quote:Op donderdag 11 september 2014 19:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Idd. Als kanker een gezicht had.
quote:Op donderdag 11 september 2014 20:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha vette dissss ;D hahaaa wow so humor
[..]![]()
van mezelfquote:Op donderdag 11 september 2014 20:51 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Wiens kloontje ben jij nou weer?
Kom gewoon met wat leuks terug dan. Niet aldoor met troep onzin en wartaal.quote:
Zegt de gast die 24/7 alleen je bent lelijk post en dat moet dan ondergaan als dissen. Pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.quote:Op donderdag 11 september 2014 20:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kom gewoon met wat leuks terug dan. Niet aldoor met troep onzin en wartaal.
Dit is niks. Je begint te vervelen.
Het is zwakbegaafden, gij zwakbegaafde.quote:Op donderdag 11 september 2014 20:58 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Zegt de gast die 24/7 alleen je bent lelijk post en dat moet dan ondergaan als dissen. Pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.
Alsof alleen zwakbegaafde tegenwoordig op KLB komen.
Nou poeh, poeh een spelfoutje.quote:Op donderdag 11 september 2014 21:03 schreef Modus het volgende:
[..]
Het is zwakbegaafden, gij zwakbegaafde.
Ondergaan, ja? 24/7 ja?quote:Op donderdag 11 september 2014 20:58 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Zegt de gast die 24/7 alleen je bent lelijk post en dat moet dan ondergaan als dissen. Pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.
Alsof alleen zwakbegaafde tegenwoordig op KLB komen.
quote:Op donderdag 11 september 2014 21:39 schreef chroestjov het volgende:
Broekspijpen opgerold, nu off naar the gym.
Daarna ff danzigje toch hahaahhahhahaha ;p
Jij lijkt me wel het type voor iemand die in de kantine op school poedersuiker jatte om het vervolgens op te snuiven met je vrienden en doen alsof het coke is.quote:
Niet gewoon echte coke snuiven in groep 8.quote:Op donderdag 11 september 2014 23:07 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Jij lijkt me wel het type voor iemand die in de kantine op school poedersuiker jatte om het vervolgens op te snuiven met je vrienden en doen alsof het coke is.
Haha ja grappig, ik ben de kneus.quote:Op donderdag 11 september 2014 23:08 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Niet gewoon echte coke snuiven in groep 8.![]()
Kneus.
Ik iig nietquote:Op donderdag 11 september 2014 23:08 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha ja grappig, ik ben de kneus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |