Wat?quote:
Echt hè.quote:
mijn twitter niet kennenquote:Op maandag 8 september 2014 23:28 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ja, ik heb nog steeds geen pics van Mortaxx gezien maar hoor goede verhalen over hem.
Wacht ff, wat lul ik precies uit me nek? Wat bullshit? Wrm zou ik dit niet menen?quote:Op maandag 8 september 2014 23:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja hij kwam met deze bullshit aan
[..]
''Waar ze mee komt aankakken'' ''ik vind haar dan cute''
Hij lult gewoon keihard uit z'n nek en daarom issie nu stil die stumper
KOM ER MAAR IN VEERquote:Op maandag 8 september 2014 23:33 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Wacht ff, wat lul ik precies uit me nek? Wat bullshit? Wrm zou ik dit niet menen?
Really?quote:Op maandag 8 september 2014 23:33 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Wacht ff, wat lul ik precies uit me nek? Wat bullshit? Wrm zou ik dit niet menen?
Geloofbaar dit.quote:Op maandag 8 september 2014 23:36 schreef VeerEli het volgende:
Oh en voor de mensen die denken dat ik serieus verdrietig werd; volgens mij was ik met dWc aan het DM'en ten tijde van het gesprek over hoe mooi het wel niet was allemaal
Pfffft.... ik bedoelde alleen dat als iemand me een sneer geeft ik dan terugpak, maar maak het gerust zoals zij nu doet het bigger dan het is, geez...quote:
ppfffffftttt geez bro geeezquote:Op maandag 8 september 2014 23:38 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Pfffft.... ik bedoelde alleen dat als iemand me een sneer geeft ik dan terugpak, maar maak het gerust zoals zij nu doet het bigger dan het is, geez...
Nee kloptquote:Op maandag 8 september 2014 23:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Volgens mij had hij het niet over lachwekkende DM's hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |