En als een lekker ding dat doet? Telt het dan wel?quote:Op maandag 8 september 2014 22:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En nee, jezelf meenemen telt niet als lekker ding.
Gelukkig, ben ik niet de enigequote:Op maandag 8 september 2014 22:42 schreef VeerEli het volgende:
[..]
KLOPT HAHA![]()
Had ik net dus ook weer indd godsamme zo irri
Goede kontquote:Op maandag 8 september 2014 22:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Bij mij ziet het er meer zo uit:
[ afbeelding ]
hoe snel gaat zo'n ding?quote:Op maandag 8 september 2014 22:43 schreef Chai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo voorspelbaarquote:
over 9000quote:Op maandag 8 september 2014 22:44 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
hoe snel gaat zo'n ding?
hernandezquote:
Ja.quote:Op maandag 8 september 2014 22:44 schreef Robophatt het volgende:
[..]
En als een lekker ding dat doet? Telt het dan wel?
600 m/minuutquote:Op maandag 8 september 2014 22:44 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
hoe snel gaat zo'n ding?
quote:
Ja en die van Chai mag er ook wel wezen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil serieus niet klotig gaan doen maar met die gezicht dacht ik aan Haan33.quote:Op maandag 8 september 2014 22:43 schreef Chai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hahaha jaaaa erg hequote:Op maandag 8 september 2014 22:44 schreef Robophatt het volgende:
[..]
En als een lekker ding dat doet? Telt het dan wel?
[..]
Gelukkig, ben ik niet de enige
Elke keer ook echt van 'heh, begon toch pas in oktober of ben ik nu gek? nou ja, who cares hoe eerder hoe be.... ohhh kk![]()
'
Maar de tijd gaat gelukkig best snelMaar goed, dan heb je weer 3 afleveringen en dan weer 8 weken vakantie ofzo
kk CW
quote:Op maandag 8 september 2014 22:46 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja en die van Chai mag er ook wel wezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Dude, als jij ooit een chick krijgt met Chai haar uiterlijk mag je alsnog zwaar in je handen knijpen, houd nou toch heel rap op manquote:Op maandag 8 september 2014 22:46 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik wil serieus niet klotig gaan doen maar met die gezicht dacht ik aan Haan33.
quote:Op maandag 8 september 2014 22:46 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja en die van Chai mag er ook wel wezen.Gelukkig iemand die hem inkopt. Wilde het bijna zelf doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij verdient ook geen schoonheidsprijs.quote:Op maandag 8 september 2014 22:46 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Moet ik dit serieus gaan lezen?quote:Op maandag 8 september 2014 22:47 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dude, als jij ooit een chick krijgt met Chai haar uiterlijk mag je alsnog zwaar in je handen knijpen, houd nou toch heel rap op man
Wow dit is nog lulliger voor Chai :Squote:Op maandag 8 september 2014 22:47 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dude, als jij ooit een chick krijgt met Chai haar uiterlijk mag je alsnog zwaar in je handen knijpen, houd nou toch heel rap op man
quote:Op maandag 8 september 2014 22:46 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahaha jaaaa erg he
Oh houd op, ik ga echt proberen te sparen dit keer... Gelukkig ga ik 15 okt naar Indo, dus dan kan ik sowieso een kleine maand sparen. Dus ga sowieso proberen niks te kijken tot ik terug kom en dan proberen vol te houden
Ok.quote:Op maandag 8 september 2014 22:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij verdient ook geen schoonheidsprijs.
Nou dat zie ik er niet in, maar sta er wel zo achterlijk op dat ik er zelf ook om moet lachen, dus vind het niet erg.quote:Op maandag 8 september 2014 22:46 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Gelukkig maar.quote:Op maandag 8 september 2014 22:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou dat zie ik er niet in, maar sta er wel zo achterlijk op dat ik er zelf ook om moet lachen, dus vind het niet erg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |