Ik lach mezelf suf nu ik in de stad benquote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Heb je nog boeiende exemplaren gezien?
Denk het niet want ik kwam er niet langs...oh, wacht, je bedoeld vrouwelijk exemplaren....quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Heb je nog boeiende exemplaren gezien?
jij bent een heel bijzonder exemplaar toch ?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Denk het niet want ik kwam er niet langs...oh, wacht, je bedoeld vrouwelijk exemplaren....
Zeker weten, maar niet geïnteresseerd in de blikken van mannen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:04 schreef just me het volgende:
[..]
jij bent een heel bijzonder exemplaar toch ?
Mooi zo en jammer van de vrouwtjes, zal wel te koud zijn nog.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:02 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik lach mezelf suf nu ik in de stad ben![]()
Maar m.b.t. gewillige vrouwtjes apen valt het best tegen
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Denk het niet want ik kwam er niet langs...oh, wacht, je bedoeld vrouwelijk exemplaren....
Die moeten dan wel gewillig zijn.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Ik bedoelde inderdaad de vrouwelijke aapjes voor Juup
Dat zou wel handig zijn.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die moeten dan wel gewillig zijn.
Ach, een beetje eigenwijs is wel een uitdaging, vind ik.quote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zeker weten, maar niet geïnteresseerd in de blikken van mannen.
Dan hebben ze aan mij een behoorlijke uitdaging, qua eigenwijsheid had ik een vrouw kunnen zijnquote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, een beetje eigenwijs is wel een uitdaging, vind ik.
Zie je mij van achteren en je denkt wow, tot ik me omdraai als je fluit.......quote:
Soms wel, ligt eraan hoe eigenwijs iemand is.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, een beetje eigenwijs is wel een uitdaging, vind ik.
Nou, ik ben ook niet bepaald meegaand. En een beetje weird. Maar ik val helemaal niet op mannen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dan hebben ze aan mij een behoorlijke uitdaging, qua eigenwijsheid had ik een vrouw kunnen zijn
joh!quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou, ik ben ook niet bepaald meegaand. En een beetje weird.
Ach, daar zit ik niet mee.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:24 schreef sacha het volgende:
[..]
ja, en hoe vaker je dit meldt, hoe minder ik je geloof
and what you see is what you getquote:
Ben nu eenmaal niet meegaand, dat geeft nogal eens problemen in het dagelijks leven.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:33 schreef sacha het volgende:
[..]
maar waarom vertel je dit zo vaak?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |