De hoofdprijs is een staafmixer....quote:
Ik wilde antwoorden dat ik mijn winkansen aan het spreiden ben, maar ik zet alles in op Deisyyquote:
Moet je vooral mij quotenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:13 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wilde antwoorden dat ik mijn winkansen aan het spreiden ben, maar ik zet alles in op Deisyy
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:17 schreef just me het volgende:
welterusten allemaal, morgen vroeg op ivm golfwedstrijd met het risico dat het om 09.00 uur wordt afgelast... en dan ben ik al onderweg
Goede keuzequote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:13 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wilde antwoorden dat ik mijn winkansen aan het spreiden ben, maar ik zet alles in op Deisyy
slaap lekker en golf ze!quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:17 schreef just me het volgende:
welterusten allemaal, morgen vroeg op ivm golfwedstrijd met het risico dat het om 09.00 uur wordt afgelast... en dan ben ik al onderweg
Is dit de vervanger van de youtube-linkjes, omdat die toch bijna nooit aangeklikt worden?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:27 schreef JuupŠ het volgende:
Het is tenslotte een 40+ topic [ afbeelding ]
Succes.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:17 schreef just me het volgende:
Zou zo maar kunnenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is dit de vervanger van de youtube-linkjes, omdat die toch bijna nooit aangeklikt worden?
Ja, met zo een TT krijg je vanzelfsprekend Duitse muziekjes...quote:
Tot morgenvroeg na de afgelastingquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:17 schreef just me het volgende:
Bahquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, met zo een TT krijg je vanzelfsprekend Duitse muziekjes...
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Niet iedereen luistert Testament, ik kan dat nog wel aanhoren, maar het is niet helemaal mijn muziek.quote:
Dat zeg ik, daar heb je er weer een.quote:
Je zou een bedbank kunnen overwegen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:26 schreef JuupŠ het volgende:
Vannacht slaap ik maar eens in bed i.p.v. op de bank
Kotsquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat zeg ik, daar heb je er weer een.
Dat snap ik, ieder zijn/haar voorkeurquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Niet iedereen luistert Testament, ik kan dat nog wel aanhoren, maar het is niet helemaal mijn muziek.
Je hoeft toch niet te klikken, doe ik ook niet.quote:
Ik hoefde niet te klikken want ik kende hem al .. Soms heeft het zo zn voordeelquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je zou een bedbank kunnen overwegen.
Ik gooi wel eentje voor jou wil wel eens weten wat je daarvan vindt. Momentjequote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:27 schreef JuupŠ het volgende:
[..]
Dat snap ik, ieder zijn/haar voorkeur
Dat zeg ik ook elke nachtquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:26 schreef JuupŠ het volgende:
Vannacht slaap ik maar eens in bed i.p.v. op de bank
Alleen de thumbnail i.c.m. de titel alquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet te klikken, doe ik ook niet.
Jezus man wat ben jij negatief, de hele avond alleen maar ditquote:
quote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:33 schreef sacha het volgende:
[..]
maar waarom vertel je dit zo vaak?
Daar ga ik dus echt niet op klikkenquote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Jezus man wat ben jij negatief, de hele avond alleen maar ditof een fotootje posten
niks is goed![]()
die TT had met het vorige topic te maken, was je zelf bij...
40+ / [40+ SC #612] Svenska flikka knollar bra (of zoiets)
[..]
[..]
Heerlijk, Duits dramaquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die is super, maar dan wel de Duitse versie.quote:
Beiden kan ik niet waarderen, maar goed dat is mijn voorkeur.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Schlagers kan ik meestal wel waarderen, Volksmusik daarentegen
U vraagt, wij draaienquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die is super, maar dan wel de Duitse versie.Computer Liebe dus.
Thnx.quote:
Jij klikt alleen op youtubes die je niet kent?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik hoefde niet te klikken want ik kende hem al .. Soms heeft het zo zn voordeel
Goed bedoeld maar niet geheel mijn "stijl"quote:
Ik wilde je opvrolijken na al die Duitse muziek.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:32 schreef JuupŠ het volgende:
[..]
Goed bedoeld maar niet geheel mijn "stijl"
Niet?quote:
quote:Es ist kalt, wir müssen weg hier, komm
Dein Lippenstift ist verwischt
Du hast ihn gekauft und ich habe es gesehen
Zuviel rot auf deinen Lippen und du hast gesagt:
"Mach mich nicht an"
Aber du warst durchschaut, Augen sagen mehr als Worte
Du brauchst mich doch, hmh?
Alle wissen, daß wir zusammen sind ab heute,
jetzt hör ich sie! Sie kommen
Sie kommen, dich zu holen
Sie werden dich nicht finden
Niemand wird dich finden, du bist bei mir
Jeanny was wel duits.quote:
Een vroegere vriend van me was daar gek op en had de LP en hij was niet op CD te krijgen en hij had geen PC toen heb ik hem voor hem op CD gezet, en dan luister je dat ding dus helemaal goed om hem zo goed mogelijk op CD te krijgen en toen ik klaar was vond ik de LP zelfs best geinig.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:32 schreef JuupŠ het volgende:
[..]
Goed bedoeld maar niet geheel mijn "stijl"
Falco niet maar arme Jeanny wel....quote:
Ik kocht liever LP's, die kon ik dan weer op cassette zetten, dan ik ik beidequote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
daar was ik fan van, kocht albums op cassette
Of die ik wel wil horenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij klikt alleen op youtubes die je niet kent?
ik heb cd's vol met Neue Deutsche Wellequote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
KT kwam toen straks in de muziek-ketting nog met Andreas Dorau und die Marinas - Fred von Jupiter.
Daar heb ik de CD single van, leuk nummer...
Hahahaha oude pikquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik voel me een beetje bedreigd in mijn taakje als zeiksnor van het huis.
Nu Sas is vertroken is het wel jouw schuld.... Jij begon deze dag met een vroege post met Starparade music ....quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik voel me een beetje bedreigd in mijn taakje als zeiksnor van het huis.
Weet jij waarom Sas vertrokken is?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu Sas is vertroken is het wel jouw schuld.... Jij begon deze dag met een vroege post met Starparade music ....
Kun jij de onwetenden de link tussen NDW en Gabelstaplerführer uitleggen?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:38 schreef Doedezemaar het volgende:
ik heb cd's vol met Neue Deutsche Welle
Wir sind wie Tag und Nachtquote:
Dat is wat in me hoofd zit met deze TTquote:
uiteraardquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kun jij de onwetenden de link tussen NDW en Gabelstaplerführer uitleggen?
quote:
Ik ga van mijn principes afwijken.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:45 schreef FANN het volgende:
Nou ik laat mijn beurt voorbijgaan, Juup is vast goed in TT's
Juup, Juup, Juup, Barbatruc.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:44 schreef FANN het volgende:
[..]
neem alles effe serieus![]()
Grieks was ook niet goed, Russisch ook niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |