Dan ben je dus echt incompetent.quote:Op maandag 8 september 2014 23:38 schreef wickedmen het volgende:
Kk door deze kk SC na 2 uur mijn bed eindelijk met moeite in elkaar gezet.
Is de matras te klein.
Nog achterlijker dan een huiskamerplant.quote:Op maandag 8 september 2014 23:39 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Dan ben je dus echt incompetent.
Waar gaat het over dan?quote:
Er passen zoveel letters in 1 DM bericht. Hoe de neuk had ik alles in 1 bericht kunnen krijgen slimme plantje van me?quote:Op maandag 8 september 2014 23:37 schreef VeerEli het volgende:
Ook gewoon door DM'en wanneer er geen reactie op komtHaha
Dat hij een sad cunt is die alles serieus neemt maar mij te kakken probeert te zettenquote:
Omg zou direct verhuizenquote:Op maandag 8 september 2014 23:41 schreef wickedmen het volgende:
O ja en mijn gordijnen stonden open en ik had mijn boxer aan dus mijn nieuwe huisgenotes hebben ook meteen mijn goddelijke lichaam kunnen aanschouwen.![]()
Maar jij probeert hem nu ook te kakken te zetten door DM's te laten zien.quote:Op maandag 8 september 2014 23:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat hij een sad cunt is die alles serieus neemt maar mij te kakken probeert te zetten
Klopt, das die payback tog bitch auahahahahquote:Op maandag 8 september 2014 23:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar jij probeert hem nu ook te kakken te zetten door DM's te laten zien.
Ja die kerel typt allemaal van die halve woorden waardoor het soms niet helemaal duidelijk is wat hij bedoelt.quote:
Wow, zit diep wel. ;squote:Op maandag 8 september 2014 23:42 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Klopt, das die payback tog bitch auahahahah
1/10quote:Op maandag 8 september 2014 23:42 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Omg zou direct verhuizen
Edit: Jij niet, die huisgenotes dus he.
quote:
AHAHAHAHA SPIEGELT JE BEELTSCHERM OFZOquote:
Hele woorden gebruiken.quote:Op maandag 8 september 2014 23:42 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja die kerel typt allemaal van die halve woorden waardoor het soms niet helemaal duidelijk is wat hij bedoelt.
Serieus, 'daarom' als 'drm' typenis geen smsje waarbij je binnen de 160 tekens moet blijven
Nee ik schrok toen ik je cam aan deed.quote:Op maandag 8 september 2014 23:43 schreef Robophatt het volgende:
[..]
AHAHAHAHA SPIEGELT JE BEELTSCHERM OFZO
Dat was wel echt fucked trouwens.quote:Op maandag 8 september 2014 23:42 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja die kerel typt allemaal van die halve woorden waardoor het soms niet helemaal duidelijk is wat hij bedoelt.
Serieus, 'daarom' als 'drm' typenis geen smsje waarbij je binnen de 160 tekens moet blijven
Ja 3 kwartier bezig zijn met een berichtje omdat je steeds letters moest verwijderen zonder dat het onduidelijk werdquote:Op maandag 8 september 2014 23:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat was wel echt fucked trouwens.Kan me die tijd nog heel goed herinneren.
Moest lachenquote:
Ja precies. En dat je dan alsnog maar een extra sms'je erachteraan stuurde.quote:Op maandag 8 september 2014 23:45 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja 3 kwartier bezig zijn met een berichtje omdat je steeds letters moest verwijderen zonder dat het onduidelijk werd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |