http://www.spitsnieuws.nl(...)ge-beechallenge-nsfwquote:Op maandag 8 september 2014 21:27 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Vreemde tanlines ook
Wat is bee challenge?
Ze dachten natuurlijk die 2NutZ moeten we hebben, die is een bazentroller!!!!!quote:Op maandag 8 september 2014 21:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik vraag er niet om hoor. Krijg het random.
Neequote:Op maandag 8 september 2014 21:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
Had je niet een andere TT kunnen doen, teringlijer.
Gvdquote:Op maandag 8 september 2014 21:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
http://www.spitsnieuws.nl(...)ge-beechallenge-nsfw
Wat is dit nou weerquote:
doe je mee?quote:Op maandag 8 september 2014 21:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
http://www.spitsnieuws.nl(...)ge-beechallenge-nsfw
Een meisje die bloedserieus op roddels oid in gaat.quote:Op maandag 8 september 2014 21:31 schreef Robophatt het volgende:
[..]
GvdKrijg je toch niet bij elkaar verzonnen
[..]
Wat is dit nou weer![]()
Bedoel je dat ze op Anne Frank lijkt, of ga ik zomaar stuk om nietsquote:Op maandag 8 september 2014 21:32 schreef Che_ het volgende:
Zeker meet&greet in dat achterkamermuseumpje in amsterdam
Ook nog echt bij jou zelfquote:Op maandag 8 september 2014 21:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Een meisje die bloedserieus op roddels oid in gaat.
In mijn news feed.
jij ben matigquote:
Vocarooquote:Op maandag 8 september 2014 21:41 schreef Chloroform het volgende:
Weer feest bij de Punjab-buren. Meneer is weer dronken en stond net in z'n boxer op de galerij te schreeuwen.
Nodig ze uit op je verjaardag, succes verzekerd.quote:Op maandag 8 september 2014 21:41 schreef Chloroform het volgende:
Weer feest bij de Punjab-buren. Meneer is weer dronken en stond net in z'n boxer op de galerij te schreeuwen.
Hahaha jaquote:Op maandag 8 september 2014 21:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Bedoel je dat ze op Anne Frank lijkt, of ga ik zomaar stuk om niets.
Ben net jarig geweest. :squote:Op maandag 8 september 2014 21:42 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nodig ze uit op je verjaardag, succes verzekerd.
quote:
quote:
Nog gefeliciteerd dan, askim.quote:
Lekker averagequote:Op maandag 8 september 2014 21:43 schreef Che_ het volgende:
Maar ik mag chai wel, lekker nuchter lekker normaal
quote:
quote:
..quote:Op maandag 8 september 2014 21:53 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Kom dan, dan ga ik je blazen.
https://fbcdn-sphotos-h-a(...)73fb92f050589b47f3a2
Vraag me nu wel af wat dan een 10/10 is volgens zijn standaarden.quote:
jij?quote:Op maandag 8 september 2014 22:01 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Vraag me nu wel af wat dan een 10/10 is volgens zijn standaarden.
quote:
Hoe kan je nu een vrouw raten als je er nog nooit een woord mee gewisseld hebt.quote:
Je kunt iemand toch wel gewoon op z'n uiterlijk beoordelenquote:Op maandag 8 september 2014 22:05 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
Hoe kan je nu een vrouw raten als je er nog nooit een woord mee gewisseld hebt.
Gewoon vleesrating, heeft nog niet met het innerlijk te maken.quote:Op maandag 8 september 2014 22:05 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 september 2014 22:05 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
Ahhhhh mevrouw labieltje is er ook weer.quote:
Nee, want het is uit. haha.quote:Op maandag 8 september 2014 22:07 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ahhhhh mevrouw labieltje is er ook weer.
Wie is die lekkere jonge? En hoe gaat het met je beta vriend? Heeft hij nog last van je gejank?
Nog nooit een 10/10 gezien, misschien ontmoet ik haar ooit.quote:Op maandag 8 september 2014 22:01 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Vraag me nu wel af wat dan een 10/10 is volgens zijn standaarden.
Hahaha godkkquote:Op maandag 8 september 2014 22:07 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ahhhhh mevrouw labieltje is er ook weer.
Wie is die lekkere jonge? En hoe gaat het met je beta vriend? Heeft hij nog last van je gejank?
Ik zal hem feliciteren. Misschien kan hij nu wel iets beters regelen dan een nuchtere koe uit Deventer.quote:
quote:Op maandag 8 september 2014 22:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hahaha godkk. Net nog Che_ met "Chai is lekker nuchter" en dan nu jij die meteen die beerput opentrekt
.
Ja feliciteer hem maar als je hem ziet.quote:Op maandag 8 september 2014 22:10 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik zal hem feliciteren. Misschien kan hij nu wel iets beters regelen dan een nuchtere koe uit Deventer.
Wel Go Ahead Eagles to.
ik wil beidequote:Op maandag 8 september 2014 22:05 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Je kunt iemand toch wel gewoon op z'n uiterlijk beoordelenwhy so serious meteen
Ja dusquote:
Sure.quote:Op maandag 8 september 2014 22:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja feliciteer hem maar als je hem ziet.
Eerst zweren dat je hem echt aanspreekt oke.quote:Op maandag 8 september 2014 22:17 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Sure.
Nu kan je wel rondsletten en nog een keer Micson doen zonder relatie of maak ik toevallig nog kans?![]()
![]()
Nee joh, wat moet ik met die gast.quote:Op maandag 8 september 2014 22:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Eerst zweren dat je hem echt aanspreekt oke.
Gewoon zal hij op prijs stellen, niks mis met gewoon aardig zijn, is zo'n kleine moeite.quote:Op maandag 8 september 2014 22:19 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Nee joh, wat moet ik met die gast.
Woon daar toch niet meer in de buurt.
dat plaatje valt in het niets danquote:Op maandag 8 september 2014 22:16 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja dus![]()
Als ik graag een ruimtereis zou willen maken omdat het er mooi uitziet en je gewichtsloosheid ervaart, betekent niet dat ik een plaatje van het heelal niet kan beoordelen.
Kan wel wat mensen noemen voor wie dat niet zo'n kleine moeite is hoorquote:Op maandag 8 september 2014 22:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon zal hij op prijs stellen, niks mis met gewoon aardig zijn, is zo'n kleine moeite.
Waarom zal hij op prijs stellen om iets wat hij al weet en blij om is?quote:Op maandag 8 september 2014 22:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon zal hij op prijs stellen, niks mis met gewoon aardig zijn, is zo'n kleine moeite.
Daarvoor moet je ook eerst een chick aan de haak slaan. Je wordt toch ook niet gefeliciteerd als je niet jarig bent?quote:Op maandag 8 september 2014 22:21 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Waarom zal hij op prijs stellen om iets wat hij al weet en blij om is?
Ik word toch ook nooit gefeliciteerd door onbekenden als ik een chick aan de haak sla?
Gemeen dit.quote:Op maandag 8 september 2014 22:22 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Daarvoor moet je ook eerst een chick aan de haak slaan. Je wordt toch ook niet gefeliciteerd als je niet jarig bent?
Mooi dit.quote:Op maandag 8 september 2014 22:21 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik word toch ook nooit gefeliciteerd door onbekenden als ik een chick aan de haak sla?
Inkoppertje welquote:
Je bedoelt dat je nooit gefeliciteerd wordt door een onbekende als je een labiel wicht gedumpt hebt? Want je vergelijking slaat nu nergens op.quote:Op maandag 8 september 2014 22:21 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Loool.quote:Op maandag 8 september 2014 22:24 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je nooit gefeliciteerd wordt door een onbekende als je een labiel wicht gedumpt hebt? Want je vergelijking slaat nu nergens op.
Ahahahahahahaahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahaahahahahahhahaahahaquote:Op maandag 8 september 2014 21:53 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Kom dan, dan ga ik je blazen.
https://fbcdn-sphotos-h-a(...)73fb92f050589b47f3a2
wowquote:Op maandag 8 september 2014 22:27 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ahahahahahahaahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahaahahahahahhahaahaha
quote:Op maandag 8 september 2014 22:27 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Noemde jij Chai daar nou labiel?quote:Op maandag 8 september 2014 22:24 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je nooit gefeliciteerd wordt door een onbekende als je een labiel wicht gedumpt hebt? Want je vergelijking slaat nu nergens op.
Gefeliciteerd hoe ga je hem noemen?quote:Op maandag 8 september 2014 22:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Robo! Nog 3 weken en 3 dagen!!!!! omgomgomgogmogm
JAAAAAquote:Op maandag 8 september 2014 22:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Robo! Nog 3 weken en 3 dagen!!!!! omgomgomgogmogm
Chocolatebearquote:Op maandag 8 september 2014 22:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gefeliciteerd hoe ga je hem noemen?
Als je eens een stukje terugleest zie je wie dat wel doet.quote:Op maandag 8 september 2014 22:30 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Noemde jij Chai daar nou labiel?
Ahhhh shit je hebt je wraak genomen op deze knappe jonge.quote:Op maandag 8 september 2014 22:27 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ah, ik probeer ook alleen maar een balans op te maken van de op dit moment geldende verhoudingen hier.quote:Op maandag 8 september 2014 22:32 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Als je eens een stukje terugleest zie je wie dat wel doet.
Ja leuk, maar wie is die vrouw dan?quote:
Welke team join jij dan?quote:Op maandag 8 september 2014 22:37 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ah, ik probeer ook alleen maar een balans op te maken van de op dit moment geldende verhoudingen hier.
Mag alleen als je lekkere dingen meeneemt.quote:
quote:Op maandag 8 september 2014 22:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja leuk, maar wie is die vrouw dan?
KLOPT HAHAquote:Op maandag 8 september 2014 22:30 schreef Robophatt het volgende:
[..]
JAAAAA
shit elke keer als ze posten 'returns thursday....' en dan op de volgende regel staat pas de datum word ik helemaal blij om vervolgens keihard teleurgesteld te worden. ELKE KEER
En als een lekker ding dat doet? Telt het dan wel?quote:Op maandag 8 september 2014 22:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En nee, jezelf meenemen telt niet als lekker ding.
Gelukkig, ben ik niet de enigequote:Op maandag 8 september 2014 22:42 schreef VeerEli het volgende:
[..]
KLOPT HAHA![]()
Had ik net dus ook weer indd godsamme zo irri
Goede kontquote:Op maandag 8 september 2014 22:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Bij mij ziet het er meer zo uit:
[ afbeelding ]
hoe snel gaat zo'n ding?quote:Op maandag 8 september 2014 22:43 schreef Chai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo voorspelbaarquote:
over 9000quote:Op maandag 8 september 2014 22:44 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
hoe snel gaat zo'n ding?
hernandezquote:
Ja.quote:Op maandag 8 september 2014 22:44 schreef Robophatt het volgende:
[..]
En als een lekker ding dat doet? Telt het dan wel?
600 m/minuutquote:Op maandag 8 september 2014 22:44 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
hoe snel gaat zo'n ding?
quote:
Ja en die van Chai mag er ook wel wezen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil serieus niet klotig gaan doen maar met die gezicht dacht ik aan Haan33.quote:Op maandag 8 september 2014 22:43 schreef Chai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hahaha jaaaa erg hequote:Op maandag 8 september 2014 22:44 schreef Robophatt het volgende:
[..]
En als een lekker ding dat doet? Telt het dan wel?
[..]
Gelukkig, ben ik niet de enige
Elke keer ook echt van 'heh, begon toch pas in oktober of ben ik nu gek? nou ja, who cares hoe eerder hoe be.... ohhh kk![]()
'
Maar de tijd gaat gelukkig best snelMaar goed, dan heb je weer 3 afleveringen en dan weer 8 weken vakantie ofzo
kk CW
quote:Op maandag 8 september 2014 22:46 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja en die van Chai mag er ook wel wezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Dude, als jij ooit een chick krijgt met Chai haar uiterlijk mag je alsnog zwaar in je handen knijpen, houd nou toch heel rap op manquote:Op maandag 8 september 2014 22:46 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik wil serieus niet klotig gaan doen maar met die gezicht dacht ik aan Haan33.
quote:Op maandag 8 september 2014 22:46 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja en die van Chai mag er ook wel wezen.Gelukkig iemand die hem inkopt. Wilde het bijna zelf doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij verdient ook geen schoonheidsprijs.quote:Op maandag 8 september 2014 22:46 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Moet ik dit serieus gaan lezen?quote:Op maandag 8 september 2014 22:47 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dude, als jij ooit een chick krijgt met Chai haar uiterlijk mag je alsnog zwaar in je handen knijpen, houd nou toch heel rap op man
Wow dit is nog lulliger voor Chai :Squote:Op maandag 8 september 2014 22:47 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dude, als jij ooit een chick krijgt met Chai haar uiterlijk mag je alsnog zwaar in je handen knijpen, houd nou toch heel rap op man
quote:Op maandag 8 september 2014 22:46 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahaha jaaaa erg he
Oh houd op, ik ga echt proberen te sparen dit keer... Gelukkig ga ik 15 okt naar Indo, dus dan kan ik sowieso een kleine maand sparen. Dus ga sowieso proberen niks te kijken tot ik terug kom en dan proberen vol te houden
Ok.quote:Op maandag 8 september 2014 22:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij verdient ook geen schoonheidsprijs.
Nou dat zie ik er niet in, maar sta er wel zo achterlijk op dat ik er zelf ook om moet lachen, dus vind het niet erg.quote:Op maandag 8 september 2014 22:46 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Gelukkig maar.quote:Op maandag 8 september 2014 22:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou dat zie ik er niet in, maar sta er wel zo achterlijk op dat ik er zelf ook om moet lachen, dus vind het niet erg.
Fijn dat je het zelf al geaccepteerd hebt.quote:
Wat accepteren? Onzin? Ok.quote:Op maandag 8 september 2014 22:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Fijn dat je het zelf al geaccepteerd hebt.
Gewoon, het leven.quote:
Haha awh don't act like you didn't.quote:Op maandag 8 september 2014 22:47 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Moet ik dit serieus gaan lezen?
Helemaal niet vuile stokert.quote:Op maandag 8 september 2014 22:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wow dit is nog lulliger voor Chai :S
Jawel, je had die 'alsnog' weg moeten laten.quote:Op maandag 8 september 2014 22:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha awh don't act like you didn't.
[..]
Helemaal niet vuile stokert.
FAKAquote:Op maandag 8 september 2014 21:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]kan de post van CB niet meer vinden.
inb4 Veer is domquote:Op maandag 8 september 2014 22:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Jawel, je had die 'alsnog' weg moeten laten.
Zal het nog eens voor je opnemen joh pokkewijfquote:Op maandag 8 september 2014 22:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Jawel, je had die 'alsnog' weg moeten laten.
Wil je het ook voor mij opnemen? Ik kan niet voor mezelf opkomen op deze SC en jij bent vast slim.quote:Op maandag 8 september 2014 22:53 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zal het nog eens voor je opnemen joh pokkewijf
Dat komt omdat je zelf het IQ van een dooie plant hebt, dan heb je niet zo'n scherpe kijk op dingen.quote:
Zeg jijquote:
kutwijf ik heb gewoon slechte ogen, fok jouquote:Op maandag 8 september 2014 22:54 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat komt omdat je zelf het IQ van een dooie plant hebt, dan heb je niet zo'n scherpe kijk op dingen.
Ahhh meis toch.quote:Op maandag 8 september 2014 22:54 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat komt omdat je zelf het IQ van een dooie plant hebt, dan heb je niet zo'n scherpe kijk op dingen.
Je hebt wel meer slechts dan alleen ogen uahaahahaahaahah xdquote:Op maandag 8 september 2014 22:55 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
kutwijf ik heb gewoon slechte ogen, fok jou
Wowwww aangebrand is je huid daaroms o donker ofso :s :S :$quote:Op maandag 8 september 2014 22:55 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
kutwijf ik heb gewoon slechte ogen, fok jou
Wat is dit met jullie allemaal? Ik doe lief en neem het voor iedereen op tegenover de kneuzenclan en jullie turnen jullie back on me? Fucking valse faggots jullie, bahquote:Op maandag 8 september 2014 22:55 schreef Chloroform het volgende:
Want levende planten hebben wel een hoog IQ.
Daarom toch. :$quote:Op maandag 8 september 2014 22:55 schreef Chloroform het volgende:
watquote:Op maandag 8 september 2014 22:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Je hebt wel meer slechts dan alleen ogen uahaahahaahaahah xd
"he waar kom je vandaan"quote:Op maandag 8 september 2014 22:56 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wowwww aangebrand is je huid daaroms o donker ofso :s :S :$
quote:Op maandag 8 september 2014 22:55 schreef Chloroform het volgende:
quote:Op maandag 8 september 2014 22:27 schreef VeerEli het volgende:
Kneuzenclan.quote:Op maandag 8 september 2014 22:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat is dit met jullie allemaal? Ik doe lief en neem het voor iedereen op tegenover de kneuzenclan en jullie turnen jullie back on me? Fucking valse faggots jullie, bah
Ik turn m'n back niet, ik zeg het toch gewoon joh, bitchface. Kusje :$quote:Op maandag 8 september 2014 22:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat is dit met jullie allemaal? Ik doe lief en neem het voor iedereen op tegenover de kneuzenclan en jullie turnen jullie back on me? Fucking valse faggots jullie, bah
Is Free For All vandaag.quote:Op maandag 8 september 2014 22:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Sorry ik spreek geen Idioots.quote:Op maandag 8 september 2014 22:57 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Kneuzenclan._________________
Je denkt je bent in shi wahed coole negerclan gekomen ofzo?
Oke oke i kvraag alleen amar hoor jeezquote:Op maandag 8 september 2014 22:57 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
wat
[..]
"he waar kom je vandaan"
"NEDERLAND, KUT"
Wow je kan echt slechte flamen.quote:
Nee alleen voor jou Mortie jwz :$ :$quote:
Wow :squote:
deze was 2/10quote:
Net zoals .. haha ja haha snapjequote:
nee leg uitquote:Op maandag 8 september 2014 23:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Net zoals .. haha ja haha snapje
Dus die 20 euro had ik achterwege kunnen latenquote:Op maandag 8 september 2014 22:59 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee alleen voor jou Mortie jwz :$ :$
Nee heb ik 20 euroknallers van gekocht :$quote:Op maandag 8 september 2014 23:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dus die 20 euro had ik achterwege kunnen laten
Dat heeft ze nooit goed gekund hoor, drm is het bijna altijd lachwekkend waar ze mee komt aankakken. Ik vind haar dan cute en vergeet spontaan hoe erg ik de pest aan haar heb.quote:Op maandag 8 september 2014 22:58 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Wow je kan echt slechte flamen.
Inb4: Veer die begint over een huiskamer plant met een lage IQ.
Nee.quote:
O ja... hahahaquote:Op maandag 8 september 2014 23:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Net zoals .. haha ja haha snapje
wrom niejquote:
DIT SNAP IK DUS NIET HE MN PENIS IS VERDOMME BEST EEN MOOI DINGquote:
quote:Op maandag 8 september 2014 23:02 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Dat heeft ze nooit goed gekund hoor, drm is het bijna altijd lachwekkend waar ze mee komt aankakken. Ik vind haar dan cute en vergeet spontaan hoe erg ik de pest aan haar heb.
Wauw, dit is wel echt omgedraaide rollen, mister Seriousquote:Op maandag 8 september 2014 23:02 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Dat heeft ze nooit goed gekund hoor, drm is het bijna altijd lachwekkend waar ze mee komt aankakken. Ik vind haar dan cute en vergeet spontaan hoe erg ik de pest aan haar heb.
Mijn schaamlippen zijn schattig, zoet en sappig.quote:Op maandag 8 september 2014 23:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Onder de gordel deze :S we hebben het toch ook niet over jouw schaamlippen
Vraag het aan die plant, misschien weet hij het.quote:Op maandag 8 september 2014 23:04 schreef VeerEli het volgende:
Gadver dWc. Waarom is magere yoghurt van AH zo waterig en kki zuur, en van de c1000 veel dikker en lekkerder? Tyfus wat een bendeZonde van de aardbeien.
Stijfje gekregenquote:Op maandag 8 september 2014 23:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mijn schaamlippen zijn schattig, zoet en sappig.
quote:Op maandag 8 september 2014 23:04 schreef VeerEli het volgende:
Gadver dWc. Waarom is magere yoghurt van AH zo waterig en kki zuur, en van de c1000 veel dikker en lekkerder? Tyfus wat een bendeZonde van de aardbeien.
Je moet schudden met het pakquote:Op maandag 8 september 2014 23:04 schreef VeerEli het volgende:
quote:Op maandag 8 september 2014 23:05 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Vraag het aan die plant, misschien weet hij het.
quote:Op maandag 8 september 2014 23:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mijn schaamlippen zijn schattig, zoet en sappig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wowquote:
Hardop om de droogheidquote:Op maandag 8 september 2014 23:08 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wow![]()
Misschien werd de yoghurt opgewonden en plaste hij in het pak
Haha, grappig dat je nu stil blijft.quote:Op maandag 8 september 2014 23:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wauw, dit is wel echt omgedraaide rollen, mister SeriousGeez
Maar goed, maakt niet uit hoor.
quote:Op maandag 8 september 2014 23:07 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha ja dat was echt een goeie ahaha
quote:Op maandag 8 september 2014 23:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wauw, dit is wel echt omgedraaide rollen, mister SeriousGeez
Maar goed, maakt niet uit hoor.
Hij mag van mij die DM wisseling, voor zover je het dat kunt noemen, plaatsen hoor. Want wat hij zegt is gewoon bs en dat weet iequote:
Lief dagboekquote:Op maandag 8 september 2014 23:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hij mag van mij die DM wisseling, voor zover je het dat kunt noemen, plaatsen hoor. Want wat hij zegt is gewoon bs en dat weet ie
Altijd zo gezellig hier hequote:
Wat er gebeurd is is dat Veereli een gesprek met zichzelf heeft.quote:
Tldrquote:Op maandag 8 september 2014 23:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha je bent wel echt origineel ja
Echt. Nog liever die retard BT dan wickedmen.quote:
En gewoon nog steeds niet reagerenquote:Op maandag 8 september 2014 23:12 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Wat er gebeurd is is dat Veereli een gesprek met zichzelf heeft.
Ja zeker als nootjes er niet is valt BT best mee.quote:Op maandag 8 september 2014 23:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Echt. Nog liever die retard BT dan wickedmen.
Ook met mij hoorquote:Op maandag 8 september 2014 23:12 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Awhquote:Op maandag 8 september 2014 23:15 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ook met mij hoorbeste verhaallijn van deze SC
Heb ik ook heel vaak hier. Nou en?quote:Op maandag 8 september 2014 23:12 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Kloonhommel probeert met man en macht over z'n eerdere gelul heen te posten omdat hij weet dat hij een beetje aan het jokken was en er nu niet verder op in kan gaan zonder af te gaan. Jammer wel.quote:Op maandag 8 september 2014 23:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb ik ook heel vaak hier. Nou en?
quote:Op maandag 8 september 2014 23:15 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja zeker als nootjes er niet is valt BT best mee.
Je vroeg toch wat er aan de hand was, geez zal je nog eens helpen.quote:Op maandag 8 september 2014 23:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb ik ook heel vaak hier. Nou en?
Wow hier zit meer achter.quote:Op maandag 8 september 2014 23:17 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Kloonhommel probeert met man en macht over z'n eerdere gelul heen te posten omdat hij weet dat hij een beetje aan het jokken was en er nu niet verder op in kan gaan zonder af te gaan. Jammer wel.
Wie zijn dat?quote:Op maandag 8 september 2014 23:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Echt. Nog liever die retard BT dan wickedmen.
Ja hij kwam met deze bullshit aanquote:
''Waar ze mee komt aankakken'' ''ik vind haar dan cute''quote:Op maandag 8 september 2014 23:02 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Maak er een KLB topic over.quote:Op maandag 8 september 2014 23:21 schreef VeerEli het volgende:
Haha als een hond met de staart tussen de benen er tussenuit gesneaked hahahah
Misschien is hij gewoon even drinken pakken ofzo, weet jij veel.quote:Op maandag 8 september 2014 23:21 schreef VeerEli het volgende:
Haha als een hond met de staart tussen de benen er tussenuit gesneaked hahahah
Als hij slim is is hij er tussenuit gesneakedquote:Op maandag 8 september 2014 23:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Misschien is hij gewoon even drinken pakken ofzo, weet jij veel.
Geef me aspirine en stop me in bed.quote:
Topics openenquote:
Mortaxxquote:Op maandag 8 september 2014 23:22 schreef wickedmen het volgende:
Maar oke effe vraagje he. Wie is de lekkerste chick hier?
Wat?quote:
Echt hè.quote:
mijn twitter niet kennenquote:Op maandag 8 september 2014 23:28 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ja, ik heb nog steeds geen pics van Mortaxx gezien maar hoor goede verhalen over hem.
Wacht ff, wat lul ik precies uit me nek? Wat bullshit? Wrm zou ik dit niet menen?quote:Op maandag 8 september 2014 23:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja hij kwam met deze bullshit aan
[..]
''Waar ze mee komt aankakken'' ''ik vind haar dan cute''
Hij lult gewoon keihard uit z'n nek en daarom issie nu stil die stumper
KOM ER MAAR IN VEERquote:Op maandag 8 september 2014 23:33 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Wacht ff, wat lul ik precies uit me nek? Wat bullshit? Wrm zou ik dit niet menen?
Really?quote:Op maandag 8 september 2014 23:33 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Wacht ff, wat lul ik precies uit me nek? Wat bullshit? Wrm zou ik dit niet menen?
Geloofbaar dit.quote:Op maandag 8 september 2014 23:36 schreef VeerEli het volgende:
Oh en voor de mensen die denken dat ik serieus verdrietig werd; volgens mij was ik met dWc aan het DM'en ten tijde van het gesprek over hoe mooi het wel niet was allemaal
Pfffft.... ik bedoelde alleen dat als iemand me een sneer geeft ik dan terugpak, maar maak het gerust zoals zij nu doet het bigger dan het is, geez...quote:
ppfffffftttt geez bro geeezquote:Op maandag 8 september 2014 23:38 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Pfffft.... ik bedoelde alleen dat als iemand me een sneer geeft ik dan terugpak, maar maak het gerust zoals zij nu doet het bigger dan het is, geez...
Nee kloptquote:Op maandag 8 september 2014 23:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Volgens mij had hij het niet over lachwekkende DM's hoor.
Dan ben je dus echt incompetent.quote:Op maandag 8 september 2014 23:38 schreef wickedmen het volgende:
Kk door deze kk SC na 2 uur mijn bed eindelijk met moeite in elkaar gezet.
Is de matras te klein.
Nog achterlijker dan een huiskamerplant.quote:Op maandag 8 september 2014 23:39 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Dan ben je dus echt incompetent.
Waar gaat het over dan?quote:
Er passen zoveel letters in 1 DM bericht. Hoe de neuk had ik alles in 1 bericht kunnen krijgen slimme plantje van me?quote:Op maandag 8 september 2014 23:37 schreef VeerEli het volgende:
Ook gewoon door DM'en wanneer er geen reactie op komtHaha
Dat hij een sad cunt is die alles serieus neemt maar mij te kakken probeert te zettenquote:
Omg zou direct verhuizenquote:Op maandag 8 september 2014 23:41 schreef wickedmen het volgende:
O ja en mijn gordijnen stonden open en ik had mijn boxer aan dus mijn nieuwe huisgenotes hebben ook meteen mijn goddelijke lichaam kunnen aanschouwen.![]()
Maar jij probeert hem nu ook te kakken te zetten door DM's te laten zien.quote:Op maandag 8 september 2014 23:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat hij een sad cunt is die alles serieus neemt maar mij te kakken probeert te zetten
Klopt, das die payback tog bitch auahahahahquote:Op maandag 8 september 2014 23:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar jij probeert hem nu ook te kakken te zetten door DM's te laten zien.
Ja die kerel typt allemaal van die halve woorden waardoor het soms niet helemaal duidelijk is wat hij bedoelt.quote:
Wow, zit diep wel. ;squote:Op maandag 8 september 2014 23:42 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Klopt, das die payback tog bitch auahahahah
1/10quote:Op maandag 8 september 2014 23:42 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Omg zou direct verhuizen
Edit: Jij niet, die huisgenotes dus he.
quote:
AHAHAHAHA SPIEGELT JE BEELTSCHERM OFZOquote:
Hele woorden gebruiken.quote:Op maandag 8 september 2014 23:42 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja die kerel typt allemaal van die halve woorden waardoor het soms niet helemaal duidelijk is wat hij bedoelt.
Serieus, 'daarom' als 'drm' typenis geen smsje waarbij je binnen de 160 tekens moet blijven
Nee ik schrok toen ik je cam aan deed.quote:Op maandag 8 september 2014 23:43 schreef Robophatt het volgende:
[..]
AHAHAHAHA SPIEGELT JE BEELTSCHERM OFZO
Dat was wel echt fucked trouwens.quote:Op maandag 8 september 2014 23:42 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja die kerel typt allemaal van die halve woorden waardoor het soms niet helemaal duidelijk is wat hij bedoelt.
Serieus, 'daarom' als 'drm' typenis geen smsje waarbij je binnen de 160 tekens moet blijven
Ja 3 kwartier bezig zijn met een berichtje omdat je steeds letters moest verwijderen zonder dat het onduidelijk werdquote:Op maandag 8 september 2014 23:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat was wel echt fucked trouwens.Kan me die tijd nog heel goed herinneren.
Moest lachenquote:
Ja precies. En dat je dan alsnog maar een extra sms'je erachteraan stuurde.quote:Op maandag 8 september 2014 23:45 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja 3 kwartier bezig zijn met een berichtje omdat je steeds letters moest verwijderen zonder dat het onduidelijk werd
Haha FOK! verplicht je in Adblock die uitzondering te maken voor FOK!quote:Op maandag 8 september 2014 23:46 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Moest lachen
Kk veer dadelijk levert die post je dikke ban op
Gebeurt automatisch, ik kreeg al ban omdat ik de naam van het vriendje van Supergirl postte en nog een keer een soort geval.quote:Op maandag 8 september 2014 23:46 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Moest lachen
Kk veer dadelijk levert die post je dikke ban op
Ja koop wel weer nieuw BTG XDquote:Op maandag 8 september 2014 23:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja precies. En dat je dan alsnog maar een extra sms'je erachteraan stuurde.
Hahahaha oh ja het was Grid ipv dWcquote:Op maandag 8 september 2014 23:48 schreef Kloonhommel het volgende:
Zat ik Veereli een keer te plagen en ik vroeg me ineens af of ze het misschien TE serieus opvatte. Dat gesprek kan je terugzien in wat Veereli gepost heeft en vervolgens deelt ze deze DMwisseling met oa Gridlok en dat kwam ie ff duidelijk maken en zei ik Veereli dat ik gelijk had en dat ze niet te vertrouwen was en sindsdien haalt zij mij omlaag op het forum.
Echt he. Zal me ooit nog eens druk maken of iemand te serieus ergens op in gaat...
Doe dit nou niet.quote:Op maandag 8 september 2014 23:48 schreef Kloonhommel het volgende:
Zat ik Veereli een keer te plagen en ik vroeg me ineens af of ze het misschien TE serieus opvatte. Dat gesprek kan je terugzien in wat Veereli gepost heeft en vervolgens deelt ze deze DMwisseling met oa Gridlok en dat kwam ie ff duidelijk maken en zei ik Veereli dat ik gelijk had en dat ze niet te vertrouwen was en sindsdien haalt zij mij omlaag op het forum.
Echt he. Zal me ooit nog eens druk maken of iemand te serieus ergens op in gaat...
Het is ook zoals SMS omdat er ook 160 tekens in 1 DM bericht past en ze klaagt nu toch ook dat ik teveel berichten achter elkaar had gestuurd, wat als ik hele woorden en perfecte zinnen had gebruikt?quote:Op maandag 8 september 2014 23:42 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wie is dwc?quote:Op maandag 8 september 2014 23:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahahaha oh ja het was Grid ipv dWc
Ruim 4 min over 3 zinnetjes doenquote:Op maandag 8 september 2014 23:50 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Het is ook zoals SMS omdat er ook 160 tekens in 1 DM bericht past en ze klaagt nu toch ook dat ik teveel berichten achter elkaar had gestuurd, wat als ik hele woorden en perfecte zinnen had gebruikt?
Ik heb altijd al gevonden dat er een luchtje zat aan de oprechtheid van VeerEli.quote:Op maandag 8 september 2014 23:48 schreef Kloonhommel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
Had het over je posts niet over je dmquote:Op maandag 8 september 2014 23:50 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Het is ook zoals SMS omdat er ook 160 tekens in 1 DM bericht past en ze klaagt nu toch ook dat ik teveel berichten achter elkaar had gestuurd, wat als ik hele woorden en perfecte zinnen had gebruikt?
quote:Op maandag 8 september 2014 23:50 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik heb altijd al gevonden dat er een luchtje zat aan de oprechtheid van VeerEli.Ik ben alleen oprecht voor de mensen die het verdienen. Man, je moest eens weten wat ik op tafel kan gooien over de halve SC. Lul nooit iets door verderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Zonde van z'n energie toch.quote:Op maandag 8 september 2014 23:50 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Hij mag zich verdedigen en terecht met deze bs.
Eet de helftquote:Op maandag 8 september 2014 23:50 schreef Chloroform het volgende:
Ik heb nog druiven in de koelkast. Zal ik die nu nog opeten of bewaren voor morgen? Heb zin in iets. :s
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |