bedbed? En dan ook nog het/de (?) bedbed 'uitgooien'?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:42 schreef iemand het volgende:
Doe ik vrij regelmatig. Het is niet zo dat er een meter stof op staat ofzo. Het is misschien ook erg naïef om mn bedbed uit te gooien naast dat ding
Hebben ze zangkoren in de Schilderswijk?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:46 schreef iemand het volgende:
Mooi, laat zet hem in bij schilderswijk. Zal fantastisch werk daar doen en iedereen in toon houden.
Jazeker, mijn oom zit in zo'n koor.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:54 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Hebben ze zangkoren in de Schilderswijk?
quote:
Allemaal aan de blauwe pil in Den Haag!quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:23 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Dat werkte de laatste keer ook zo goed.
Wilders is alleen maar resultaat van impotentie van overige politici, en van het domme kiesvolk
En dan ook Holland waar Nederland bedoeld wordt.quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:
GC / Sinterklaas wint met zwarte baard en zonder meiter 'Heel Holland bakt'
Een rijger!
Dat is de titel van een programma. Ga maar naar 'tenenkrommende fouten bij teksten in het openbaar' als je daar commentaar op hebt.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:24 schreef Kees22 het volgende:
[..]
En dan ook Holland waar Nederland bedoeld wordt.
Of gaat het allen om de grachtengordel?
Intrigerendquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:24 schreef Iemand het volgende:
Mijn oog viel op een tablet van 7 inch met een behuizing van polycarbonaat, een frontfacing camera, een mini HDMI aansluiting, een Micro SD kaartslot, een micro USB aansluiting en twee geïntrigeerde speakers.
aiaiai...quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:28 schreef iemand het volgende:
Ook zoiets zien gebeuren een keer (voor een stilstaande trein dan), en de moeder ging maar hysterisch gillen op het perron terwijl een conducteur en een andere willekeurige man in de buurt de wagen+baby weer op het perron heisten.
Tja, schriftelijk <-> mondelijk. Logischquote:Op donderdag 30 oktober 2014 07:50 schreef Iemand het volgende:
Als de "lening" schriftelijk vastgelegd is heb je wel wat grond om te staan.
Als het puur mondelijk is gebeurd ben je afhankelijk van haar goodwill.
Ik vind 'wat grond om op te staan' ook wel origineel.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:00 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Tja, schriftelijk <-> mondelijk. Logisch
Haha, ja die had ik niet eens gezienquote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:19 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik vind 'wat grond om op te staan' ook wel origineel.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:48 schreef Iemand het volgende:
[..]
Het duurd niet lang meer dan zie je ook het licht, ze weten het niet meer, en een kat in het nou doet rare sprongen!
James?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 01:40 schreef Iemand het volgende:
Zo te lezen heeft dit varken een cognitief vermogen van een worst. En mag ik TS bedanken voor het bevestigen van het stereotype 'bondkraagje'?
Grode Got!quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 08:23 schreef iemand het volgende:
Bioscoop en in de auto tijdens het rijden
[..]
Ik mag wel hopen dat de speeltuin in kwestie niet door 5 jarige kindjes gebruikd werd op dat moment
Snel doch voet ook, eigenlijk....quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:03 schreef MarkBroflovski het volgende:
Langzaam maar hand krijg je gewoon zin om aanslag te plegen in tweede kamer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |