Dramatisch? Hoezo? =$quote:Op woensdag 10 september 2014 20:46 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Lekker dramatisch filmpje ookWel fucking handig
Ik doe niet aan balans, houd mezelf gewoon in evenwicht
Jij ooit moeten kotsen?
haar maagdelijkheid zal hij nooit krijgen maar hij neemt vast ook genoegen met de doos waar het in zatquote:
quote:Op donderdag 11 september 2014 16:51 schreef Salatrel het volgende:
[..]
haar maagdelijkheid zal hij nooit krijgen maar hij neemt vast ook genoegen met de doos waar het in zat
[..]
haar maagdelijkheid zal hij nooit krijgen maar hij neemt vast ook genoegen met de doos waar het in zat
[..]
[..]
[..]
Ja, kan zijn. Laat maar iets weten.quote:Op donderdag 11 september 2014 16:50 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zo net
[..]
Oke nice. Maar die korting is toch vaak maar 10% ofzo?
quote:
jezus, wat ben jij domquote:
Zou als ik jou was m'n naam en adres nog niet aan Yiha geven al kreeg ik 20 laptops gratis.quote:Op donderdag 11 september 2014 16:50 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oke nice. Maar die korting is toch vaak maar 10% ofzo?
snap hem nietquote:Op donderdag 11 september 2014 16:51 schreef Salatrel het volgende:
[..]
Huh? Is dat Yiha????quote:Op donderdag 11 september 2014 16:56 schreef krioro het volgende:
[..]
Zou als ik jou was m'n naam en adres nog niet aan Yiha geven al kreeg ik 20 laptops gratis.
En negeer m'n DM eens niet, trut.
Ik hoef haar adres niet. Regel het wel met mijn broer onderling.quote:Op donderdag 11 september 2014 16:56 schreef krioro het volgende:
[..]
Zou als ik jou was m'n naam en adres nog niet aan Yiha geven al kreeg ik 20 laptops gratis.
En negeer m'n DM eens niet, trut.
[..]
quote:Op donderdag 11 september 2014 16:58 schreef VeerEli het volgende:
Ohhh krio sorry, als je ban heb krijg je geen melding en heb er overheen gekeken.
Zal even reageren hoor moppie
Ja, dacht dat dat al duidelijk was.quote:Op donderdag 11 september 2014 17:02 schreef krioro het volgende:
[..]
En ja dat is Yiha. You're welcome, ik red je leven graag.
Hoe had dat duidelijk moeten zijn?quote:Op donderdag 11 september 2014 17:02 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
Ja, dacht dat dat al duidelijk was.
Waarom nieuw account Gquote:Op donderdag 11 september 2014 17:02 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
Ja, dacht dat dat al duidelijk was.
Schone lei dit datquote:Op donderdag 11 september 2014 17:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hoe had dat duidelijk moeten zijn?
Jij vond me toch zo'n kutwijf, dus begrijp die hulp voor zo'n laptop ook niet zo dan eigenlijk
Nouja, blijkbaar vind ik je dan niet zo'n kutwijf.quote:Op donderdag 11 september 2014 17:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hoe had dat duidelijk moeten zijn?
Jij vond me toch zo'n kutwijf, dus begrijp die hulp voor zo'n laptop ook niet zo dan eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |