abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145813607
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 13:06 schreef Sangha het volgende:

[..]

[..]

Het lijkt mij dat het een uitleg is van het ander. Ontslakken gaat er vanuit dat je oude rommel kwijt gaat raken, maar als die er niet zit... dan is het vrij onzinnig.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_145813654
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 13:08 schreef DS4 het volgende:

[..]

Het lijkt mij dat het een uitleg is van het ander. Ontslakken gaat er vanuit dat je oude rommel kwijt gaat raken, maar als die er niet zit... dan is het vrij onzinnig.
Ok ik begrijp wat je bedoelt hoor, maar soms lees ik zaken te letterlijk. ;)
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
pi_145816552
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 12:02 schreef PeterRusso het volgende:
Waarom zou je willen ontgiften?

Is dit ook goed voor mensen die op gewicht zijn? Ik heb wel eens begrepen dat je twee dagen alleen maar moet leven op appels......
Jawel, ik heb gezien dat mensen met een 10-daagse sapkuur die gewoon op gewicht waren, zich beter voelden en geen klachten meer hadden zoals migraine ofzo. Of het zijn acteurs geweest in die documentaire. Er waren ook artsen aan het woord dat het wel gezond was.
pi_145816629
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 14:44 schreef Mandarijntjes het volgende:

[..]

Jawel, ik heb gezien dat mensen met een 10-daagse sapkuur die gewoon op gewicht waren, zich beter voelden en geen lichamelijke klachten hadden. Of het zijn acteurs geweest in die documentaire. Er waren ook artsen aan het woord dat het wel gezond was.
Dat ontkent toch niemand mandarijntje. Volgens mij bedoelt 'men' dat dat niet perse objectief hoeft te zijn, laat staan representatief, en dat het vooral winst op de korte termijn is. Als ik nu 5kg kwijt wil kan ik een been (of iets anders wat groot en zwaar en lang is uiteraard :7 ) amputeren, dan ben ik in een uur 5kg afgevallen *O*

Is het gezond, en schiet ik er op de lange termijn wat mee op? Denk het niet...
Dat is wat ze bedoelen over de sapkuren; leuk voor de korte termijn, maar je kan niet altijd zo leven, dus op de lange termijn heb je er vrij weinig aan, en kan je beter gaan voor een overall gezonde levensstijl.
  woensdag 22 oktober 2014 @ 18:03:55 #80
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_145823941

:?
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: