Lol zie het nu pasquote:
ik zag het al, maar wil alsnog eendquote:
wat is fride?quote:Op donderdag 11 september 2014 15:54 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Omg zou zo graag stir fride beef eten
Is maar één manier om dat te weten te komen.quote:
Hoevaak ik daar, sowieso ZO-Azie, zulke spelfouten gezien heb. Op iedere kaart staat wel iets waarvan je denkt: "huh, wtf". Maar eten in Vietnam vond ik het minste. De dick heb ik niet uitgeprobeerd.quote:
#fride #food #healthyquote:
Die heb je hier al genoeg gehad he heheehe ahahquote:Op donderdag 11 september 2014 15:59 schreef LudoSanders het volgende:
De dick heb ik niet uitgeprobeerd.
quote:Op donderdag 11 september 2014 15:53 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
Toch maar flexitariër worden voor een keertje dan.
je schrijft het zo: friedquote:Op donderdag 11 september 2014 15:59 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Is maar één manier om dat te weten te komen.
Wwwoooowww echt meen je dat shiiit wist ik niet such smartquote:
SS maakt toch juist dingen op maat? Want wilde er ook al een grap over makenquote:Op donderdag 11 september 2014 16:02 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Moet jij niet iets op maat laten maken met jouw lengte?
huehue. Niet perse volgens mij. Hangt ook genoeg in de winkel wat je zo kan ''meenemen''.quote:Op donderdag 11 september 2014 16:02 schreef Robophatt het volgende:
[..]
SS maakt toch juist dingen op maat? Want wilde er ook al een grap over maken
Aandoenlijk.quote:Op donderdag 11 september 2014 16:00 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Die heb je hier al genoeg gehad he heheehe ahah
Niet zo ongesteld doenquote:Op donderdag 11 september 2014 16:01 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wwwoooowww echt meen je dat shiiit wist ik niet such smart
quote:Op donderdag 11 september 2014 16:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Waag eens een blauw/zilver pak te halen.
Wooowwww zo grappig deze XD hahaahaaahh fucking originele grappen altijdquote:
Clark Kentquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |