Als ik van pijn zou houden misschien wel ja.quote:Op woensdag 10 september 2014 13:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zorgt jouw clitpiercing voor extra stimulans tijdens het paardrijden?
naveltjesquote:Op woensdag 10 september 2014 13:22 schreef Chai het volgende:
Ook schone navels zien eruit als een soort afvoerputjes, dus nee bedankt.
Nee, vind dat het wel beetje mannelijk moet blijven.quote:Op woensdag 10 september 2014 13:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je ook tepelpiercings en een tongpiercing?
niet?quote:Op woensdag 10 september 2014 13:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Als ik van pijn zou houden misschien wel ja.
quote:Op woensdag 10 september 2014 13:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nieuwe BT erkennen we gewoon niet.
De manier waarop ze schrijft ookquote:Op woensdag 10 september 2014 17:19 schreef ntm het volgende:
Pff waarom is die mapima zo irritant, altijd van die oninteressante kuttopics.
Ik geloof ook niet dat ze universiteit doet hoor, die zouden haar er toch zo aftrappen als ze zo schrijftquote:Op woensdag 10 september 2014 17:27 schreef Robophatt het volgende:
[..]
De manier waarop ze schrijft ook
Is gewoon x-lilyquote:Op woensdag 10 september 2014 17:30 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet dat ze universiteit doet hoor, die zouden haar er toch zo aftrappen als ze zo schrijftRaar kind met rare gedachtenkronkels.
just junamii thingsquote:Op woensdag 10 september 2014 17:30 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet dat ze universiteit doet hoor, die zouden haar er toch zo aftrappen als ze zo schrijftRaar kind met rare gedachtenkronkels.
Hey robebe. Ik ga het zo doen (@3:18) (maar dan niet met zo'n keihandige voetsteun want die heb ik niet tot m'n beschikking) (lol the aftermath @7:40):quote:
Oja die sicke hoerquote:
En je dan hier zo achterlijk vertonen..quote:Op woensdag 10 september 2014 17:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
Haar FB zegt dat ze trouwens nu wel op de uni zit.
Studies Jurisprudence at Universiteit Leiden / Leiden University
Past: Lyceum Ypenburg
En ze werkt bij NN, oei oei.
Works at Nationale-Nederlanden
November 2013 to present
Slick.quote:Op woensdag 10 september 2014 17:42 schreef krioro het volgende:
[..]
Hey robebe. Ik ga het zo doen (@3:18) (maar dan niet met zo'n keihandige voetsteun want die heb ik niet tot m'n beschikking) (lol the aftermath @7:40):
They all be thigh gapping.quote:
Dat is omdat het grappig is. Moet jij niet vaak lachen om die sterke humor van haar dan?quote:Op woensdag 10 september 2014 18:02 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
En je dan hier zo achterlijk vertonen..
quote:Op woensdag 10 september 2014 18:03 schreef Panzermaus het volgende:
Legday is echt veel leuker als je lean bent + shorts aan hebt. Leg extensions is dan een waar feest.
quote:Op woensdag 10 september 2014 18:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is omdat het grappig is. Moet jij niet vaak lachen om die sterke humor van haar dan?
creep :squote:Op woensdag 10 september 2014 17:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
November 2013 to present
quote:Op woensdag 10 september 2014 18:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Legday is echt veel leuker als je lean bent + shorts aan hebt. Leg extensions is dan een waar feest.
quote:
Denk dat Times Square dan echt kksaai is.quote:Op woensdag 10 september 2014 18:16 schreef BlauweTijger het volgende:
Waarschijnlijk rond de kerst naar New York![]()
Nog tips daarzo rond die tijd wat een must-see is?
Met je ecto look?quote:Op woensdag 10 september 2014 18:16 schreef BlauweTijger het volgende:
thanksgiving paradequote:Op woensdag 10 september 2014 18:16 schreef BlauweTijger het volgende:
quote:Op woensdag 10 september 2014 17:30 schreef Che_ het volgende:
Waar men zich al niet mgee bezig kan houden
Flatbush, Bronxquote:Op woensdag 10 september 2014 18:16 schreef BlauweTijger het volgende:
quote:Op woensdag 10 september 2014 18:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Flatbush, Bronx
Weeks Avenue, Bronx
South Side Jamaica, Queens
Ill keep that in mindquote:Op woensdag 10 september 2014 18:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Flatbush, Bronx
Weeks Avenue, Bronx
South Side Jamaica, Queens
Ik kan het niet laten Chai maar nuchter ben jij echt een baas.quote:Op woensdag 10 september 2014 18:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is omdat het grappig is. Moet jij niet vaak lachen om die sterke humor van haar dan?
quote:Op woensdag 10 september 2014 18:28 schreef krioro het volgende:
^![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Leuk voor drquote:Op woensdag 10 september 2014 17:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
November 2013 to present
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |