mee, hij vond dat toevallig op het net en zette het voor me op.
Ja, Fann begon zojuist met Russische muziek, en toen viel me dit nummer weer in.quote:
Die single heb ik ooit gehad. Man man, ik bleef het afspelen. Dan hoor je het járen later weer eens en dan is het toch minder. Net als bij oude TV series.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:27 schreef Juup© het volgende:
Het is tenslotte een 40+ topic [ afbeelding ]
Ach, zolang het geen doedelzakken zijn valt het allemaal wel mee.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, Fann begon zojuist met Russische muziek, en toen viel me dit nummer weer in.
Ze moeten het alleen niet draaien als je juist zit te eten.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ach, zolang het geen doedelzakken zijn valt het allemaal wel mee.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze moeten het alleen niet draaien als je juist zit te eten.
DUs geen Luvquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ach, zolang het geen doedelzakken zijn valt het allemaal wel mee.
Nou, niet dát nummer nee.quote:
Dat kan je ook met Patty Brard als ze voor je staat en een pakje aan heeft dat ze nog uit haar LUV tijd heeft.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou, niet dát nummer nee.![]()
Overigens wel handig nummer als je moeite hebt met poepen.
Hahaha, ja dan zal het wel lukken. Toch hadden ze destijds best een paar grappige nummers. Maar Brard de laatste jaren, sjonge jonge, je snapt niet dat er nog omroepen zijn die ermee in zee willen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat kan je ook met Patty Brard als ze voor je staat en een pakje aan heeft dat ze nog uit haar LUV tijd heeft.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:40 schreef Kingstown het volgende:
Ik lees Patty Brard. Nu heb ik een stijfje. Even de mooie verhalen over haar opzoeken.
Chufi vindt dit leuk.
De lachende scheerkwast was een leuk programma.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hahaha, ja dan zal het wel lukken. Toch hadden ze destijds best een paar grappige nummers. Maar Brard de laatste jaren, sjonge jonge, je snapt niet dat er nog omroepen zijn die ermee in zee willen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stimt.quote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De lachende scheerkwast was een leuk programma.
Ron Flon Flon.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Alles van Wim T Schippers is leuk wat mij betreft.
Alles weet ik niet , maar wel veelquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L2B's Mixcloud
Ik kan de man ook goed hebben, zelfs als Ernie.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Prachtig ja.quote:
die is ook dootquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
MLN / [MLN Kletshonk] #95 - Op naar 2016.
Jij mag niet weg.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Geef me een seintje als je er één gevonden hebt...
De film?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:52 schreef D. het volgende:
[..]
Vanwaar jouw username?
Ik moet steeds aan Cocktail denken, geen idee of je dat iets zegt
deze dus,in 1 keer goed.quote:
Niet zomaar ,ik was helemaal gek van die muziek,en nog steeds.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:55 schreef D. het volgende:
Ik zie nu dat het hetzelfde logo is, dus als je zomaar iets gekozen hebt is het wel toeval
Ik heb de cd's (#2 en #3) hier in de kast staanquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Niet zomaar ,ik was helemaal gek van die muziek,en nog steeds.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:56 schreef D. het volgende:
[..]
Waarom vroeg je dan of ik de film bedoelde?
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:56 schreef D. het volgende:
[..]
Waarom vroeg je dan of ik de film bedoelde?
bij mij staan ze ook uit. Meer dan 2000 meldingen is vet irritantquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:07 schreef Juup© het volgende:
Zo.
Die irritante Quote Alerts even uitgezet. Elke keer als ik mobiel Fok! dan krijg ik als ik weer via mijn laptop Fok! een shitload aan meldingen
Jammer.quote:
Zo, jij wordt veel gequotequote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
bij mij staan ze ook uit. Meer dan 2000 meldingen is vet irritant
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
bij mij staan ze ook uit. Meer dan 2000 meldingen is vet irritant
Eeeej, D.:Dquote:
Omdat zij jou beu is?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:09 schreef Deisyy het volgende:
Waarom gaat Sacha een andere sc zoeken?
Oja, da's waarquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eeeej, D.:D
Jammer dat ik geen quote-alerts krijg als ik in het topic zit waar ik gequote wordt.
Geen probleem meequote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:10 schreef D. het volgende:
Ja, flauw, dat krijg je al je nuchter bent
Je had me ook gewoon in de waan kunnen latenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ben eigenlijk uitsluitend online op de iPad en dan heb je na een maand ofzo er 2000 staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |