Nee, jouw Noord-Korea vergelijking was lekker wou je zeggen. Zelfde niveau als godwinsquote:Op zondag 26 oktober 2014 10:57 schreef trucker3 het volgende:
[..]
De eerste Godwin is een feit, Dames & Heren.
CDA heeft mij vorige week weer ernstig teleurgesteld, in die hele pillendiscussie.quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:08 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
CDA is gewoon een kwaliteitspartij met hele goede standpunten. Jammer alleen dat veel mensen denken dat 't vooral een christelijke partij is, terwijl de partij zelf gewoon heel erg goede standpunten heeft.
CDA
Nee maar om de een of andere reden stemmen mensen in het stemhokje toch anders dan in een peiling. Waarom? Geen idee.quote:
Ze zijn te linksquote:Op zondag 26 oktober 2014 11:07 schreef Astasha het volgende:
Toch vreemd dat er zoveel mensen zo extreem tegen de PVV zijn.![]()
Waarom eigenlijk?
Ga dan wonen in het Kalifaat, gozer, dan krijg je talloze Zolam-pillen gratis.quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
CDA heeft mij vorige week weer ernstig teleurgesteld, in die hele pillendiscussie.
Ik maakte dan ook geen Godwin, ik zei alleen dat alles waar kan zijn als je het op de juiste manier brengt zodat mensen je gaan geloven.quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, jouw Noord-Korea vergelijking was lekker wou je zeggen. Zelfde niveau als godwins
Ik ben niet tegen de PVV, ik denk alleen niet dat ze de juiste mensen hebben om te kunnen regeren. En wie wil er met ze samenwerken?quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:07 schreef Astasha het volgende:
Waarom eigenlijk?
Te links.quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:07 schreef Astasha het volgende:
Waarom eigenlijk?
Zo links als de SP, ongenuanceerde standpunten m.b.t. immigratie en Europa en niet tot weinig constructief.quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:07 schreef Astasha het volgende:
Waarom eigenlijk?
Dat werkte de laatste keer ook zo goed.quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:09 schreef Tomatenboer het volgende:
....
Denk ook dat de PVVers dat van Wilders verlangen (en daarna hopelijk snel 'genezen' zijn).
PVV is niet links.quote:
Heb je het economisch programma van de PVV gelezen?quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:24 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
PVV is niet links.
Al probeert Wilders wel kiezers weg te trekken bij de SP. Maar in stemgedrag en onderhandelingsresultaten is de PVV alles behalve links.
Oh, heb ik verkiezingen gemist?quote:PVV nu de grootste partij
Hoho AOW blijft op 65, daar valt niet over te onderhandelen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:24 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
PVV is niet links.
Al probeert Wilders wel kiezers weg te trekken bij de SP. Maar in stemgedrag en onderhandelingsresultaten is de PVV alles behalve links.
Ja, ze doen zich links voor. Maar dat is opvulling en materiaal om zo snel mogelijk te laten vallen bij onderhandelingen. De PVV draait maar om één ding, moslims.quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:25 schreef Klokov het volgende:
[..]
Heb je het economisch programma van de PVV gelezen?
Sociaal economisch natuurlijk zo links als je linkerhandquote:Op zondag 26 oktober 2014 11:24 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
PVV is niet links.
Enige goeie move van Wilders.quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:27 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Hoho AOW blijft op 65, daar valt niet over te onderhandelen.
Het tekent de ware populist. De PVV heeft standpunten die rechtser zijn dan Janmaat en ook (op sociaal-economisch vlak) standpunten die proberen om de SP of 50+ links in te halen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:28 schreef Tomatenboer het volgende:
Nogmaals, qua stemgedrag en onderhandelingsresultaten gaan ze volledig tegen hun eigen "linkse programma" in.
Wel ultieme vorm van kiezersbedrog om op dezelfde avond van de verkiezingen notabene een breekpunt te laten gaan.quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:28 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Enige goeie move van Wilders.
Dat ie daar vanaf stapte
Principes zijn voor losers.![]()
Twintig procent is wel fors.quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:31 schreef Igen het volgende:
Een veel grappiger resultaat vind ik dat 20% van de PVV-"kiezers" in de peiling zegt dat de kans groot is dat we in Nederland een ebola-uitbraak krijgen. De tweede plaats, op grote afstand, is 50+ met 11%.
PVV-aanhangers zijn dus gewoon pessimistische angsthazen.
Ze hebben gewoon gelijk. Het komt dichterbij.quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:31 schreef Igen het volgende:
Een veel grappiger resultaat vind ik dat 20% van de PVV-"kiezers" in de peiling zegt dat de kans groot is dat we in Nederland een ebola-uitbraak krijgen. De tweede plaats, op grote afstand, is 50+ met 11%.
PVV-aanhangers zijn dus gewoon pessimistische angsthazen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |