Dat is 70kg.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:32 schreef peterkailey het volgende:
[..]
2 schijven van 25 plus de stang
4 setjes van 20? Dan kun je beter zwaarder pakken en 4 kortere setjes maken denk ik.quote:
20 keer, ik weet niet hoe jij traint?quote:
Ja oke, maar onderling hebben we het gewoon over het gewicht van de schijvenquote:
Olympische stang is altijd 20quote:Op woensdag 10 september 2014 22:42 schreef Kiid het volgende:
[..]
Daar ga je zomaar vanuit, maar een stang weegt lang niet altijd 20 kg
Je hoeft mij niet te vertellen wat ik al weet, maar je hebt nergens vermeld wat voor stang je gebruikt.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:45 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Olympische stang is altijd 20
Wie gaat bankdrukken er met iets anders dan een olympische stang?quote:Op woensdag 10 september 2014 22:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je hoeft mij niet te vertellen wat ik al weet, maar je hebt nergens vermeld wat voor stang je gebruikt.
ik ben nog nooit ergens geweest waar de stang geen 20 kg was. Maar wellicht dat er ergens een obscure gym is waar ze een stang van 17 kg hebben.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:42 schreef Kiid het volgende:
[..]
Daar ga je zomaar vanuit, maar een stang weegt lang niet altijd 20 kg
Nee 2 keer ga je iets van merkenquote:Op woensdag 10 september 2014 22:41 schreef peterkailey het volgende:
[..]
20 keer, ik weet niet hoe jij traint?
Gangbaar is tussen de 12 en 6 repsquote:Op woensdag 10 september 2014 22:49 schreef eend112 het volgende:
[..]
Nee 2 keer ga je iets van merken
Oh ik las verkeerdquote:Op woensdag 10 september 2014 22:49 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Gangbaar is tussen de 12 en 6 reps
Ken gebeureuhquote:
Zijn er genoegquote:Op woensdag 10 september 2014 22:48 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Wie gaat bankdrukken er met iets anders dan een olympische stang?
Dan kom jij bij wel hele obscure sportscholenquote:
Nee gelukkig niet. Had nog enigzins de controle om hem te laten vallen op mijn kin/lip. Binnenkant voelt nu als een clitje.quote:Op woensdag 10 september 2014 23:16 schreef Eyip het volgende:
Dat zal je leren om zo zwaar te trainen zonder spotter. Neus niet gebroken?
Heb laatst pushup bars gekocht voor de variatie. Misschien iets voor jou?quote:Op woensdag 10 september 2014 23:21 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet. Had nog enigzins de controle om hem te laten vallen op mijn kin/lip. Binnenkant voelt nu als een clitje.
Die je tussen je deur kan zetten?quote:Op woensdag 10 september 2014 23:27 schreef Eyip het volgende:
[..]
Heb laatst pushup bars gekocht voor de variatie. Misschien iets voor jou?
Nee dat is een pullup bar. Deze bedoel ik:quote:Op woensdag 10 september 2014 23:29 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Die je tussen je deur kan zetten?
Ah die dingen, die hebben wij ook bij de sportschool. Nog niet geprobeerd maar goeie tip, thanksquote:Op woensdag 10 september 2014 23:34 schreef Eyip het volgende:
[..]
Nee dat is een pullup bar. Deze bedoel ik:
http://www.bodyenfitshop.(...)l/?sqr=push%20up%20&
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |