Dat zeg ik nergens. Maar je hebt ook niet bepaald op staan letten als dat ding helemaal van het perron af kan rollen, en dan ga ik er even van uit dat ze niet op de rand van het perron stond met die kinderwagen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:00 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Omdat ze toen nog niks doorhad ja. Wordt hier bijna net gedaan alsof ze die wagen zelf een duw heeft gegeven.
En waarom zou ze niet op de rand van het perron gestaan hebben?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:02 schreef CherryOnTop het volgende:
Dat zeg ik nergens. Maar je hebt ook niet bepaald op staan letten als dat ding helemaal van het perron af kan rollen, en dan ga ik er even van uit dat ze niet op de rand van het perron stond met die kinderwagen.
Heb zelf altijd een meetlint bij me zodat ik precies in het midden kan staan. Je weet het maar nooit.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:02 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En waarom zou ze niet op de rand van het perron gestaan hebben?
Omdat dat een onveilige plek is?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:02 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wie gaat nou op de rand van het perron staan, laat staan met een kind... Er is ruimte zat iets verder van de rails af, zelfs als het druk is.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:02 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Is het niet.quote:
Ja, en dat gebeurt dan ook dagelijks en hoor je niks van. Dit lijkt me gewoon een gevalletje waar precies alles fout gaat.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:58 schreef CherryOnTop het volgende:
Wat ik niet snap: op het moment dat die kinderwagen ook maar een beetje wegrolt pak je 'm toch gelijk vast? Of ze moet met d'r rug naar de kinderwagen toe gestaan hebben. Want hij rolt echt niet ineens keihard het perron af uit het niks.
Jawel, want perrons zijn aan de rand niet vlak. Erg onveilig voor dingen met wielen.quote:
Ik snap ook nog steeds niet waarom mensen nog altijd naar de keuken gaan. De keuken is immers de plek waar de meeste ongelukken gebeuren.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:04 schreef Janneke141 het volgende:
Jawel, want perrons zijn aan de rand niet vlak. Erg onveilig voor dingen met wielen.
Daar laat je je kind ook niet rondlopen als er bijvoorbeeld een frituurpan aanstaat. Om maar wat te noemen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:05 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik snap ook nog steeds niet waarom mensen nog altijd naar de keuken gaan. De keuken is immers de plek waar de meeste ongelukken gebeuren.
SStttt, maar de chauffeur moest direct naar Jeugdzorg rijden. Hoorde ik van Janneke411quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:06 schreef CherryOnTop het volgende:
Vind het trouwens wel netjes van de NS dat ze haar met een taxi naar huis hebben laten gaan, want zij konden er verder niks aan doen.
Dat zou wat zijnquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:08 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
SStttt, maar de chauffeur moest direct naar Jeugdzorg rijden. Hoorde ik van Janneke411
Als je zoiets overkomt wil je daarna natuurlijk niet óók nog eens in een trein moeten zitten. Twee grote drama's in zo'n korte tijd zou die vrouw waarschijnlijk teveel worden.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:06 schreef CherryOnTop het volgende:
Vind het trouwens wel netjes van de NS dat ze haar met een taxi naar huis hebben laten gaan, want zij konden er verder niks aan doen.
Plausibel zeker, maar ontslaat moeder op geen enkele manier van de verantwoordelijkheid voor het kind.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:09 schreef spijkerbroek het volgende:
Moeder komt de trein uit, loopt een stukje over het perron richting de uitgang, bedenkt zich dat ze haar OV-chipkaart bij de hand moet hebben, gaat stilstaan, pakt en opent haar portemonnee. Het is druk (15:00, scholieren, werkenden), iemand raakt in het voorbijgaan de kinderwagen, die rolt weg, moeder grijpt ernaar maar grijpt mis, kinderwagen rolt van het perron, iedereen schrikt, moeder springt op de rails.
Vind ik best een plausibel scenario eigenlijk.
Klopt. Je punt?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:10 schreef Janneke141 het volgende:
Plausibel zeker, maar ontslaat moeder op geen enkele manier van de verantwoordelijkheid voor het kind.
Dat ze de verantwoordelijkheid voor het kind wellicht niet aankan, en dat mag Jeugdzorg onderzoeken. Daar zijn ze voor, namelijk. Een incident waarbij het kind bijna overlijdt lijkt me daar wel aanleiding toe.quote:
Tering.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:12 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat ze de verantwoordelijkheid voor het kind wellicht niet aankan, en dat mag Jeugdzorg onderzoeken. Daar zijn ze voor, namelijk. Een incident waarbij het kind bijna overlijdt lijkt me daar wel aanleiding toe.
Not sure if serious or just retarded.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:12 schreef Janneke141 het volgende:
Dat ze de verantwoordelijkheid voor het kind wellicht niet aankan, en dat mag Jeugdzorg onderzoeken. Daar zijn ze voor, namelijk. Een incident waarbij het kind bijna overlijdt lijkt me daar wel aanleiding toe.
NS had geld over en dat moet voor 31 december 2014 uitgegeven zijn.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:14 schreef Eenskijken het volgende:
waarom biedt de NS haar opeens een taxi aan? :/
Ah Janneke, kom op. Eén moment van onoplettendheid, hoeveel kinderen zijn er alleen daarmee al niet zoekgeraakt op zoiets als het strand alleen al. Alsjeblieft, niet zo rigide joh...quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:12 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |