is niet boswachter genoeg voor susterenquote:Op donderdag 11 september 2014 16:05 schreef Chai het volgende:
Ik zou Susteren even dmen om je te laten informeren
9/10 zou dragen.quote:Op donderdag 11 september 2014 16:06 schreef Mortaxx het volgende:
Waarom reageren jullie niet op het pak
quote:Op donderdag 11 september 2014 16:04 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wooowwww zo grappig deze XD hahaahaaahh fucking originele grappen altijd
quote:
Zo pakkend was het niet..quote:Op donderdag 11 september 2014 16:06 schreef Mortaxx het volgende:
Waarom reageren jullie niet op het pak
Zou donkerblauw of grijs doen. Wel egaal ja.quote:Op donderdag 11 september 2014 16:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kan toch beter voor iets 'simpelers' gaan. Streep ruitje enzo niet doen
sowieso, mensen met zo'n clownspakquote:Op donderdag 11 september 2014 16:09 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Zou donkerblauw of grijs doen. Wel egaal ja.
zou die faggot uit US dragen.quote:Op donderdag 11 september 2014 16:09 schreef Chai het volgende:
En voor de casual friday
[ afbeelding ]
Jij mag niet mee shoppenquote:Op donderdag 11 september 2014 16:09 schreef Chai het volgende:
En voor de casual friday
[ afbeelding ]
Zwart u wot m8quote:Op donderdag 11 september 2014 16:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
sowieso, mensen met zo'n clownspak![]()
Effe en zwarhhht
Clown 2.0quote:Op donderdag 11 september 2014 16:09 schreef Chai het volgende:
En voor de casual friday
[ afbeelding ]
Ja met zwart hemd en das zeker ook nog.quote:
Kan opzich nog best mooi zijn als je daar een figuur voor hebt.quote:Op donderdag 11 september 2014 16:11 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja met zwart hemd en das zeker ook nog.
Ben er niet van gecharmeerd. Zwarte pakken vind ik meer iets voor 's avonds ook.quote:Op donderdag 11 september 2014 16:12 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kan opzich nog best mooi zijn als je daar een figuur voor hebt.
Voor vampieren.quote:Op donderdag 11 september 2014 16:13 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ben er niet van gecharmeerd. Zwarte pakken vind ik meer iets voor 's avonds ook.
Meer iets als je begrafenisondernemer bentquote:Op donderdag 11 september 2014 16:13 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ben er niet van gecharmeerd. Zwarte pakken vind ik meer iets voor 's avonds ook.
Ik ben niet gebonden aan tijd, ik ben omega.quote:Op donderdag 11 september 2014 16:13 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Koop lekker een carnavals pak dan joh.quote:Op donderdag 11 september 2014 16:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Meer iets als je begrafenisondernemer bent
Moest ook aan Genee en Gijp denken.quote:Op donderdag 11 september 2014 16:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Meer iets als je begrafenisondernemer bent
Hier zal de kledingsponsor blij mee zijnquote:Op donderdag 11 september 2014 16:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Moest ook aan Genee en Gijp denken.
Neen nog niet... Heeft geen drastische haast, haar ''oude'' doet het nog.quote:Op donderdag 11 september 2014 16:28 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
Al een laptop besteld?
Nee, best nietquote:Op donderdag 11 september 2014 16:36 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Neen nog niet... Heeft geen drastische haast, haar ''oude'' doet het nog.
Kwam alleen laatst rook uit, dus vandaar dat ze op zoek is naar een nieuwe. Lijkt daardoor niet lang nog te zullen duren denk ik
Niet? Watdan??quote:Op donderdag 11 september 2014 16:38 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
Nee, best niet
Kzou hem niet meer aanzetten ook trouwens.
Stuur haar een dmquote:Op donderdag 11 september 2014 16:43 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
Mijn broer werkt bij CoolBleu, zou wel een deal kunnen maken mocht je interesse hebben.
Wat voor deal?quote:Op donderdag 11 september 2014 16:43 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
Mijn broer werkt bij CoolBlue, zou wel een deal kunnen maken mocht je interesse hebben.
En wanneer heb je haar voor het laatst gesproken?quote:Op donderdag 11 september 2014 16:46 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat voor deal?
Maar ze heeft dat ding na dat roken gewoon nog aangehad hoor, dit is al een week geleden ofzo.
Zal wel meevallen dan.quote:Op donderdag 11 september 2014 16:46 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat voor deal?
Maar ze heeft dat ding na dat roken gewoon nog aangehad hoor, dit is al een week geleden ofzo.
Anticlimax.quote:Op donderdag 11 september 2014 16:48 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
Zal wel meevallen dan.
Nouja korting, waarschijnlijk aan inkoopprijs ofzo.
Zo netquote:Op donderdag 11 september 2014 16:47 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
En wanneer heb je haar voor het laatst gesproken?
Oke nice. Maar die korting is toch vaak maar 10% ofzo?quote:Op donderdag 11 september 2014 16:48 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
Zal wel meevallen dan.
Nouja korting, waarschijnlijk aan inkoopprijs ofzo.
Dramatisch? Hoezo? =$quote:Op woensdag 10 september 2014 20:46 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Lekker dramatisch filmpje ookWel fucking handig
Ik doe niet aan balans, houd mezelf gewoon in evenwicht
Jij ooit moeten kotsen?
haar maagdelijkheid zal hij nooit krijgen maar hij neemt vast ook genoegen met de doos waar het in zatquote:
quote:Op donderdag 11 september 2014 16:51 schreef Salatrel het volgende:
[..]
haar maagdelijkheid zal hij nooit krijgen maar hij neemt vast ook genoegen met de doos waar het in zat
[..]
haar maagdelijkheid zal hij nooit krijgen maar hij neemt vast ook genoegen met de doos waar het in zat
[..]
[..]
[..]
Ja, kan zijn. Laat maar iets weten.quote:Op donderdag 11 september 2014 16:50 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zo net
[..]
Oke nice. Maar die korting is toch vaak maar 10% ofzo?
quote:
jezus, wat ben jij domquote:
Zou als ik jou was m'n naam en adres nog niet aan Yiha geven al kreeg ik 20 laptops gratis.quote:Op donderdag 11 september 2014 16:50 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oke nice. Maar die korting is toch vaak maar 10% ofzo?
snap hem nietquote:Op donderdag 11 september 2014 16:51 schreef Salatrel het volgende:
[..]
Huh? Is dat Yiha????quote:Op donderdag 11 september 2014 16:56 schreef krioro het volgende:
[..]
Zou als ik jou was m'n naam en adres nog niet aan Yiha geven al kreeg ik 20 laptops gratis.
En negeer m'n DM eens niet, trut.
Ik hoef haar adres niet. Regel het wel met mijn broer onderling.quote:Op donderdag 11 september 2014 16:56 schreef krioro het volgende:
[..]
Zou als ik jou was m'n naam en adres nog niet aan Yiha geven al kreeg ik 20 laptops gratis.
En negeer m'n DM eens niet, trut.
[..]
quote:Op donderdag 11 september 2014 16:58 schreef VeerEli het volgende:
Ohhh krio sorry, als je ban heb krijg je geen melding en heb er overheen gekeken.
Zal even reageren hoor moppie
Ja, dacht dat dat al duidelijk was.quote:Op donderdag 11 september 2014 17:02 schreef krioro het volgende:
[..]
En ja dat is Yiha. You're welcome, ik red je leven graag.
Hoe had dat duidelijk moeten zijn?quote:Op donderdag 11 september 2014 17:02 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
Ja, dacht dat dat al duidelijk was.
Waarom nieuw account Gquote:Op donderdag 11 september 2014 17:02 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
Ja, dacht dat dat al duidelijk was.
Schone lei dit datquote:Op donderdag 11 september 2014 17:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hoe had dat duidelijk moeten zijn?
Jij vond me toch zo'n kutwijf, dus begrijp die hulp voor zo'n laptop ook niet zo dan eigenlijk
Nouja, blijkbaar vind ik je dan niet zo'n kutwijf.quote:Op donderdag 11 september 2014 17:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hoe had dat duidelijk moeten zijn?
Jij vond me toch zo'n kutwijf, dus begrijp die hulp voor zo'n laptop ook niet zo dan eigenlijk
Leugenaarquote:
Ik ga vanavond niet uit denk ik. Morgen 9:30 college.quote:Op donderdag 11 september 2014 17:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vertel me eens iets wat ik niet weet
nu jullie nogquote:Op donderdag 11 september 2014 17:12 schreef BlauweTijger het volgende:
Hij is ook gelijk helemaal bekeerd enzo.
Je bent homoquote:Op donderdag 11 september 2014 17:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vertel me eens iets wat ik niet weet
Blauwepussy. Ik moet om 2 uur werkenquote:Op donderdag 11 september 2014 17:12 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik ga vanavond niet uit denk ik. Morgen 9:30 college.
mietjequote:Op donderdag 11 september 2014 17:12 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik ga vanavond niet uit denk ik. Morgen 9:30 college.
4 EN HALF UUR LATER JA.quote:Op donderdag 11 september 2014 17:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Blauwepussy. Ik moet om 2 uur werken
KLB'ers houden niet zo van gezag denk ik. En dat terwijl LR zo'n vriendelijke jongen is.quote:Op donderdag 11 september 2014 17:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Pas op hé. Toen LR hier postte ging het helemaal mis
quote:Op donderdag 11 september 2014 17:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
KLB'ers houden niet zo van gezag denk ik.
Oh ken ik nietquote:
GC?quote:
quote:
;pquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
quote:Op donderdag 11 september 2014 15:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
In KLB lijden negen van de tien personen aan down, lekker representatief. Het is niet voor niets dat het weldenkende gedeelte van de SC een teruggetrokken FOK!bestaan leiden.
Wie niet.quote:Op donderdag 11 september 2014 16:29 schreef LudoSanders het volgende:
Net op tijd voor Fylax Friday, tref jij het ff Veer.
quote:
quote:Op donderdag 11 september 2014 18:02 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik moet even naar d wc.Dat je hem na een tijdje pas snapt en dan zoiets hebt van 'oh, de toilet!'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SNAP JE EAU DE TOILETTE![]()
![]()
hauaashuauaua xD ayy lmao
quote:Op donderdag 11 september 2014 18:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat je hem na een tijdje pas snapt en dan zoiets hebt van 'oh, het toilet!'
SNAP JE EAU DE TOILETTE![]()
![]()
hauaashuauaua xD ayy lmao
quote:Op donderdag 11 september 2014 15:53 schreef Mortaxx het volgende:
Fylax Friday. Daar blijf je voor thuis
Is goed.quote:Op donderdag 11 september 2014 18:14 schreef Fylax het volgende:
[..]
wel luisteren dan he enzo
ik stop je wel in de lokquote
Ik weet niet of ik op tijd thuis ben.quote:Op donderdag 11 september 2014 18:14 schreef Fylax het volgende:
[..]
wel luisteren dan he enzo
ik stop je wel in de lokquote
Ik ga even naar de Ikea met mijn ma want mijn bed kraakt te veel.quote:Op donderdag 11 september 2014 18:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]![]()
![]()
!
Hey, maar even zereneus nu, laten we het hebben over iets interessantkasteel.
Kan je dat even in PM sturen.quote:Op donderdag 11 september 2014 18:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik op tijd thuis ben.![]()
Maar ik wil alvast 'Shalalie" van de Mosselman aanvragen. Past perfect in je show.
Nee.quote:Op donderdag 11 september 2014 18:39 schreef wickedmen het volgende:
Duane Johnnson.
Doorgaands.
De slachtoffer.
Rubsbanden.
Stop nu op.
Lasangna.
Proffesioneel.
Sesamstreet.
Honnybooboo.
Eidele hoop.
Vrieser.
Launchbank.
Gebasserd..
Gulle middenweg.
Wordfreud.
Waterallerchie.
Hetro.
Etiket.
Carousel.
Carbonade.
Liefe.
Frisse lei.
Die gezegde.
Legg day.
Sea Shepheard.
Analbeats.
Zeikanten.
Ribfluwele broek.
Duelshock controllers.
Uit de mom van.
Dead 70's Show.
Wenkbrauwen i.p.v. wimpers.
Senseo pats.
Doller.
Ambercrombie.
Lijdend onderwerp.
Frank Einstein.
Deze moest er nog in.
Ja dat begin, met die close-ups enzo.quote:Op donderdag 11 september 2014 16:50 schreef krioro het volgende:
[..]
Dramatisch? Hoezo? =$
Heb maar 1 keer moeten kotsen. Ben zo nu en dan wel misselijk maar heb op zich een sterke maag dus kan het dan wel inhouden. Vorige week nog wel een beetje in m'n mond gekotst en daarna weer doorgeslikt.Jij?
quote:Op donderdag 11 september 2014 18:39 schreef wickedmen het volgende:
Duane Johnnson.
Doorgaands.
De slachtoffer.
Rubsbanden.
Stop nu op.
Lasangna.
Proffesioneel.
Sesamstreet.
Honnybooboo.
Eidele hoop.
Vrieser.
Launchbank.
Gebasserd..
Gulle middenweg.
Wordfreud.
Waterallerchie.
Hetro.
Etiket.
Carousel.
Carbonade.
Liefe.
Frisse lei.
Die gezegde.
Legg day.
Sea Shepheard.
Analbeats.
Zeikanten.
Ribfluwele broek.
Duelshock controllers.
Uit de mom van.
Dead 70's Show.
Wenkbrauwen i.p.v. wimpers.
Senseo pats.
Doller.
Ambercrombie.
Lijdend onderwerp.
Frank Einstein.
Deze moest er nog in.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:02 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Dat je een grappig figuur bent die in slecht Nederlands met Engelse termen zichzelf doet voorkomen alsof hij mr Frank Einstein himself is maar waarschijnlijk het werkelijke intellect van een pinda heeft. Verder rakel je maar wat dus beëindig ik deze zeer nutteloze discussie en hoop ik dat ik de verloren tijd snel mag terugkrijgen.
Hij lijkt wel een beetje op een trol XDDDDD!!!1quote:Op donderdag 11 september 2014 19:18 schreef VeerEli het volgende:
Ach kom op zeg, dat moet toch trollen zijn of niet
Idd. Als kanker een gezicht had.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:20 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hij lijkt wel een beetje op een trol XDDDDD!!!1
kkquote:Op donderdag 11 september 2014 16:50 schreef krioro het volgende:
[..]
Dramatisch? Hoezo? =$
Heb maar 1 keer moeten kotsen. Ben zo nu en dan wel misselijk maar heb op zich een sterke maag dus kan het dan wel inhouden. Vorige week nog wel een beetje in m'n mond gekotst en daarna weer doorgeslikt.Jij?
Nee jij bent feestquote:Op donderdag 11 september 2014 19:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Idd. Als kanker een gezicht had.
Dacht dat het niet gayer kon dan salsalessen nemen.. kan wel dus.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:25 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
kk
Heb vandaag gefapt op m'n vastus medialis tijdens leg extensions. Pfffbwoh
quote:Op donderdag 11 september 2014 16:50 schreef krioro het volgende:
Vorige week nog wel een beetje in m'n mond gekotst en daarna weer doorgeslikt.![]()
quote:Op donderdag 11 september 2014 19:04 schreef Robophatt het volgende:
Mja paar keer beetje in m'n mond gekotst maar nooit echt helemaal.
Ja kan ik ook niks aan doen gebeurt somsquote:
Ja man partyhardy woo :dquote:
quote:Op donderdag 11 september 2014 19:34 schreef Robophatt het volgende:
Trouwens Nootjes, ik heb nieuwe thee en hij is echt zo lekker
[ afbeelding ]
[..]
Ja kan ik ook niks aan doen gebeurt soms
kom dansenquote:Op donderdag 11 september 2014 19:31 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dacht dat het niet gayer kon dan salsalessen nemen.. kan wel dus.
Smaakt echt gewoon naar macaronsquote:Op donderdag 11 september 2014 19:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]!!!
Nog nooit gezien.
Ik ga deze hunten. Dank.
Was t vet?quote:Op donderdag 11 september 2014 19:52 schreef VeerEli het volgende:
Vanmiddag voor het eerst in m'n leven coke in m'n neus gehad XD
In het ziekenhuis nog welBadass biatch here mofo's
![]()
Meer details aubquote:Op donderdag 11 september 2014 19:52 schreef VeerEli het volgende:
Vanmiddag voor het eerst in m'n leven coke in m'n neus gehad XD
In het ziekenhuis nog welBadass biatch here mofo's
![]()
Haha werd geopereerd aan m'n neusquote:
Ben je in België geopereerd ofzoquote:Op donderdag 11 september 2014 19:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha werd geopereerd aan m'n neus
Inb4 ''werd tijd''.
Heb vaak verstopte neus enz dus ze gingen m'n neusvleugels verwijden geloof ik. Werd iets uit gebrand iig, knetter ranzige geur
Maar als verdoving krijg je dus gewoon coke in beide neusgaten in watten gelegdVet bizar. Dat verdoofd de hele bende (zelfs m'n tanden
) en daarna pas krijg je nog aan beide kanten een spuit. Waar je dus geen moer meer van voelt.
lekker he, echte Surinaamse shit in je neusquote:Op donderdag 11 september 2014 19:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Inb4 ''werd tijd''.
Heb vaak verstopte neus enz dus ze gingen m'n neusvleugels verwijden geloof ik. Werd iets uit gebrand iig, knetter ranzige geur
Maar als verdoving krijg je dus gewoon coke in beide neusgaten in watten gelegdVet bizar. Dat verdoofd de hele bende (zelfs m'n tanden
) en daarna pas krijg je nog aan beide kanten een spuit. Waar je dus geen moer meer van voelt.
quote:Op donderdag 11 september 2014 19:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Inb4 ''werd tijd''.
quote:
Deze week 2e gratis bij AHquote:Op donderdag 11 september 2014 19:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]!!!
Nog nooit gezien.
Ik ga deze hunten. Dank.
Ik kocht er 450quote:
Helemaal fantastisch! Vis een optie, bij je famfare? Of liever dille, als saffraan te duur is?quote:
Als saffraan 2e gratis is het nog steeds duurquote:Op donderdag 11 september 2014 20:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Helemaal fantastisch! Vis een optie, bij je famfare? Of liever dille, als saffraan te duur is?
Oh, mjah, ze moeten wat hè.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:04 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja dat begin, met die close-ups enzo.
OMG meant to be dit.quote:Mja paar keer beetje in m'n mond gekotst maar nooit echt helemaal. Af en toe een keer goed wit wegtrekken, maar niets wat even zitten niet op kan lossen
Om binnensmonds van te kotsenquote:Op donderdag 11 september 2014 20:09 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Als saffraan 2e gratis is het nog steeds duur
OK.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:25 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
kk
Heb vandaag gefapt op m'n vastus medialis tijdens leg extensions. Pfffbwoh
Hahaha nee in Nederlandquote:Op donderdag 11 september 2014 19:57 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ben je in België geopereerd ofzo? Wist iig niet dat ze dat in Nederland ook deden. The fuck.
Moeten ze bij een vriend van me niet doen, die zou de hele operatie lang de chirurg de oren van z'n kop lullen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goede tipquote:
Hier 2 AH's gecheckt. Geen een heeft het huuuuquote:Op donderdag 11 september 2014 19:52 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Smaakt echt gewoon naar macaronsHebben ze bij de AH
Danzigquote:
quote:Op donderdag 11 september 2014 20:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
Krio en Robo be like: [ afbeelding ]Iel :s durf geen kop thee meer te drinken met robo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Door de kots of door krio?quote:Op donderdag 11 september 2014 20:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Iel :s durf geen kop thee meer te drinken met robo.
Beiden.quote:
quote:Op donderdag 11 september 2014 20:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
Krio en Robo be like: [ afbeelding ]Zocht deze ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat heb je gekocht?quote:
quote:
Lol zo goedkoop? Heb je het van de C&A ofzoquote:
quote:Op donderdag 11 september 2014 20:36 schreef anti-loper het volgende:
[..]
[..]
Lol zo goedkoop? Heb je het van de C&A ofzo
Ik laat mijn suits altijd maken. Kies zelf de stof uit.quote:
Gordijnstof van de markt en turksbulgaarse naaierquote:Op donderdag 11 september 2014 20:40 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ik laat mijn suits altijd maken. Kies zelf de stof uit.
Zou het 2NutZ heten. Ongetwijfeld.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha vette dissss ;D hahaaa wow so humorquote:Op donderdag 11 september 2014 20:47 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Zou het 2NutZ heten. Ongetwijfeld.
quote:Op donderdag 11 september 2014 20:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gordijnstof van de markt en turksbulgaarse naaier
Nee gewoon vol turks.quote:Op donderdag 11 september 2014 20:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gordijnstof van de markt en turksbulgaarse naaier
Is toch best stereotypich gedrag. Van die lelijke mensen die alles lelijk moeten noemen omdat hun blik op de wereld nou eenmaal zo eruit ziet.quote:
flikker op man klapjostiquote:Op donderdag 11 september 2014 20:47 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Zou het 2NutZ heten. Ongetwijfeld.
Heb toen ook maatpak gekocht voor dik 500eu. Geen boss ofzo maar meer dan genoeg geld voor beetje pak.quote:Op donderdag 11 september 2014 20:49 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Nee gewoon vol turks.
maar goede kwaliteit stof
quote:Op donderdag 11 september 2014 19:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 september 2014 20:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha vette dissss ;D hahaaa wow so humor
[..]![]()
van mezelfquote:Op donderdag 11 september 2014 20:51 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Wiens kloontje ben jij nou weer?
Kom gewoon met wat leuks terug dan. Niet aldoor met troep onzin en wartaal.quote:
Zegt de gast die 24/7 alleen je bent lelijk post en dat moet dan ondergaan als dissen. Pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.quote:Op donderdag 11 september 2014 20:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kom gewoon met wat leuks terug dan. Niet aldoor met troep onzin en wartaal.
Dit is niks. Je begint te vervelen.
Het is zwakbegaafden, gij zwakbegaafde.quote:Op donderdag 11 september 2014 20:58 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Zegt de gast die 24/7 alleen je bent lelijk post en dat moet dan ondergaan als dissen. Pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.
Alsof alleen zwakbegaafde tegenwoordig op KLB komen.
Nou poeh, poeh een spelfoutje.quote:Op donderdag 11 september 2014 21:03 schreef Modus het volgende:
[..]
Het is zwakbegaafden, gij zwakbegaafde.
Ondergaan, ja? 24/7 ja?quote:Op donderdag 11 september 2014 20:58 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Zegt de gast die 24/7 alleen je bent lelijk post en dat moet dan ondergaan als dissen. Pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.
Alsof alleen zwakbegaafde tegenwoordig op KLB komen.
quote:Op donderdag 11 september 2014 21:39 schreef chroestjov het volgende:
Broekspijpen opgerold, nu off naar the gym.
Daarna ff danzigje toch hahaahhahhahaha ;p
Jij lijkt me wel het type voor iemand die in de kantine op school poedersuiker jatte om het vervolgens op te snuiven met je vrienden en doen alsof het coke is.quote:
Niet gewoon echte coke snuiven in groep 8.quote:Op donderdag 11 september 2014 23:07 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Jij lijkt me wel het type voor iemand die in de kantine op school poedersuiker jatte om het vervolgens op te snuiven met je vrienden en doen alsof het coke is.
Haha ja grappig, ik ben de kneus.quote:Op donderdag 11 september 2014 23:08 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Niet gewoon echte coke snuiven in groep 8.![]()
Kneus.
Ik iig nietquote:Op donderdag 11 september 2014 23:08 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha ja grappig, ik ben de kneus.
Haha aanstellertquote:Op donderdag 11 september 2014 23:13 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oh oke, nu slaap ik vast beter.
Ja ben best gevoelige jongen hoor :s zeg maar hoe Mortaxx er uit ziet, zo bén ik.quote:
Jij bent meer aspergemodel volgens mij :pquote:Op donderdag 11 september 2014 23:16 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja ben best gevoelige jongen hoor :s zeg maar hoe Mortaxx er uit ziet, zo bén ik.
Ik ben hooguit af en toe beetje adhd, maar verder ben ik zo rationeel als wat.quote:Op donderdag 11 september 2014 23:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij bent meer aspergemodel volgens mij :p
Mag ik dan in je wangetjes knijpen?quote:Op donderdag 11 september 2014 23:16 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja ben best gevoelige jongen hoor :s zeg maar hoe Mortaxx er uit ziet, zo bén ik.
Denk dat BlauweTijger zover ik weet een hogere standaard heeft dan de maatschappelijk geaccepteerde above 6/10 grens hoor Silk.quote:Op donderdag 11 september 2014 23:41 schreef SiIk het volgende:
[..]
Mag ik dan in je wangetjes knijpen?
Die ik vorig topic postte. Napoli antraciet uni van suitsupplyquote:Op donderdag 11 september 2014 21:32 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Welk pak heb je gekocht Mortaxx?
Jij hebt betere body hoorquote:Op donderdag 11 september 2014 23:16 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Heb het over de vorm van je lichaam.quote:Op donderdag 11 september 2014 23:25 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik ben hooguit af en toe beetje adhd, maar verder ben ik zo rationeel als wat.
Beest!!quote:
quote:Op vrijdag 12 september 2014 00:22 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Denk dat BlauweTijger zover ik weet een hogere standaard heeft dan de maatschappelijk geaccepteerde above 6/10 grens hoor Silk.
Alhoewel met alcohol alles kan.
Goedemorgenquote:
op zich wel jaquote:
Het vult zo slechtquote:Op vrijdag 12 september 2014 07:38 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Beest!!
Goed voor die spiertjes kwajong. Franse magere kwark jeweetutzeluf!
quote:Op vrijdag 12 september 2014 06:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb het over de vorm van je lichaam.
Mooi.quote:
i know, right.quote:
quote:
silk studeert aan de wurquote:
grappig, toevallig 4ebe gisteravond magere kwark gegeven.quote:
[..]
[..]
quote:
Vroegquote:
Vroeg hij jij jou wat? xDquote:
vroeg is relatiefquote:
Dat doet maar.quote:Op vrijdag 12 september 2014 11:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Echt he, probeer ik te connecten met Modus bemoeit zij zich er weer tegen
quote:Op vrijdag 12 september 2014 11:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Echt he, probeer ik te connecten met Modus bemoeit zij zich er weer tegen
quote:
LUDO STELDE DIE VRAAG AAN MIJ NIET AAN JOU BEMOEI JE ER NIET MEE HAMSTERquote:
Hamster?quote:Op vrijdag 12 september 2014 11:59 schreef Robophatt het volgende:
[..]
LUDO STELDE DIE VRAAG AAN MIJ NIET AAN JOU BEMOEI JE ER NIET MEE HAMSTER
Omdat je een onderkruipsel bent. Denk ik.quote:
Hamsters zijn ook klein xDquote:
Ik kijk alrijd de herhalingquote:Op vrijdag 12 september 2014 12:06 schreef LudoSanders het volgende:
Ik zit al klaar voor de volgende 2NutZ - wickedmen.
heb jij Ntm wangetjes?quote:
Goed F5'en dan mis je niks.quote:Op vrijdag 12 september 2014 12:06 schreef LudoSanders het volgende:
Ik zit al klaar voor de volgende 2NutZ - wickedmen.
Jouw post history is mijn startpagina, don't worry.quote:
quote:Op vrijdag 12 september 2014 12:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jouw post history is mijn startpagina, don't worry.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 12:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jouw post history is mijn startpagina, don't worry.
Wat?quote:
waarom piew jij?quote:
Er schoot me iets te binnen.quote:
Acht uur geloof ik. Kun je het voor me opnemen?quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:33 schreef LudoSanders het volgende:
Hoe laat begint Fylax Friday? Ben bang dat ik het moet missen.
Nooo! Balen zeg, dat ga ik niet redden. Neem aan dat er na de uitzending zsm een mp4 online geplaatst wordt?quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Acht uur geloof ik. Kun je het voor me opnemen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
Voorruit, 1x.quote:Op donderdag 11 september 2014 23:41 schreef SiIk het volgende:
[..]
Mag ik dan in je wangetjes knijpen?
Ik doe inderdaad niks onder de 7.3 en tevens laat ik mij niet beïnvloeden door alcohol. Op dat gebied moet je scherp blijven.quote:Op vrijdag 12 september 2014 00:22 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Denk dat BlauweTijger zover ik weet een hogere standaard heeft dan de maatschappelijk geaccepteerde above 6/10 grens hoor Silk.
Alhoewel met alcohol alles kan.
quote:
quote:
Ohquote:Op vrijdag 12 september 2014 06:54 schreef Chai het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:55 schreef LudoSanders het volgende:
Ik presenteer u Mortaxx in pak:Hihi ik heb echte fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
BT pls.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:59 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik doe inderdaad niks onder de 7.3 en tevens laat ik mij niet beïnvloeden door alcohol. Op dat gebied moet je scherp blijven.
Ik meen hetquote:
Ik las Wicky.quote:Op vrijdag 12 september 2014 14:07 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik meen hetHeb een keer een uitschieter gehad naar een 6.1, maar toen zat ik aan de mannendrank Whisky.
Ik ben hard to get.![]()
quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:55 schreef LudoSanders het volgende:
Ik presenteer u Mortaxx in pak:Ware grootte?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Is het lezen en lachen waard. Echt het stereotype prinses/highclass verhaal maar zo onzeker van binnen als maar kan.quote:
grappig hoe je een vrouw die zich als prinses gedraagt een enorme deuk in haar ego / gevoel kan geven door sex af te wijzenquote:Op vrijdag 12 september 2014 14:46 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Is het lezen en lachen waard. Echt het stereotype prinses/highclass verhaal maar zo onzeker van binnen als maar kan.
Zoiets noemen ze ook wel misplaatste arrogantie.quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:29 schreef wise het volgende:
[..]
grappig hoe je een vrouw die zich als prinses gedraagt een enorme deuk in haar ego / gevoel kan geven door sex af te wijzen
Dat is wel gaaf ja. Ik ga dit weekend elke vrouw afwijzen als ze sex wilquote:Op vrijdag 12 september 2014 15:45 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Zoiets noemen ze ook wel misplaatste arrogantie.
Gewoon club binnen stappen met strak t-shirtje met de tekst 'Ik wil geen seks'.quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:55 schreef wise het volgende:
[..]
Dat is wel gaaf ja. Ik ga dit weekend elke vrouw afwijzen als ze sex wil
heb ik geen shirt voor nodigquote:Op vrijdag 12 september 2014 15:58 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Gewoon club binnen stappen met strak t-shirtje met de tekst 'Ik wil geen seks'.
Geniaal.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:00 schreef Modus het volgende:
[..]
Gewoon je broekspijpen oprollen is ook duidelijk genoeg.
[..]
quote:
[..]
quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:40 schreef Fylax het volgende:
Met spijt deel ik mee dat vanavond de Fylax Friday show niet door kan gaan. Ik ben nu eventjes thuis, maar ik moet zo weer weg en mag niet eerder naar huis van mijn ouders. (We zijn bij een bruiloft)
Sorry.
Volgende week, 19 september 21:00 is er wel weer een Fylax Friday.
Groetjes, Fylax.
Serieus?quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:41 schreef BlauweTijger het volgende:
Zal Ludo leuk vinden. Die zit al de hele dag klaar.
Gast doe is normaal.quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:40 schreef Fylax het volgende:
Met spijt deel ik mee dat vanavond de Fylax Friday show niet door kan gaan. Ik ben nu eventjes thuis, maar ik moet zo weer weg en mag niet eerder naar huis van mijn ouders. (We zijn bij een bruiloft)
Sorry.
Groetjes, Fylax.
Sorry.quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:45 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Gast doe is normaal.
Ik zit al de hele dag in mijn boxer thuis te wachten om 21:00 en nu kom je met zo'n kut boodschap.
Ik hoop dat je geraakt wordt door een verkeerspion!
quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:40 schreef Fylax het volgende:
Sorry.
Groetjes, Fylax.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
Je weet dat hij 15 jaar is?quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:46 schreef LudoSanders het volgende:
"en mag niet eerder naar huis van mijn ouders".
quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..].
.
.
"en mag niet eerder naar huis van mijn ouders"..
.
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |