Of verzopen in het zwembad, bedoel je?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:15 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ah Janneke, kom op. Eén moment van onoplettendheid, hoeveel kinderen zijn er alleen daarmee al niet zoekgeraakt op zoiets als het strand alleen al. Alsjeblieft, niet zo rigide joh...
Goede ouders voeden hun kind ook op.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:15 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ah Janneke, kom op. Eén moment van onoplettendheid, hoeveel kinderen zijn er alleen daarmee al niet zoekgeraakt op zoiets als het strand alleen al. Alsjeblieft, niet zo rigide joh...
Ik denk dat de keren dat een kind zoekgeraakt is door één moment van onoplettendheid, veel minder is dan de keren dat daardoor een kind is overleden.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:16 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Of verzopen in het zwembad, bedoel je?
http://www.rtvutrecht.nl/(...)tion-amersfoort.htmlquote:Op station Amersfoort is woensdagmiddag een kinderwagen met baby onder de ogen van de moeder van het perron gerold. Het kind kwam op de rails terecht, maar bleef ongedeerd, laat een woordvoerder van de NS weten.
Een trein was net weggereden toen het gebeurde. De moeder wist het kind te redden en weer veilig terug op het perron te komen. Vervolgens viel ze flauw. De NS regelde dat de vrouw en haar kind met een taxi naar huis werden gebracht.
Ook veel getuigen waren erg geschrokken van het incident op perron 7.
Met andere dingen dan op haar kind letten in ieder geval.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:20 schreef tofastTG het volgende:
Jezus christus, waar de fuck was die moeder wel niet mee bezig?
Voor de treinleiding van ProRail dan ook he? Die vrouw had gerekend op vertraging, maar nét nú hebben ze géén vertraging. Zó irritant!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:23 schreef Klaploper het volgende:
Ik denk dat ze de baby expres tegen de rijdende trein wilde rijden zodat hij meegesleurd zou worden maar dat ze te laat was want de trein was al weg dus heeft ze hem maar weer van het spoor gehaald. Doodstraf is dus de enige passende straf.
Alleen als je daarna flauwvaltquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:28 schreef Klaploper het volgende:
Krijg je trouwens ook een gratis taxiritje als je de baby van iemand anders op het spoor gooit? Dan weet ik wat te doen als het weer eens te druk is in de trein.
Denk dat je dat een taxiritje in een witte auto met oranje en blauwe strepen krijgt; dat is de VIP service.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:28 schreef Klaploper het volgende:
Krijg je trouwens ook een gratis taxiritje als je de baby van iemand anders op het spoor gooit? Dan weet ik wat te doen als het weer eens te druk is in de trein.
En dan weer de kaartjes duurder maken om dit soort nutteloze uitgaven te dekken.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:06 schreef CherryOnTop het volgende:
Vind het trouwens wel netjes van de NS dat ze haar met een taxi naar huis hebben laten gaan, want zij konden er verder niks aan doen.
Zo rolt de NS.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:30 schreef 16meter het volgende:
[..]
En dan weer de kaartjes duurder maken om dit soort nutteloze uitgaven te dekken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:29 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Denk dat je dat een taxiritje in een witte auto met oranje en blauwe strepen krijgt; dat is de VIP service.
Als ik maar kan blijven FOK!'en vind ik alles best.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:29 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Denk dat je dat een taxiritje in een witte auto met oranje en blauwe strepen krijgt; dat is de VIP service.
neem een beetje Prozac mn is goed voor jouquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:50 schreef Sapstengel het volgende:
Gewoon het kind voor de volgende trein leggen om uit zn lijden te verlossen.
Nou meid toch. Door het oog van de naald gekropen zeg. Heb direct Hart van Nederland gebeld.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:40 schreef Meike26 het volgende:
Ach ja, sommige 'ouders' denken haviksogen te hebben en hun kind + omgeving te overzien.
Vandaag ook weer zo'n moeder + 2 jarige peuter. Moeders loopt voor het kind uit (hier gaat het dus al fout) naar de auto op grote parkeerplaats en doet vast het portier open aan bijrijders kant. Kind waggelt schijnbaar achter haar aan. Ze laat haar kind gvd een drukke doorgaande route op de parkeerplaats oversteken, terwijl ik + 2 andere automobilisten alleen die peuter zien lopen, beetje om zich heen kijkend. Pas toen ik uit mijn bus stapte, zag ik de moeder bij auto staan... Ja , nee, ik weet het hoor, ik houd hem goed in de gaten.
Wat een ongelooflijk dom wicht ben je dan en de titel 'ouder' niet eens waard. Gevaarherkenning op 0,0 of lager. Nee mens, het gaat niet om wat jij ziet, het gaat om wat anderen zien en ervaren. Mensen schrikken al van loslopende hond op straat, een loslopend kind dat net Papa kan uitkramen is 100% onberekenbaar.
Het is volgens mij het zelfde domme volk dat lichten heeft uit bij hevige regenval.
Lichten aan? Waarom zou ik? Ik zie toch zat...?
Nou meid toch. Door het oog van de naald gekropen zeg. Heb direct Hart van Nederland gebeld.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:55 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Wat een ongelooflijk dom wicht ben je dan en de titel 'ouder' niet eens waard. Gevaarherkenning op 0,0 of lager. Nee mens, het gaat niet om wat jij ziet, het gaat om wat anderen zien en ervaren. Mensen schrikken al van loslopende hond op straat, een loslopend kind dat net Papa kan uitkramen is 100% onberekenbaar.
Het is volgens mij het zelfde domme volk dat lichten heeft uit bij hevige regenval.
Lichten aan? Waarom zou ik? Ik zie toch zat...?
Kan gebeuren? Ouders zijn duidelijk niet geschikt om kinderen op te voeden.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:59 schreef theunderdog het volgende:
Kan gebeuren, gelukkig is het goed afgelopen.
Stel je aan zeg.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:02 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Kan gebeuren? Ouders zijn duidelijk niet geschikt om kinderen op te voeden.
Executeren in de gevangenis.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:21 schreef Jahr00n het volgende:
Moeder enkeltje gevangenis. Vader zal wel niet meer in beeld zijn. Kind bij pleeggezin plaatsen nu het nog kan.
Is gewoon een foutje, ik bedoel: het is niet alsof dat kind dood had kunnen wezen ofzoquote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Echt he. Zit ook met verbazing te kijken naar die reacties.
Nah dat laatste had wel gekund... Maar dat jeugdzorg geroep is echt te overdreven.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:10 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Is gewoon een foutje, ik bedoel: het is niet alsof dat kind dood had kunnen wezen ofzo
En jij bent duidelijk niet geschikt om genuanceerde posts te maken.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:02 schreef tofastTG het volgende:
Kan gebeuren? Ouders zijn duidelijk niet geschikt om kinderen op te voeden.
True thatquote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nah dat laatste had wel gekund... Maar dat jeugdzorg geroep is echt te overdreven.
Janneke als ik goed begrepen heb of lees hier dan merk ik op de je lesgeeft op een school?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:16 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Of verzopen in het zwembad, bedoel je?
Really?...quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Er had ook een vliegtuig neer kunnen storten op het perron waar de moeder stond.
wtf
HOE kan iemand dat in hemelsnaam aanvallen zonder het volledige verhaal te kennen?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 02:24 schreef Kinshima het volgende:
Maar dat een baby van het perron afrolt en het kindje op de rails terecht komt?! HOE kan iemand dat in hemelsnaam nog verdedigen?
Hoe krijg je het voor elkaar dat een baby de rails oprolt dan mijn beste?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 02:32 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
HOE kan iemand dat in hemelsnaam aanvallen zonder het volledige verhaal te kennen?
Zie voor een plausibele verklaring een eerdere post van mij.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 02:39 schreef Kinshima het volgende:
Hoe krijg je het voor elkaar dat een baby de rails oprolt dan mijn beste?Jij hebt hier serieus nog context bij nodig? Was er misschien een windstoot van 300km/u?
Noem mij ouderwets, maar ik zou een kinderwagen met mijn baby erin vasthouden als ik op een perron sta. Dan rolt het ook niet zomaar weg.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 02:39 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zie voor een plausibele verklaring een eerdere post van mij.
Ik zie 9 van de 10 keer eerder zo'n scenario voorkomen dan spijkerbroek's casus. En dat bedoel ik dus, hou je kind bij jequote:Op donderdag 30 oktober 2014 02:39 schreef Cherna het volgende:
Het loopt hier goed af anders zou ik het niet plaatsen:
Assumption is the mother of all fuck-ups.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 02:41 schreef Kinshima het volgende:
[..]
Nou mij ouderwets, maar ik zou een kinderwagen met mijn baby erin vasthouden als ik op een perron sta. Dan rolt het ook niet zomaar weg.
Plausibel is je verklaring zeker. Maar verantwoord gedrag van de ouder? Nee.
[..]
Ik zie 9 van de 10 keer eerder zo'n scenario voorkomen dan wat spijkerbroek's casus. En dat bedoel ik dus, hou je kind bij je
Het is natuurlijk wel zo, wanneer er iets mis gaat dan zijn het altijd de anderen die schuld zijn. En daar erger ik me wel aan. En dat neemt extreme vormen aan de laatste tijd. Dan krijg je straks weer een aantal ambtenaren die daar weer iets van vinden en procedures gaan opstellen hoe we kunnen voorkomen dat een kinderwagen het spoor niet oprolt als de moeder niet oplet.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:15 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
100% mee eens.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 03:03 schreef spijkerbroek het volgende:
Natuurlijk is die vrouw verantwoordelijk voor haar kind, maar dat ze een foutje gemaakt heeft, wil nog niet meteen zeggen dat ze incompetent is en dat haar kind haar afgenomen moet worden. Als dat zo zou zijn, zou geen enkele moeder (of vader for that matter) een kind meer hebben.
Kom nou toch, zeg.
Nou ja foutje? Het is toch wel bizar. Ik ben het met eens dat je niet gelijk het kind moet afnemen etc. Maar een fikse boete zou ik wel op zijn plaats vinden.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 03:03 schreef spijkerbroek het volgende:
Natuurlijk is die vrouw verantwoordelijk voor haar kind, maar dat ze een foutje gemaakt heeft, wil nog niet meteen zeggen dat ze incompetent is en dat haar kind haar afgenomen moet worden. Als dat zo zou zijn, zou geen enkele moeder (of vader for that matter) een kind meer hebben.
Kom nou toch, zeg.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |