Stel je aan zeg.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:02 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Kan gebeuren? Ouders zijn duidelijk niet geschikt om kinderen op te voeden.
Executeren in de gevangenis.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:21 schreef Jahr00n het volgende:
Moeder enkeltje gevangenis. Vader zal wel niet meer in beeld zijn. Kind bij pleeggezin plaatsen nu het nog kan.
Is gewoon een foutje, ik bedoel: het is niet alsof dat kind dood had kunnen wezen ofzoquote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Echt he. Zit ook met verbazing te kijken naar die reacties.
Nah dat laatste had wel gekund... Maar dat jeugdzorg geroep is echt te overdreven.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:10 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Is gewoon een foutje, ik bedoel: het is niet alsof dat kind dood had kunnen wezen ofzo
En jij bent duidelijk niet geschikt om genuanceerde posts te maken.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:02 schreef tofastTG het volgende:
Kan gebeuren? Ouders zijn duidelijk niet geschikt om kinderen op te voeden.
True thatquote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nah dat laatste had wel gekund... Maar dat jeugdzorg geroep is echt te overdreven.
Janneke als ik goed begrepen heb of lees hier dan merk ik op de je lesgeeft op een school?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:16 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Of verzopen in het zwembad, bedoel je?
Really?...quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Er had ook een vliegtuig neer kunnen storten op het perron waar de moeder stond.
wtf
HOE kan iemand dat in hemelsnaam aanvallen zonder het volledige verhaal te kennen?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 02:24 schreef Kinshima het volgende:
Maar dat een baby van het perron afrolt en het kindje op de rails terecht komt?! HOE kan iemand dat in hemelsnaam nog verdedigen?
Hoe krijg je het voor elkaar dat een baby de rails oprolt dan mijn beste?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 02:32 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
HOE kan iemand dat in hemelsnaam aanvallen zonder het volledige verhaal te kennen?
Zie voor een plausibele verklaring een eerdere post van mij.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 02:39 schreef Kinshima het volgende:
Hoe krijg je het voor elkaar dat een baby de rails oprolt dan mijn beste?Jij hebt hier serieus nog context bij nodig? Was er misschien een windstoot van 300km/u?
Noem mij ouderwets, maar ik zou een kinderwagen met mijn baby erin vasthouden als ik op een perron sta. Dan rolt het ook niet zomaar weg.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 02:39 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zie voor een plausibele verklaring een eerdere post van mij.
Ik zie 9 van de 10 keer eerder zo'n scenario voorkomen dan spijkerbroek's casus. En dat bedoel ik dus, hou je kind bij jequote:Op donderdag 30 oktober 2014 02:39 schreef Cherna het volgende:
Het loopt hier goed af anders zou ik het niet plaatsen:
Assumption is the mother of all fuck-ups.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 02:41 schreef Kinshima het volgende:
[..]
Nou mij ouderwets, maar ik zou een kinderwagen met mijn baby erin vasthouden als ik op een perron sta. Dan rolt het ook niet zomaar weg.
Plausibel is je verklaring zeker. Maar verantwoord gedrag van de ouder? Nee.
[..]
Ik zie 9 van de 10 keer eerder zo'n scenario voorkomen dan wat spijkerbroek's casus. En dat bedoel ik dus, hou je kind bij je
Het is natuurlijk wel zo, wanneer er iets mis gaat dan zijn het altijd de anderen die schuld zijn. En daar erger ik me wel aan. En dat neemt extreme vormen aan de laatste tijd. Dan krijg je straks weer een aantal ambtenaren die daar weer iets van vinden en procedures gaan opstellen hoe we kunnen voorkomen dat een kinderwagen het spoor niet oprolt als de moeder niet oplet.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:15 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ah Janneke, kom op. Eén moment van onoplettendheid, hoeveel kinderen zijn er alleen daarmee al niet zoekgeraakt op zoiets als het strand alleen al. Alsjeblieft, niet zo rigide joh...
100% mee eens.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 03:03 schreef spijkerbroek het volgende:
Natuurlijk is die vrouw verantwoordelijk voor haar kind, maar dat ze een foutje gemaakt heeft, wil nog niet meteen zeggen dat ze incompetent is en dat haar kind haar afgenomen moet worden. Als dat zo zou zijn, zou geen enkele moeder (of vader for that matter) een kind meer hebben.
Kom nou toch, zeg.
Nou ja foutje? Het is toch wel bizar. Ik ben het met eens dat je niet gelijk het kind moet afnemen etc. Maar een fikse boete zou ik wel op zijn plaats vinden.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 03:03 schreef spijkerbroek het volgende:
Natuurlijk is die vrouw verantwoordelijk voor haar kind, maar dat ze een foutje gemaakt heeft, wil nog niet meteen zeggen dat ze incompetent is en dat haar kind haar afgenomen moet worden. Als dat zo zou zijn, zou geen enkele moeder (of vader for that matter) een kind meer hebben.
Kom nou toch, zeg.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |