Die had ik vorige week al willen posten voor hemquote:
Geniet er maar lekker van.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 15:47 schreef Juup© het volgende:
[ afbeelding ]
Toch wel lekker op het terras, in de zonneschijn en een beetje wind![]()
Tot zover mijn thuisblijfbankhangdag
Dat biertje staat daar wel erg alleen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 15:47 schreef Juup© het volgende:
[ afbeelding ]
Toch wel lekker op het terras, in de zonneschijn en een beetje wind![]()
Tot zover mijn thuisblijfbankhangdag
Kom naar hier naartoe, dan krijg jij er ook wel 1 dan is mijn 0,5 ltr niet alleenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 15:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat biertje staat daar wel erg alleen.
Ik zie nagenoeg geen bewolking, maar ik ga zo verkassen even naar de stad denk ik.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoop dat het zonnetje nog even aanhoudt dan
Al gearriveerdquote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:29 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik zie nagenoeg geen bewolking, maar ik ga zo verkassen even naar de stad denk ik.
Ik lach mezelf suf nu ik in de stad benquote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Heb je nog boeiende exemplaren gezien?
Denk het niet want ik kwam er niet langs...oh, wacht, je bedoeld vrouwelijk exemplaren....quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Heb je nog boeiende exemplaren gezien?
jij bent een heel bijzonder exemplaar toch ?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Denk het niet want ik kwam er niet langs...oh, wacht, je bedoeld vrouwelijk exemplaren....
Zeker weten, maar niet geïnteresseerd in de blikken van mannen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:04 schreef just me het volgende:
[..]
jij bent een heel bijzonder exemplaar toch ?
Mooi zo en jammer van de vrouwtjes, zal wel te koud zijn nog.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:02 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik lach mezelf suf nu ik in de stad ben![]()
Maar m.b.t. gewillige vrouwtjes apen valt het best tegen
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Denk het niet want ik kwam er niet langs...oh, wacht, je bedoeld vrouwelijk exemplaren....
Die moeten dan wel gewillig zijn.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Ik bedoelde inderdaad de vrouwelijke aapjes voor Juup
Dat zou wel handig zijn.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die moeten dan wel gewillig zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |