quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:30 schreef Lienekien het volgende:
Je darmen zijn gewend aan vast voedsel en nu drink je alleen maar. Vind je het gek.
Dat is nog wel het minstquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat dus.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:38 schreef DS4 het volgende:
Mijn advies: ga gewoon vanaf nu gezond eten en drinken.
Of nog beter: normaal.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:10 schreef Loveless85 het volgende:
Doe gewoon ff een klysma'tje, ja toch?
Alsof jij nooit scheten laat. Motorbloempje laat kleine motorboempjes.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:35 schreef motorbloempje het volgende:
Newsflash:
je leeft nog steeds ongezond.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:36 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Alsof jij nooit scheten laat. Motorbloempje laat kleine motorboempjes.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:35 schreef Adfundum het volgende:
Je lichaam is niet aan het werk, het schreeuwt om hulp.
Het is nooit goed voor de langere termijn. En ook niet goed vol te houden. Het geeft vooral een illusie van een grote schoonmaak.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:46 schreef Mandarijntjes het volgende:
Volgens mij is het best gezond? Ik heb laatst de documentaire sick, fat and nearly dead eens gekeken (heel bekend) en daar zag je hoe meerdere mensen ervan opknapten door alleen te leven op sappen.
Nee.. dat dacht ik ook ook maar die man deed het 60 dagen en het ging heel erg goed met hem.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het is nooit goed voor de langere termijn. En ook niet goed vol te houden. Het geeft vooral een illusie van een grote schoonmaak.
Dus als het voor hem goed is, is het voor iedereen goed. Ok.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:51 schreef Mandarijntjes het volgende:
[..]
Nee.. dat dacht ik ook ook maar die man deed het 60 dagen en het ging heel erg goed met hem.
Oké, met een crashdieet val je inderdaad af ja.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:51 schreef frietpan88 het volgende:
Deze Amerikaan 100 dagen en 50 kilo kwijt
Dit dus wel.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:57 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Oké, met een crashdieet val je inderdaad af ja.
Is dat gezond?
Ze zeggen het op youtube, dus het moet wel waar zijn! Daar verdraaien ze namelijk nooit de feiten, en zijn ze volledig transparant met alle behaalde resultaten....quote:
Oh ja, dat was ik even vergetenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:14 schreef davako het volgende:
[..]
Ze zeggen het op youtube, dus het moet wel waar zijn! Daar verdraaien ze namelijk nooit de feiten, en zijn ze volledig transparant met alle behaalde resultaten....
Je bent iets te opzichtig aan het trollenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:46 schreef Mandarijntjes het volgende:
Volgens mij is het best gezond? Ik heb laatst de documentaire sick, fat and nearly dead eens gekeken (heel bekend) en daar zag je hoe meerdere mensen ervan opknapten door alleen te leven op sappen.
Ow nee, ik ben serieus. Ik geloof echt dat het goed is voor je lichaam en dat het gezond is om alleen maar gezond te drinken. In die documentaire waren er meerdere mensen die zich al beter voelden na een 10daagse sapkuur en dat zag je ook wel aan ze.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:20 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Je bent iets te opzichtig aan het trollen![]()
Jammer
Wat maakt (uitsluitend) sapjes gezond dan?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:26 schreef Mandarijntjes het volgende:
Ow nee, ik ben serieus. Ik geloof echt dat het goed is voor je lichaam en dat het gezond is om alleen maar gezond te drinken.
Dus ons darmstelsel hebben we voor niks?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:26 schreef Mandarijntjes het volgende:
[..]
Ow nee, ik ben serieus. Ik geloof echt dat het goed is voor je lichaam en dat het gezond is om alleen maar gezond te drinken. In die documentaire waren er meerdere mensen die zich al beter voelden na een 10daagse sapkuur en dat zag je ook wel aan ze.
En dat de medische wetenschap daar wezenlijk anders over denkt maakt dat niet anders?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:26 schreef Mandarijntjes het volgende:
Ow nee, ik ben serieus. Ik geloof echt dat het goed is voor je lichaam en dat het gezond is om alleen maar gezond te drinken. In die documentaire waren er meerdere mensen die zich al beter voelden na een 10daagse sapkuur en dat zag je ook wel aan ze.
Het is vooral bewezen onzin.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:02 schreef PeterRusso het volgende:
Is dit ook goed voor mensen die op gewicht zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |