niet beermodus zijnquote:
Ja ik kan ook wel dingen op m'n Facebook zetten, zegt niksquote:Op woensdag 10 september 2014 17:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
Haar FB zegt dat ze trouwens nu wel op de uni zit.
Studies Jurisprudence at Universiteit Leiden / Leiden University
Past: Lyceum Ypenburg
En ze werkt bij NN, oei oei.
Works at Nationale-Nederlanden
November 2013 to present
Haha echt hequote:Op woensdag 10 september 2014 17:31 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Is gewoon x-lilyVerzint ook gewoon de hele boel bij elkaar, irritant kutkind.
quote:Op woensdag 10 september 2014 18:58 schreef krioro het volgende:
[..]
lol
De dame op die foto's is niet degene die ze op FOK! post met de username RedFoxy.
Wat denk jij dan.quote:Op woensdag 10 september 2014 18:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
gaan we ook fokken op onze meeting?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou zeggen ga naar de top van het WTC pre-9/11, maar ja.quote:Op woensdag 10 september 2014 18:16 schreef BlauweTijger het volgende:
Waarschijnlijk rond de kerst naar New York![]()
Nog tips daarzo rond die tijd wat een must-see is?
quote:Op woensdag 10 september 2014 19:15 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik zou zeggen ga naar de top van het WTC pre-9/11, maar ja.En ga naar een show van David Letterman.
Verder: TRV / New York City #77 Wat gaan de Yankees dit seizoen doen?
Nee. Het is pas leuk als je je feathered quads en striated glutes door je lange trainingsbroek heen ziet omdat ze zo massief zijn dat ze bijna uit je broek springen.quote:Op woensdag 10 september 2014 18:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Leg day is fijner voor ecto's of wat?
Ja kan nu niet meer door jullie hè. Gelukkig stond ik er nog op voor je neef erin vloog.quote:
was ik maarquote:
Wat je opnoemde: shit lightskins would doquote:Op woensdag 10 september 2014 19:19 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja kan nu niet meer door jullie hè. Gelukkig stond ik er nog op voor je neef erin vloog.
kriobro hoe veel weeg je nuquote:Op woensdag 10 september 2014 19:19 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja kan nu niet meer door jullie hè. Gelukkig stond ik er nog op voor je neef erin vloog.
Hij valt nog onder de oude pensioenregeling dus gewicht maakt niks meer uitquote:Op woensdag 10 september 2014 19:21 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
kriobro hoe veel weeg je nu
>zandbakpersoon zijnquote:Op woensdag 10 september 2014 19:21 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat je opnoemde: shit lightskins would do
Wat je nu zegt: shit lightskins would say
quote:Op woensdag 10 september 2014 19:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hij valt nog onder de oude pensioenregeling dus gewicht maakt niks meer uit
Even lachen allemaal.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hij valt nog onder de oude pensioenregeling dus gewicht maakt niks meer uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |