Fijn dat je het zelf al geaccepteerd hebt.quote:
Wat accepteren? Onzin? Ok.quote:Op maandag 8 september 2014 22:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Fijn dat je het zelf al geaccepteerd hebt.
Gewoon, het leven.quote:
Haha awh don't act like you didn't.quote:Op maandag 8 september 2014 22:47 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Moet ik dit serieus gaan lezen?
Helemaal niet vuile stokert.quote:Op maandag 8 september 2014 22:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wow dit is nog lulliger voor Chai :S
Jawel, je had die 'alsnog' weg moeten laten.quote:Op maandag 8 september 2014 22:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha awh don't act like you didn't.
[..]
Helemaal niet vuile stokert.
FAKAquote:Op maandag 8 september 2014 21:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]kan de post van CB niet meer vinden.
inb4 Veer is domquote:Op maandag 8 september 2014 22:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Jawel, je had die 'alsnog' weg moeten laten.
Zal het nog eens voor je opnemen joh pokkewijfquote:Op maandag 8 september 2014 22:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Jawel, je had die 'alsnog' weg moeten laten.
Wil je het ook voor mij opnemen? Ik kan niet voor mezelf opkomen op deze SC en jij bent vast slim.quote:Op maandag 8 september 2014 22:53 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zal het nog eens voor je opnemen joh pokkewijf
Dat komt omdat je zelf het IQ van een dooie plant hebt, dan heb je niet zo'n scherpe kijk op dingen.quote:
Zeg jijquote:
kutwijf ik heb gewoon slechte ogen, fok jouquote:Op maandag 8 september 2014 22:54 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat komt omdat je zelf het IQ van een dooie plant hebt, dan heb je niet zo'n scherpe kijk op dingen.
Ahhh meis toch.quote:Op maandag 8 september 2014 22:54 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat komt omdat je zelf het IQ van een dooie plant hebt, dan heb je niet zo'n scherpe kijk op dingen.
Je hebt wel meer slechts dan alleen ogen uahaahahaahaahah xdquote:Op maandag 8 september 2014 22:55 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
kutwijf ik heb gewoon slechte ogen, fok jou
Wowwww aangebrand is je huid daaroms o donker ofso :s :S :$quote:Op maandag 8 september 2014 22:55 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
kutwijf ik heb gewoon slechte ogen, fok jou
Wat is dit met jullie allemaal? Ik doe lief en neem het voor iedereen op tegenover de kneuzenclan en jullie turnen jullie back on me? Fucking valse faggots jullie, bahquote:Op maandag 8 september 2014 22:55 schreef Chloroform het volgende:
Want levende planten hebben wel een hoog IQ.
Daarom toch. :$quote:Op maandag 8 september 2014 22:55 schreef Chloroform het volgende:
Want levende planten hebben wel een hoog IQ.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |