Diep vanbinnen bedoel je?quote:Op woensdag 10 september 2014 00:12 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Heb je wel eens echte liefde gevoelt?
quote:Op woensdag 10 september 2014 00:12 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Heb je wel eens echte liefde gevoelt?
quote:Op woensdag 10 september 2014 00:12 schreef SiIk het volgende:
Als je dan toch stoer gaat doen met je rechten doe het dan goed en haal #263 ook weg.
JE BENT EEN PLEURIS HOND KOM VECHTEN DAN IK BREEK JE MANLET BAKKES IN DUIZEND MILJOEN MILJARD STUKJESquote:
Kijk maar uit, ik breng m'n goons (dWc, Mur, Grid). Kan je drie weker geen salsa meer dansenquote:Op woensdag 10 september 2014 00:15 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
JE BENT EEN PLEURIS HOND KOM VECHTEN DAN IK BREEK JE MANLET BAKKES IN DUIZEND MILJOEN MILJARD STUKJES
Als je die broekspijpen nog verder oprolt dan worden je ballen zichtbaar.quote:
Trots is een groot woord. Maar niks te klagen nee.quote:Op woensdag 10 september 2014 00:16 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ben jij echt trots op jezelf?
dit klinkt niet veelbelovend wickedmenquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Neh. Ik heb Dima een keer gemeet; hij is wel wat stilletjes, maar hij is zeker wel okay. wickedman heb ik niet van dichtbij meegemaakt, hem ken ik alleen van het forum. Zijn posts (degene die ik heb onthouden/die mij bijgebleven zijn) vind ik irritant. Hij heeft een grote mond, doet stoer, overdrijft en doet zich anders voor. Tenminste, zo komt hij over bij mij. Wel moet ik zeggen dat hij zo nu en dan ballen heeft, hij post foto's van zichzelf (al staat hij er niet al te charmant op).
Ik zou IRL veel beter om kunnen gaan met Dima dan met wickedmen. Dima zou ik eventueel nog kunnen vertrouwen, wickedmen totaal niet.
Wat dacht je toen je die onzin over mij verzinde tegen mensen die ik niet ken?quote:Op woensdag 10 september 2014 00:17 schreef SiIk het volgende:
[..]
Trots is een groot woord. Maar niks te klagen nee.
Grid is 4ever aan mijn zijde, dWc is loyaal vanwege skin color en Murdera is loyaal vanwege speed gebruik.quote:Op woensdag 10 september 2014 00:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kijk maar uit, ik breng m'n goons (dWc, Mur, Grid). Kan je drie weker geen salsa meer dansen
Wat is die onzin dan?quote:Op woensdag 10 september 2014 00:18 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
dit klinkt niet veelbelovend wickedmen
Als de roddels die ik over je hoor waar zijn, mag je je best schamen iddquote:Op woensdag 10 september 2014 00:17 schreef SiIk het volgende:
[..]
Trots is een groot woord. Maar niks te klagen nee.
Ik klap je kk hard katoenplukkerquote:Op woensdag 10 september 2014 00:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Met wie ga je komen? BlauweHijger?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |