Goed F5'en dan mis je niks.quote:Op vrijdag 12 september 2014 12:06 schreef LudoSanders het volgende:
Ik zit al klaar voor de volgende 2NutZ - wickedmen.
Jouw post history is mijn startpagina, don't worry.quote:
quote:Op vrijdag 12 september 2014 12:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jouw post history is mijn startpagina, don't worry.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 12:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jouw post history is mijn startpagina, don't worry.
Wat?quote:
waarom piew jij?quote:
Er schoot me iets te binnen.quote:
Acht uur geloof ik. Kun je het voor me opnemen?quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:33 schreef LudoSanders het volgende:
Hoe laat begint Fylax Friday? Ben bang dat ik het moet missen.
Nooo! Balen zeg, dat ga ik niet redden. Neem aan dat er na de uitzending zsm een mp4 online geplaatst wordt?quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Acht uur geloof ik. Kun je het voor me opnemen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
Voorruit, 1x.quote:Op donderdag 11 september 2014 23:41 schreef SiIk het volgende:
[..]
Mag ik dan in je wangetjes knijpen?
Ik doe inderdaad niks onder de 7.3 en tevens laat ik mij niet beïnvloeden door alcohol. Op dat gebied moet je scherp blijven.quote:Op vrijdag 12 september 2014 00:22 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Denk dat BlauweTijger zover ik weet een hogere standaard heeft dan de maatschappelijk geaccepteerde above 6/10 grens hoor Silk.
Alhoewel met alcohol alles kan.
quote:
quote:
Ohquote:Op vrijdag 12 september 2014 06:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb het over de vorm van je lichaam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:55 schreef LudoSanders het volgende:
Ik presenteer u Mortaxx in pak:Hihi ik heb echte fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
BT pls.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:59 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik doe inderdaad niks onder de 7.3 en tevens laat ik mij niet beïnvloeden door alcohol. Op dat gebied moet je scherp blijven.
Ik meen hetquote:
Ik las Wicky.quote:Op vrijdag 12 september 2014 14:07 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik meen hetHeb een keer een uitschieter gehad naar een 6.1, maar toen zat ik aan de mannendrank Whisky.
Ik ben hard to get.![]()
quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:55 schreef LudoSanders het volgende:
Ik presenteer u Mortaxx in pak:Ware grootte?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Is het lezen en lachen waard. Echt het stereotype prinses/highclass verhaal maar zo onzeker van binnen als maar kan.quote:
grappig hoe je een vrouw die zich als prinses gedraagt een enorme deuk in haar ego / gevoel kan geven door sex af te wijzenquote:Op vrijdag 12 september 2014 14:46 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Is het lezen en lachen waard. Echt het stereotype prinses/highclass verhaal maar zo onzeker van binnen als maar kan.
Zoiets noemen ze ook wel misplaatste arrogantie.quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:29 schreef wise het volgende:
[..]
grappig hoe je een vrouw die zich als prinses gedraagt een enorme deuk in haar ego / gevoel kan geven door sex af te wijzen
Dat is wel gaaf ja. Ik ga dit weekend elke vrouw afwijzen als ze sex wilquote:Op vrijdag 12 september 2014 15:45 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Zoiets noemen ze ook wel misplaatste arrogantie.
Gewoon club binnen stappen met strak t-shirtje met de tekst 'Ik wil geen seks'.quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:55 schreef wise het volgende:
[..]
Dat is wel gaaf ja. Ik ga dit weekend elke vrouw afwijzen als ze sex wil
heb ik geen shirt voor nodigquote:Op vrijdag 12 september 2014 15:58 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Gewoon club binnen stappen met strak t-shirtje met de tekst 'Ik wil geen seks'.
Geniaal.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:00 schreef Modus het volgende:
[..]
Gewoon je broekspijpen oprollen is ook duidelijk genoeg.
[..]
quote:
[..]
quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:40 schreef Fylax het volgende:
Met spijt deel ik mee dat vanavond de Fylax Friday show niet door kan gaan. Ik ben nu eventjes thuis, maar ik moet zo weer weg en mag niet eerder naar huis van mijn ouders. (We zijn bij een bruiloft)
Sorry.
Volgende week, 19 september 21:00 is er wel weer een Fylax Friday.
Groetjes, Fylax.
Serieus?quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:41 schreef BlauweTijger het volgende:
Zal Ludo leuk vinden. Die zit al de hele dag klaar.
Gast doe is normaal.quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:40 schreef Fylax het volgende:
Met spijt deel ik mee dat vanavond de Fylax Friday show niet door kan gaan. Ik ben nu eventjes thuis, maar ik moet zo weer weg en mag niet eerder naar huis van mijn ouders. (We zijn bij een bruiloft)
Sorry.
Groetjes, Fylax.
Sorry.quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:45 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Gast doe is normaal.
Ik zit al de hele dag in mijn boxer thuis te wachten om 21:00 en nu kom je met zo'n kut boodschap.
Ik hoop dat je geraakt wordt door een verkeerspion!
quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:40 schreef Fylax het volgende:
Sorry.
Groetjes, Fylax.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
Je weet dat hij 15 jaar is?quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:46 schreef LudoSanders het volgende:
"en mag niet eerder naar huis van mijn ouders".
quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..].
.
.
"en mag niet eerder naar huis van mijn ouders"..
.
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |