http://www.spitsnieuws.nl(...)ge-beechallenge-nsfwquote:Op maandag 8 september 2014 21:27 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Vreemde tanlines ook
Wat is bee challenge?
Ze dachten natuurlijk die 2NutZ moeten we hebben, die is een bazentroller!!!!!quote:Op maandag 8 september 2014 21:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik vraag er niet om hoor. Krijg het random.
Neequote:Op maandag 8 september 2014 21:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
Had je niet een andere TT kunnen doen, teringlijer.
Gvdquote:Op maandag 8 september 2014 21:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
http://www.spitsnieuws.nl(...)ge-beechallenge-nsfw
Wat is dit nou weerquote:
doe je mee?quote:Op maandag 8 september 2014 21:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
http://www.spitsnieuws.nl(...)ge-beechallenge-nsfw
Een meisje die bloedserieus op roddels oid in gaat.quote:Op maandag 8 september 2014 21:31 schreef Robophatt het volgende:
[..]
GvdKrijg je toch niet bij elkaar verzonnen
[..]
Wat is dit nou weer![]()
Bedoel je dat ze op Anne Frank lijkt, of ga ik zomaar stuk om nietsquote:Op maandag 8 september 2014 21:32 schreef Che_ het volgende:
Zeker meet&greet in dat achterkamermuseumpje in amsterdam
Ook nog echt bij jou zelfquote:Op maandag 8 september 2014 21:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Een meisje die bloedserieus op roddels oid in gaat.
In mijn news feed.
jij ben matigquote:
Vocarooquote:Op maandag 8 september 2014 21:41 schreef Chloroform het volgende:
Weer feest bij de Punjab-buren. Meneer is weer dronken en stond net in z'n boxer op de galerij te schreeuwen.
Nodig ze uit op je verjaardag, succes verzekerd.quote:Op maandag 8 september 2014 21:41 schreef Chloroform het volgende:
Weer feest bij de Punjab-buren. Meneer is weer dronken en stond net in z'n boxer op de galerij te schreeuwen.
Hahaha jaquote:Op maandag 8 september 2014 21:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Bedoel je dat ze op Anne Frank lijkt, of ga ik zomaar stuk om niets.
Ben net jarig geweest. :squote:Op maandag 8 september 2014 21:42 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nodig ze uit op je verjaardag, succes verzekerd.
quote:
quote:
Nog gefeliciteerd dan, askim.quote:
Lekker averagequote:Op maandag 8 september 2014 21:43 schreef Che_ het volgende:
Maar ik mag chai wel, lekker nuchter lekker normaal
quote:
quote:
..quote:Op maandag 8 september 2014 21:53 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Kom dan, dan ga ik je blazen.
https://fbcdn-sphotos-h-a(...)73fb92f050589b47f3a2
Vraag me nu wel af wat dan een 10/10 is volgens zijn standaarden.quote:
jij?quote:Op maandag 8 september 2014 22:01 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Vraag me nu wel af wat dan een 10/10 is volgens zijn standaarden.
quote:
Hoe kan je nu een vrouw raten als je er nog nooit een woord mee gewisseld hebt.quote:
Je kunt iemand toch wel gewoon op z'n uiterlijk beoordelenquote:Op maandag 8 september 2014 22:05 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
Hoe kan je nu een vrouw raten als je er nog nooit een woord mee gewisseld hebt.
Gewoon vleesrating, heeft nog niet met het innerlijk te maken.quote:Op maandag 8 september 2014 22:05 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 september 2014 22:05 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
Ahhhhh mevrouw labieltje is er ook weer.quote:
Nee, want het is uit. haha.quote:Op maandag 8 september 2014 22:07 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ahhhhh mevrouw labieltje is er ook weer.
Wie is die lekkere jonge? En hoe gaat het met je beta vriend? Heeft hij nog last van je gejank?
Nog nooit een 10/10 gezien, misschien ontmoet ik haar ooit.quote:Op maandag 8 september 2014 22:01 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Vraag me nu wel af wat dan een 10/10 is volgens zijn standaarden.
Hahaha godkkquote:Op maandag 8 september 2014 22:07 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ahhhhh mevrouw labieltje is er ook weer.
Wie is die lekkere jonge? En hoe gaat het met je beta vriend? Heeft hij nog last van je gejank?
Ik zal hem feliciteren. Misschien kan hij nu wel iets beters regelen dan een nuchtere koe uit Deventer.quote:
quote:Op maandag 8 september 2014 22:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hahaha godkk. Net nog Che_ met "Chai is lekker nuchter" en dan nu jij die meteen die beerput opentrekt
.
Ja feliciteer hem maar als je hem ziet.quote:Op maandag 8 september 2014 22:10 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik zal hem feliciteren. Misschien kan hij nu wel iets beters regelen dan een nuchtere koe uit Deventer.
Wel Go Ahead Eagles to.
ik wil beidequote:Op maandag 8 september 2014 22:05 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Je kunt iemand toch wel gewoon op z'n uiterlijk beoordelenwhy so serious meteen
Ja dusquote:
Sure.quote:Op maandag 8 september 2014 22:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja feliciteer hem maar als je hem ziet.
Eerst zweren dat je hem echt aanspreekt oke.quote:Op maandag 8 september 2014 22:17 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Sure.
Nu kan je wel rondsletten en nog een keer Micson doen zonder relatie of maak ik toevallig nog kans?![]()
![]()
Nee joh, wat moet ik met die gast.quote:Op maandag 8 september 2014 22:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Eerst zweren dat je hem echt aanspreekt oke.
Gewoon zal hij op prijs stellen, niks mis met gewoon aardig zijn, is zo'n kleine moeite.quote:Op maandag 8 september 2014 22:19 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Nee joh, wat moet ik met die gast.
Woon daar toch niet meer in de buurt.
dat plaatje valt in het niets danquote:Op maandag 8 september 2014 22:16 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja dus![]()
Als ik graag een ruimtereis zou willen maken omdat het er mooi uitziet en je gewichtsloosheid ervaart, betekent niet dat ik een plaatje van het heelal niet kan beoordelen.
Kan wel wat mensen noemen voor wie dat niet zo'n kleine moeite is hoorquote:Op maandag 8 september 2014 22:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon zal hij op prijs stellen, niks mis met gewoon aardig zijn, is zo'n kleine moeite.
Waarom zal hij op prijs stellen om iets wat hij al weet en blij om is?quote:Op maandag 8 september 2014 22:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon zal hij op prijs stellen, niks mis met gewoon aardig zijn, is zo'n kleine moeite.
Daarvoor moet je ook eerst een chick aan de haak slaan. Je wordt toch ook niet gefeliciteerd als je niet jarig bent?quote:Op maandag 8 september 2014 22:21 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Waarom zal hij op prijs stellen om iets wat hij al weet en blij om is?
Ik word toch ook nooit gefeliciteerd door onbekenden als ik een chick aan de haak sla?
Gemeen dit.quote:Op maandag 8 september 2014 22:22 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Daarvoor moet je ook eerst een chick aan de haak slaan. Je wordt toch ook niet gefeliciteerd als je niet jarig bent?
Mooi dit.quote:Op maandag 8 september 2014 22:21 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik word toch ook nooit gefeliciteerd door onbekenden als ik een chick aan de haak sla?
Inkoppertje welquote:
Je bedoelt dat je nooit gefeliciteerd wordt door een onbekende als je een labiel wicht gedumpt hebt? Want je vergelijking slaat nu nergens op.quote:Op maandag 8 september 2014 22:21 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Loool.quote:Op maandag 8 september 2014 22:24 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je nooit gefeliciteerd wordt door een onbekende als je een labiel wicht gedumpt hebt? Want je vergelijking slaat nu nergens op.
Ahahahahahahaahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahaahahahahahhahaahahaquote:Op maandag 8 september 2014 21:53 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Kom dan, dan ga ik je blazen.
https://fbcdn-sphotos-h-a(...)73fb92f050589b47f3a2
wowquote:Op maandag 8 september 2014 22:27 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ahahahahahahaahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahaahahahahahhahaahaha
quote:Op maandag 8 september 2014 22:27 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Noemde jij Chai daar nou labiel?quote:Op maandag 8 september 2014 22:24 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je nooit gefeliciteerd wordt door een onbekende als je een labiel wicht gedumpt hebt? Want je vergelijking slaat nu nergens op.
Gefeliciteerd hoe ga je hem noemen?quote:Op maandag 8 september 2014 22:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Robo! Nog 3 weken en 3 dagen!!!!! omgomgomgogmogm
JAAAAAquote:Op maandag 8 september 2014 22:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Robo! Nog 3 weken en 3 dagen!!!!! omgomgomgogmogm
Chocolatebearquote:Op maandag 8 september 2014 22:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gefeliciteerd hoe ga je hem noemen?
Als je eens een stukje terugleest zie je wie dat wel doet.quote:Op maandag 8 september 2014 22:30 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Noemde jij Chai daar nou labiel?
Ahhhh shit je hebt je wraak genomen op deze knappe jonge.quote:Op maandag 8 september 2014 22:27 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ah, ik probeer ook alleen maar een balans op te maken van de op dit moment geldende verhoudingen hier.quote:Op maandag 8 september 2014 22:32 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Als je eens een stukje terugleest zie je wie dat wel doet.
Ja leuk, maar wie is die vrouw dan?quote:
Welke team join jij dan?quote:Op maandag 8 september 2014 22:37 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ah, ik probeer ook alleen maar een balans op te maken van de op dit moment geldende verhoudingen hier.
Mag alleen als je lekkere dingen meeneemt.quote:
quote:Op maandag 8 september 2014 22:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja leuk, maar wie is die vrouw dan?
KLOPT HAHAquote:Op maandag 8 september 2014 22:30 schreef Robophatt het volgende:
[..]
JAAAAA
shit elke keer als ze posten 'returns thursday....' en dan op de volgende regel staat pas de datum word ik helemaal blij om vervolgens keihard teleurgesteld te worden. ELKE KEER
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |