Mo... je haar danstquote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik ga ook nog maar eens 1 ritje voor de laatste boodschappen doen, lekker op de fiets, heerlijk weertje en fietsen is gezond. Heb ik tenminste alles in huis en mijn dagelijkse portie lichaamsbeweging gehad.
Ja, ik heb dus geen blender gewonnen. Moet ik verdorie nog maar eens aan een of andere kwis meedoen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:00 schreef FANN het volgende:
[..]
alles in de blender flikkeren is nog handiger
Nee, vandaag heb ik een staart.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Mo... je haar danstlekker kop in de wind enzo
Die had ik vorige week al willen posten voor hemquote:
Geniet er maar lekker van.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 15:47 schreef Juup© het volgende:
[ afbeelding ]
Toch wel lekker op het terras, in de zonneschijn en een beetje wind![]()
Tot zover mijn thuisblijfbankhangdag
Dat biertje staat daar wel erg alleen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 15:47 schreef Juup© het volgende:
[ afbeelding ]
Toch wel lekker op het terras, in de zonneschijn en een beetje wind![]()
Tot zover mijn thuisblijfbankhangdag
Kom naar hier naartoe, dan krijg jij er ook wel 1 dan is mijn 0,5 ltr niet alleenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 15:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat biertje staat daar wel erg alleen.
Ik zie nagenoeg geen bewolking, maar ik ga zo verkassen even naar de stad denk ik.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoop dat het zonnetje nog even aanhoudt dan
Al gearriveerdquote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:29 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik zie nagenoeg geen bewolking, maar ik ga zo verkassen even naar de stad denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |