quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:30 schreef Lienekien het volgende:
Je darmen zijn gewend aan vast voedsel en nu drink je alleen maar. Vind je het gek.
Dat is nog wel het minstquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat dus.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:38 schreef DS4 het volgende:
Mijn advies: ga gewoon vanaf nu gezond eten en drinken.
Of nog beter: normaal.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:10 schreef Loveless85 het volgende:
Doe gewoon ff een klysma'tje, ja toch?
Alsof jij nooit scheten laat. Motorbloempje laat kleine motorboempjes.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:35 schreef motorbloempje het volgende:
Newsflash:
je leeft nog steeds ongezond.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:36 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Alsof jij nooit scheten laat. Motorbloempje laat kleine motorboempjes.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:35 schreef Adfundum het volgende:
Je lichaam is niet aan het werk, het schreeuwt om hulp.
Het is nooit goed voor de langere termijn. En ook niet goed vol te houden. Het geeft vooral een illusie van een grote schoonmaak.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:46 schreef Mandarijntjes het volgende:
Volgens mij is het best gezond? Ik heb laatst de documentaire sick, fat and nearly dead eens gekeken (heel bekend) en daar zag je hoe meerdere mensen ervan opknapten door alleen te leven op sappen.
Nee.. dat dacht ik ook ook maar die man deed het 60 dagen en het ging heel erg goed met hem.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het is nooit goed voor de langere termijn. En ook niet goed vol te houden. Het geeft vooral een illusie van een grote schoonmaak.
Dus als het voor hem goed is, is het voor iedereen goed. Ok.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:51 schreef Mandarijntjes het volgende:
[..]
Nee.. dat dacht ik ook ook maar die man deed het 60 dagen en het ging heel erg goed met hem.
Oké, met een crashdieet val je inderdaad af ja.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:51 schreef frietpan88 het volgende:
Deze Amerikaan 100 dagen en 50 kilo kwijt
Dit dus wel.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:57 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Oké, met een crashdieet val je inderdaad af ja.
Is dat gezond?
Ze zeggen het op youtube, dus het moet wel waar zijn! Daar verdraaien ze namelijk nooit de feiten, en zijn ze volledig transparant met alle behaalde resultaten....quote:
Oh ja, dat was ik even vergetenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:14 schreef davako het volgende:
[..]
Ze zeggen het op youtube, dus het moet wel waar zijn! Daar verdraaien ze namelijk nooit de feiten, en zijn ze volledig transparant met alle behaalde resultaten....
Je bent iets te opzichtig aan het trollenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:46 schreef Mandarijntjes het volgende:
Volgens mij is het best gezond? Ik heb laatst de documentaire sick, fat and nearly dead eens gekeken (heel bekend) en daar zag je hoe meerdere mensen ervan opknapten door alleen te leven op sappen.
Ow nee, ik ben serieus. Ik geloof echt dat het goed is voor je lichaam en dat het gezond is om alleen maar gezond te drinken. In die documentaire waren er meerdere mensen die zich al beter voelden na een 10daagse sapkuur en dat zag je ook wel aan ze.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:20 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Je bent iets te opzichtig aan het trollen![]()
Jammer
Wat maakt (uitsluitend) sapjes gezond dan?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:26 schreef Mandarijntjes het volgende:
Ow nee, ik ben serieus. Ik geloof echt dat het goed is voor je lichaam en dat het gezond is om alleen maar gezond te drinken.
Dus ons darmstelsel hebben we voor niks?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:26 schreef Mandarijntjes het volgende:
[..]
Ow nee, ik ben serieus. Ik geloof echt dat het goed is voor je lichaam en dat het gezond is om alleen maar gezond te drinken. In die documentaire waren er meerdere mensen die zich al beter voelden na een 10daagse sapkuur en dat zag je ook wel aan ze.
En dat de medische wetenschap daar wezenlijk anders over denkt maakt dat niet anders?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:26 schreef Mandarijntjes het volgende:
Ow nee, ik ben serieus. Ik geloof echt dat het goed is voor je lichaam en dat het gezond is om alleen maar gezond te drinken. In die documentaire waren er meerdere mensen die zich al beter voelden na een 10daagse sapkuur en dat zag je ook wel aan ze.
Het is vooral bewezen onzin.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:02 schreef PeterRusso het volgende:
Is dit ook goed voor mensen die op gewicht zijn?
Dat doe je al 24/7, of je nou wilt of niet (tenzij je wat mankeert aan je lever of nieren)quote:
Nee.quote:Is dit ook goed voor mensen die op gewicht zijn?
Nee, je moet je leven lang iedere dag een appel eten.quote:Ik heb wel eens begrepen dat je twee dagen alleen maar moet leven op appels......
Fantastisch voor je darmen ook. Om nog maar te zwijgen over je tanden.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:26 schreef Mandarijntjes het volgende:
[..]
Gewoon aanvullend een supplement probiotica erbij nemen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:08 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Fantastisch voor je darmen ook. Om nog maar te zwijgen over je tanden.
Met een supplement probiotica houd je je darmen niet blij, zeker niet als je langere tijd op vloeibaar gaat.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:13 schreef quirina het volgende:
[..]
Gewoon aanvullend een supplement probiotica erbij nemen.
En wat betreft je tanden? Alle voeding vast of vloeibaar tast je tanden aan.
En sapkuren/shakes/smoothies kan best,maar je moet het gewoon niet te lang achterelkaar doen.
Hoe is dat sap dan?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:18 schreef quirina het volgende:
Lijnzaadjes,chiazaadjes,zemelen..
Lekkere portie sennapeulen.
Artsen hebben er baat bij omdat ze verdienen aan de dure medicijnen. Ze verdienen niets als ze alleen maar appeltjes en boeljon zouden voorschrijven.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:37 schreef DS4 het volgende:
[..]
En dat de medische wetenschap daar wezenlijk anders over denkt maakt dat niet anders?
Nee toch? Volgens mij was niet bewezen dat het gezond was, maar dat betekent niet is bewezen dat het niet gezond is. Zoiets valt ook moeilijk te meten.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:38 schreef DS4 het volgende:
Ontslakken is wetenschappelijk bewezen onzin.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:29 schreef bijdehand het volgende:
Tevens is het beter om niet een boeljon te drinken maar een beetjejon omdat het best zout is.
Hier nog zo'n pareltje!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:53 schreef motorbloempje het volgende:
Je kunt ook een arm amputeren, dan ben je zo ook meteen een paar kilo kwijt! Dat doen mensen ook regelmatig, en het werkt.
Artsen verdienen helemaal niet aan medicijnen. Dan heb je het over farmaceuten.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:29 schreef bijdehand het volgende:
Artsen hebben er baat bij omdat ze verdienen aan de dure medicijnen. Ze verdienen niets als ze alleen maar appeltjes en boeljon zouden voorschrijven.
Jawel. Er is namelijk niet zoveel wat er achter blijft in je darmen en al helemaal niet permanent. Dat is gewoon bewezen. Kun je ook gewoon zien. Hebben ze een cameraatje voor...quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:35 schreef Sangha het volgende:
Nee toch? Volgens mij was niet bewezen dat het gezond was, maar dat betekent niet is bewezen dat het niet gezond is. Zoiets valt ook moeilijk te meten.
Ervan uitgaande dat je patatpan bedoelt: Pas op, want de kunnen niet tegen de hitte van kokend water!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:16 schreef quirina het volgende:
Oh trolltopic?
Nou dan ga ik maar vertellen hoe je een frietpan t beste schoon kan maken.
Kokend water in de frietpan en dan 1 vaatwasblokje.
Leugens, big pharma heeft artsen, professoren en andere invloedrijke mensen in dienst om ervoor te zorgen dat ze de dure medicijnen blijven verkopen. Ze willen gewoon niet dat mensen weten dat je een hersentumor kan oplossen met chiabessen en dat je gezond kan afvallen met een sapkuur. OPEN JE OGEN, SCHAAP!!!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:48 schreef DS4 het volgende:
[..]
Artsen verdienen helemaal niet aan medicijnen. Dan heb je het over farmaceuten.
O, op die manier...quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:56 schreef bijdehand het volgende:
Leugens, big pharma heeft artsen, professoren en andere invloedrijke mensen in dienst om ervoor te zorgen dat ze de dure medicijnen blijven verkopen. Ze willen gewoon niet dat mensen weten dat je een hersentumor kan oplossen met chiabessen en dat je gezond kan afvallen met een sapkuur. OPEN JE OGEN, SCHAAP!!!
Ja en vergeet vooral de wondere werking van hasjolie niet.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Leugens, big pharma heeft artsen, professoren en andere invloedrijke mensen in dienst om ervoor te zorgen dat ze de dure medicijnen blijven verkopen. Ze willen gewoon niet dat mensen weten dat je een hersentumor kan oplossen met chiabessen en dat je gezond kan afvallen met een sapkuur. OPEN JE OGEN, SCHAAP!!!
Het nadeel van uitsluitend vloeibaar voedsel tot je nemen is o.a. dat je weinig tot niet meer kauwt. Hierdoor worden bepaalde enzymen, zoals b.v. amylase, niet of slechter aangemaakt. Amylase breekt koolhydraten af, die voorvertering is dus normaliter al bezig in de mond en zal met alleen maar vloeibaar voedsel behoorlijk afnemen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:26 schreef Mandarijntjes het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad, maar dat is niet wat jij initieel stelde.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:49 schreef DS4 het volgende:
[..]
Jawel. Er is namelijk niet zoveel wat er achter blijft in je darmen en al helemaal niet permanent. Dat is gewoon bewezen. Kun je ook gewoon zien. Hebben ze een cameraatje voor...
BNW is leuk als je niet kan slapenquote:
Wat stelde ik initieel dan volgens jou wat hiermee in tegenspraak zou zijn?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:00 schreef Sangha het volgende:
Dat klopt inderdaad, maar dat is niet wat jij initieel stelde.
Ik zal het eens proberen in plaats van schaapjes tellen. Dat is namelijk extreem lastig in het donker...quote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:02 schreef DS4 het volgende:
[..]
Wat stelde ik initieel dan volgens jou wat hiermee in tegenspraak zou zijn?
quote:Ontslakken is wetenschappelijk bewezen onzin.
Het lijkt mij dat het een uitleg is van het ander. Ontslakken gaat er vanuit dat je oude rommel kwijt gaat raken, maar als die er niet zit... dan is het vrij onzinnig.quote:
Ok ik begrijp wat je bedoelt hoor, maar soms lees ik zaken te letterlijk.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:08 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat het een uitleg is van het ander. Ontslakken gaat er vanuit dat je oude rommel kwijt gaat raken, maar als die er niet zit... dan is het vrij onzinnig.
Jawel, ik heb gezien dat mensen met een 10-daagse sapkuur die gewoon op gewicht waren, zich beter voelden en geen klachten meer hadden zoals migraine ofzo. Of het zijn acteurs geweest in die documentaire. Er waren ook artsen aan het woord dat het wel gezond was.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:02 schreef PeterRusso het volgende:
Waarom zou je willen ontgiften?
Is dit ook goed voor mensen die op gewicht zijn? Ik heb wel eens begrepen dat je twee dagen alleen maar moet leven op appels......
Dat ontkent toch niemand mandarijntje. Volgens mij bedoelt 'men' dat dat niet perse objectief hoeft te zijn, laat staan representatief, en dat het vooral winst op de korte termijn is. Als ik nu 5kg kwijt wil kan ik een been (of iets anders wat groot en zwaar en lang is uiteraardquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:44 schreef Mandarijntjes het volgende:
[..]
Jawel, ik heb gezien dat mensen met een 10-daagse sapkuur die gewoon op gewicht waren, zich beter voelden en geen lichamelijke klachten hadden. Of het zijn acteurs geweest in die documentaire. Er waren ook artsen aan het woord dat het wel gezond was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |