Wat bedoelt hij, toch niet 'bijvoorbeeld'?quote:Op maandag 13 oktober 2014 10:17 schreef iemand het volgende:
Zijn er Fokkers wel eens naar de Salon des Vins geweest in Lille?
Wat zijn de ervaringen?
Zowel qua aanbod als praktische zaken.
Mooie wijnen en makkelijk te versjouwen naar je auto etc?
Of alleen geproefd en bijvoordbed te duur?
Hoor het graag want ik ga zondag 16/11 daarheen!!!
Bij voorbaat?quote:Op maandag 13 oktober 2014 10:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat bedoelt hij, toch niet 'bijvoorbeeld'?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Het was toch 'bijvoorbeeld'.quote:Op maandag 13 oktober 2014 10:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat bedoelt hij, toch niet 'bijvoorbeeld'?
quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:16 schreef iemand het volgende:
[..]
je moet trots zijn op je besneden lul, de meeste meiden vinden het juist mooi en hichenicher.
Ik moest er echt even op studeren, maar nu snap ik wat het moet zijnquote:
"Kut, hoe schrijf ik dat. Oké. Eerst hi. Dan een beetje een zachte g, dus ch. Dan eni. Dan een soort rare sjj-klank... Weet je wat, daar maak ik ook een ch van. En dan nog er."quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:17 schreef iemand het volgende:
Toch leuk dat het boycotten aan hystyterici toegeschreven wordt
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 07:52 schreef iemand het volgende:
Ik heb dat vroeger ook eens gedaan, voor ernaast. Als je dan een uurtje of vie aan iemands computer hebt zitten te werken om hardnekkige malware te verwijderen en alles te herstellen en je dan vervolgens de rekening van 60 euro presenteert, wordt je heel raar aangekeken.
Dat trok meestal wel weg door ze even te wijzen op bijvoorbeeld het tarief van de stratenmaker van hun net nieuw aangelegde terras in de tuin. Die kostte namelijk meer. Maar op een gegeven moment wordt je dat ook moe.
Het neefje, buurjongetje, vriendje van zoon of dochter doet het tenslotte voor nietsd.
Of terwijl: Niet doen
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:38 schreef Iemand het volgende:
ik moet ter controle blijven komen... ga er niet voor de kast viool heen
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:19 schreef tong80 het volgende:
Het is natuurlijk belachelijk dat dit felicitatie-topic in 40+ staat.
Geen hond die daar post.
Mijn felicitatie-topic had gewoon in GC geopend moeten worden. Niet dat ik een grote, ijdele, egocincratische, zelfbevlekkende, grote eigendunk heb. Maar een beetje FOK!er weet dat Tong meer is dan 40+
Zo schaamteloos was die vraag nu ook weer niet.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:02 schreef iemand het volgende:
Waarom wordt mijn vraag nou gegeneerd???
"smilie(s)"?quote:Smilies
De smilies zijn terug! Naast de knop om je reactie te plaatsen staat een smilie weergegeven. Klik erop om de smilies allemaal te laten zien. Met een druk op een smilie voeg je hem direct toe aan je reactie. En om in de stemming te komen staan de sint en zwartepietsmilies er ook alvast bij!
Dat is gewoonweg fout.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:41 schreef spijkerbroek het volgende:
Ok, je hebt een punt. Maar 'smilie' is verre van correct.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:43 schreef ntm het volgende:
[..]
Sommige mensen doen inderdaad net alsof hun benen eraf worden geamputeerd ofzo, damn
Vroeger. Toen je de park nog checkte.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:50 schreef iemand het volgende:
[..]
Zeker, maar ik hoef de saldo niet te checken. Dat is het mooiste.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:06 schreef Kerftminister het volgende:
Reflektor was helemaal niet mijn ding dus daar zeg ik maar niks over, voordat ik dalijk mensen in het verkeerde keelgat ga schieten
Had al zoiets verwacht, was een bewussie, laat daar geen misverstanden over ontstaan.quote:
Je foto is op de kop én in het verkeerde topic.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:28 schreef nicknicknickname het volgende:
[ afbeelding ]
Rtl nieuws vanavond
Sexy Rexy kon op het hoogtepunt van zijn carriere idd een heel schlagerfestival in zijn ééntje vullen, maar om hem nou een schlagerfestival te noemen, is dan weer net iets teveel van het goede.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:18 schreef Deisyy het volgende:
Is natuurlijk ook heel triest, dan ben je wel heel diep gezonken. Rex Gildo was ook best wel een populaire schlagerfestival. Mijn ouders waren er tenminste dol op.
Sportieve paddenstoelen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 15:45 schreef iemand het volgende:
De laatste tijd springen de topics hierover als paddenstoelen uit de grond. Zo houden we de kwaliteit erin.
Slordig?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:52 schreef Klopkoek het volgende:
tegen een staatssecretaris dat uit pure rancune handelt
Voor iemand die erover klaagt dat de PO buitenproportioneel veel plat amusement uit zendt
Terug naar de vraag waarom de media zo dom is
Als je meer herhalingen uit zendt en buitenlandse producties in koopt
En "is"... *zucht*quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:23 schreef Vlaggenroof het volgende:
Dit mijn vrienden, was een halfvol pakje stroopwafels die dichtgemaakt was met tape, een houdbaarheidsdatum van 3 dagen en als klap op de voorpijl waren ze ook nog is zacht.
Hele tekst is natuurlijk een drama - zeker met al die uitroeptekens tussen spatiesquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:18 schreef Iemand het volgende:
owww,,, ja niet extreem goedkoop dus hey ! maar als je een gat in je portomonaie hebt ? en elk jaar minstens 1 keer je internet is afgesloten of je gas of je telefoon? en ook met deurwaarders erbij ? dan ren je na 7 jaar denk ik wel naar het riagg voor trenkwilisers ! , ik bedoel hiermee te zeggen dat het volgens mij ook goed zou zijn als bepaalde mensen zonder een ziekte beeld ook gratis geholpen zouden moeten worden!
....quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:53 schreef iemand het volgende:
de topics van ts zijn overrated en niets ze een beetje ook
quote:Op zondag 19 oktober 2014 14:32 schreef Straatcommando. het volgende:
Kolen op de molen voor Opstelten enTeeven dit.
En "een halfvol pakje, die..." *zucht*quote:
Dat was de autocorrectie van mijn telefoon, desalniettemin een mooie.quote:
quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:17 schreef Eyip het volgende:
[..]
Deze man begrijpt het. Zelf relativeren, misschien nog de koran gelezen en houdt zich geen worst voor en loopt achter het volk aan als een makke schaap.
Het klootjesvolk spreekt, alleen jammer, dat het Arabisch nog beter te volgen is, dan dit gezwam.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:25 schreef Spongeboss het volgende:
En de linkse boys begrijpen het niet, die zeggen dat wij de moslims benadelen en onderdrukken, terwijl het feit is als zij de macht hadden zouden zij het met ons doen. Daarom is het oh zo belangrijk dat ze nooit maar dan ook nooit een voet binnen de deur krijgen. Helaas gebeurt dat nu al langzaam.
verkeerd topic sukkel.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:34 schreef OeJ het volgende:
[..]
[..]
Het klootjesvolk spreekt, alleen jammer, dat het Arabisch nog beter te volgen is, dan dit gezwam.
quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:34 schreef OeJ het volgende:
[..]
[..]
Het klootjesvolk spreekt, alleen jammer, dat het Arabisch nog beter te volgen is, dan dit gezwam.
Hij is anders wel de eerste die Achmeds pik zuigt.quote:
Of zijn dochter weg geeft aan hassan.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:10 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
[..]
Hij is anders wel de eerste die Achmeds pik zuigt.
Mechanisch of technisch.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:55 schreef Iemand het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom ze al die dingen mechnisch doen tegenwoordig.
Of om on-topic te blijven, bijden.quote:
quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:52 schreef Iemand het volgende:
Dat deze figuren zich hebben blind gestaard op een uitkomst, wil niet zeggen dat wij de officiële IQ testen over boort kunnen gooien.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:56 schreef iemand het volgende:
Dan word ik straks aangeklaagd voor zware mishandeling en krijg ik de anti-racisme groeperingen over me heen, aangezien het ethisch onrechtvaardigbaar is.
quote:
Uh...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:05 schreef Iemand het volgende:
Is het overlijden van oma door een notaris geregeld, ook?
Ik heb dat ook laten doen. Was die ouwe doos echt zat.quote:
Op Sicilië schijnt het heel normaal te zijnquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:09 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Ik heb dat ook laten doen. Was die ouwe doos echt zat.
Danone ook al in de hypotheekbusiness?quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:28 schreef Droopie het volgende:
Ik ben van plan om een nieuwbouwwoning te kopen.
Mijn vraag zal ik proberen zo simpel mogelijk te stellen.
1 januari gaat de eerste paal de dicht grond in en start ook mijn hypotheek.
1 oktober is het klaar.
Hypotheek zal 150.000 bedragen en 500 per maand kosten.
Moet ik Danone 1 februari al 500 per maand betalen of hoef je slechts een gedeelte van de premie te betalen over het bedrag wat uit het bouwdepot is gestort aan de aannemer?
Datum en bedragen zijn gemakshalve even afgerond.
Hoor graag van jullie.
Ik begrijp dat de keuken te bestellen is via de aannemer/ project.
Kan ik die meefinancieren of is dat voorbij, want maximaal 104% van de waarde van het huis.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Danone ook al in de hypotheekbusiness?
Damn you, autocorrect.
Tijdens kantooruren zitten ze dan ook op kantoor, niet thuis.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:04 schreef iemand het volgende:
...
Mijn ervaring met verzekeraars is dat het grote boeven zijn. Je kunt alles verzekeren, maar als je wat claimt, zijn ze vaak niet thuis of verhogen de premie enorm.
Dat is dan toch juist heel positief.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Tijdens kantooruren zitten ze dan ook op kantoor, niet thuis.
Dat vind ik ook! Degene die dit gepost heeft, kennelijk niet. Ik weet ook niet waarom hij weet waar de werknemers wonen..quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:19 schreef Lienekien het volgende:
Dat is dan toch juist heel positief.
Ik schipquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:50 schreef iemand het volgende:
Het heet niet voor niks geloof. Verder zijn er bepaalde sterren die al langer stralen dan het jaartal dat God de wereld zou hebben geschepen, en zijn er ook bronnen dat 80% van de voorspellingen uit de bijbel al zijn uitgekomen. Zoek zelf verder maar op, heb geen bronnen voor je.
Waarom staat deze quote niet in zijn post?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Tijdens kantooruren zitten ze dan ook op kantoor, niet thuis.
Verven met je iPad, geen wonder dat je verliest.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 07:46 schreef [b]iemand het volgende:[/b]
Zelfde geldt voor mijn iPad 2, was altijd een vervend hearthstone speler op de ipad, maar sinds iOS 8 is dat gewoon niet fijn speelbaar meer en de internet verbinding valt de hele tijd weg waardoor ik potjes verlies.
Fooneetiesquote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:33 schreef Gravedigger het volgende:
[..]
Waarom staat deze quote niet in zijn post?
En waar staat dit stukje in die post??quote:[
Op dinsdag 21 oktober 2014 15:04 schreef iemand het volgende:
...
Mijn ervaring met verzekeraars is dat het grote boeven zijn. Je kunt alles verzekeren, maar als je wat claimt, zijn ze vaak niet thuis of verhogen de premie enorm.
OP.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:02 schreef Gravedigger het volgende:
[..]
En waar staat dit stukje in die post??
Staat dus niet in de openingspostquote:
Zou dit Christine le Duck zijn?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:08 schreef spijkerbroek het volgende:
SEX / mag je naar christine le duck als je onder de 18 bent??
Kwak
Jawelquote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:14 schreef Gravedigger het volgende:
[..]
Staat dus niet in de openingspost
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:02 schreef iemand het volgende:
Bert die zat met een sippeneurig gezicht toe te kijken alsof zijn ingewanden geamputeerd werden![]()
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Jawel
WGR / Welke verzekeringen zijn noodzakelijk
Wijs maat aan. Of spelen we we "Verkloot een quote?"quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:04 schreef Chay_Marc het volgende:
Welke verzekeringen vinden jullie noodzakelijk?
Zelf vind ik de volgende verzekeringen noodzakelijk
- Inboedelverzekering
- Opstalverzekering (voor huiseigenaren)
Vervolgens zijn er nog de verplichte verzekeringen
Ziektekostenverzekering (Eigenlijk een verkapte sociale premie)
Autoverzekering (voor autobezitters)
Dit zijn dan ook de enige verzekeringen die ik heb afgesloten. Mijn ervaring met verzekeraars is dat het grote boeven zijn. Je kunt alles verzekeren, maar als je wat claimt, zijn ze vaak niet thuis of verhogen de premie enorm.
Ben jij nu echt zo blind?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:30 schreef Gravedigger het volgende:
Wijs maat aan. Of spelen we we "Verkloot een quote?"
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:30 schreef Gravedigger het volgende:
[..]
[..]
Wijs maat aan. Of spelen we we "Verkloot een quote?"
Zie je het nu?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:04 schreef Chay_Marc het volgende:
Welke verzekeringen vinden jullie noodzakelijk?
Zelf vind ik de volgende verzekeringen noodzakelijk
- Inboedelverzekering
- Opstalverzekering (voor huiseigenaren)
Vervolgens zijn er nog de verplichte verzekeringen
Ziektekostenverzekering (Eigenlijk een verkapte sociale premie)
Autoverzekering (voor autobezitters)
Dit zijn dan ook de enige verzekeringen die ik heb afgesloten. Mijn ervaring met verzekeraars is dat het grote boeven zijn. Je kunt alles verzekeren, maar als je wat claimt, zijn ze vaak niet thuis of verhogen de premie enorm.
Kort lontje ken ik....kort pikkie ook, maar niet in deze context.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:28 schreef BrandX het volgende:
Of iedereen brengt een beetje respect voor elkaar op icm heeft niet zulke lange tenen en korte pikkies.
dat ligt dan aan jouquote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kort lontje ken ik....kort pikkie ook, maar niet in deze context.
Da's toch een kórte broekzak, dan!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:58 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Don't short the messenger.
grotendeels broekzak, vestzak inderdaad.
Juf (22) pijpt scholier op eerste werkdagquote:Hoewel de invaljuf het kereltje op het hart droeg zijn bek te houden
bedbed? En dan ook nog het/de (?) bedbed 'uitgooien'?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:42 schreef iemand het volgende:
Doe ik vrij regelmatig. Het is niet zo dat er een meter stof op staat ofzo. Het is misschien ook erg naïef om mn bedbed uit te gooien naast dat ding
Hebben ze zangkoren in de Schilderswijk?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:46 schreef iemand het volgende:
Mooi, laat zet hem in bij schilderswijk. Zal fantastisch werk daar doen en iedereen in toon houden.
Jazeker, mijn oom zit in zo'n koor.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:54 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Hebben ze zangkoren in de Schilderswijk?
quote:
Allemaal aan de blauwe pil in Den Haag!quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:23 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Dat werkte de laatste keer ook zo goed.
Wilders is alleen maar resultaat van impotentie van overige politici, en van het domme kiesvolk
En dan ook Holland waar Nederland bedoeld wordt.quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:
GC / Sinterklaas wint met zwarte baard en zonder meiter 'Heel Holland bakt'
Een rijger!
Dat is de titel van een programma. Ga maar naar 'tenenkrommende fouten bij teksten in het openbaar' als je daar commentaar op hebt.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:24 schreef Kees22 het volgende:
[..]
En dan ook Holland waar Nederland bedoeld wordt.
Of gaat het allen om de grachtengordel?
Intrigerendquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:24 schreef Iemand het volgende:
Mijn oog viel op een tablet van 7 inch met een behuizing van polycarbonaat, een frontfacing camera, een mini HDMI aansluiting, een Micro SD kaartslot, een micro USB aansluiting en twee geïntrigeerde speakers.
aiaiai...quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:28 schreef iemand het volgende:
Ook zoiets zien gebeuren een keer (voor een stilstaande trein dan), en de moeder ging maar hysterisch gillen op het perron terwijl een conducteur en een andere willekeurige man in de buurt de wagen+baby weer op het perron heisten.
Tja, schriftelijk <-> mondelijk. Logischquote:Op donderdag 30 oktober 2014 07:50 schreef Iemand het volgende:
Als de "lening" schriftelijk vastgelegd is heb je wel wat grond om te staan.
Als het puur mondelijk is gebeurd ben je afhankelijk van haar goodwill.
Ik vind 'wat grond om op te staan' ook wel origineel.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:00 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Tja, schriftelijk <-> mondelijk. Logisch
Haha, ja die had ik niet eens gezienquote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:19 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik vind 'wat grond om op te staan' ook wel origineel.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:48 schreef Iemand het volgende:
[..]
Het duurd niet lang meer dan zie je ook het licht, ze weten het niet meer, en een kat in het nou doet rare sprongen!
James?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 01:40 schreef Iemand het volgende:
Zo te lezen heeft dit varken een cognitief vermogen van een worst. En mag ik TS bedanken voor het bevestigen van het stereotype 'bondkraagje'?
Grode Got!quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 08:23 schreef iemand het volgende:
Bioscoop en in de auto tijdens het rijden
[..]
Ik mag wel hopen dat de speeltuin in kwestie niet door 5 jarige kindjes gebruikd werd op dat moment
Snel doch voet ook, eigenlijk....quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:03 schreef MarkBroflovski het volgende:
Langzaam maar hand krijg je gewoon zin om aanslag te plegen in tweede kamer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |