watquote:Op maandag 8 september 2014 22:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Je hebt wel meer slechts dan alleen ogen uahaahahaahaahah xd
"he waar kom je vandaan"quote:Op maandag 8 september 2014 22:56 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wowwww aangebrand is je huid daaroms o donker ofso :s :S :$
quote:Op maandag 8 september 2014 22:55 schreef Chloroform het volgende:
Want levende planten hebben wel een hoog IQ.
quote:Op maandag 8 september 2014 22:27 schreef VeerEli het volgende:
Ahahahahahahaahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahaahahahahahhahaahaha
Kneuzenclan.quote:Op maandag 8 september 2014 22:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat is dit met jullie allemaal? Ik doe lief en neem het voor iedereen op tegenover de kneuzenclan en jullie turnen jullie back on me? Fucking valse faggots jullie, bah
Ik turn m'n back niet, ik zeg het toch gewoon joh, bitchface. Kusje :$quote:Op maandag 8 september 2014 22:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat is dit met jullie allemaal? Ik doe lief en neem het voor iedereen op tegenover de kneuzenclan en jullie turnen jullie back on me? Fucking valse faggots jullie, bah
Is Free For All vandaag.quote:Op maandag 8 september 2014 22:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Sorry ik spreek geen Idioots.quote:Op maandag 8 september 2014 22:57 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Kneuzenclan._________________
Je denkt je bent in shi wahed coole negerclan gekomen ofzo?
Oke oke i kvraag alleen amar hoor jeezquote:Op maandag 8 september 2014 22:57 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
wat
[..]
"he waar kom je vandaan"
"NEDERLAND, KUT"
Wow je kan echt slechte flamen.quote:
Nee alleen voor jou Mortie jwz :$ :$quote:
Wow :squote:
deze was 2/10quote:
Net zoals .. haha ja haha snapjequote:
nee leg uitquote:Op maandag 8 september 2014 23:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Net zoals .. haha ja haha snapje
Dus die 20 euro had ik achterwege kunnen latenquote:Op maandag 8 september 2014 22:59 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee alleen voor jou Mortie jwz :$ :$
Nee heb ik 20 euroknallers van gekocht :$quote:Op maandag 8 september 2014 23:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dus die 20 euro had ik achterwege kunnen laten
Dat heeft ze nooit goed gekund hoor, drm is het bijna altijd lachwekkend waar ze mee komt aankakken. Ik vind haar dan cute en vergeet spontaan hoe erg ik de pest aan haar heb.quote:Op maandag 8 september 2014 22:58 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Wow je kan echt slechte flamen.
Inb4: Veer die begint over een huiskamer plant met een lage IQ.
Nee.quote:
O ja... hahahaquote:Op maandag 8 september 2014 23:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Net zoals .. haha ja haha snapje
wrom niejquote:
DIT SNAP IK DUS NIET HE MN PENIS IS VERDOMME BEST EEN MOOI DINGquote:
quote:Op maandag 8 september 2014 23:02 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Dat heeft ze nooit goed gekund hoor, drm is het bijna altijd lachwekkend waar ze mee komt aankakken. Ik vind haar dan cute en vergeet spontaan hoe erg ik de pest aan haar heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |