In dat geval ga ik er voor het gemak maar vanuit dat ze niet waar zijn.quote:Op woensdag 10 september 2014 00:19 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Als de roddels die ik over je hoor waar zijn, mag je je best schamen idd
Modus kon het ook. Sowieso verdient chai daar een eigen topic voorquote:Op woensdag 10 september 2014 09:33 schreef gianni61 het volgende:
paniek vanmorgen.
sc op slot
kon chai geen goedemorgen wensen
Silkquote:Op woensdag 10 september 2014 08:08 schreef SiIk het volgende:
[..]
In dat geval ga ik er voor het gemak maar vanuit dat ze niet waar zijn.
ik twijfelde, maar durfde nietquote:Op woensdag 10 september 2014 09:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Modus kon het ook. Sowieso verdient chai daar een eigen topic voor
Wel in onzquote:Op woensdag 10 september 2014 09:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik twijfelde, maar durfde niet
quote:
Hoe zou het met CY zijn?quote:Op woensdag 10 september 2014 10:03 schreef Murdera het volgende:
Nu gaan we roddellleennnnn over de chinesennnnnnnnnn
vraag het aan panziequote:
Oh.quote:
[ Bericht 59% gewijzigd door Mortaxx op 10-09-2014 01:48:36 ]quote:
quote:Op woensdag 10 september 2014 12:10 schreef LudoSanders het volgende:
Dacht dat dit weer over omgekrulde broekspijpen zou gaan. Zo van: "zover omgekruld dat je bijna je navel kunt zien".
Ik snap um niet.quote:Op woensdag 10 september 2014 12:34 schreef Salatrel het volgende:
https://www.facebook.com/video.php?v=1485042475104148
godverdomme!!!!!!!!
niksquote:Op woensdag 10 september 2014 12:36 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik snap um niet.
Wat is er zo grappig aan bitchen over hinken?
shotjes uit navels van vrouwenquote:
Hmm ik dacht even dat Breathtaking weer postte, maar BT heeft hier een andere betekenis gekregen. Jammer.quote:
Daarom heb ik er een sieraad doorheen geschoten.quote:Op woensdag 10 september 2014 13:22 schreef Chai het volgende:
Ook schone navels zien eruit als een soort afvoerputjes, dus nee bedankt.
echt he. vroeger was alles beterquote:Op woensdag 10 september 2014 13:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hmm ik dacht even dat Breathtaking weer postte, maar BT heeft hier een andere betekenis gekregen. Jammer.
Nieuwe BT erkennen we gewoon niet.quote:Op woensdag 10 september 2014 13:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hmm ik dacht even dat Breathtaking weer postte, maar BT heeft hier een andere betekenis gekregen. Jammer.
ook van lotte?quote:
quote:Op woensdag 10 september 2014 13:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Daarom heb ik er een sieraad doorheen geschoten.
God, dat was een lilluk kind zeg.quote:
Ik vond het ook kangaroe ranzig, met die navel.quote:Op woensdag 10 september 2014 13:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
God, dat was een lilluk kind zeg.
Wat, chicks diggen dat.quote:
oke, ik niet. bij chicks ook niet trouwensquote:
zorgt jouw clitpiercing voor extra stimulans tijdens het paardrijden?quote:Op woensdag 10 september 2014 13:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je ook tepelpiercings en een tongpiercing?
Als ik van pijn zou houden misschien wel ja.quote:Op woensdag 10 september 2014 13:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zorgt jouw clitpiercing voor extra stimulans tijdens het paardrijden?
naveltjesquote:Op woensdag 10 september 2014 13:22 schreef Chai het volgende:
Ook schone navels zien eruit als een soort afvoerputjes, dus nee bedankt.
Nee, vind dat het wel beetje mannelijk moet blijven.quote:Op woensdag 10 september 2014 13:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je ook tepelpiercings en een tongpiercing?
niet?quote:Op woensdag 10 september 2014 13:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Als ik van pijn zou houden misschien wel ja.
quote:Op woensdag 10 september 2014 13:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nieuwe BT erkennen we gewoon niet.
De manier waarop ze schrijft ookquote:Op woensdag 10 september 2014 17:19 schreef ntm het volgende:
Pff waarom is die mapima zo irritant, altijd van die oninteressante kuttopics.
Ik geloof ook niet dat ze universiteit doet hoor, die zouden haar er toch zo aftrappen als ze zo schrijftquote:Op woensdag 10 september 2014 17:27 schreef Robophatt het volgende:
[..]
De manier waarop ze schrijft ook
Is gewoon x-lilyquote:Op woensdag 10 september 2014 17:30 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet dat ze universiteit doet hoor, die zouden haar er toch zo aftrappen als ze zo schrijftRaar kind met rare gedachtenkronkels.
just junamii thingsquote:Op woensdag 10 september 2014 17:30 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet dat ze universiteit doet hoor, die zouden haar er toch zo aftrappen als ze zo schrijftRaar kind met rare gedachtenkronkels.
Hey robebe. Ik ga het zo doen (@3:18) (maar dan niet met zo'n keihandige voetsteun want die heb ik niet tot m'n beschikking) (lol the aftermath @7:40):quote:
Oja die sicke hoerquote:
En je dan hier zo achterlijk vertonen..quote:Op woensdag 10 september 2014 17:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
Haar FB zegt dat ze trouwens nu wel op de uni zit.
Studies Jurisprudence at Universiteit Leiden / Leiden University
Past: Lyceum Ypenburg
En ze werkt bij NN, oei oei.
Works at Nationale-Nederlanden
November 2013 to present
Slick.quote:Op woensdag 10 september 2014 17:42 schreef krioro het volgende:
[..]
Hey robebe. Ik ga het zo doen (@3:18) (maar dan niet met zo'n keihandige voetsteun want die heb ik niet tot m'n beschikking) (lol the aftermath @7:40):
They all be thigh gapping.quote:
Dat is omdat het grappig is. Moet jij niet vaak lachen om die sterke humor van haar dan?quote:Op woensdag 10 september 2014 18:02 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
En je dan hier zo achterlijk vertonen..
quote:Op woensdag 10 september 2014 18:03 schreef Panzermaus het volgende:
Legday is echt veel leuker als je lean bent + shorts aan hebt. Leg extensions is dan een waar feest.
quote:Op woensdag 10 september 2014 18:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is omdat het grappig is. Moet jij niet vaak lachen om die sterke humor van haar dan?
creep :squote:Op woensdag 10 september 2014 17:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
November 2013 to present
quote:Op woensdag 10 september 2014 18:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Legday is echt veel leuker als je lean bent + shorts aan hebt. Leg extensions is dan een waar feest.
quote:
Denk dat Times Square dan echt kksaai is.quote:Op woensdag 10 september 2014 18:16 schreef BlauweTijger het volgende:
Waarschijnlijk rond de kerst naar New York![]()
Nog tips daarzo rond die tijd wat een must-see is?
Met je ecto look?quote:Op woensdag 10 september 2014 18:16 schreef BlauweTijger het volgende:
thanksgiving paradequote:Op woensdag 10 september 2014 18:16 schreef BlauweTijger het volgende:
quote:Op woensdag 10 september 2014 17:30 schreef Che_ het volgende:
Waar men zich al niet mgee bezig kan houden
Flatbush, Bronxquote:Op woensdag 10 september 2014 18:16 schreef BlauweTijger het volgende:
quote:Op woensdag 10 september 2014 18:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Flatbush, Bronx
Weeks Avenue, Bronx
South Side Jamaica, Queens
Ill keep that in mindquote:Op woensdag 10 september 2014 18:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Flatbush, Bronx
Weeks Avenue, Bronx
South Side Jamaica, Queens
Ik kan het niet laten Chai maar nuchter ben jij echt een baas.quote:Op woensdag 10 september 2014 18:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is omdat het grappig is. Moet jij niet vaak lachen om die sterke humor van haar dan?
quote:Op woensdag 10 september 2014 18:28 schreef krioro het volgende:
^![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Leuk voor drquote:Op woensdag 10 september 2014 17:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
November 2013 to present
niet beermodus zijnquote:
Ja ik kan ook wel dingen op m'n Facebook zetten, zegt niksquote:Op woensdag 10 september 2014 17:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
November 2013 to present
Haha echt hequote:Op woensdag 10 september 2014 17:31 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Is gewoon x-lilyVerzint ook gewoon de hele boel bij elkaar, irritant kutkind.
quote:Op woensdag 10 september 2014 18:58 schreef krioro het volgende:
[..]
lol
De dame op die foto's is niet degene die ze op FOK! post met de username RedFoxy.
Wat denk jij dan.quote:Op woensdag 10 september 2014 18:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
gaan we ook fokken op onze meeting?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou zeggen ga naar de top van het WTC pre-9/11, maar ja.quote:Op woensdag 10 september 2014 18:16 schreef BlauweTijger het volgende:
quote:Op woensdag 10 september 2014 19:15 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik zou zeggen ga naar de top van het WTC pre-9/11, maar ja.En ga naar een show van David Letterman.
Verder: TRV / New York City #77 Wat gaan de Yankees dit seizoen doen?
Nee. Het is pas leuk als je je feathered quads en striated glutes door je lange trainingsbroek heen ziet omdat ze zo massief zijn dat ze bijna uit je broek springen.quote:Op woensdag 10 september 2014 18:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Leg day is fijner voor ecto's of wat?
Ja kan nu niet meer door jullie hè. Gelukkig stond ik er nog op voor je neef erin vloog.quote:
was ik maarquote:
Wat je opnoemde: shit lightskins would doquote:Op woensdag 10 september 2014 19:19 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja kan nu niet meer door jullie hè. Gelukkig stond ik er nog op voor je neef erin vloog.
kriobro hoe veel weeg je nuquote:Op woensdag 10 september 2014 19:19 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja kan nu niet meer door jullie hè. Gelukkig stond ik er nog op voor je neef erin vloog.
Hij valt nog onder de oude pensioenregeling dus gewicht maakt niks meer uitquote:Op woensdag 10 september 2014 19:21 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
kriobro hoe veel weeg je nu
>zandbakpersoon zijnquote:Op woensdag 10 september 2014 19:21 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat je opnoemde: shit lightskins would do
Wat je nu zegt: shit lightskins would say
quote:Op woensdag 10 september 2014 19:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hij valt nog onder de oude pensioenregeling dus gewicht maakt niks meer uit
Even lachen allemaal.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hij valt nog onder de oude pensioenregeling dus gewicht maakt niks meer uit
Zo om en nabij de 95, ben weer aan het bulken na blessures/cut naar sub 90.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:21 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
kriobro hoe veel weeg je nu
Inb4: Iemand over de opgestroopte broekspijpen van BTquote:Op woensdag 10 september 2014 19:17 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee. Het is pas leuk als je je feathered quads en striated glutes door je lange trainingsbroek heen ziet omdat ze zo massief zijn dat ze bijna uit je broek springen.
Ah, het lijdend voorwerp van DHC hit: stationshoerenquote:
Gvdquote:Op woensdag 10 september 2014 19:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ah, het lijdend onderwerp van DHC hit: stationshoeren
102 nu, studie is weer begonnen en moet echt die discipline zien te behoudenquote:Op woensdag 10 september 2014 19:27 schreef krioro het volgende:
[..]
Zo om en nabij de 95, ben weer aan het bulken na blessures/cut naar sub 90.
Jij?
Dikke. I'm coming for you.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
102 nu, studie is weer begonnen en moet echt die discipline zien te behouden
116 kg in 2016quote:
FU, dan ga ik voor 120kg @6%.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:32 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
116 kg in 2016
#overeemmodus
quote:
1,92 tegenover 1,70 ofzoquote:
Hahah had sneaky ge-edit.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:35 schreef Modus het volgende:
Duane Johnnson.
Doorgaands.
De slachtoffer.
Rubsbanden.
Stop nu op.
Lasangna.
Proffesioneel.
Sesamstreet.
Honnybooboo.
Eidele hoop.
Vrieser.
Launchbank.
Gebasserd..
Gulle middenweg.
Wordfreud.
Waterallerchie.
Hetro.
Etiket.
Carousel.
Carbonade.
Liefe.
Frisse lei.
Die gezegde.
Legg day.
Sea Shepheard.
Analbeats.
Zeikanten.
Ribfluwele broek.
Duelshock controllers.
Uit de mom van.
Dead 70's Show.
Wenkbrauwen i.p.v. wimpers.
Senseo pats.
Doller.
Ambercrombie.
Lijdend onderwerp.
quote:Op woensdag 10 september 2014 19:34 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
sorry cant hear you over the sound of my SERRATUS ANTERIOR
hnnng wanneer die serratus en obliques worden geflexedquote:
FU, ik ben 1,80m GVD.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
1,92 tegenover 1,70 ofzo
krio is massive
hihihiquote:
Oh wow best verschilquote:Op woensdag 10 september 2014 19:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
1,92 tegenover 1,70 ofzo
krio is massive
Only at FOK! ditquote:Op woensdag 10 september 2014 19:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ah, het lijdend voorwerp van DHC hit: stationshoeren
nee, ook op youtubequote:
Terechte rantquote:Op woensdag 10 september 2014 20:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
Message to all girls...... JUST EAT THE SANDWICH ALREADY!!!! If you decide to bring a sandwich to class, or on the bus... JUST EAT IT REGULAR BITCH. Bitches be out here tearing off small pieces of sandwich and nibbling on the shit for like 2 hours . I be wanting to slap the shit outa their sandwiches ...
1st round KOquote:Op woensdag 10 september 2014 19:34 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
sorry cant hear you over the sound of my SERRATUS ANTERIOR
Haha fucking herkenbaarquote:Op woensdag 10 september 2014 20:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
Message to all girls...... JUST EAT THE SANDWICH ALREADY!!!! If you decide to bring a sandwich to class, or on the bus... JUST EAT IT REGULAR BITCH. Bitches be out here tearing off small pieces of sandwich and nibbling on the shit for like 2 hours . I be wanting to slap the shit outa their sandwiches ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
quote:Op woensdag 10 september 2014 20:27 schreef wise het volgende:
zag dwc laatst shoppen bij coach.Hahaha keukenrol gewoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
zag dwc laatst shoppen bij coach.GodsammeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
nittanquote:
Lekker dramatisch filmpje ookquote:Op woensdag 10 september 2014 17:42 schreef krioro het volgende:
[..]
Hey robebe. Ik ga het zo doen (@3:18) (maar dan niet met zo'n keihandige voetsteun want die heb ik niet tot m'n beschikking) (lol the aftermath @7:40):
zag dwc laatst shoppen bij coach.hardopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook om die lijst met domme fouten overigens
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
dat het liedje echt bestaat en op youtube staatquote:
Nee man. Punten achter emoticonsquote:
Ik roep maar wat. Sorryquote:Op woensdag 10 september 2014 21:46 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oke je snapt hem niet Geeft niet..
..
.
........
.
.
..
dat doen meerdere mensen hierquote:
Vergelijk je me nou met hun?quote:
zou niet durvenquote:
jij bent die gast ja?quote:
quote:Op woensdag 10 september 2014 21:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die laatste![]()
![]()
.
watquote:Op woensdag 10 september 2014 22:43 schreef BlauweTijger het volgende:
KLB / 50 kilo stang op me plaat
CB heeft kloontje :s
quote:Op donderdag 11 september 2014 10:06 schreef LudoSanders het volgende:
Dan niet, zemmel die je daar bent.
En waarom denk jij dat ik dat doe?quote:Op donderdag 11 september 2014 11:08 schreef Gridlok het volgende:
Hoeft nog niet eens iets te posten of bt zet zichzelf al in de zeik.
Zelf al doorgenomen?quote:
ah, vandaar.quote:Op donderdag 11 september 2014 11:10 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee man, heb het aangeklikt en niet gekeken.
quote:Op donderdag 11 september 2014 11:12 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Gooi jij eens een correcte pinroll dan wijsneusje.
Gaat niet, laat mijn broekspijpen oprollen door mijn moeder.quote:Op donderdag 11 september 2014 11:12 schreef BlauweTijger het volgende:
Of ben je bang dat mensen gaan zeggen ahaha je broekspijpen xD lol.
Solide antwoord wat mijn eerdere constatering juist maakt.quote:Op donderdag 11 september 2014 11:13 schreef Matip het volgende:
[..]
[..]
Gaat niet, laat mijn broekspijpen oprollen door mijn moeder.
Doet het nog steeds pijn van binnen?quote:
Iedereen op fok toch?quote:
De een wat meer dan de ander.quote:
Er zitten wel exemplaren tussen waarvan je denkt; dit komt niet meer goed idd.quote:Op donderdag 11 september 2014 11:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
De een wat meer dan de ander.
Denk dat het over het algemeen wel meevalt. Veel internetschijn.quote:Op donderdag 11 september 2014 11:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Er zitten wel exemplaren tussen waarvan je denkt; dit komt niet meer goed idd.
quote:Op donderdag 11 september 2014 11:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Doet het nog steeds pijn van binnen?
Dat denk ik eigenlijk ook. Fok repquote:Op donderdag 11 september 2014 11:50 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Denk dat het over het algemeen wel meevalt. Veel internetschijn.
nee. NWSquote:Op donderdag 11 september 2014 11:56 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
Iemand die de Pistorius-zaak volgt?
Is die nu nog niet veroordeeld?quote:Op donderdag 11 september 2014 11:56 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
Iemand die de Pistorius-zaak volgt?
Echt hoor.quote:Op donderdag 11 september 2014 11:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Er zitten wel exemplaren tussen waarvan je denkt; dit komt niet meer goed idd.
Ja echt.quote:
Er is een filmpje over op internet, dus het is cool. Fijne gedachtengang hou je er op na.quote:
ik doe dat eigenlijk alleen als ik tot mn enkels in de modder staquote:Op donderdag 11 september 2014 13:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Er is een filmpje over op internet, dus het is cool. Fijne gedachtengang hou je er op na.
Jij komt uit het oosten van het land niet, dus nagenoeg altijd?quote:Op donderdag 11 september 2014 13:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik doe dat eigenlijk alleen als ik tot mn enkels in de modder sta
zuidenquote:Op donderdag 11 september 2014 13:22 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij komt uit het oosten van het land niet, dus nagenoeg altijd?
Daar waar die bende allemaal verzakt?quote:Op donderdag 11 september 2014 13:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zuiden
en nee, we hebben hier ook verharde wegen enzo
zou kunnen, maar ik woon redelijk hoogquote:Op donderdag 11 september 2014 13:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Daar waar die bende allemaal verzakt?
In het westen van het land is het juist een grote modderbende. Als je daar in de winter een stukje weiland op loopt vertrap je het al vanwege de nattigheid.quote:Op donderdag 11 september 2014 13:22 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij komt uit het oosten van het land niet, dus nagenoeg altijd?
Wie loopt er nu vrijwillig een weiland in?quote:Op donderdag 11 september 2014 13:34 schreef Chai het volgende:
[..]
In het westen van het land is het juist een grote modderbende. Als je daar in de winter een stukje weiland op loopt vertrap je het al vanwege de nattigheid.
en dat jaquote:Op donderdag 11 september 2014 13:34 schreef Chai het volgende:
[..]
In het westen van het land is het juist een grote modderbende. Als je daar in de winter een stukje weiland op loopt vertrap je het al vanwege de nattigheid.
als er een feesttent staat..quote:Op donderdag 11 september 2014 13:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wie loopt er nu vrijwillig een weiland in?
Niemand, maar hier ligt gewoon superieure bodem.quote:Op donderdag 11 september 2014 13:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wie loopt er nu vrijwillig een weiland in?
Liever niet.quote:
Maar het oosten is een groot weiland, zodra je daar voet buiten de deur zet sta je in een weiland, het westen daarentegen heeft bebouwing.quote:Op donderdag 11 september 2014 13:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Niemand, maar hier ligt gewoon superieure bodem.
dan toch liever het oostenquote:Op donderdag 11 september 2014 13:44 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Liever niet.
[..]
Maar het oosten is een groot weiland, zodra je daar voet buiten de deur zet sta je in een weiland, het westen daarentegen heeft bebouwing.
Ik ben best tevreden waar ik woon. Ik kan andere plekken in Nederland makkelijk bereiken.quote:Op donderdag 11 september 2014 13:44 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Liever niet.
[..]
Maar het oosten is een groot weiland, zodra je daar voet buiten de deur zet sta je in een weiland, het westen daarentegen heeft bebouwing.
Ik zit ook zomaar te stangen. Ik ben opgegroeid in Zeeland.quote:Op donderdag 11 september 2014 13:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben best tevreden waar ik woon. Ik kan andere plekken in Nederland makkelijk bereiken.
Op sommige plekken is er geen intercitystation in de buurt en ook niet iets van van snelweg. Goeree-Overflakkee!
kut voor jequote:Op donderdag 11 september 2014 13:50 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik zit ook zomaar te stangen. Ik ben opgegroeid in Zeeland.
Echt rare vogels daar.quote:Op donderdag 11 september 2014 13:50 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik zit ook zomaar te stangen. Ik ben opgegroeid in Zeeland.
Nee hoor, erg fijne jeugd gehad. Niets mis mee.quote:
Komt mij niet bekend voor. Kan niet zeggen daar, in vergelijking tot andere delen van het land, significant gekkere mensen tegen te zijn gekomen.quote:Op donderdag 11 september 2014 13:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Echt rare vogels daar.
Hoor echt vaak dat ze raar zijn iig. Klopt dat? Ook van iemand die een Zeeuw moest interviewen, maar dat lukte echt bijna niet. Alleen maar heel korte antwoorden en niks geen anekdotes oid.
Jaquote:Op donderdag 11 september 2014 13:56 schreef Chai het volgende:
Hoor echt vaak dat ze raar zijn iig. Klopt dat?
CAPS LOCK WANT HET IS BELANGRIJK!!!quote:Op donderdag 11 september 2014 15:23 schreef BlauweTijger het volgende:
https://www.facebook.com/(...)51844&type=1&theater
Die reacties ook.
Wie de fuck is dat en waarom zou ik dat willen?quote:Op donderdag 11 september 2014 15:35 schreef Fylax het volgende:
Wie wilt er in de lokquote voor Fylax Friday morgen?
mijn radioshow.quote:Op donderdag 11 september 2014 15:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wie de fuck is dat en waarom zou ik dat willen?
En in welk universum denk je te leven dat daar hier interesse voor bestaat?quote:
Genoeg mensen uit KLB die meeluisteren.quote:Op donderdag 11 september 2014 15:42 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En in welk universum denk je te leven dat daar hier interesse voor bestaat?
met zo'n mesje is er wel meer bloed..quote:Op donderdag 11 september 2014 15:38 schreef Chai het volgende:
[..]
CAPS LOCK WANT HET IS BELANGRIJK!!!
OPEN JE OGEN!!!!!!111
In KLB lijden negen van de tien personen aan down, lekker representatief. Het is niet voor niets dat het weldenkende gedeelte van de SC een teruggetrokken FOK!bestaan leiden.quote:Op donderdag 11 september 2014 15:42 schreef Fylax het volgende:
[..]
Genoeg mensen uit KLB die meeluisteren.
quote:Op donderdag 11 september 2014 15:47 schreef Chai het volgende:
Radio? Zijn we 20 jaar terug in de tijd gereisd?
zoals tijdens fylax fridayquote:Op donderdag 11 september 2014 15:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en radio49 kan best leuk zijn soms
Wanneer het down is waarschijnlijk.quote:Op donderdag 11 september 2014 15:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en radio49 kan best leuk zijn soms
je hebt zelf downquote:Op donderdag 11 september 2014 15:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wanneer het down is waarschijnlijk.
OP GELED!!!!quote:Op donderdag 11 september 2014 15:38 schreef Chai het volgende:
[..]
CAPS LOCK WANT HET IS BELANGRIJK!!!
OPEN JE OGEN!!!!!!111
Omg zou zo graag stir fride beef etenquote:Op donderdag 11 september 2014 15:53 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
Toch maar flexitariër worden voor een keertje dan.
Staat dat VND voor vanavond? Anders gewoon morgen gaan ahahah ;pquote:Op donderdag 11 september 2014 15:53 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
Vietnam.quote:Op donderdag 11 september 2014 15:53 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
peking eendquote:Op donderdag 11 september 2014 15:53 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
Lol zie het nu pasquote:
ik zag het al, maar wil alsnog eendquote:
wat is fride?quote:Op donderdag 11 september 2014 15:54 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Omg zou zo graag stir fride beef eten
Is maar één manier om dat te weten te komen.quote:
Hoevaak ik daar, sowieso ZO-Azie, zulke spelfouten gezien heb. Op iedere kaart staat wel iets waarvan je denkt: "huh, wtf". Maar eten in Vietnam vond ik het minste. De dick heb ik niet uitgeprobeerd.quote:
#fride #food #healthyquote:
Die heb je hier al genoeg gehad he heheehe ahahquote:Op donderdag 11 september 2014 15:59 schreef LudoSanders het volgende:
De dick heb ik niet uitgeprobeerd.
quote:Op donderdag 11 september 2014 15:53 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
je schrijft het zo: friedquote:Op donderdag 11 september 2014 15:59 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Is maar één manier om dat te weten te komen.
Wwwoooowww echt meen je dat shiiit wist ik niet such smartquote:
SS maakt toch juist dingen op maat? Want wilde er ook al een grap over makenquote:Op donderdag 11 september 2014 16:02 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Moet jij niet iets op maat laten maken met jouw lengte?
huehue. Niet perse volgens mij. Hangt ook genoeg in de winkel wat je zo kan ''meenemen''.quote:Op donderdag 11 september 2014 16:02 schreef Robophatt het volgende:
[..]
SS maakt toch juist dingen op maat? Want wilde er ook al een grap over maken
Aandoenlijk.quote:Op donderdag 11 september 2014 16:00 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Die heb je hier al genoeg gehad he heheehe ahah
Niet zo ongesteld doenquote:Op donderdag 11 september 2014 16:01 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wwwoooowww echt meen je dat shiiit wist ik niet such smart
quote:Op donderdag 11 september 2014 16:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Waag eens een blauw/zilver pak te halen.
Wooowwww zo grappig deze XD hahaahaaahh fucking originele grappen altijdquote:
Clark Kentquote:
Je kan laten verstellenquote:Op donderdag 11 september 2014 16:03 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
huehue. Niet perse volgens mij. Hangt ook genoeg in de winkel wat je zo kan ''meenemen''.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |