Dit. Ik heb hetzelfde gehad (geld voorgeschoten voor vriendin), maar zodra het m'n ex was werd er maar een gedeelte betaald, een niet bestaande rekening tegenover gezet en het was volgens haar wel goed zo.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 07:50 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
Ik weet niet om wat voor bedrag het gaat, maar als je het mondeling bent overeengekomen is het misschien tijd om er gewoon afscheid van te nemen.
Wat?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 07:57 schreef Woelwater het volgende:
Dat je haar het geld hebt geleend en niet gegeven zal wel de reden zijn dat het je ex is.
Dat snap ik ook niet inderdaad. Ik hoop dat de nieuwe partner niet ook geld wil lenen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 07:55 schreef P8 het volgende:
Om hoeveel gaat het en waarom heeft dit invloed op je huidige relatie?
Waarschijnlijk heeft TS voorgesteld om de rekening met zijn ex te vereffenen met een of meerdere romantische ontmoetingen. Wellicht dat zijn huidige partner nogal behoudend is op dit vlak, en nu haar twijfels uit over de wenselijkheid van deze oplossing?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 07:55 schreef P8 het volgende:
waarom heeft dit invloed op je huidige relatie?
Misschien vindt zijn nieuwe vlam het vervelend dat hij steeds met zijn oude relatie 'bezig is'?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 08:16 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet inderdaad. Ik hoop dat de nieuwe partner niet ook geld wil lenen.
Dit. Lijkt me.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:13 schreef Teubster het volgende:
[..]
Misschien vindt zijn nieuwe vlam het vervelend dat hij steeds met zijn oude relatie 'bezig is'?
Hij is niet met zijn oude relatie bezig. Hij is bezig met geldzaken die toevallig zijn ex betreffen. Tenzij Hallmark gelijk heeft natuurlijk.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:13 schreef Teubster het volgende:
[..]
Misschien vindt zijn nieuwe vlam het vervelend dat hij steeds met zijn oude relatie 'bezig is'?
Het is wat Teubster zegt... M'n oude relatie moet niet in de weg zitten voor de nieuwe.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:48 schreef P8 het volgende:
[..]
Hij is niet met zijn oude relatie bezig. Hij is bezig met geldzaken die toevallig zijn ex betreffen. Tenzij Hallmark gelijk heeft natuurlijk.
Nou TS, waar blijf je?
Big Frank de kinderverkrachter.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 07:50 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
Los van Big Frank bellen...? Heb je een schriftelijke overeenkomst met haar gesloten?
Ik weet niet om wat voor bedrag het gaat, maar als je het mondeling bent overeengekomen is het misschien tijd om er gewoon afscheid van te nemen. (Is ook een beetje dom hè, je ex een geldbedrag lenen..?)
[ afbeelding ]
Jammerquote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:00 schreef Exterminator het volgende:
Hallmark heeft absoluut geen gelijk in deze.
Tsja daar sta je dan met je principes. Ik ben ook van afspraak = afspraak maar heb toch genoeg wanbetalende klanten gehad om te weten dat het soms niet loont.quote:Het bedrag is klein genoeg om het te laten zitten, maar ik ben 'n persoon van principes en afspraken.
Laat gewoon zitten joh, is toch alleen maar gedoe.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:00 schreef Exterminator het volgende:
Het bedrag is klein genoeg om het te laten zitten, maar ik ben 'n persoon van principes en afspraken. En ik irriteer me gewoon eraan dat altijd iets 'beloofd' wordt maar niet wordt nagekomen en telkens opnieuw de deksel op m'n neus krijg door m'n goedgelovigheid.
Beschouw het maar als leergeld.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:00 schreef Exterminator het volgende:
[..]
Het is wat Teubster zegt... M'n oude relatie moet niet in de weg zitten voor de nieuwe.
Het bedrag is klein genoeg om het te laten zitten, maar ik ben 'n persoon van principes en afspraken. En ik irriteer me gewoon eraan dat altijd iets 'beloofd' wordt maar niet wordt nagekomen en telkens opnieuw de deksel op m'n neus krijg door m'n goedgelovigheid.
Echte principes wijken nergens voor, ook niet voor de gevoelens van een geërgerde vriendin. Want als je ze wel daarvoor/daardoor laat wijken zijn je principes helemaal niets waard.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Beschouw het maar als leergeld.
Je hebt er niets aan dat het gezeik over een klein bedrag met je ex je huidige relatie negatie beïnvloedt, en dat doet het waarschijnlijk vooral omdat het door dat kleine bedrag lijkt alsof je je ex niet kunt loslaten.
Leuk die principes, maar die principes zorgen nu telkens voor een contact dat je helemaal niet meer zou moeten willen hebben, maar je principes hebben kennelijk liever contact met je ex dan dat ze je huidige vriendin die irritatie ontnemen.
Misschien moet je je eens afvragen hoe het overkomt dat je telkens met je ex bezig bent om een fooi.
Ik heb het ook laten gaan. Zo heel veel was het ook niet en ik had geen zin meer om er achteraan te moeten gaan.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:00 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Echte principes wijken nergens voor, ook niet voor de gevoelens van een geërgerde vriendin. Want als je ze wel daarvoor/daardoor laat wijken zijn je principes helemaal niets waard.
Ik denk dat de nieuwe vriendin van TS zich niet zo moet aanstellen, en het moet zien als een zakelijke transactie.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:00 schreef Exterminator het volgende:
[..]
Het is wat Teubster zegt... M'n oude relatie moet niet in de weg zitten voor de nieuwe.
Ik snap je principes, maar vermoed meer dat het je huidige vriendin is die je vooral achter je vodden zit om het geld terug te krijgen om heel eerlijk te zijn.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:00 schreef Exterminator het volgende:
[..]
Dit antwoord moest wel van een vrouw komen.quote:Op zondag 2 november 2014 12:08 schreef Ticootje het volgende:
Gewoon iets kapot maken van haar ter waarde van het bedrag dat ze je nog schuldig is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |