Haha aanstellertquote:Op donderdag 11 september 2014 23:13 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oh oke, nu slaap ik vast beter.
Ja ben best gevoelige jongen hoor :s zeg maar hoe Mortaxx er uit ziet, zo bén ik.quote:
Jij bent meer aspergemodel volgens mij :pquote:Op donderdag 11 september 2014 23:16 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja ben best gevoelige jongen hoor :s zeg maar hoe Mortaxx er uit ziet, zo bén ik.
Ik ben hooguit af en toe beetje adhd, maar verder ben ik zo rationeel als wat.quote:Op donderdag 11 september 2014 23:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij bent meer aspergemodel volgens mij :p
Mag ik dan in je wangetjes knijpen?quote:Op donderdag 11 september 2014 23:16 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja ben best gevoelige jongen hoor :s zeg maar hoe Mortaxx er uit ziet, zo bén ik.
Denk dat BlauweTijger zover ik weet een hogere standaard heeft dan de maatschappelijk geaccepteerde above 6/10 grens hoor Silk.quote:Op donderdag 11 september 2014 23:41 schreef SiIk het volgende:
[..]
Mag ik dan in je wangetjes knijpen?
Die ik vorig topic postte. Napoli antraciet uni van suitsupplyquote:Op donderdag 11 september 2014 21:32 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Welk pak heb je gekocht Mortaxx?
Jij hebt betere body hoorquote:Op donderdag 11 september 2014 23:16 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Heb het over de vorm van je lichaam.quote:Op donderdag 11 september 2014 23:25 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik ben hooguit af en toe beetje adhd, maar verder ben ik zo rationeel als wat.
Beest!!quote:
quote:Op vrijdag 12 september 2014 00:22 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Denk dat BlauweTijger zover ik weet een hogere standaard heeft dan de maatschappelijk geaccepteerde above 6/10 grens hoor Silk.
Alhoewel met alcohol alles kan.
Goedemorgenquote:
op zich wel jaquote:
Het vult zo slechtquote:Op vrijdag 12 september 2014 07:38 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Beest!!
Goed voor die spiertjes kwajong. Franse magere kwark jeweetutzeluf!
quote:Op vrijdag 12 september 2014 06:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb het over de vorm van je lichaam.
Mooi.quote:
i know, right.quote:
quote:
silk studeert aan de wurquote:
grappig, toevallig 4ebe gisteravond magere kwark gegeven.quote:
[..]
[..]
quote:
Vroegquote:
Vroeg hij jij jou wat? xDquote:
vroeg is relatiefquote:
Dat doet maar.quote:Op vrijdag 12 september 2014 11:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Echt he, probeer ik te connecten met Modus bemoeit zij zich er weer tegen
quote:Op vrijdag 12 september 2014 11:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Echt he, probeer ik te connecten met Modus bemoeit zij zich er weer tegen
quote:
LUDO STELDE DIE VRAAG AAN MIJ NIET AAN JOU BEMOEI JE ER NIET MEE HAMSTERquote:
Hamster?quote:Op vrijdag 12 september 2014 11:59 schreef Robophatt het volgende:
[..]
LUDO STELDE DIE VRAAG AAN MIJ NIET AAN JOU BEMOEI JE ER NIET MEE HAMSTER
Omdat je een onderkruipsel bent. Denk ik.quote:
Hamsters zijn ook klein xDquote:
Ik kijk alrijd de herhalingquote:Op vrijdag 12 september 2014 12:06 schreef LudoSanders het volgende:
Ik zit al klaar voor de volgende 2NutZ - wickedmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |