Nee, jouw Noord-Korea vergelijking was lekker wou je zeggen. Zelfde niveau als godwinsquote:Op zondag 26 oktober 2014 10:57 schreef trucker3 het volgende:
[..]
De eerste Godwin is een feit, Dames & Heren.
CDA heeft mij vorige week weer ernstig teleurgesteld, in die hele pillendiscussie.quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:08 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
CDA is gewoon een kwaliteitspartij met hele goede standpunten. Jammer alleen dat veel mensen denken dat 't vooral een christelijke partij is, terwijl de partij zelf gewoon heel erg goede standpunten heeft.
CDA
Nee maar om de een of andere reden stemmen mensen in het stemhokje toch anders dan in een peiling. Waarom? Geen idee.quote:
Ze zijn te linksquote:Op zondag 26 oktober 2014 11:07 schreef Astasha het volgende:
Toch vreemd dat er zoveel mensen zo extreem tegen de PVV zijn.![]()
Waarom eigenlijk?
Ga dan wonen in het Kalifaat, gozer, dan krijg je talloze Zolam-pillen gratis.quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
CDA heeft mij vorige week weer ernstig teleurgesteld, in die hele pillendiscussie.
Ik maakte dan ook geen Godwin, ik zei alleen dat alles waar kan zijn als je het op de juiste manier brengt zodat mensen je gaan geloven.quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, jouw Noord-Korea vergelijking was lekker wou je zeggen. Zelfde niveau als godwins
Ik ben niet tegen de PVV, ik denk alleen niet dat ze de juiste mensen hebben om te kunnen regeren. En wie wil er met ze samenwerken?quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:07 schreef Astasha het volgende:
Waarom eigenlijk?
Te links.quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:07 schreef Astasha het volgende:
Waarom eigenlijk?
Zo links als de SP, ongenuanceerde standpunten m.b.t. immigratie en Europa en niet tot weinig constructief.quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:07 schreef Astasha het volgende:
Waarom eigenlijk?
Dat werkte de laatste keer ook zo goed.quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:09 schreef Tomatenboer het volgende:
....
Denk ook dat de PVVers dat van Wilders verlangen (en daarna hopelijk snel 'genezen' zijn).
PVV is niet links.quote:
Heb je het economisch programma van de PVV gelezen?quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:24 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
PVV is niet links.
Al probeert Wilders wel kiezers weg te trekken bij de SP. Maar in stemgedrag en onderhandelingsresultaten is de PVV alles behalve links.
Oh, heb ik verkiezingen gemist?quote:PVV nu de grootste partij
Hoho AOW blijft op 65, daar valt niet over te onderhandelen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:24 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
PVV is niet links.
Al probeert Wilders wel kiezers weg te trekken bij de SP. Maar in stemgedrag en onderhandelingsresultaten is de PVV alles behalve links.
Ja, ze doen zich links voor. Maar dat is opvulling en materiaal om zo snel mogelijk te laten vallen bij onderhandelingen. De PVV draait maar om één ding, moslims.quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:25 schreef Klokov het volgende:
[..]
Heb je het economisch programma van de PVV gelezen?
Sociaal economisch natuurlijk zo links als je linkerhandquote:Op zondag 26 oktober 2014 11:24 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
PVV is niet links.
Enige goeie move van Wilders.quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:27 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Hoho AOW blijft op 65, daar valt niet over te onderhandelen.
Het tekent de ware populist. De PVV heeft standpunten die rechtser zijn dan Janmaat en ook (op sociaal-economisch vlak) standpunten die proberen om de SP of 50+ links in te halen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:28 schreef Tomatenboer het volgende:
Nogmaals, qua stemgedrag en onderhandelingsresultaten gaan ze volledig tegen hun eigen "linkse programma" in.
Wel ultieme vorm van kiezersbedrog om op dezelfde avond van de verkiezingen notabene een breekpunt te laten gaan.quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:28 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Enige goeie move van Wilders.
Dat ie daar vanaf stapte
Principes zijn voor losers.![]()
Twintig procent is wel fors.quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:31 schreef Igen het volgende:
Een veel grappiger resultaat vind ik dat 20% van de PVV-"kiezers" in de peiling zegt dat de kans groot is dat we in Nederland een ebola-uitbraak krijgen. De tweede plaats, op grote afstand, is 50+ met 11%.
PVV-aanhangers zijn dus gewoon pessimistische angsthazen.
Ze hebben gewoon gelijk. Het komt dichterbij.quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:31 schreef Igen het volgende:
Een veel grappiger resultaat vind ik dat 20% van de PVV-"kiezers" in de peiling zegt dat de kans groot is dat we in Nederland een ebola-uitbraak krijgen. De tweede plaats, op grote afstand, is 50+ met 11%.
PVV-aanhangers zijn dus gewoon pessimistische angsthazen.
Er zijn drie Kamerleden uit de fractie gestapt en op eigen houtje verdergegaan.quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
In het artikel staat dat de PVV momenteel 12 zetels heeft in de Tweede Kamer, maar in de tabel daaronder, staat dat ze er 15 hebben. Beetje slordig.
Komt doordat er 3 fractieleden tussentijds zijn opgestapt maar wel hun zetel behouden toch?quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
In het artikel staat dat de PVV momenteel 12 zetels heeft in de Tweede Kamer, maar in de tabel daaronder, staat dat ze er 15 hebben. Beetje slordig.
quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er zijn drie Kamerleden uit de fractie gestapt en op eigen houtje verdergegaan.
Die 15 slaat op de verkiezingsuitslag.
Ikquote:Op zondag 26 oktober 2014 11:40 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Komt doordat er 3 fractieleden tussentijds zijn opgestapt maar wel hun zetel behouden toch?
Rechtser dan Janmaat?quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:29 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het tekent de ware populist. De PVV heeft standpunten die rechtser zijn dan Janmaat en ook (op sociaal-economisch vlak) standpunten die proberen om de SP of 50+ links in te halen.
Minder Marokkanen? Minder, minder, minder? Wilders is toch aardig expliciet, lijkt me. Dat was in de jaren van Janmaat nog enigszins 'not done', al dacht hij wel ongeveer hetzelfde.quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Rechtser dan Janmaat?
Hoe precies?
Die wilde Ruud Gullit uit het Nederlands Elftal omdat ie een neger was.quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:47 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Minder Marokkanen? Minder, minder, minder? Wilders is toch aardig expliciet, lijkt me. Dat was in de jaren van Janmaat nog enigszins 'not done', al dacht hij wel ongeveer hetzelfde.
OK, jij je zin. Wilders is niet extreem-rechts want Janmaat was dat al.quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die wilde Ruud Gullit uit het Nederlands Elftal omdat ie een neger was.
Het is natuurijk ook veel makkelijk om vanaf de zijlijn commentaar te geven.quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:46 schreef Cherna het volgende:
Als die partij de grootste dreigt te worden dan is het weer tijd voor onze blonde flip weer een uitspraak te doen die de partij weer doet kelderen of dat iedereen al bij voorbaat zegt niet met deze partij te willen samenwerken.
En dat is ook de hele opzet van die partij. Ze willen doodeenvoudig niet regeren. De SP is van gelijk niveau maar zijn iets voorzichtiger in hun uitspraken. Ze zijn schijnbaar wel zo slim dat ze weten dat hun voorstellen nooit zullen werken en haalbaar zijn. Gebakken lucht.
Zachte winters zijn in het voordeel van Geert?quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:48 schreef Specularium het volgende:
Geert heeft het klimaat ook mee.
En daar kun je echt niet de NOS de schuld van geven.
Dat zei ik dus weer niet.quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:51 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
OK, jij je zin. Wilders is niet extreem-rechts want Janmaat was dat al.
Klopt. Rechters blijven hetzelfde D'66 tuig.quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:52 schreef theunderdog het volgende:
Er gaat niets veranderen met Geertje Wilders in het kabinet.
Beter d66 dan pvv natuurlijk.quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Klopt. Rechters blijven hetzelfde D'66 tuig.
Hij gaat nooit regeren, net als Roemer. Incompetentie kun je enkel verbergen in de oppositie.quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:52 schreef theunderdog het volgende:
Er gaat niets veranderen met Geertje Wilders in het kabinet.
Wilders kan perfect regeren, hij gaat alleen niets klaar maken.quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:54 schreef waht het volgende:
[..]
Hij gaat nooit regeren, net als Roemer. Incompetentie kun je enkel verbergen in de oppositie.
Omdat ze echt alleen maar roepen maar geen concrete beleidsmaatregelen die binnen de grondwet vallen kunnen bedenken?quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:07 schreef Astasha het volgende:
Waarom eigenlijk?
Rechters zouden eigenlijk niets van politiek moeten weten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |