ah, vandaar.quote:Op donderdag 11 september 2014 11:10 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee man, heb het aangeklikt en niet gekeken.
quote:Op donderdag 11 september 2014 11:12 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Gooi jij eens een correcte pinroll dan wijsneusje.
Gaat niet, laat mijn broekspijpen oprollen door mijn moeder.quote:Op donderdag 11 september 2014 11:12 schreef BlauweTijger het volgende:
Of ben je bang dat mensen gaan zeggen ahaha je broekspijpen xD lol.
Solide antwoord wat mijn eerdere constatering juist maakt.quote:Op donderdag 11 september 2014 11:13 schreef Matip het volgende:
[..]
[..]
Gaat niet, laat mijn broekspijpen oprollen door mijn moeder.
Doet het nog steeds pijn van binnen?quote:
Iedereen op fok toch?quote:
De een wat meer dan de ander.quote:
Er zitten wel exemplaren tussen waarvan je denkt; dit komt niet meer goed idd.quote:Op donderdag 11 september 2014 11:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
De een wat meer dan de ander.
Denk dat het over het algemeen wel meevalt. Veel internetschijn.quote:Op donderdag 11 september 2014 11:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Er zitten wel exemplaren tussen waarvan je denkt; dit komt niet meer goed idd.
quote:Op donderdag 11 september 2014 11:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Doet het nog steeds pijn van binnen?
Dat denk ik eigenlijk ook. Fok repquote:Op donderdag 11 september 2014 11:50 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Denk dat het over het algemeen wel meevalt. Veel internetschijn.
nee. NWSquote:Op donderdag 11 september 2014 11:56 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
Iemand die de Pistorius-zaak volgt?
Is die nu nog niet veroordeeld?quote:Op donderdag 11 september 2014 11:56 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
Iemand die de Pistorius-zaak volgt?
Echt hoor.quote:Op donderdag 11 september 2014 11:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Er zitten wel exemplaren tussen waarvan je denkt; dit komt niet meer goed idd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |